Saamelaiset syrjii minua ja eivät anna sitä junarataa rakentaa.

Syrjintä korvauksilla RAKENNETAAN MUNARATA jolla voidaan kaikki matkustaa!

Jos helvetti tämänki kieltävät niin painukoot Turkkiin sukupuolen vaihtoleikkaukseen, koska minä en anna periksi tässä asiassa!

Munalla pitkät matkat ja possulla hoidetaan paikallisliikenne!
Ei ole sairaalaa eikä mitään joten turvallisempi matkustaa junalla ja kiskot on nopeampi rakentaa, kuin sairaala.

Inarin kunnan malli joten en nyt sentään ala syrjimään vaikka he syrjii minua!

Saan hyvät korvaukset joten voin palkata kunnan työmiehiä töihin ja kyllä ne joutaa toimisto hommista muihin hommiin, koska autan heitä eli työntekijät tullee mulle vähäksi aikaa.
He jotka jää kuntaan töihin makselee niitä työvelkoja joilla voivat rakentaa sairaalat ja muut.

He ei saa syrjiä minua eikä minun työntekijöitä koska se maksaa ja eihän niille voi kokoajan antaa velkaa.

Tämä toimii ja tehdään asuntoja niin voidaan ottaa muualtakin ihmisiä töihin!

Inarin kunnan mallia ja kyllä valtio ottaa kunnan edunvalvontaan.
Utsjoella kuulin ja ne ei kyllä paskaa siellä puhu!

18

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inarin kunnan yksi huutolainen tuli Mäenpään mummolaan ja hänen kunniaa oli loukattu väittämällä, että on kuollut.

      Hän oli minulle, kuin toinen eno ja oma enoni hyväksy tuon, mutta vain minun kohdalta koska oli minun kummi sekä sama joka maanpakoon Ruotsin vei.

      Viimisen kerran tapasin hänet enoni hautajaissa.
      4 läheistä jotka liitty Inarin kuntaan ja kaikki kyllä kunniansa antaa haudasta Inarin kuntaan jos minä olen asioita hoitamassa.

      7 laskin että Ruotsista saan kunniaa vanhojen Inarin kuntalaisten kautta ja heitä voi olla enemmänkin.

      Syrjintää ja heidän kunnianloukkaus ja kaikki liittyy myös Kaamaseen kylään.

      Pitäskö ottaa vielä Legendaarinen Kulkuri-Jussi mukaan niin saadaan UTSJOEN KUNTA myös mukaan!?

      Hän on ollut myös sukuni luona ja on heillä ollut muitakin, mutta Kulkiri-Jussi oli tapaus jota kyllä kannattaa käyttää, koska KARIGASNIEMEN POLIISI VÄLIMÄKI hänet talteen otti eikä kunta joten saadaan sieltä yhdenvertaisuuslaki.

      Kyllä saan käyttää äidin enon sukua, koska hän halusi että saa olla minun vaari myös eli KUNNIOITAN hänen tahtoa ja sieltä takasin Ivaloon ja ambulanssit!

      Voin kaataa koko INARIN ja UTSJOEN kunnat KUNNIOILLA ja heidän omaiset tietää, että vainajat olis halunneet että toimitaan jos ei muu enää auta näissä KUNNISSA.

      He oli sentään tehneet kovasti töitä niin sairaanhoito saadaan toimimaan.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18009226A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Laitan vain ne PAHAT kohdat eli maanpakoon Ivalosta kunnanjohtajan takia Ruotsiin, Ruotsista takasin koska pakolaiset meinas tappaa. Ivalosta Rovaniemelle ja taas takasin koska pakolaiset meinas tappaa. Norjaan ja takasin koska pakolaiset meinas tappaa. Espoossa taas sama ja Ivaloon taas. Uus yritys Espooseen ja taas takasin. Venäläiset alko hyökkimään Inarissa ja melkeen taas tappoivat joten Raaseporiin. Menin äitin kanssa Karjaalle kauppaan niin musta rasta hiuksinen mies istu kassalla ja nauro. Pyörin kylällä jossa oli paikallisia. Pakko oli lähteä takasin koska pakolaiset meinas taas tappaa. Venäläiset ja virolaiset meinas tappaa työssä opissa ja se pomo melkeen peruutti päälle ja seki oli ulkomaalainen.
      Lentokone siivouksissa meinasivat kaapata kerran, kerran jäädä ruumaan, mutta ivalolainen oli sattunu näkemään. Ensin meinas jäädä työkaveri ja sano mulle, ettet jää ruumaan ku ne saattaa laittaa luukun kiinni.
      Kuolluhan sinne ruumaan olis jos sinne olis jäänyt.
      Lomalla Kyproksella saksalainen ampu ja Suomi oli rauhaa turvaamassa siellä.
      En syrji mutta ei ole kiva kun aina joku ulkomaalainen syrjii tappamalla. Vankilassaki vielä oli vapaana käytävällä ulkomaalaiset. Olisivat voineet tappaa minut ja vartijan. Bussilla tulin vankilasta niin sielläki oli ulkomaalaisia ja istuvat edessä kuskin lähellä ja nehän olis voineet tappaa kaikki.
      Ei ole muukalais kammo vaan kyllä nuo oikeesti on yrittäneet tappaa ja siks oon tullu takas.
      Saamelainen yritti kanssa ja se oli suomalaisen vika koska ei huolinu ukkoa mukaan

    • Anonyymi

      Junarataa ei tarvita Lappiin.

      • Ei tarvikkaan, koska MUNARATA on kovempi ja sitä eivät kyllä vie!
        ONNEKSI OLEN ALKUPERÄISIÄ INARILAISIA JOIDEN SUVUT JÄI EVAKKOON PETSAMOSTA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei tarvikkaan, koska MUNARATA on kovempi ja sitä eivät kyllä vie!
        ONNEKSI OLEN ALKUPERÄISIÄ INARILAISIA JOIDEN SUVUT JÄI EVAKKOON PETSAMOSTA!

        Suomen valtio halus Petsamon Suomeen, koska he oli tutkineet miten sivistynyttä ja älykästä väkeä siellä oli.

        Eihän sillä ollut edes kunnon kesää niin meidän suvun saarella kasvoi perunaa sekä ohraa vaikka tuo voinut olla mahdollista.

        Kävin Karigasniemellä laittamassa sukulaisen apuna perunat maahan, koska hänen isä oli minun mummon veli ja hän halus olla myös minun vaari.
        Joten perinne jatkuu ja menen hänen kaverina nostamaan perunat maasta niin saadaan todistaa, että KYLLÄ ETELÄN ÄLYKKYYS ON VIIMINEN ASIA MITÄ TÄÄLLÄ TARVITAAN!

        Kyllä meki hänen kanssa riideltiin ja on vanhempi minua, mutta ilmotti itse : Tuu auttaan niin en tee konkurssia.
        Menin ja en viittiny sanoa : Konkurssin saavat PERINTÖNÄ koska noin pöljiä penikoita ei voi olla olemassakaan jotka ei EDES YHTÄ PERUNAA VIITSI MAAHAN KÄYDÄ LAITTAMASSA!

        Etelässä ovat muka sivistystä oppimassa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Suomen valtio halus Petsamon Suomeen, koska he oli tutkineet miten sivistynyttä ja älykästä väkeä siellä oli.

        Eihän sillä ollut edes kunnon kesää niin meidän suvun saarella kasvoi perunaa sekä ohraa vaikka tuo voinut olla mahdollista.

        Kävin Karigasniemellä laittamassa sukulaisen apuna perunat maahan, koska hänen isä oli minun mummon veli ja hän halus olla myös minun vaari.
        Joten perinne jatkuu ja menen hänen kaverina nostamaan perunat maasta niin saadaan todistaa, että KYLLÄ ETELÄN ÄLYKKYYS ON VIIMINEN ASIA MITÄ TÄÄLLÄ TARVITAAN!

        Kyllä meki hänen kanssa riideltiin ja on vanhempi minua, mutta ilmotti itse : Tuu auttaan niin en tee konkurssia.
        Menin ja en viittiny sanoa : Konkurssin saavat PERINTÖNÄ koska noin pöljiä penikoita ei voi olla olemassakaan jotka ei EDES YHTÄ PERUNAA VIITSI MAAHAN KÄYDÄ LAITTAMASSA!

        Etelässä ovat muka sivistystä oppimassa.

        Olen sanonut, että äidin serkut kyllä saa kaikki tulla asumaan ja elää vaikka hautaan asti, mutta heidän PENIKAT EI KYLLÄ TULE!

        Yks joka asuu siellä ei viittiny tulla auttamaan missään mikä liitty suvun perinne hommiin.

        Jotain tyhjän päivästä kortinlukijaa kyllä kävi muka asentamassa.
        Katsoin touhua ja sanoin : Katoppako mie hoidan tämän homman niin voit heittää tuon PUHELIMEN JA KORTINLUKIJAN ROMU LOOTAAN JONKA SAAVAT KYLLÄ MUISTOKSI NIIN MUISTAVAT MITEN TYHYMIÄ OVAT!

        Jos ei ollu asiakkaalla rahaa niin annoin tilinumeron ja sanoin : Maksa tuonne niin saat SIIVOUKSEN kaupan päälle niin ei tarvi huomenna, kuin pakata tavarat ja lähteä.
        Etelästä tulivat ihmiset ja sanovat : Kiitos ja olet kyllä fiksu ja toiset perii vielä extraa siivouksesta.
        Sanoin : Mulla on vara siivoota kaupantekijäisinä, mutta pyykit hoitaa tuo emäntä joten niistä kyllä maksat jos lakanoita tarvit.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Olen sanonut, että äidin serkut kyllä saa kaikki tulla asumaan ja elää vaikka hautaan asti, mutta heidän PENIKAT EI KYLLÄ TULE!

        Yks joka asuu siellä ei viittiny tulla auttamaan missään mikä liitty suvun perinne hommiin.

        Jotain tyhjän päivästä kortinlukijaa kyllä kävi muka asentamassa.
        Katsoin touhua ja sanoin : Katoppako mie hoidan tämän homman niin voit heittää tuon PUHELIMEN JA KORTINLUKIJAN ROMU LOOTAAN JONKA SAAVAT KYLLÄ MUISTOKSI NIIN MUISTAVAT MITEN TYHYMIÄ OVAT!

        Jos ei ollu asiakkaalla rahaa niin annoin tilinumeron ja sanoin : Maksa tuonne niin saat SIIVOUKSEN kaupan päälle niin ei tarvi huomenna, kuin pakata tavarat ja lähteä.
        Etelästä tulivat ihmiset ja sanovat : Kiitos ja olet kyllä fiksu ja toiset perii vielä extraa siivouksesta.
        Sanoin : Mulla on vara siivoota kaupantekijäisinä, mutta pyykit hoitaa tuo emäntä joten niistä kyllä maksat jos lakanoita tarvit.

        Minuun ei koske kukaan, koska TODISTAN samalla miten SUTKIA TOUHUA tässä kunnassa on ja ihan KUNNASTA OPETETTU MALLI!

        Olen sentään oppinut vanhoilta jotka on kuolleet.
        Petsamossa suku oppi enemmän mitä Kittilässä josta he Petsamoon menivät.
        Takasin olivat menossa, mutta eivät päässet joten jäätiin Utsjoen ja Inarin kuntaan ja EN OLE LÄHDÖSSÄ MIHINKÄÄN ENNEN, kuin VELAT ON MAKSETTU PASKASTA OPETUKSESTA!

        Suomen valtio ei ole tuollaisia opettanut mitä kunnan työntekijät opettaa!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Minuun ei koske kukaan, koska TODISTAN samalla miten SUTKIA TOUHUA tässä kunnassa on ja ihan KUNNASTA OPETETTU MALLI!

        Olen sentään oppinut vanhoilta jotka on kuolleet.
        Petsamossa suku oppi enemmän mitä Kittilässä josta he Petsamoon menivät.
        Takasin olivat menossa, mutta eivät päässet joten jäätiin Utsjoen ja Inarin kuntaan ja EN OLE LÄHDÖSSÄ MIHINKÄÄN ENNEN, kuin VELAT ON MAKSETTU PASKASTA OPETUKSESTA!

        Suomen valtio ei ole tuollaisia opettanut mitä kunnan työntekijät opettaa!

        Tuollaista Koti-rosvoista kyllä saa rikosilmoituksia tehdä!

        Perunat menen nostamaan ja jos joku on ne KÄYNY NOSTAMASSA niin se on TIETOINEN JA TAHALLINEN VAHINGON TEKO!

        Käyvät vain rahaa kerjäämässä, mutta eivät viitsi mitään tehdä.

        Perinnöksi jäi työ jota piti arvostaa ja pitää porukalla huolta niin MOLEMMAT SUVUT ON SAATANA LUISTANEET VELVOTTEISTA!

        Painukoot helevettiin ja ei tarvi näkyä.
        Yks saatana oli vielä RAKENNUSMESTARINA Inarin kunnassa ja ei hänkään ole isän äidin siivouksia ja muita töitä jatkanut!

        Pysyyköt saatana siellä KOKKOLASSA töissä niin voi velkansa maksaa, koska ei nuo omaisuudet mitä on riitä!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tuollaista Koti-rosvoista kyllä saa rikosilmoituksia tehdä!

        Perunat menen nostamaan ja jos joku on ne KÄYNY NOSTAMASSA niin se on TIETOINEN JA TAHALLINEN VAHINGON TEKO!

        Käyvät vain rahaa kerjäämässä, mutta eivät viitsi mitään tehdä.

        Perinnöksi jäi työ jota piti arvostaa ja pitää porukalla huolta niin MOLEMMAT SUVUT ON SAATANA LUISTANEET VELVOTTEISTA!

        Painukoot helevettiin ja ei tarvi näkyä.
        Yks saatana oli vielä RAKENNUSMESTARINA Inarin kunnassa ja ei hänkään ole isän äidin siivouksia ja muita töitä jatkanut!

        Pysyyköt saatana siellä KOKKOLASSA töissä niin voi velkansa maksaa, koska ei nuo omaisuudet mitä on riitä!

        Kyllä minun lapset eli tytöt ja pojat on SIIVONNEET MYÖS INARIN KUNNASSA!
        Ei he ole töissä olleet vaan jatkaneet PERINNETTÄ jonka minun ISOVANHEMMAT ja heidän VANHEMMAT loi.

        Monet asiakkaat sanoi : Voisitko tuoda lapsesi myös näytille niin nähdään myös heidät, koska olette niin hyvä tapaisia.

        Ivalon kirkossa 2 opettajaa sanoi, että : Me arvostetaan noin hyvä tapaisia ja oli kiva kuulla, että suvun oppi on pysynyt käsissä ja eihän me olla muuta oltu opettamassa, kuin kirjoittamaan, lukemaan sekä laskemaan.
        He oli yllättyneitä, koska olin oppinut jo Ruotsissa ja olisin voinut auttaa heitä opetuksessa, kun tulin Ruotsista Ivaloon kouluun niin ei olis tarvinnut opettajien kanssa turhista tapella koulussa!

        Toin Ruotsista kyllä kirjeen jonka vein rehtorille ja minut ohjattiin kerrokseen jossa luokka oli.
        Kirje ilmeisesti katos ja opettaja on kuollut aikoja sitten.

        Olin oppinut Ruotsissa ala-asteella mitä Suomessa ala-asteen opettajat ja sama toistu ylä-asteella.

        Kyllä tässä kunnassa on osattu minun kautta halveksua myös OPETTAJIA ja oppilaita istuu KUNNASSA viroissa ja koko paska on kaadettu minun niskaan.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllä minun lapset eli tytöt ja pojat on SIIVONNEET MYÖS INARIN KUNNASSA!
        Ei he ole töissä olleet vaan jatkaneet PERINNETTÄ jonka minun ISOVANHEMMAT ja heidän VANHEMMAT loi.

        Monet asiakkaat sanoi : Voisitko tuoda lapsesi myös näytille niin nähdään myös heidät, koska olette niin hyvä tapaisia.

        Ivalon kirkossa 2 opettajaa sanoi, että : Me arvostetaan noin hyvä tapaisia ja oli kiva kuulla, että suvun oppi on pysynyt käsissä ja eihän me olla muuta oltu opettamassa, kuin kirjoittamaan, lukemaan sekä laskemaan.
        He oli yllättyneitä, koska olin oppinut jo Ruotsissa ja olisin voinut auttaa heitä opetuksessa, kun tulin Ruotsista Ivaloon kouluun niin ei olis tarvinnut opettajien kanssa turhista tapella koulussa!

        Toin Ruotsista kyllä kirjeen jonka vein rehtorille ja minut ohjattiin kerrokseen jossa luokka oli.
        Kirje ilmeisesti katos ja opettaja on kuollut aikoja sitten.

        Olin oppinut Ruotsissa ala-asteella mitä Suomessa ala-asteen opettajat ja sama toistu ylä-asteella.

        Kyllä tässä kunnassa on osattu minun kautta halveksua myös OPETTAJIA ja oppilaita istuu KUNNASSA viroissa ja koko paska on kaadettu minun niskaan.

        Sivistystoimen- ja hallinonjohtajina nuo istuu ja hallinonjohtaja on istunu joka helvetin paikalla jotka liittyy myös PERUSKOULUHIN niin, kuin sivistystoimenjohtaja.

        Olen teknisellä puolella ollut töissä yksityisellä alalla, mutta kunnalla jos olisin töissä niin olisin TEKNISELLÄ puolella johtajana vaikka ei olis koulutusta.
        Panostajan kuulustelutodistus riittää ja ei minun kuulu hakea PAIKKAA vaan alkuperäisille Inarin kuntalaisille kuuluu AUTOMAATTISESTI antaa paikka joka vastaa heidän taitoja.

        Ei meiltä voi vaatia tutkintoja, koska nuo on ALKUPERÄISVÄESTÖN PERINTEITÄ VASTAAN.
        Me ollaan aina opittu itse ja toinen on auttanut jos on tarvinnut apua.

        Itse oppinut minä olen ja ei meidän suvussa ole tuomareita, syyttäjiä, sovittelijoita, lakimiehiä, poliiseja, rajavartijoita eikä tullimiehiä.
        Muilta aloilta kyllä löytyy ja he on muualla ei Inarin kunnassa.

        Syrjintää kyllä on, mutta vanhat peruskoulun opettajat ei ole tämmösiä opettaneet ja hekin ymmärtää kyllä, että nyt kustaan niin lujaa Ivalossa ivalolaisia silmään.
        Opettajat on vielä naisia ja minun opettaja oli Ruotsissa suomalainen nais opettaja ja Ivalossa oli myös.
        Koen, että he on ylpeitä koska olen peruskoulu opetuksella itse oppinut ja vielä naisena!

        Panostaja koulutus oli VALTION kustantama ja hallitus määräs joten toimin heidän määräyksen mukaan.

        En oikeesti tiedä kuka INARIN KUNNASSA tätä KUSI ja PASKA RINKIÄ PYÖRITTÄÄ joka SINKOILEE YMPÄRI SUOMEN MINUN KAUTTA, koska MINÄ TUO EN AINAKAAN OLE!


    • Anonyymi

      Olen syntyjään Inarista ja MESTARI ottamaan VIINAA. Petsamossa on käyny vain MAKSULLISISSA.

      • Anonyymi

        Nyt puhut asiaa.


      • Muistin että Ylävaaran Antero ei ole vieläkään maksanut mulle palkkoja.
        Vuonna 1989 siivosin kauppa 2-3viikkoa ja lopetin, koska oli muutakin tekemisistä illalla kuin siivoota kauppaa ja pestä lihatiskiä ja myllyä.

        Olis voinu ite vaimon ja lastensa kanssa hoitaa siivoukset.

        Paljokohan tuo on kasvanut korkoa?
        Ainakin omaisuutta on tuon jälkeen tullut vaikka kuinka paljon.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Muistin että Ylävaaran Antero ei ole vieläkään maksanut mulle palkkoja.
        Vuonna 1989 siivosin kauppa 2-3viikkoa ja lopetin, koska oli muutakin tekemisistä illalla kuin siivoota kauppaa ja pestä lihatiskiä ja myllyä.

        Olis voinu ite vaimon ja lastensa kanssa hoitaa siivoukset.

        Paljokohan tuo on kasvanut korkoa?
        Ainakin omaisuutta on tuon jälkeen tullut vaikka kuinka paljon.

        Ylävaara on Rosa Liksomin sisko kuulemma joka on kirjoittanut kirjoja heidän suvun evakossa olosta Ruotsin rajalla.
        Petsamolaiset jäätiin evakkon ja ei Petsamossa pyörivä bordelli meihin liity vaikka törkeää onkin pyörittää bordellia alueella jossa evakkoon jääneet eli kunniallista sekä sivistynyttä elämää.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Muistin että Ylävaaran Antero ei ole vieläkään maksanut mulle palkkoja.
        Vuonna 1989 siivosin kauppa 2-3viikkoa ja lopetin, koska oli muutakin tekemisistä illalla kuin siivoota kauppaa ja pestä lihatiskiä ja myllyä.

        Olis voinu ite vaimon ja lastensa kanssa hoitaa siivoukset.

        Paljokohan tuo on kasvanut korkoa?
        Ainakin omaisuutta on tuon jälkeen tullut vaikka kuinka paljon.

        Kun et ole perinyt niin velka on vanhentunut. Turha itkeä enää rahojen perään, jos ylipäätään olet mitään saapa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ole perinyt niin velka on vanhentunut. Turha itkeä enää rahojen perään, jos ylipäätään olet mitään saapa.

        Olen kiltisti odottanut niin, kuin hyviin tapoihin kuuluu.
        Rehellinen kauppias kuulemma maksaa palkat vaikka 34vuoden päästä ja korkojen kanssa.

        En palkkaa lähe perimään, koska tuohan syrjintää ja olen vankilassa istunut kunnianloukkauksesta koska EI OLLUT RAHAA MAKSAA SAKKOA.

        Kunnianloukkaus jonka vankeutena valittamatta istuu saa aikaan sen, että olen syrjitty ja kaikki vanhat minuun liittyvät asiat voidaan käsitellä vaikka syntymästä asti tänä päivänä jos pystyn todistamaan asioita.

        Ylävaara on tullut minun syntymän jälkeen Ivaloon ja olen ollut maanpaossa Ruotsissa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Olen kiltisti odottanut niin, kuin hyviin tapoihin kuuluu.
        Rehellinen kauppias kuulemma maksaa palkat vaikka 34vuoden päästä ja korkojen kanssa.

        En palkkaa lähe perimään, koska tuohan syrjintää ja olen vankilassa istunut kunnianloukkauksesta koska EI OLLUT RAHAA MAKSAA SAKKOA.

        Kunnianloukkaus jonka vankeutena valittamatta istuu saa aikaan sen, että olen syrjitty ja kaikki vanhat minuun liittyvät asiat voidaan käsitellä vaikka syntymästä asti tänä päivänä jos pystyn todistamaan asioita.

        Ylävaara on tullut minun syntymän jälkeen Ivaloon ja olen ollut maanpaossa Ruotsissa.

        Sehän kynii valtiolta vuokraa samalla tavalla niin, kuin Inarin kunta.

        Ylävaara omistaa virastotalon ja valtion virastoja on kunnantiloissa nykyisin.’

        Meinaatko että vahingossa toimivat noin!?

        Kyllä valtio on saanut jo SUTKIT kiinni.

        Siirtolan Rainerin bisnes pyörii meidän rahoilla, koska hänen asiakkaat on valtion eri yrityksiä sekä SAK ja ammattiliittojen.

        Kyllä minä tiedän tässä kylässä missä mikäki toimisto on ja kuka elättää ketäkin.

        Ylävaaran kaupan ja muut mitä hänellä on omistaa varmaan Suomen valtio eikä hän.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe