Nainen jos joskus silloin tällöin

Anonyymi-ap

Lähtisit miehesi mukaan kalaan niin haluaisitko virvelillä vai ongella kalastaa ja jos saalista tulee niin huolehditko eväistä esim tuot leipää sämpylää mukaan ja mies paistaa osan kaloista retkikeittimellä paistinpannussa kalafileitä leivän väliin ja keittää kahvit ja loput kalat kotiin syötäväksi ja mikä on suosikki kalasi ahven kuha hauki siika ym siis ruokakalana

53

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalastajan yksin. Kalassa pitää olla hiljaa eikä keitellä yhtään mitään retkikeittimillä.

      • Anonyymi

        Kalastan!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18010966z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mun mies inhoaa kalastamista ja kaikkea erähenkistä kuin ruttoa. Joten lähtisin yksin mato-ongelle veneillen.

      • Anonyymi

        Miksi se kammoaa luontoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se kammoaa luontoa?

        Hän inhoaa kaikkea muuta liikuntaa, urheilua, ulkoilua, harrastelua paitsi ratamoottoripyöräilyä, pleikka pelejä ja legoja.

        Älä kysy. Vähän outo tyyppi. 🤪


      • Huitale kirjoitti:

        Hän inhoaa kaikkea muuta liikuntaa, urheilua, ulkoilua, harrastelua paitsi ratamoottoripyöräilyä, pleikka pelejä ja legoja.

        Älä kysy. Vähän outo tyyppi. 🤪

        Ei hän harrasta mitään perinteisiä miesten juttuja.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei hän harrasta mitään perinteisiä miesten juttuja.

        Hommaa sille erähenkinen monitoimityökalu - sillä on pakko alkaa jäystämään jotain tai pane se vähintään kasaamaan teltta olohuoneeseen. Siitä se lähtee.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei hän harrasta mitään perinteisiä miesten juttuja.

        Ensi viikonloppuna lähdette Nuuksioon. Siitä sitten Torronsuolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hommaa sille erähenkinen monitoimityökalu - sillä on pakko alkaa jäystämään jotain tai pane se vähintään kasaamaan teltta olohuoneeseen. Siitä se lähtee.

        Rikkoo teltan ja heittä työkalut niin pitkälle pellolle, kun jaksaa ja vittuilee mulle sen kukkuraksi. Vie vittuun nämä täältä. Joten enpä viitti.


      • Huitale kirjoitti:

        Rikkoo teltan ja heittä työkalut niin pitkälle pellolle, kun jaksaa ja vittuilee mulle sen kukkuraksi. Vie vittuun nämä täältä. Joten enpä viitti.

        Kyse ei ole osaamattomuudesta, vaan mielenkiinnon puutteesta. Hän ei tee mitään mitä ei ITSE koe mielenkiintoiseksi. Vaan korkeintaan protestoi, jos tuputat mitään sellaista mikä ei häntä itseään kiinnosta.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Rikkoo teltan ja heittä työkalut niin pitkälle pellolle, kun jaksaa ja vittuilee mulle sen kukkuraksi. Vie vittuun nämä täältä. Joten enpä viitti.

        Karu legoäijä sulla siinä.


      • Huitale kirjoitti:

        Kyse ei ole osaamattomuudesta, vaan mielenkiinnon puutteesta. Hän ei tee mitään mitä ei ITSE koe mielenkiintoiseksi. Vaan korkeintaan protestoi, jos tuputat mitään sellaista mikä ei häntä itseään kiinnosta.

        Pyysin lasten kanssa pyöräilemään, niin vastaus oli. Menköön keskenään pyörätielle ajelemaan. Minä en rupee perässä kulkemaan. Että minä olen meillä se joka tekee tuommoset pyöräilyt, ulkoilut ja joo kalastelutkin ja kasaa teltan takapihalle.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kyse ei ole osaamattomuudesta, vaan mielenkiinnon puutteesta. Hän ei tee mitään mitä ei ITSE koe mielenkiintoiseksi. Vaan korkeintaan protestoi, jos tuputat mitään sellaista mikä ei häntä itseään kiinnosta.

        Minusta siinä on kyllä mielenkiintoa kun karhu ajaa takaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Pyysin lasten kanssa pyöräilemään, niin vastaus oli. Menköön keskenään pyörätielle ajelemaan. Minä en rupee perässä kulkemaan. Että minä olen meillä se joka tekee tuommoset pyöräilyt, ulkoilut ja joo kalastelutkin ja kasaa teltan takapihalle.

        Ja jos minä en jostain syystä pysty, niin tekemättä jää.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ja jos minä en jostain syystä pysty, niin tekemättä jää.

        Mielenkiintoinen kerrassaan…


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Pyysin lasten kanssa pyöräilemään, niin vastaus oli. Menköön keskenään pyörätielle ajelemaan. Minä en rupee perässä kulkemaan. Että minä olen meillä se joka tekee tuommoset pyöräilyt, ulkoilut ja joo kalastelutkin ja kasaa teltan takapihalle.

        Huh huh. Herra tiukkahermo.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ja jos minä en jostain syystä pysty, niin tekemättä jää.

        Surku.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Pyysin lasten kanssa pyöräilemään, niin vastaus oli. Menköön keskenään pyörätielle ajelemaan. Minä en rupee perässä kulkemaan. Että minä olen meillä se joka tekee tuommoset pyöräilyt, ulkoilut ja joo kalastelutkin ja kasaa teltan takapihalle.

        Onkohan hän jonkin sortin autisti? Tavallaan ymmärrän hyvin jos ei tee juttuja joita ei huvita mutta jos omat lapset pyytää isää mukaan pyöräilemään niin normaalia olisi uhrata omasta ajastaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan hän jonkin sortin autisti? Tavallaan ymmärrän hyvin jos ei tee juttuja joita ei huvita mutta jos omat lapset pyytää isää mukaan pyöräilemään niin normaalia olisi uhrata omasta ajastaan.

        -harmiseikirj-

        Voi ollakin. Ei kyllä mitään diagnoosia ole saanut/kysellytkään. Monen mielestä melko poikkeava tapaus valtaväestöön vertaillen.

        Niin no hän tekee lasten kanssakin juttuja, joista itse tykkää. Minulle jää kaikki se mistä hän ei tykkää, tykkään tai en minä sitten. Siksihän minä täälläkin joskus vitutystani marisen. Kun olen vädynyt olemaan yksin vastuussa melkein kaikesta muusta paitsi rahasta.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi ollakin. Ei kyllä mitään diagnoosia ole saanut/kysellytkään. Monen mielestä melko poikkeava tapaus valtaväestöön vertaillen.

        Niin no hän tekee lasten kanssakin juttuja, joista itse tykkää. Minulle jää kaikki se mistä hän ei tykkää, tykkään tai en minä sitten. Siksihän minä täälläkin joskus vitutystani marisen. Kun olen vädynyt olemaan yksin vastuussa melkein kaikesta muusta paitsi rahasta.

        Mutta aikansa kutakin. Mikään ei ikuisesti kestä, sen aikaa kun kestää kestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta siinä on kyllä mielenkiintoa kun karhu ajaa takaa.

        Täällä vaan on autotiet siinä ihan pyörätiessä kiinni, vain matalan korokkeen erotuksella ja ihmiset ajaa jatkuvasti ylinooeuksia, niin ei huvita ihan keskenään laittaa menemään, vaikka sekin päivä joskus koittaa. Nämä ei mitään kokeneita pyöräilijöitä vielä ole. Niin vanhemman kanssa viisainta mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kerrassaan…

        Semmosta se osaa olla miestenkin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikonloppuna lähdette Nuuksioon. Siitä sitten Torronsuolle.

        Mulla on kuules viikonloppuna pihalaatoituksen tekoa tuonne takapihalle. Pitää tehdä pieni oatio pihakeinulle. Menin sellaisenkin perkeleen riesan ostamaan. Mulle kun pihapiiri on ikään kuin olohuone kesäisin, missä viihtyä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Voi ollakin. Ei kyllä mitään diagnoosia ole saanut/kysellytkään. Monen mielestä melko poikkeava tapaus valtaväestöön vertaillen.

        Niin no hän tekee lasten kanssakin juttuja, joista itse tykkää. Minulle jää kaikki se mistä hän ei tykkää, tykkään tai en minä sitten. Siksihän minä täälläkin joskus vitutystani marisen. Kun olen vädynyt olemaan yksin vastuussa melkein kaikesta muusta paitsi rahasta.

        Vastasin toiseen ketjuun kun luulin että sun kommentti oli siellä kadonnut, mut tosiaan jos/kun noin sitten kun lapset isoja sulle ne soittelee jutellakseen, isälleen vain silloin kun tarvitsevat rahaa mutta itsepähän roolinsa järjestää. Kumpi parempi? Ei paljon tarvitse miettiä vastausta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mulla on kuules viikonloppuna pihalaatoituksen tekoa tuonne takapihalle. Pitää tehdä pieni oatio pihakeinulle. Menin sellaisenkin perkeleen riesan ostamaan. Mulle kun pihapiiri on ikään kuin olohuone kesäisin, missä viihtyä.

        Entäs jos siinä ohessa sytyttäisitte nuotion ja kokeilisitte matolla savumerkkejä Sudenpentujen käsikirjan mukaan. Sitten siihen perään muutama merimies- ja selviytymissolmu pyykkinaruun. Vähän erähenkeä koko perheelle.

        Äkkiä se laatta syntyy, naputtelet vain kumivasaralla sinne tänne. Pihakeinu siihen ja keinun päälle pressu ja olette yötä siellä makuupusseissa, tulee patio sitten testattua heti.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mutta aikansa kutakin. Mikään ei ikuisesti kestä, sen aikaa kun kestää kestää.

        Olis kuitenkin hyvä jos pyrkisit rakastamaan sitä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Voi ollakin. Ei kyllä mitään diagnoosia ole saanut/kysellytkään. Monen mielestä melko poikkeava tapaus valtaväestöön vertaillen.

        Niin no hän tekee lasten kanssakin juttuja, joista itse tykkää. Minulle jää kaikki se mistä hän ei tykkää, tykkään tai en minä sitten. Siksihän minä täälläkin joskus vitutystani marisen. Kun olen vädynyt olemaan yksin vastuussa melkein kaikesta muusta paitsi rahasta.

        Kestää se, kun lasket itsesi lapsiisi ja pidät huolta että olet riittävän vähimmäistarpeitasi kohtaan. Ymmärrän kyllä, että tuollainen voi olla toisesta kapina, mutta jossakin se raja on missä katkaiset oman kamelisi selän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestää se, kun lasket itsesi lapsiisi ja pidät huolta että olet riittävän vähimmäistarpeitasi kohtaan. Ymmärrän kyllä, että tuollainen voi olla toisesta kapina, mutta jossakin se raja on missä katkaiset oman kamelisi selän

        *riittävän itsekäs


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin toiseen ketjuun kun luulin että sun kommentti oli siellä kadonnut, mut tosiaan jos/kun noin sitten kun lapset isoja sulle ne soittelee jutellakseen, isälleen vain silloin kun tarvitsevat rahaa mutta itsepähän roolinsa järjestää. Kumpi parempi? Ei paljon tarvitse miettiä vastausta.

        -harmiseikirj-

        Kyllä lapset varmaan muutenkin soittelee iskälle, luulisin. Lapset rakastaa vanhempiaan aika ehdoitta, vaikka vanhemmiten vanhempien vajavaisuudet ymmärtääkin, jopa antaa anteeksi.

        Lähinnähän siinä vanhempi itse menettää arvokasta aikaa perheenjäsentensä kanssa, kun käpertyy omiin maailmoihinsa jatkuvasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos siinä ohessa sytyttäisitte nuotion ja kokeilisitte matolla savumerkkejä Sudenpentujen käsikirjan mukaan. Sitten siihen perään muutama merimies- ja selviytymissolmu pyykkinaruun. Vähän erähenkeä koko perheelle.

        Äkkiä se laatta syntyy, naputtelet vain kumivasaralla sinne tänne. Pihakeinu siihen ja keinun päälle pressu ja olette yötä siellä makuupusseissa, tulee patio sitten testattua heti.

        No nuo laatat tulee ihan nurmikolle, joten ei siinä paljon kumivasaraa tarvita. Lähinnä soraa. 🙂

        Sellainen helppo vedis kotipatiosta keskelle nurmea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kuitenkin hyvä jos pyrkisit rakastamaan sitä.

        Pyrinkin ja rakastankin, joskin intohimo on poissa. Jos mies on kuin yksi lapsista, seksielämä loppuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kestää se, kun lasket itsesi lapsiisi ja pidät huolta että olet riittävän vähimmäistarpeitasi kohtaan. Ymmärrän kyllä, että tuollainen voi olla toisesta kapina, mutta jossakin se raja on missä katkaiset oman kamelisi selän

        Joo. Järjellä mennää. Olen alkanut panostamaan itseeni enemmän myös, että jaksan. Käyn yksin uimassa ja teen itselleni mukavia juttuja mitkä kartuttaa jaksamista. Omaa aikaa otan vapaapäiviin, kun muut on koulussa ja töissä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Joo. Järjellä mennää. Olen alkanut panostamaan itseeni enemmän myös, että jaksan. Käyn yksin uimassa ja teen itselleni mukavia juttuja mitkä kartuttaa jaksamista. Omaa aikaa otan vapaapäiviin, kun muut on koulussa ja töissä.

        Ootsäse entinen jazuli? Vieläkö sä jaksa riehua täällä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootsäse entinen jazuli? Vieläkö sä jaksa riehua täällä...

        Kuka täällä riehuu? Sinä.


    • Jos lähtisin mukaan, niin keskittyisin varmaan varpaideni liotteluun tai auringosta nauttimiseen. Minusta ei ole kalastajaksi, olen siihen touhuun aivan liian pehmo. Saa moittia uusavuttomuudesta 😁

      • Anonyymi

        Mies sais mennä yksin ja sinä omaa aikaa tehdä mitä tykkäät tehdä mistä tai mitä tykkäät tai tykkäisit tehdä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies sais mennä yksin ja sinä omaa aikaa tehdä mitä tykkäät tehdä mistä tai mitä tykkäät tai tykkäisit tehdä

        Voisin minä miehen seuraksi kalaan lähteä. Osaan höpöttää sujuvasti tai olla hiljaakin, jos tilanne sitä vaatii. Jos mies kuitenkin lähtisi yksin niin minä voisin sillä välin vaikka nähdä ystäviä, mennä lenkille, salille, hoitaa puutarhaa, siivota, lukea.. Minulla ei ole koskaan tylsää, ei edes silloin kun en tee yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Voisin minä miehen seuraksi kalaan lähteä. Osaan höpöttää sujuvasti tai olla hiljaakin, jos tilanne sitä vaatii. Jos mies kuitenkin lähtisi yksin niin minä voisin sillä välin vaikka nähdä ystäviä, mennä lenkille, salille, hoitaa puutarhaa, siivota, lukea.. Minulla ei ole koskaan tylsää, ei edes silloin kun en tee yhtään mitään.

        Varmasti mies haluaa että lähtisit tai tulisit mukaan kalaan no kyllä puhua saa mut jos et halua kalastaa niin tulisko kalastuksesta mitään vaan mies haluaakin tehdä kanssasi jotakin menisi esim auto ajeluksi ym mitä päätättekin tehdä no mies haluaa että sinäkin viihdyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti mies haluaa että lähtisit tai tulisit mukaan kalaan no kyllä puhua saa mut jos et halua kalastaa niin tulisko kalastuksesta mitään vaan mies haluaakin tehdä kanssasi jotakin menisi esim auto ajeluksi ym mitä päätättekin tehdä no mies haluaa että sinäkin viihdyt

        Jos mies jaksaa kalastaa, niin sitten kalastetaan, mutta ei minua haittaa suunnitelmien muutoksetkaan. Kunhan molemmat nauttii olostaan, niin ei se niin tarkkaa ole mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Jos mies jaksaa kalastaa, niin sitten kalastetaan, mutta ei minua haittaa suunnitelmien muutoksetkaan. Kunhan molemmat nauttii olostaan, niin ei se niin tarkkaa ole mitä tehdään.

        No ehkä se nyt ei ihan niinkään ole että vain kalastetaan no voihan sitä muutakin tehdä


    • Anonyymi

      Kampela!
      Sitä tosin harvoin enää merestä saa! Kalatiskiltä Turun kauppahallista ehkä, tuskin sekään on Turunsaaristosta pyydettyä!
      Hauki, made, siika, kuha, ahven, silakka, kilohaili, siinä ne tärkeimmät syotävät kalat.

      Särkeä jos saan; suolestan ja ja keitän kalaliemeksi, kissat saa kaiken muun paitsi kalanpäät. Särki on maukas; mutt hiton ruotoinen kala, kelpaa kyllä ihmisellekin syötäväksi, jos siitä saa eroteltua ruodot pois.
      Kalaliemen särjistä keitän suomuineen, sillain tulee paremmin/voimakkaampi kalan makuinen liemi.

      • Anonyymi

        Hienoa tykkäätkö virvelillä vai ongella kalastaa ja hienoa mies sais parhaan kaverinsa mukaan eli pussauskaverin ja kalakaverin hieno juttu mut kyllä mieskin haluaa sinulle kokata


      • Anonyymi

        Älähän ala haukkua siellä! Mikäs itse olet?


    • Anonyymi

      kalan silmäkin voi olla pieni PAllo.

      Toisaalra niin, inhottavaa tehdä jotain koodi3d-koodia pallo on eriasia kuin ympyrä.

    • Anonyymi

      siellä oikein kammottavisa pieniä psllojs onkin jos puhdas tähtitsaivsd, psljon pieniä psllojs.

    • Anonyymi

      Nyt on liikaa työnohjauksen tms fiilistä

    • Jos uistimia käyttää, niin kannattaa käyttää jotain kotimaista valmistetta. Rapala on virolainen ja ihan hyvä uistin, mutta toimii vain virossa. Niissä on ne maakohtaiset niksit, kun jos tätä pohjosta pallon puoliskoo aattelee. Niin esim ruotsissa järvet on syvempiä ja taas virossa oman laisensa ja suomessa tälläsiä laakeita rikkonaisia kuin sai-maa.

    • Anonyymi

      Mene siikoja ongimaan ja jätä naisista murehtiminen niille jotka heitä sentään saavat rinnalleen.🤣

    • Anonyymi

      rötöksellä reikastuu ja käöydyydellä lasihtuu jas slirsavioytuu tunnettua faktaa.

      Vain rosvo voi olla rikas.



      Yritin kuvailla että miten saat aivosi sellsaiseen tilaan väsymys tai proteiinin puute, ilmsn muuts.

    • Anonyymi

      Joku muukin voi tehdä muttsa en bviitsi msinits...

    • Anonyymi

      Mä olen sillä tavalla outo, että jos olen kalastamassa, niin ei mun tee mieli syödä ja valmistaa siellä kalaa. Tai jos olen sienessä, niin en ala kokkailla metsässä sieniruokaa. Sama kaiken tuollaisen kanssa. Mä saan ihan tarpeekseni sitä kalaa siinä kalastaessani ja kotona (tai mikä se yösijan paikka nyt onkaan, voi miettiä kalan valmistamista ruoaksi. Siellä reissussa on sitä juuri hankittua raaka-ainetta ala valmistaa ja syödä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2596
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1504
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1347
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1278
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      769
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe