Olisko heinoo nainen, lankkupihvit

Anonyymi-ap

Olisko hienoo nainen olla jossakin Kuusamon/Lapin erämaassa kelohonkamökissä, takassa leimuaisi valkea, kipinät rätisisivät takassa ja ulkona sudet rapistelisivat pihassa ja karhut mörisisivät kilometrin päässä.
Komea mies olisi varanut erämaa kelohonkamökin sinulle kuukaudeksi ja jääkaappi olisi täynnä ruokaa ja herkkuja.
Saisit syödä joka illallisella lankkupihviä, pannuperunoita, suklaa moussea, omenapiirakkaa, korvapuusteja ym.

12

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, ei olisi. En kaipaa Lappiin, enkä korpeen.

• Anonyymi

Olisi ihaninta, mitä on ollut!

• Anonyymi

Joo olisi. Käytäisiin vielä sienimetsällä ja löydettäisiin mustatorvisieniä.. ehkä jostain 400 kilsaa etelämpänä

• En olisi siellä yksin kuukautta, vaikka kuinka komea mies olisi sen mökin minulle varannut.
      En viikkoakaan. - Jonkun kanssa voisi just viikko mennä.

• Anonyymi

Ihanaa mässytystä erämaan siimeksessä, nyt alko kostumaan tussukka.🙋

• Anonyymi

Voit unohtaa sen lankkupihvin, mä en tykkää naudanlihasta, enkä susistakaan, joteb tuo Lapinmatka ainakin olisi multa jäänyt väliin. Tosin Inarin - tai Kilpisjärvelle, taidan tänä talvena lähteä pilkkimään. Pientä suunnitelmaa siitä on ollut, riippuu siitä saanko mä uutena työntekijänä edes omaalomaa; ainakin viikoksi!

Matkaseuraa mulla kyllä on, jos vaan pääsen lähtemään. Olin näet työhaastattelussa ja sain alustavan tarjouksen työpaikasta; ehdolla ett aloittaisin joulukuussa viimeistään työt.
      Mulla viikonloppu aikaa harkita vastausta, maanantaina annettava vastaus.
      Muuten menettelisi, mutt Mimmi joutuisi päivähoitoon; eikä edellisellä hoitajalla ole mahdollisuutta ottaa enää Mimmiä. Hän on muuttanut lapsineen Raisioon.

• Ei siellä kyllä kuukautta kestäisi yksin olla. En uskaltaisi lähteä uloskaan, susien ja karhujen mukaan.

• Anonyymi

Silloin täytyisi olla hyvä kamera, että saisi tallennettua ne elukat kuvaan. Sais varmaan hienoja erämaakuvia. Eiköhän sieltä opas löytyisi myös kulkemiseen.

• Anonyymi

lankkupihvi paksuus vähintään 24 senttimet6riä

• Anonyymi

Jos saisin ex mieheni kanssa viettää noin aikaa niin mikseipä

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä, mutta syön vain kalaa tai kanaa. Nytkin mennyt koko viikko kalaa syöden. :D Olen syönyt graavilohta, turskaa eri muodoissa, silliä ja lohta nyt kaksi viimeistä päivää. Virtsa alkaa jo pikkuhiljaa muuttaa koostumustaan. :/

• Anonyymi

No nyt!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe