Minä olin ja kuuntelin kaiuttimia, en musiikkia. Nooh, se oli sitä sekavaa aikaa.
Nykyään kuuntelen musikkia ja merisäätä. Sillä ei ole niinkään merkitystä kuuntelenko patteriradiolla vai high end ämyreillä.
Onhan minulla ollut vaikka mitä vehkeitä. Jos sille tielle lähtee, nìin se on loputon tie.
Siĺlloin lähtee vaimo, talo, auto ja saatanan maamyyräkin. Tiedän kokemuksesta.
Älkää siis kuunelko kaiuttimia. Kuunnelkaa raadioohjelmaa.
>simiti<
Oletteko hifistejä?
7
167
Vastaukset
Minä kuuntelen kännystä musiikkia, äänikirjoja ja radiota. Käytössä mulla on JBL:n halvimmat 9.90 kuulokkeet ja bluetooth kaiutin 49.90.
Riittää mulle.- Anonyymi
Kyllä ja ei. Liian huonoilla vehkeillä ja lähteellä(Spotify ja varsinkin ilmainen) hyvistä dynaamisista äänitteistä jää tunnetta pois. Pikku nyanssit, erottelevuus ja silkkinen diskantti loistavat poissaolollaan.
Konemusiikissa ja paskasoundisessa digiajan rockissa ja metallissa ei niin väliä. Oliko sulla räsäset. On ainakin sanottu, että tosi hyvät kaiuttimet.
Ei...en kyllä oo ollut hifistelijä pääasia että on voinut kuunnella musaa se mitkä kuuntelu vehkeet on ollu ei oo ikinä niin kiinnostanu.🙂.
Tehnyt parikymmentä vuotta töitä äänentoiston parissa, ja arvostan kyllä hyvää äänentoistoa, mutta en varsinaisesti hifistele.
Kyllä hyviä laitteita on ilo kuunnella niin kuulokkeissa kuin stereoissakin, mutta en kyllä lähde uskomushoitoihin, kuten nostamaan kaapeleita lattiasta tms.Totta turiset, tunnen pari hurahtanutta ja sillä ei ole mitään rajaa kun sille tielle lähdetään. Hiukan kyllä nostattaa kulmakarvoja silloin kun joku sanoo kuuntelevansa radiosta musiikkia, tai kännystä yms kakkosdivisioonan vehkeestä. Eivät he mitään kuuntele oikeasti, he kuulevat vain ääniä tai taustameteliä. Myönnän kyllä että nykyisistä suht. edullisista bluetooth kaiuttimista löytyy hyvälaatuisia kapistuksia.
Enkä ole oikeasti mikään varsinainen hifistikään, kunhan nyt vähäsen erotan missä mennään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201