Toivottavasti palstan

Anonyymi-ap

miehet löytävät naisen vaikka Liettuasta.

25

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä on sopivia.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18010764a

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ja palstab partasnsaiset pasikksnds vierosta

    • Anonyymi

      Liettuassa ja Latviassa on paljon hyviä, kauniiita ja seksikkäitä naisia. Useimmiten vähintään nättejä tai hyvännäköisiä ja hoikkia. Mielenjuoksultaan ja tavoiltaan sellaisia perinteisiä naisia jotka kunnioittavat miestä. Vilnassa, Riikassa ja muuallakin ko. maissa. Omalla autollakin helppo matkata maiden välillä kun rajaylitykset ovat kun ajaa vain rajan yli ilman mitään tarkistuksia. Ei siellä puomit olleet viimeksi ainakaan kiinni eikä ketään valvontakopeissakaan. Neuvostoliiton aikaiset jäänteet vain.

      • Anonyymi

        Edullisiakin maita ovat Suomeen ja Viroon verraten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edullisiakin maita ovat Suomeen ja Viroon verraten.

        Baltic Airin lennot suhaa Vilnaan ja Riikaan. Ei ole kauhean isot kaupungit mutta sitäkin komeammat ja vähän nähtävääkin, ne naiset varsinkin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baltic Airin lennot suhaa Vilnaan ja Riikaan. Ei ole kauhean isot kaupungit mutta sitäkin komeammat ja vähän nähtävääkin, ne naiset varsinkin. ;)

        Ne naiset tulevat mielellään Suomeen.


      • Anonyymi

        Siellä on opittu palvelemaan miestä. Oikein kumartavat miehelle tämän astuessa huoneeseen.


      • Anonyymi

        Hölönpölön. Liettuan ja Latvian naiset eivät eroa millään tavalla suomalaisista. Joukossa on nättejä, hyvännäköisiä, jotkut urheilevat, ovat hoikkiakin, ainakin nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edullisiakin maita ovat Suomeen ja Viroon verraten.

        Tuokaan ei ihan pidä paikkaansa. "Edullinen" tarkoittaa usein huonoa laatua ja alhaista maan hintatasoa. Esimerkiksi Latvian pääkaupungissa Riikassa vähänkään paremmasta asunnosta saa maksaa maltaita. Parempi asunto on siis sellainen pieni asunto, jossa seinät pysyvät kasassa, kylppäri ei ole kaukaa viime vuosituhannelta, seinät pitävät ääniä edes jotenkin, ikkunoista ei puhalla sisään, asunnossa on keskuslämmitys. Suomalaista tasoa oleva asunto Riikassa edustaa Latvian hulppeaa tasoa ja on jopa hintavampi kuin Suomessa.


    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä eräille rikollisille tapahtuu siellä suunnassa? Heitä arvaus. Ei sillä että Suomessakaan hyvin käy näille pedoille

      • Anonyymi

        Se on suomalainen meininki pientä verrattuna siihen kun baltialainen alexei vääntää pedarin nippuun


    • Anonyymi

      jaaha, terv.

      Anoman and Antman, sekä Antimsn.

    • Anonyymi

      Moni mies on siellä onnistunut.

      • Onko onnistunut oikein vai väärin. Kerran mä oon Riikassa käyny. Menin sinne bussilla. Hienoo arkkitehtuuria siellä ja vanhoja tehtaita.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Onko onnistunut oikein vai väärin. Kerran mä oon Riikassa käyny. Menin sinne bussilla. Hienoo arkkitehtuuria siellä ja vanhoja tehtaita.

        Oikein, siltä se näyttää ainakin.


    • Mistä ikinäkin, niin toivottavasti vakka kantensa löytää. Saa mitä tilaa ja jos itse kaiken pilaa myös silloin.

      • Anonyymi

        Kyllä juurikin näin. Toivottavasti ovat valkoihinsa ja kansiinsa tyytyväisiä. Suosittelen edelleen Liettuaa. Menisivät, että vain savu kengistä nousisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juurikin näin. Toivottavasti ovat valkoihinsa ja kansiinsa tyytyväisiä. Suosittelen edelleen Liettuaa. Menisivät, että vain savu kengistä nousisi.

        Vakkoihinsa*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juurikin näin. Toivottavasti ovat valkoihinsa ja kansiinsa tyytyväisiä. Suosittelen edelleen Liettuaa. Menisivät, että vain savu kengistä nousisi.

        Juu, minuakaan evvk ihmisten pariutumiset, jollen ole itse yksi kilpakosijoista, silloinkin kiinnostaa vain se oma kohde. Ei ne mmuut perässä läähättäjät.

        Saa mun puolesta pariutua vaikka kivien kanssa, ihan sama.


    • Anonyymi

      Toivottavasti.

    • Anonyymi

      Tarvitaan rahaa, hieno ammatti.

      • Anonyymi

        Ei siellä mitään tarvitse. Toimii ilmankin.


    • Anonyymi

      Ei kiitos. Suomalainen olla pitää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe