Tulihan se taksi valitus

Tuota olen odottanutkin joten otin kuvakaappauksen.

Taksithan ne syyllisiä onkin jos lapset ei pääse kouluun.

Olen saanut Karigasniemeltä lähteä viemään Utsjoelle terveyskeskukseen ihmistä, koska TAKSIA ei vain saatu ja kylän AINUT TAKSI joka oli vapaa ei päässyt, koska oli korjaamolla 👏🏻👏🏻👏🏻

Minä niin toivoin tuota ja näköjään toiveita kuullaan 😍

6

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti oli Ivalon vanhan taksi-kopin taksi joka jätti menemättä, koska siellä on minun vanha VAPON työkaveri joka on minun peili.
      On kuulemma sukua isän isän kautta ja täti jonka kautta sukulaisuus tulee kuoli joku aika sitten.

      Opetti kaunoa kirjoittamaan lapsena.
      Kävin hänen luona kylässä niin sano : Minulla on sokeritauti ja ei ole muita sairauksia.
      Vastasin : Mulla ei ole sitä vaikka näin lihava olenki.
      Täti vastas: Oot äitis sukuun tullu, ku siskos isäs.
      Haukku Toivoniemen lastenkodissa olleen kaverinsa joka asu Oulussa. Ei ollu antanu tätin puhua ja muistella lastenkoti aikaa.

      Minä kuuntelin ja sanoin hänelle: Kyllä saat puhua sekä muistella, koska ei tuo ole häpeä ja et ole tuohon syyllinen vaan sosiaalihuolto joka on ottanut lapsen kotoa pois vaikka olis voinut antaa apua kotia.

      • Minun läheisiin kuului myös kyseinen isän täti.
        Asu Ruotsissa meillä ja tykkäsin höpötellä hänen kanssa.
        Suutuin, kun muutti pois ja oli ottanut minun ABBAn julistetaan ja pakannu tavaroitaan siihen.

        Sano mulle : Saat uuden ja vielä hienomman ABBAn taulun.
        Ehti kuolla joten jäi saamatta, mutta Petsamossa hän oli syntynyt ja avioliitto oli syy miksi asui Oulun seudulla jäi koska hänellä oli suuri perhe ja esitteli mulla perhettään.
        Oli onnistunut saamaan elämänsä aikana niin suuren perheen, että heitä oli 3:ssa polvessa yli 100.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Minun läheisiin kuului myös kyseinen isän täti.
        Asu Ruotsissa meillä ja tykkäsin höpötellä hänen kanssa.
        Suutuin, kun muutti pois ja oli ottanut minun ABBAn julistetaan ja pakannu tavaroitaan siihen.

        Sano mulle : Saat uuden ja vielä hienomman ABBAn taulun.
        Ehti kuolla joten jäi saamatta, mutta Petsamossa hän oli syntynyt ja avioliitto oli syy miksi asui Oulun seudulla jäi koska hänellä oli suuri perhe ja esitteli mulla perhettään.
        Oli onnistunut saamaan elämänsä aikana niin suuren perheen, että heitä oli 3:ssa polvessa yli 100.

        Kukaan ei kuulemma TYKKÄÄ HUUTOLAISTA, mutta MINÄ KYLLÄ TYKKÄÄN JA RAKASTAN HEITÄ.

        Kunnan työntekijät INARIN KUNNAN ALKUPERÄISVÄESTÖSTÄ HUUTOLAISIA TEHNEET!

        He on tulleet muualta tänne ja yks KOVA HUUTAJA on kuulunu tuohon porukkaan.
        Oli kuulemma VOITA jakamassa ja monet jätti VOIT HAKEMATTA! Aikaan, kun kunnan sosiaalihuolto jako ruokaa korteilla.
        Mihin lie voit katos, koska valtio toimitti sen määrän mitä tarvittiin…


    • Tänään piti olla kuntaan työvoimatoimiston aika ja kunnasta piti tulla kirje jossa ilmoittavat kellon ajan sekä kenen virkailijan tietokoneen kautta keskustelen.
      Viimeksi haukku kunnanvirkailja huoraksi, mutta ei tuo minua haittaa.
      Alkaa menemään överiksi kunnan hommat, kun EI EDES HUORA pääse kunnantalolle työvoimatoimiston palaveriin!

    • Kukkola istuu taksissa joten otan Seilosen vielä mukaan. Se kyllä saa luvan alkaa tätä paskaa hoitamaan kaverina!
      Olen luvannu, että jos joku lähtee vankilaan niin MINÄ MENEN ja toiset korvaa kaikki rahalla eli TYÖKORVAUS koska työllä tämä paska on saatu aikaankin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe