Moniko sinkku vetänyt huumeita?

Anonyymi-ap

Minä olen. Tosin se oli lääkärin määräämää. Muhun on pumpattu litratolkulla morfiinia vuosien saatossa.

OK ihan kevyttä. Osastolla maatessani hoitsu toi maailman pienimmän pillerin ja kehoitti istua sängyssä ennen nauttimista.

Illan elokuvan jälkeen heitin sen hetulaan ja yht'äkkiä telkusta tulikin huomenta Suomi.

Kaikenlaista sitä. Kerran vahingossa vedin kukkaakin. Siinä ei sinänsä mitään radikaalia tapahtunut.

Persulestoilllehan tämä on valtava narinan aihe. He kuitenkin hyväksyvät insestin ja pedofilian.

>simiti<

>simiti<

67

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiaateilla on taipumus kroonistaa kipua (kipurata tottuu olemaan päällä ja se pysyy päällä, vaikka syy poistuisi).

Itse olen saanut morfiinia leikkauksen jälkeen, mutta noilla aineilla on minuun vain niukasti vaikutusta. Sama sen leikkausta edeltäneen esilääkityksen kanssa.

• En ole koskaan kokeillut mitään huumeita, eikä minulle ole koskaan annettu morfiiniakaan tai muuta vastaavaa. En ole koskaan ollut myöskään nukutettuna. Lähinnä huumaavaa vaikutusta on kai olleet kolmiolääkkeet esim yskään, niitäkin minulle on määrätty ehkä kolme kertaa elämässäni. Synnytyksessä sain ilokaasua, mutta se oli niin järkyttävää kuraa, että sai jäädä pariin hönkäykseen.

Kehoni ei ole kovin vastaanottavainen lääkkeille, joten välttelen niitä viimeiseen asti.

• Ilokaasun teho riippuu pitoisuudesta.
        Minut on pistetty sillä 5-vuotiaana tajuttomaksi ja yksi henkäys riitti.

• buddy-love kirjoitti:

Ilokaasun teho riippuu pitoisuudesta.
        Minut on pistetty sillä 5-vuotiaana tajuttomaksi ja yksi henkäys riitti.

Varmaan on noin. Ei mitään hajua, mitä myrkkyä siinä synnyttäville annettavassa on, mutta pari henkäystä ja tuli niin huono olo, että oksensin. Toiset taas kuulemma rakastavat ilokaasua, tuo kuulemma hyvän olon. Hassua, miten eri tavalla ihmiset näihin reagoi.

• Aletheias kirjoitti:

Varmaan on noin. Ei mitään hajua, mitä myrkkyä siinä synnyttäville annettavassa on, mutta pari henkäystä ja tuli niin huono olo, että oksensin. Toiset taas kuulemma rakastavat ilokaasua, tuo kuulemma hyvän olon. Hassua, miten eri tavalla ihmiset näihin reagoi.

Samaa tavaraa, mutta laimeampanna.
        Huumeista innostuneilla täytyy olla jokin outo geenistö, sillä itse en tunne mitän vetoa niihin ja se vähä kokemus, joka lääketieteen kautta on minulle kertynyt, todistaa ettei niistä tosiaan tule kuin kehno olo (tai sitten ei taphdu juuri mitään).

• buddy-love kirjoitti:

Samaa tavaraa, mutta laimeampanna.
        Huumeista innostuneilla täytyy olla jokin outo geenistö, sillä itse en tunne mitän vetoa niihin ja se vähä kokemus, joka lääketieteen kautta on minulle kertynyt, todistaa ettei niistä tosiaan tule kuin kehno olo (tai sitten ei taphdu juuri mitään).

Minuakaan huumeet eivät ole koskaan houkutelleet. Näen huumeet hyvin todennäkösienä tienä tuhoon ja jo se on riittänyt pitämään minut erossa huumeista. Olen myös kasvanut alkoholistiperheessä, joten tiedän mitä päihderiippuvuus ihmiselle tekee eikä se ole mitään kaunista.

• Anonyymi

Muistakaa lapset, sienet eka ja muut vasta perään JOS vedätte!

• Anonyymi

Ja maaseudulla nekin kanttarelleina.

• Anonyymi

Ei yleensä kannata käyttää no melkein asinoastaan milloin joudun käyttämään jotain niin hammaslääkärissä ollessa.

• Anonyymi

Leikkauksen yhteydessä morfiinia ja toisessa ehkä jos muistelen oikein, metadonea. Kummankaan vaikutusta en tuntenut millään tavalla, edes kivun poistossa. Morfiinia yhteydessä eivät huomanneet kieltää liikkumasta, mutten tuntenut sen vaikutusta. Lääkkeenä olen saanut rauhoittamaan diatsepaamia. Senkään vaikutusta en tuntenut, mutta sain niin todentuntuisen painajaisunen, etten uskaltanut jatkaa sitä, vaan jätin päivän tai puolitoista aloittamani annostuksen. Vain yksi lääke on sammuttanut minut ja niistä kahdesta määrätystä paketista olen käyttänyt jonkun parikymmenen vuoden aikana tarpeeseen ehkä yhteensä kahdeksan, koska resepti ehti välillä vanhentua. Pidän voimakkaimpana huumeena punaviiniä, sen unettavaa ja voimakkaasti rentouttavaa vaikutusta.

• Anonyymi

Et ole ollenkaan poikkeava. Hampikirurgi kerran leikkasi leukani ja kotiutti:

-katsoin koneelta, on sulla ollut kova elämä.

Määräsi kassillisen erilaisia kipulääkkeitä. Krooniseen kipuun tottuneena en ottanut kuin yhden buranan.

Ihmispolot nyt vain ovat erinomaisen erilaisia.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ollenkaan poikkeava. Hampikirurgi kerran leikkasi leukani ja kotiutti:

-katsoin koneelta, on sulla ollut kova elämä.

Määräsi kassillisen erilaisia kipulääkkeitä. Krooniseen kipuun tottuneena en ottanut kuin yhden buranan.

Ihmispolot nyt vain ovat erinomaisen erilaisia.

>simiti<

Sama tilanne, että Burana on riittänyt. Se tuottaa ongelmia, ettei tunnista tai osaa kuvata kipua. Joskus lehdissä lukee, ettei ihmisten saisi antaa lukea lääkärikirjoja, koska keksivät niistä itselleen tauteja. Itse olen ymmärtänyt kärsiväni jostakin kivusta vasta pitkän ajan jälkeen, kun olen hoksannut sanan ja kuvauksen liittyvän oman kehon tuntemukseen. Sellainen taito pitäisi olla perustaito, mutta tuntuu että itselläni siinä jotain puutteita. Ehkä kroonikoilla on.

• Anonyymi

en tiedä jooh milloin olisi riittävän monta proteiinimolekyyliä elimistössä, jos tekisin tuollaisen joka muodostawisi planeettojen kuviakin parametreina jotain malstalaisten jotain nimimerkkejä.

Nälänhätä on niin kova... proteiinin puute.

• Anonyymi

Hiilarit antaa välittömästi voimaa. Sitten voi syödä naapurinsa ja muuttaa hänet rasvakerrokseksi.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Hiilarit antaa välittömästi voimaa. Sitten voi syödä naapurinsa ja muuttaa hänet rasvakerrokseksi.

>simiti<

Oletkos katsonut Stephen Kingiin Thinner elokuvan, vilkaisepa huvin vuoksi

• E-Lukka kirjoitti:

Oletkos katsonut Stephen Kingiin Thinner elokuvan, vilkaisepa huvin vuoksi

Ei mulla aiheeseen muuta, kuin että tuo on oikeasti tosi hyvä leffa! Kingin parhaimmistoa. Tosin eihän se "Kingin elokuva" ole, vaan hänen kirjaansa pohjautuva. Ohjaajaa en äkkiseltään muista.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Ei mulla aiheeseen muuta, kuin että tuo on oikeasti tosi hyvä leffa! Kingin parhaimmistoa. Tosin eihän se "Kingin elokuva" ole, vaan hänen kirjaansa pohjautuva. Ohjaajaa en äkkiseltään muista.

Saattaa olla että perustuu vain novelliin, ohjaajaa en muista minäkään, mutta oli muistaakseni sopivan hirtehinen, pääosassa taisi olla se terminator -kaveri. Nälkäinen heppu joka tapauksessa 😋

• Anonyymi

mielessä että kun itse ajattelen elämääni niin ei varmaankaan kenelläkään lukiolaisella ole käytössä jotain laitteita ja juttuja mitä itsellä ja suurin osa tytöistä ja pojista neitsyitä

mutta vähän mielenkiintoinenkin juttu miten simuloit jotain planeettojen muodostumista tietokoneilla, tuosta joo ursa:n vilkaists mitä kannattaisi tähtitaivaalta, eli valopallojen merestä tuijottaa jos jotain.

• Nooh.. tulihan nuorena pössyteltyäkin jonkin aikaa. Onnekseni ei jäänyt tavaksi.

Nykyään univaikeuksiin minulla on nukahtamislääkkeet, saattavat mennä huumausaineiden puolelle. En tosin ota niitä säännöllisesti vaan silloin tällöin. Jotta riippuvaisuusuhdetta ei synny.

Nukutettuna olen ollut kolmesti. Ensimmäisellä kertaa nukutus oli niin syvä, että en meinannut ollenkaan herätä. Toisella kertaa niin kevyt, että heräsin ennen toimenpidettä ja kolmas menikin jo sitten mallikkaasti.

Suhteellisen pienen kokoni ansioista useimmat lääkkeet ovat vähän liian suuria annoksia minulle. Varsinkin nuorena, kun olin todella hoikka. Vastasin noin 12 v poikaa. Painoin alle 37 kg ja pituutta oli huimat 149.5 cm. Noin niinkuin 18-vuotiaana.
      Farkkuni ostin lastenosastolta. Silti minulle on aina määrätty lääkkeissäkin aikuisten annos.

Eli sellaista tänä yönä..

• Kiitos paljon!😊. Jostain syystä sun kommentti taas heivattiin mäkeen enkä nähnyt kuin alun siitä mutta sekin tuntui jo hyvältä kuulla.🤗.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon!😊. Jostain syystä sun kommentti taas heivattiin mäkeen enkä nähnyt kuin alun siitä mutta sekin tuntui jo hyvältä kuulla.🤗.

No siinä oli ehkä sellaista sisältöä, mikä ei lllut palstalle sopivaa. Mut mä olen susta hemmetin ylpeä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No siinä oli ehkä sellaista sisältöä, mikä ei lllut palstalle sopivaa. Mut mä olen susta hemmetin ylpeä.

Kiitos paljon!...taas...tuokin tuntuu kovin hyvältä kuulla myös.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon!...taas...tuokin tuntuu kovin hyvältä kuulla myös.😊.

No sä olet tehnyt elämässäsi uroteon. Jätit päihteet.. hitto .. oikeasti se on mestarisaavutus.

No sä olet tehnyt elämässäsi uroteon. Jätit päihteet.. hitto .. oikeasti se on mestarisaavutus.

Kiitos jälleen...ansaitsisit kyllä oikein ison halin noista noin kauniista sanoistasi.🤗. Mä olen kyllä todella otettu että sä olet tuota mieltä kun se todellakin oli ihan helvetillisen vaikeeta kyllä.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos jälleen...ansaitsisit kyllä oikein ison halin noista noin kauniista sanoistasi.🤗. Mä olen kyllä todella otettu että sä olet tuota mieltä kun se todellakin oli ihan helvetillisen vaikeeta kyllä.😊.

Siinä poistoviestissä kerroin omista kokeiluistani ja piireistä joissa pyörin aikanaan. Mulla siis voi olla hajua siitä miten ison duunin sä olet elämässäsi tehnyt. Siksi nostan hattua sinulle ja oikeasti olen iloinen puolestasi.

Siinä poistoviestissä kerroin omista kokeiluistani ja piireistä joissa pyörin aikanaan. Mulla siis voi olla hajua siitä miten ison duunin sä olet elämässäsi tehnyt. Siksi nostan hattua sinulle ja oikeasti olen iloinen puolestasi.

Juu varmasti on käsitystä jos oot yhtään samankaltaisissa piireissä pyörinyt ja vähänkään nähnyt sitä puolta elämästä. Sitä enemmän mä vielä arvostan sun sanojas kun sulla on ymmärrystä ja omakohtaista kokemusta niiden asioiden kanssa elämisestä. Mä olen myös iloinen ja onnellinen sun puolesta että sun ei ole tarvinnut kuin hieman nähdä sitä elämää etkä oo ite sortunut jäämään kiinni siihen elämään se kun käy niin äärettömän helposti ihan tajuamatta sitä ite ollenkaan ennenkuin on jo loukussa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu varmasti on käsitystä jos oot yhtään samankaltaisissa piireissä pyörinyt ja vähänkään nähnyt sitä puolta elämästä. Sitä enemmän mä vielä arvostan sun sanojas kun sulla on ymmärrystä ja omakohtaista kokemusta niiden asioiden kanssa elämisestä. Mä olen myös iloinen ja onnellinen sun puolesta että sun ei ole tarvinnut kuin hieman nähdä sitä elämää etkä oo ite sortunut jäämään kiinni siihen elämään se kun käy niin äärettömän helposti ihan tajuamatta sitä ite ollenkaan ennenkuin on jo loukussa.🙂.

Noin kolmisen kuukautta elin sitä elämää 16-17 vuotiaana. Mulla oli kuitenkin päivätyö joka piti hoitaa. Ja muutin toiselle paikkakunnalle päästäkseni niistä jutuista eroon. Mulla kävi tuuri, kun en tykännyt siitä tunteesta, kun pää oli sekaisin.

En voi sanoa, että ymmärrän täysin sun kokemiasi juttuja, en todellakaan. Mutta sen verran, että tajuan miten ison duunin sä olet tehnyt. Ja kunnioitan sitä. Paljon.

Noin kolmisen kuukautta elin sitä elämää 16-17 vuotiaana. Mulla oli kuitenkin päivätyö joka piti hoitaa. Ja muutin toiselle paikkakunnalle päästäkseni niistä jutuista eroon. Mulla kävi tuuri, kun en tykännyt siitä tunteesta, kun pää oli sekaisin.

En voi sanoa, että ymmärrän täysin sun kokemiasi juttuja, en todellakaan. Mutta sen verran, että tajuan miten ison duunin sä olet tehnyt. Ja kunnioitan sitä. Paljon.

No on siinäkin jo pieni vilkaisu sille puolelle että mitä se saattaa olla. Upeeta että sulla oli asioita mitkä piti sut kiinni paremmassa elämässä ja että olit jo niin nuorena niin viisas ja kypsä että tajusit ottaa etäisyyttä niihin asioihin ennen kuin se olis ehkä ollut hankalampaa ja mä taas kunnioitan sitä suuresti.😊. Ja kiitos jälleen kauniista sanoista tässähän jo ihan herkistyy.🤗🥲.

• Anonyymi

Tunsin tyypin, joka jokainen aamu heti herättyään läträsi liuottimien ja liimojen kanssa. Niiskutti, ryki, köhi ja yski. Räkää tuli. Ramppasi vessassa. Ilmeisesti buustaamassa.
      Virkistyi. Joi aamukahvit ja söi aamupalan. Kävi suihkussa. Lähti töihin.

• Anonyymi

Kerran olen saanut reseptin opiaattikipulääkkeeseen. Käytin yhden, totesin, että tuleepa paskamainen olo ja pistin loput pois.

• Kyllähän tuota morfiinia on kipuun annettu ambulanssissa joskus, mutta pääasiassa Oxynormia ne osastoillakin antaa.

En mä ole ambulanssilla mennyt montaa kertaa neljästi muistaakseni itse potilaana. Ja pienenä keskosvauvana, jota en yllättäin muista.

• Ikäväkyllä koko nuoruuden ja aikuisiän alun. Korvaushoidossa oon ollut nyt reilu 15v ja joka päivä menee 160mg metadonia minkä vaikutusta en kyllä juuri huomaa eikä sitä kukaan muukaan huomaa jos en sitä kerro. Oli kyllä vaikein ja rankin homma mitä oon elämässäni ikinä tehnyt että sain itteni tapeltua irti niistä ja elämänsuuntaa ja elämäntapoja muutettua. Nyt kyllä kaikki on jo sen suhteen todella hyvin ja olen elämääni tyytyväinen ja onnellinen että selvisin siitä ajasta hengissä ja suht pienin vaurioin kuitenkin niin moni ystävä, kaveri ja tuttu ei selvinnyt tai on vieläkin samalla tiellä. Ja vähän ylpeäkin itsestäni olen kyllä että pystyin tuon muutoksen tekemään.🙂.

• Anonyymi

Naisia oli kuitenkin huumejännämiehenä toisin kuin nykyään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä eläämää muuttaessa kyennyt ajattelemaan kuin omia juttujaan. Ja onhan noita viimesenä parina vuotena ollut muutamia kohtaamisia naisten kanssa tänä kesänäkin pari mutta se parisuhde on se mikä puuttuu ja mitä kaipaan. Se että kaipaa parisuhdetta ja sitä omaa rakasta kumppania elämään ei tarkoita sitä että olisi täysin kokonaan ilman naisia vaikka kyllä tuossa 13v menikin kokonaan ilman.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja noi jännämies jutut ja se että naiset muka niistä vain tykkää on vaan aivan täyttä katkerien ja omaan elämäänsä ja itseensä pettyneiden miesten legendaa eikä sillä oo todellisuuden kanssa mitään tekemistä.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ja noi jännämies jutut ja se että naiset muka niistä vain tykkää on vaan aivan täyttä katkerien ja omaan elämäänsä ja itseensä pettyneiden miesten legendaa eikä sillä oo todellisuuden kanssa mitään tekemistä.🙂.

Kiltti pullea kaveripoika ei naista saa.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei siinä eläämää muuttaessa kyennyt ajattelemaan kuin omia juttujaan. Ja onhan noita viimesenä parina vuotena ollut muutamia kohtaamisia naisten kanssa tänä kesänäkin pari mutta se parisuhde on se mikä puuttuu ja mitä kaipaan. Se että kaipaa parisuhdetta ja sitä omaa rakasta kumppania elämään ei tarkoita sitä että olisi täysin kokonaan ilman naisia vaikka kyllä tuossa 13v menikin kokonaan ilman.🙂.

Kokeile tarralenkkari-teemaista sinkkuristeilyä 👍🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Kiltti pullea kaveripoika ei naista saa.

Sellasista en tiedä mitään niitä kun ei ole olemassa sen enempää kuin mitään jännämiehiäkään ihan samaa yhtään mihinkään todelliseen perustumatonta katkerien ja pettyneiden legendaa.😄. On vain erilaisia ihmisiä niin miehiä kuin naisiakin ja jokaisella on omat henkilökohtaiset mieltymyksensä millaisista ihmisistä sattuu pitämään.

Ite olen kiltti ollut aina eikä se koskaan ole mikään este ollut naisten kanssa ennemminkin täysin päinvastoin. Se päihteidenkäyttö kyllä oli esteenä aikanaan useitakin kertoja.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeile tarralenkkari-teemaista sinkkuristeilyä 👍🏼

Mitäs mä siellä kun en välitä niistä tarralenkkareista vittujakaan ne on ihan sun oma fetissis eikä koske muita.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Mitäs mä siellä kun en välitä niistä tarralenkkareista vittujakaan ne on ihan sun oma fetissis eikä koske muita.😄.

Ei tarralenkkareissa ole mitään hävettävää, ihan kamupoikien perussettiä 👟

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarralenkkareissa ole mitään hävettävää, ihan kamupoikien perussettiä 👟

Ei kai niissä olekaan mutta en nyt vaan satu niitä käyttämään tai ole milläänlailla niistä kiinnostunut mutta sulle ne tuntuu jonkinsortin pakkomielle olevan samoin kuin nää ns. kamupojat mitä niitäkään ei ole olemassakaan ainakaan mun mielestäni muut sitten taas voi olla aivan sitä mieltä mitä huvittaa se ei mun elämään vaikuta.😄.

• Anonyymi

Eli joka päivä nautit semmoisen viidenkympin satsin yhteiskunnan piikkiin? Tuli vaan mieleen kun valittelit huonoista etuuksista niin jo nuo sun nautintoaineet kustantaa yhteiskunnalle semmoiset 1500 egee kuussa, aika harvalla työssäkäyvällä olisi varaa moisiin. Viidessätoista vuodessa olet saanut pelkästään metadonia 270te edestä ja meille muille valitat kun ei yhteiskunta tue tarpeeksi. Harvaa on tukenut yhtä paljon kuin sinua, jos lasketaan mukaan kaikki sun asioiden hoidoista maksetut palkat virka-ihmisille ei varmaan puoli miltsiäkään riitä kuluihin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Eli joka päivä nautit semmoisen viidenkympin satsin yhteiskunnan piikkiin? Tuli vaan mieleen kun valittelit huonoista etuuksista niin jo nuo sun nautintoaineet kustantaa yhteiskunnalle semmoiset 1500 egee kuussa, aika harvalla työssäkäyvällä olisi varaa moisiin. Viidessätoista vuodessa olet saanut pelkästään metadonia 270te edestä ja meille muille valitat kun ei yhteiskunta tue tarpeeksi. Harvaa on tukenut yhtä paljon kuin sinua, jos lasketaan mukaan kaikki sun asioiden hoidoista maksetut palkat virka-ihmisille ei varmaan puoli miltsiäkään riitä kuluihin.

-harmiseikirj-

Ne ei ole mitään nautintoaineita vaan lääkkeitä ja kuten missä muussa tahansa kroonisessa sairaudessa ihmiselle kuuluu hoito ja se hoitaminen tulee vielä helvetisti halvemmaksi yhteiskunnalle kuin hoitamatta jättäminen varsinkin päihdesairauksien kohdalla. Toi sun kommenttis vaan kertoo ettet sä käsitä päihdeongelmista ja sairauksista etkä varsinkaan niiden hoidosta ja siitä mikä on yhteiskunnalle ja mikä tärkeintä sairauden hoidossa sille yksilölle parhaaksi yhtikäs mitään.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ne ei ole mitään nautintoaineita vaan lääkkeitä ja kuten missä muussa tahansa kroonisessa sairaudessa ihmiselle kuuluu hoito ja se hoitaminen tulee vielä helvetisti halvemmaksi yhteiskunnalle kuin hoitamatta jättäminen varsinkin päihdesairauksien kohdalla. Toi sun kommenttis vaan kertoo ettet sä käsitä päihdeongelmista ja sairauksista etkä varsinkaan niiden hoidosta ja siitä mikä on yhteiskunnalle ja mikä tärkeintä sairauden hoidossa sille yksilölle parhaaksi yhtikäs mitään.🙂.

Kyllä ne vaan on ja tässähän se taas nähtiin että kovimmat valittajat yleensä on tottuneet saamaan eniten, sinä ja simiti olette trippäilleet aineilla joita minun ei ole edes mahdollista saada edes rahalla, helkkarin hyväkkkäät.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Niin ja miten voit väittää päässäsi aineista eroon kun viisitoista vuotta putkeen trippaillut ilmaisilla huumeillla? Luulisi että tarkoitus olisi käyttää vain jonkin aikaa ja annosta pienennättäisiin koko ajan niin että jotain puolessa vuodessa olisi sitten kuivilla.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne vaan on ja tässähän se taas nähtiin että kovimmat valittajat yleensä on tottuneet saamaan eniten, sinä ja simiti olette trippäilleet aineilla joita minun ei ole edes mahdollista saada edes rahalla, helkkarin hyväkkkäät.

-harmiseikirj-

Ei eivät ole ja sun on ihan turha yrittää tuntea ylemmyyttä ja moralisoida joillain asioilla mistä sä et ymmärrä ja käsitä paskan vertaa.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei eivät ole ja sun on ihan turha yrittää tuntea ylemmyyttä ja moralisoida joillain asioilla mistä sä et ymmärrä ja käsitä paskan vertaa.😄.

En minä tunne ylemmyyttå vaan alemmuutta kun en saa samoja palveluja kuin sinä ja simiti, kakkosluokan kansalaisena p..kaduunarina en saa mitään etuuksia toisin kuin te hyväosaiset. Teillä sitä tuntuu naisiakin piisaavan toisin kuin meillä yhteiskunnan orjilla joita ne karttaa Kuin ruttoa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja miten voit väittää päässäsi aineista eroon kun viisitoista vuotta putkeen trippaillut ilmaisilla huumeillla? Luulisi että tarkoitus olisi käyttää vain jonkin aikaa ja annosta pienennättäisiin koko ajan niin että jotain puolessa vuodessa olisi sitten kuivilla.

-harmiseikirj-

Se on lääke minkä vaikutusta mä en huomaa mitenkään muuten kuin että se pitää mut toimintakuntoisena. Luuletko ettei sitä oo yritetty lopettaa mutta päihdelääkärinkin mukaankin jo 15v alkanut opiaattien lähes koko elämän mittainen käyttö on muuttanut aivokemiaa niin että lääkitys on todennäköisesti lopunikäinen. Kuten muissakin kroonisissasairauksissa. Siinä kun voi käydä myös niin sulla on ihan väärä käsitys korvaushoidosta jos sä kuvittelet että se aina menee noin kuten sä kuvailit. Ennen meidän kenellä on historiaa takana yli vuosikymmeniä hoidosta käytettiin yhä joskus vieläkin käytettävää ylläpitohoidon nimeä mikä kyllä kuvaa esimerkiksi mun tilannettani paremmin kuin korvaushoito nimike. Hoidolla mut pidetään yhteiskuntaan toimintakykyisenä niin hyvin kuin se vain on mahdollista. Tuon lääkkeen käyttö ei eroa insuliinista tai sydän ja verenpaine lääkkeiden käytöstä mitenkään.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä tunne ylemmyyttå vaan alemmuutta kun en saa samoja palveluja kuin sinä ja simiti, kakkosluokan kansalaisena p..kaduunarina en saa mitään etuuksia toisin kuin te hyväosaiset. Teillä sitä tuntuu naisiakin piisaavan toisin kuin meillä yhteiskunnan orjilla joita ne karttaa Kuin ruttoa.

-harmiseikirj-

Älä puhu paskaa me ollaan kaikki ihan samalla viivalla ja jokaisella on omat ristinsä kannettavanaan. Eikä mulla oo ainuttakaan etuutta mihin sulla ei olis samassa elämäntilanteessa mahdollisuutta. Ja tuo on juuri sitä moraalista ylemmyyden tuntoa ja itsestään marttyyrin tekemistä mitä sä höpötät. Ja näköjään sitä mustasukkaisuuttakin minkä sä niin kovasti kiistät vaikka sulla ei todellisuudessa ole mitään syytä olla mustasukkainen sulla naistenkin kanssa ihan tasan samat mahdollisuudet kuin meillä muillakin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Se on lääke minkä vaikutusta mä en huomaa mitenkään muuten kuin että se pitää mut toimintakuntoisena. Luuletko ettei sitä oo yritetty lopettaa mutta päihdelääkärinkin mukaankin jo 15v alkanut opiaattien lähes koko elämän mittainen käyttö on muuttanut aivokemiaa niin että lääkitys on todennäköisesti lopunikäinen. Kuten muissakin kroonisissasairauksissa. Siinä kun voi käydä myös niin sulla on ihan väärä käsitys korvaushoidosta jos sä kuvittelet että se aina menee noin kuten sä kuvailit. Ennen meidän kenellä on historiaa takana yli vuosikymmeniä hoidosta käytettiin yhä joskus vieläkin käytettävää ylläpitohoidon nimeä mikä kyllä kuvaa esimerkiksi mun tilannettani paremmin kuin korvaushoito nimike. Hoidolla mut pidetään yhteiskuntaan toimintakykyisenä niin hyvin kuin se vain on mahdollista. Tuon lääkkeen käyttö ei eroa insuliinista tai sydän ja verenpaine lääkkeiden käytöstä mitenkään.🙂.

Höpö höpö, sua ei vaan huvita lopettaa kun pikkuhiivassa on mukavampaa, myönnän olen kateellinen ja minunkin kuuluisi saada samanlaiset satsit huvitteluun mutta minun osa on raataa ja sinun huvitella tässä maailmassa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, sua ei vaan huvita lopettaa kun pikkuhiivassa on mukavampaa, myönnän olen kateellinen ja minunkin kuuluisi saada samanlaiset satsit huvitteluun mutta minun osa on raataa ja sinun huvitella tässä maailmassa.

-harmiseikirj-

Siitä elämästä on kuule huvittelu kaukana ei kukaan sua estä lähtemästä kokeileen niin sitten näät.😄. Ja ei ei se ole tahdosta kiinni ihan tosiaan päihdelääkärinkään mukaan vaan siitä että elimistö ei yksinkertaisesti toimi ilman se on vaan fysiologinen fakta mikä on pakko hyväksyä halus tai ei. Ja edelleenkään mä en huomaa mitään positiivisia vaikutuksia muuta kuin että pysyn toimintakuntoisena. Haittavaikutuksiakin kyllä sitten taas on ja ihan mieluiten tulisin toimeen ilman mitään mutta kun se fakta vaan on pakko hyväksyä että se ei ole mahdollista.🙂. Äläkä perkele vaan mene ainakaan samaa satsia ottaan jos haluut kokeilla sulla kun ei oo toleranssia niin tolla mun annoksella sut tappais ainakin kahteen kertaan.😬.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Hei.. mun lääke maksaa kuukaudessa 1700 egeä. Sillä pysyn toimintakykyisenä pidempään. Kerran minuun tiputettiin immunoglobuliinia 54 000 egen edestä.
        Siihen kuntoutukset ynnä muut päälle. Joten älä ny, maksaa muutkin sairaudet.

Mutta halvemmaksi tulee hoitaa, kuin jättää hoitamatta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hei.. mun lääke maksaa kuukaudessa 1700 egeä. Sillä pysyn toimintakykyisenä pidempään. Kerran minuun tiputettiin immunoglobuliinia 54 000 egen edestä.
        Siihen kuntoutukset ynnä muut päälle. Joten älä ny, maksaa muutkin sairaudet.

Mutta halvemmaksi tulee hoitaa, kuin jättää hoitamatta.

Minä en ole käynyt edes lääkärissä eikä ne mulle mitään antaiskaan :( viimeksi kun kävin pyytämässä että saisi antibiootteja palohaavaan joka ei meinannut parantua mulkkulääkäri ei antanut mitään. Joku vuosi sitä ennen oli paise kurkussa kun en saanut antibiootteja angiinaan ja mulkkulääkäri olisi antanut kuolla kotiin, piti ajaa 200km toiseen lääkäriin puhekyvyttömänä yli 40 asteen kuumeessa jotta pääsee puhkaisuttamaan, siellä sentään ei ollut ihan niin mulkku lääkäri niin sain lähetteen puhkaisuun. Jälkeenpäin kuulin että hengenvaarallinen jos itsestään puhkeaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole käynyt edes lääkärissä eikä ne mulle mitään antaiskaan :( viimeksi kun kävin pyytämässä että saisi antibiootteja palohaavaan joka ei meinannut parantua mulkkulääkäri ei antanut mitään. Joku vuosi sitä ennen oli paise kurkussa kun en saanut antibiootteja angiinaan ja mulkkulääkäri olisi antanut kuolla kotiin, piti ajaa 200km toiseen lääkäriin puhekyvyttömänä yli 40 asteen kuumeessa jotta pääsee puhkaisuttamaan, siellä sentään ei ollut ihan niin mulkku lääkäri niin sain lähetteen puhkaisuun. Jälkeenpäin kuulin että hengenvaarallinen jos itsestään puhkeaa.

-harmiseikirj-

Niin .. aika paska lekuri sulla ollut. Ihan persiistä tuommoinen. Ja syvältä.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Lääkäreitäkin on ikäväkyllä erilaisia ja se on paska homma jos kohdalle osuu joku huonompi tapaus on sitä itsekin saanut monet kerrat tapella ja taistella oikeuksiensa puolesta että saa hoitoa mutta kokonaisuutena katsottuna ei kyllä oo valittamista ja oon kiitollinen saamastani avusta.🙂.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin .. aika paska lekuri sulla ollut. Ihan persiistä tuommoinen. Ja syvältä.

Jos maailmassa olisi oikeutta kaikki v..un lääkärit saisi koleran ja ruton ja niiden minulta pitäisi tulla pyytämään antibiootteja. Minä hymyssä suin selittäisin niille että ihmiset syö ihan liikaa antibiootteja, en minäkään aikuisiällä ole saanut yhtään kuuria niin mene sinäkin vaan kotiin kuolemaan. Apteekista voit hakea buranaa ihan omaan piikkiin jos on kipuja.

-hatrmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Jos maailmassa olisi oikeutta kaikki v..un lääkärit saisi koleran ja ruton ja niiden minulta pitäisi tulla pyytämään antibiootteja. Minä hymyssä suin selittäisin niille että ihmiset syö ihan liikaa antibiootteja, en minäkään aikuisiällä ole saanut yhtään kuuria niin mene sinäkin vaan kotiin kuolemaan. Apteekista voit hakea buranaa ihan omaan piikkiin jos on kipuja.

-hatrmiseikirj-

Tai vitun mobilaattia..

Juu. Mä kyllä saan dropit joka vaivaan tän ms-taudin takia. Ulkomaille lähtiessä on antibiotti valmiina jopa vatsatautia varten. Tosin olen myös saanut kaikki mahdolliset rokotuksetkin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tai vitun mobilaattia..

Juu. Mä kyllä saan dropit joka vaivaan tän ms-taudin takia. Ulkomaille lähtiessä on antibiotti valmiina jopa vatsatautia varten. Tosin olen myös saanut kaikki mahdolliset rokotuksetkin.

Voi sinua pikkupirpanaa. Talvella jäit aurauskaluston peittoon bussipysäkillä ja nyt.tämäkin!

Kyllä pohjanmaallaisen Timpan olisi suotavaa tulla varjelemaan pikku pirpanaa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua pikkupirpanaa. Talvella jäit aurauskaluston peittoon bussipysäkillä ja nyt.tämäkin!

Kyllä pohjanmaallaisen Timpan olisi suotavaa tulla varjelemaan pikku pirpanaa.

>simiti<

Tulee pitkä matka Kokkolasta fillaroida tänne saakka..
        Mutta ollos tervetullut.

• Anonyymi

Diapam rentoutti kummasti, kuin olisi selvänä viinaa ja kaljaa ottanut kiskomalla kunnes se pärähtää. Samantapainen lötkö ja rento olo oli silloin.

• Muutaman kerran on tuikattu morfiinia suoneen, yhden kerran kun paloi päreet väärässä paikassa 😎: Hauska aine, et periaatteessa piittaa paskaakaan vaikka joku sahaisi käsivarttasi poikki tylsällä sahalla

• Anonyymi

Huumeet ei kiinnosta... Vaikka kieltämättä joskus olen miettinyt minkä fiiliksen
      se antaisi... Seksi pikku pöllyissä vois olla jännä kokemus... Mutta viinalla mennään!

• Anonyymi

Totta kai kukat on tuoksuteltu.
      Oi ihana nuoruus, sinkkuus ja opiskeluelämä.

Nykyään keskityn erilaisiin lärpyköihin.

-keinovaginamies-

• Maistoin parikymppisenä bileissä kun yksi venäläispoika yllytti. Sitä oikein nauratti, että "ei voi olla totta, palstalutka vetää ruohoa!" Mutta mulla se jäi tasan siihen ekaan hönkäykseen, koska se sattui kurkkuun niin helkatin kivuliaasti. Tuota kokeilua ennen en ollut siis koskaan polttanut ylipäätään mitään, en edes tupakkaa (en edes maistamisen verran).

• Anonyymi

Nuo huumeet on aika vaarallisia naisille, koska teitä käytetään pöllyissä varmaan
      hyväksi monella eri tapaa

• Anonyymi

Kuka niitä käskee mennä julkisille paikoille käyttämään tai muutenkaan kenenkään seuraan?

• Anonyymi

Eli myös lailliset huumeet eli kahvi, tupakka, alkoholi, lääkkeet jne. No varmaan 99% veikkaisin.. Ei täällä ihmiset ajattele omilla aivoillaan tai mieti asioita. Valtio ohjaa mieltä siitä se nimikin tulee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      384
      2533
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      78
      1959
    3. 154
      1489
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1346
    5. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      6
      1282
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1231
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      136
      998
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      995
    9. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      880
    Aihe