Syyssateita ja mielenrauhaa.

Anonyymi-ap

Ihana sade ropisee kattopeltiin ja rahoittava ropina saa mielen entistäkin levollisemmaksi ja uni tulee kevyesti. En voi olla miettimättä sitä, että täällä satunnaisesti kirjoittelen silloin tällöin ja joskus haikailen jotain kaukaisaa kirjoitellen niitä näitä, mutta loppujen lopuksi haihatteluni on vain ajan tappamista ja lyhytproosan kirjoittamista tuuleen. En haikaile ketään, ei ole ketään sopivaa tielleni rinnalleni kulkemaan. Olen vain minä ja oma polkuni jota kuljen ja se vie minua koko ajan eteenpäin. Illan mietteitä ennen uneen vaipumista. Syksy, sade ja pimeät illat on vaan parasta.

12

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenrauha on suhteellinen käsite. Mikäs tässä pillastumistasi odotellessa..

• Anonyymi

Miksi sinä kärkyt täällä aineettomassa tilassa odottelemassa tällaisia?Sivusta

• Anonyymi

Klisee puppua APlta, joka sanoo olevansa nainen ja sehän passaa ihan pöllöille

• Anonyymi

Mutta kun ei oo nainen fasilitoidaan kerran vielä

• Anonyymi

Lämpötila 17 ja vettä sataa. Mettä märkää ja sinne pitää lähteä hikoilemaan sadekamppeissa joka on kuin kumipuku päällä olisi saunassa. Kyllä se on jotain muuta kuin "ihanaa".

• Sitä samaa olen mieltä. Just tuli viesti, että urheilukentän katto vuotaa. Siis mitä? Tää ei siis oo mikään typhoon, vaan ihan perinteinen avokenttä juoksuratoineen. Sinne taivaalleko mun pitää paikka laittaa.

• Anonyymi

Ajatellaan posit. Näin on ovi lukossa

• Anonyymi

Se onnea on

• Anonyymi

Kyl on parasta aikaa pimenevät illat käpertyä pelaamaan pelikonoslilla ja tietokoneella käpertyä pelimaailmaan.....

• Anonyymi

Illan pimeydessä tuulen ja vesimyrskyn ulvoessa piiloutuu sisälle pelaamaan ja katsomaan tv:tä.

Voi kuvitella että kovaäänisesti tippuvat vesipisarat ovatkin oikeasti 2 euron kolikoita, ja ala laskemaan paljonko sataa rahaa taivaalta.

• Anonyymi

Oma huvittavuutensa on tehdä jotain pelijuttuja itsekin ohjelmoimalla, nykyään on aika helppoa, tuollainen on aika turvallinen ja hauska harrastuksenakin, eikä tietokonetta saa oikein mitenkään rikki ohjelmoimalla, paitsi joitain erikoisia juttuja jos tekee.

Itseäni kyllä huvittaa joskus, joku pieni, yhden kirjaimen kirjoitusvirhe c-kielessä saattaa laittaa grafiikkakiihdyttimen tekemään jotain hassun näköistä näyttöön.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      334
      38289
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      6936
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5510
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4018
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3139
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      54
      2985
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      61
      2281
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2131
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      497
      2036
    Aihe