Tiedä mistä moinen hintapolitiikka tuotteiden hinnoittelu ero johtuu !?
Esimerkkinä annan erään kiviaines tuotteen joka Muonion rakennus tarvikkeessa maksaa 13,90 € ja taas sama tuote saman valmistajan K-rauta Levi 7,50 € jotain hämärää kusetusta tässä on !???
Niin monopoliko on syynä hinnoitteluun en tiedä vaikka olen Muoniolainen ja yritän kannattaa paikallista yrittämistä että palvelut on paikka kunnalla,mutta ei suhteettomalla yli hinnoittelulla se menee yli hilseen !?
Pienet ostokset niissä se ei niin näy sen teen toki,mutta suuremmat kyllä katson ja lasken rahti/kulut oli sitten oma-auto tai se rahtari !?
ps.niin aluksi mainitsemaani tuotetta olin Muoniosta ostamassa noin 40 kpl mutta arvatkaa kumpi yrittäjä voitti ja kannattaako mun itse hakea K-rauta levistä kysyn vaan !???
Rakennustuotteet
5
892
Vastaukset
- Anonyymi
Tosiaan on hinnat nousseet aivan viime päivinä tuotteilla kun tuotteilla esimerkkinä mihin itse kiinnitin huomion niin sanottu "kilopultti" hinnan nousu kuukauden sisällä + 4€/kg on kyllä tosi hurjaa käsittämätöntä !?? Ihmettelen eikö paikalliset kuluttajat seuraa mitä tapahtuu !? On varmaan niin kun on monopoli asemassa kylässä voi hinnotella miten huvittaa vaikka pärstän mukaan !?
- Anonyymi
Ei paljoa pikku paikkakunta ale lohuta
- Anonyymi
Mielummin ajaa napurikuntaan, kun käy tuolla.
- Anonyymi
Aja sinä vaan,mie vaan ostan paikalliselta.Et jää kyllä voitolle sie koska bensakin maksaa vai meinaakko kävellen hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737