ON SE VAAN KUMMA MEININKI KUN KIVIRANTA TORNIO(lappalaisentie ja jyrätie).KUORM-AUTO KIPPAS MEIDÄN PIHALLE MULTA KUORMAN AITA MENI JA OSA KUORMASTA TULI MEDÄN PIHALLE.EIVÄT AIO KORJATA SITÄ POIS.AITA MENI PILOILLE
T:mökkiläinen
sora-autot
15
1084
Vastaukset
- Anonyymi
mieli valtaista touhua torniossa
- Anonyymi
No on kyllä aika valtaista mieltä.
- Anonyymi
mie tilasin sinne, sinne tehään koirille paremmat maastot ulkoilla.
- Anonyymi
levitä se multa omalle pihalle...
- Anonyymi
Kenen oli auto.
- Anonyymi
Asiastahan tietenkin kannattaa ulissa Suomi24:lla, eikä missään tapauksessa ottaa ainakaan urakoitsijaan yhteyttä.
- Anonyymi
Kenen oli auto.
- Anonyymi
Pankin.
- Anonyymi
Tyhmää kysyä autonkuljettalta paikanpäällä täälä helppo naputtaa
- Anonyymi
Jahas. Se on mopot ja skootterit nyt vaihtunut sora-autoon.
- kaikkien alojen asiantuntija -- Anonyymi
Täh mites se tähän liittyy?
- Anonyymi
kone urakoitsija haapalehto syylistyi seksu aali rikokseen pari vuotta sitte sai edollisen tuomion raiskauksesta
- Anonyymi
Hyvä kir joitus taito sulla, jatka sama lla tylillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mika olla tyli? Ollako suomi vai svenska kieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yri tän.MUTTAkunEIVASN OIKEIN OnnisTU……muttayrRitän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621