Minä olin ja kuuntelin kaiuttimia, en musiikkia. Nooh, se oli sitä sekavaa aikaa.
Nykyään kuuntelen musikkia ja merisäätä. Sillä ei ole niinkään merkitystä kuuntelenko patteriradiolla vai high end ämyreillä.
Onhan minulla ollut vaikka mitä vehkeitä. Jos sille tielle lähtee, nìin se on loputon tie.
Siĺlloin lähtee vaimo, talo, auto ja saatanan maamyyräkin. Tiedän kokemuksesta.
Älkää siis kuunelko kaiuttimia. Kuunnelkaa raadioohjelmaa.
>simiti<
Oletteko hifistejä?
7
154
Vastaukset
Minä kuuntelen kännystä musiikkia, äänikirjoja ja radiota. Käytössä mulla on JBL:n halvimmat 9.90 kuulokkeet ja bluetooth kaiutin 49.90.
Riittää mulle.- Anonyymi
Kyllä ja ei. Liian huonoilla vehkeillä ja lähteellä(Spotify ja varsinkin ilmainen) hyvistä dynaamisista äänitteistä jää tunnetta pois. Pikku nyanssit, erottelevuus ja silkkinen diskantti loistavat poissaolollaan.
Konemusiikissa ja paskasoundisessa digiajan rockissa ja metallissa ei niin väliä. Oliko sulla räsäset. On ainakin sanottu, että tosi hyvät kaiuttimet.
Ei...en kyllä oo ollut hifistelijä pääasia että on voinut kuunnella musaa se mitkä kuuntelu vehkeet on ollu ei oo ikinä niin kiinnostanu.🙂.
Tehnyt parikymmentä vuotta töitä äänentoiston parissa, ja arvostan kyllä hyvää äänentoistoa, mutta en varsinaisesti hifistele.
Kyllä hyviä laitteita on ilo kuunnella niin kuulokkeissa kuin stereoissakin, mutta en kyllä lähde uskomushoitoihin, kuten nostamaan kaapeleita lattiasta tms.Totta turiset, tunnen pari hurahtanutta ja sillä ei ole mitään rajaa kun sille tielle lähdetään. Hiukan kyllä nostattaa kulmakarvoja silloin kun joku sanoo kuuntelevansa radiosta musiikkia, tai kännystä yms kakkosdivisioonan vehkeestä. Eivät he mitään kuuntele oikeasti, he kuulevat vain ääniä tai taustameteliä. Myönnän kyllä että nykyisistä suht. edullisista bluetooth kaiuttimista löytyy hyvälaatuisia kapistuksia.
Enkä ole oikeasti mikään varsinainen hifistikään, kunhan nyt vähäsen erotan missä mennään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33538338Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036966Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315520Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673149Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi543035Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D622321En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182141Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4992042