Incelit on nirsoja

Anonyymi-ap

Moro taas pitkästä aikaa!

9v sitten löysin vahingossa tämän palstan ja luin itseni täältä rumaksi ja kelvottomaksi ja aloin ymmärtää mitä miehet oikeasti ajattelee. Incelit ne vasta nirsoja ja naisvihamielisiä ovatkin ja ajattelevat naisia pelkkinä pilluina jne.

Luin sen yhden talven(14/15) näitä juttuja ajatuksella ja trollailin täällä ja senjälkeen jälkeen olen käännyttänyt useita naisia ”pois markkinoilta” kertomalla etteivät he kelpaa. Kertonut kaiken oppimani markkina-arvoista, kurpista, yyhoista, läskeistä ja rumista ihmisistä.

Incelit kusivat näin omaan nilkkaansa. Tämä on ihan tosi kertomus vaikka trollaaminen kivaa onkin🙂

Syksyn jatkoja!

74

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ottaa vähän taukoa netistä. Varsinkin jos antaa jonkun marginaaliryhmän vaikuttaa noin suuresti omaan elämään, ja antaa sen vaikuttaa omaan käsitykseensä 50% ihmispopulaatiosta.

    • Ne jutut on ihan pelkkää sontaa ei niistä olis kannattanut välittää ollenkaa vaan ohittaa ne vaan täysin vaikka ymmärrän kyllä että sanotut törkeät jutut varmasti sattuvat ja tuntuvat pahalta.. Incelit on vain katkeria omaan elämäänsä ja itseensä pettyneitä jotka syyttävät aivan kaikesta naisia koska heillä ei ole selkärankaa myöntää että he itse voisivat tehdä jotain elämänsä muuttamiseksi mutta on niin paljon helpompaa velloa itsesäälissä ja syyttää naisia siitä että elämä potkii päähän vaikka itse ei ole valmis tekemään hevonhelvettiä että oma tilanne ja elämä muuttuisi.🙂.

    • Anonyymi

      Aika sama. Sen jälkeen kun eksyin palstalle päätin, etten enää ikinä miestä huoli. Niin ilkeitä he ovat. Nyt toivon vain löytäväni jonkun ihanan naisen rinnalleni. Kaikkien naisten pitäisi lukea tätä palstaa.

      • Anonyymi

        Mä olen tehnyt töitä sen eteen, että jokainen jotain treffisovellusta miettivä nainen käy ensin täällä palstalla lukemassa.

        Minulle tämä palsta avas silmät etten ole kelvollinen. Olen aika vanhanaikainen enkä tykkää noin törkeistä puheista ja nämä itseään kiltiksi ja kunnolliseksi sanovat, jos he puhuvat näin niin mitenkäs sitten ne vähemmän kunnolliset😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen tehnyt töitä sen eteen, että jokainen jotain treffisovellusta miettivä nainen käy ensin täällä palstalla lukemassa.

        Minulle tämä palsta avas silmät etten ole kelvollinen. Olen aika vanhanaikainen enkä tykkää noin törkeistä puheista ja nämä itseään kiltiksi ja kunnolliseksi sanovat, jos he puhuvat näin niin mitenkäs sitten ne vähemmän kunnolliset😂🤣😂

        Joskus kuullut sivusta kun miehet puhuvat keskenään naisista tuolla IRL, kun luulevat että naiset eivät ole kuulemassa, niin tätä samaahan se on. Välittäkäämme viestiä eteenpäin :)


      • Hienoa että olet löytänyt itsesi. Tyttörakkaus <3


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Hienoa että olet löytänyt itsesi. Tyttörakkaus <3

        Sun kannattais varmaan taas tarkistaa toi lääkitykses. Alkaa olla taas ihan pelkkää tyhjänaikaista turvanaukomista ja kiusaamisyrityksiä noi sun juttus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattais varmaan taas tarkistaa toi lääkitykses. Alkaa olla taas ihan pelkkää tyhjänaikaista turvanaukomista ja kiusaamisyrityksiä noi sun juttus.

        Miten ajattelit kyse olevan kiusaamisesta? Kirjoitit etsiväsi naista rinnallesi. Minusta se on hieno juttu. Voiko olla mitään parempaa kuin että löytää itsensä ja voi sitten etsiä itselleen sopivaa henkilöä rinnalleen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miten ajattelit kyse olevan kiusaamisesta? Kirjoitit etsiväsi naista rinnallesi. Minusta se on hieno juttu. Voiko olla mitään parempaa kuin että löytää itsensä ja voi sitten etsiä itselleen sopivaa henkilöä rinnalleen.

        Sitähän se on. Vilases ihan huvikses omasta historiastas, että mitä sun on tullu viimeaikoina täällä kirjoteltua. Ei taas vaihteeksi ihan tervettä puuhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se on. Vilases ihan huvikses omasta historiastas, että mitä sun on tullu viimeaikoina täällä kirjoteltua. Ei taas vaihteeksi ihan tervettä puuhaa.

        En taida päästä läpi suojamuurisi. Hyväksyn sinut sellaisena kuin olet, mutta et taida itse hyväksyä itseäsi. Oma on menetyksesi. Muista rakastaa itseäsi. Moro.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En taida päästä läpi suojamuurisi. Hyväksyn sinut sellaisena kuin olet, mutta et taida itse hyväksyä itseäsi. Oma on menetyksesi. Muista rakastaa itseäsi. Moro.

        Et tietenkään, kun mitään muuria ei ole, kuin sun kuvitelmissasi. Mä olen lähinnä vähän huolissani tosta sun touhustasi. Ei hyvältä taas näytä sun kannaltasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kun mitään muuria ei ole, kuin sun kuvitelmissasi. Mä olen lähinnä vähän huolissani tosta sun touhustasi. Ei hyvältä taas näytä sun kannaltasi.

        Kiitos huolenpidosta. Se lämmittää mieltäni. Suoraan sanottuna minulle kuuluu hyvää, joten minusta ei tarvitse olla huolissaan. Mutta kiitos ajatuksista :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos huolenpidosta. Se lämmittää mieltäni. Suoraan sanottuna minulle kuuluu hyvää, joten minusta ei tarvitse olla huolissaan. Mutta kiitos ajatuksista :)

        Eipä juuri siltä näytä. Näyttää tosi pahalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri siltä näytä. Näyttää tosi pahalta.

        Kiitos kun lähetät minulle kauniita ajatuksia. Nyt minun pitää kuitenkin mennä, ruoka tuli. Kaikkea hyvää sinnekin. Toivottavasti taas törmäillään palstalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattais varmaan taas tarkistaa toi lääkitykses. Alkaa olla taas ihan pelkkää tyhjänaikaista turvanaukomista ja kiusaamisyrityksiä noi sun juttus.

        Olisi kiva jos toisit ilmi sen, että tulet sivusta kesken langan huutelemaan. Voisit kiukutella ihastuksellesi ihan omana muuminasi.


    • Mitäpä jos vaihteeksi ajattelisit itse, etkä kulkisi muiden ajatuksilla?

    • Anonyymi

      Ja itse, jos nyt jostain syystä vielä sellaiseen tilanteeseen joutuisin, että tarttisin miestä niin ennemmin muutan vaikka kaupunkiin tai ryöstän vaikka pankin, jotta saan palkattua henkilökuntaa (jollen yksin elämääni jaksaisi) kuin laittaisin itseäni mihinkään markkinoille. Seksin takia en ole ikinä ketään tarvinnut!

    • Anonyymi

      Miehen tehtävä ei ole löytää naista ja pariutua vaan löytää oma valtansa ja voimansa maailmassa ja toteutua.

      Tämä naisten masinoma markkinointikoneisto jossa miehen tärkein tehtävä maailmassa on kumppanoida naista on rakoilemassa. Ei kiinnosta, rasittavaa hyödytöntä huonosti kompensoitua työtä.

      Ainoa mistä suostun olemaan edes kateellinen on nainen joka oikeasti korottaa miehensä elämäntasoa kumppanuudessa. Näitä tapauksia on häviävän vähän, vaan useimmat naiset yksinkertaisesti loisivat miehessä jollain tasolla tuomatta kuitenkaan mitään olennaista tilalle.

      Inceleille ainoa mitä pitää tajuta on että hyviä suhteita ei ole. Tämä markkinakoneiston luoma illuusio siitä että suhdetta tarvittaisiin ja se on jotenkin "parempi" on oikeasti vain kollektiivinen manipulaatioyritys saada sinut hyödyttämään jotain naista enemmän kuin ko. nainen hyödyttää sinua.

      • Anonyymi

        ”Miehen tehtävä ei ole löytää naista ja pariutua vaan löytää oma valtansa ja voimansa maailmassa ja toteutua. ”

        Mutta noin ajatteleva mieshän on kiehtova naisten silmissä. Pillun perässä juokseva ja koneelta tissikuvia katseleva taas ei ole.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Incelit on ongelmajätettä ja rumalla naisella ei tee mitään!

      Tää On Fakta

    • Anonyymi

      Miten niin kustiin omaan nilkkaan? On pelkästään hyvä jos kuvailemasi kaltaiset naiset eivät miehiä enää häiritse. Parasta tietenkin olisi jos he katoaisivat kokonaan maan päältä.

      • Anonyymi

        Samoinko minä minkälaisilla naisille olen palstaa suositellut lukea? Olen kertonut KAIKILLE sinkkunaisille tästä palstasta!

        En vain yyhoille, rumille, läskeille, vanhoillisille, ujoille tai muutoin vain aroille jotka ei anna kaikille pillua. Ja mitä näitä turhia naisia nyt onkaan.. Toki nuo edellä mainitut joutaakin poistaa maan päältä! Toki. Eihän heistä ole mitään iloa teille inceleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoinko minä minkälaisilla naisille olen palstaa suositellut lukea? Olen kertonut KAIKILLE sinkkunaisille tästä palstasta!

        En vain yyhoille, rumille, läskeille, vanhoillisille, ujoille tai muutoin vain aroille jotka ei anna kaikille pillua. Ja mitä näitä turhia naisia nyt onkaan.. Toki nuo edellä mainitut joutaakin poistaa maan päältä! Toki. Eihän heistä ole mitään iloa teille inceleille.

        Mitäpä jos käyttäisit tuon kaiken energian laihduttaamiseen ja siihen että opettelet miellyttämään miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos käyttäisit tuon kaiken energian laihduttaamiseen ja siihen että opettelet miellyttämään miestä?

        Olenko minä kertonut olevani lihava😳 ja miksi minun pitäisi ketään miellyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä kertonut olevani lihava😳 ja miksi minun pitäisi ketään miellyttää?

        Tuskinpa sä ainakaan nuori ja kaunis olet.


      • Anonyymi

        Sinulla on ilmeisen voimakkaita mielipiteitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoinko minä minkälaisilla naisille olen palstaa suositellut lukea? Olen kertonut KAIKILLE sinkkunaisille tästä palstasta!

        En vain yyhoille, rumille, läskeille, vanhoillisille, ujoille tai muutoin vain aroille jotka ei anna kaikille pillua. Ja mitä näitä turhia naisia nyt onkaan.. Toki nuo edellä mainitut joutaakin poistaa maan päältä! Toki. Eihän heistä ole mitään iloa teille inceleille.

        Olet ihan selvästi mies, joka ei hyväksy inceliyttään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sä ainakaan nuori ja kaunis olet.

        No tämäkin vielä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sä ainakaan nuori ja kaunis olet.

        Miksi sitten käsket opettelemaan miellyttämään miestä? Eihän rumalla naisella mitään tee. Kiitos hyvästä materiaalista taas jakaa niille kauniimmille, mutta ujoille naisille. Lopettaa hekin turhat haikailut pimeneviä syysiltoina miesten perään.

        Kyllä tää palsta antoi taas vahvistuksen mun ajatuksille. Saa nähdä tartteeko vielä kymmenen vuoden päästä käydä kuulemassa kuinka kelpaamaton sitä naisena on. Tuskin. Eiköhän tää riitä ja se kaulakeinu kutsune, jos vielä tarvetta ilmenee tai yksinäisyys iskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten käsket opettelemaan miellyttämään miestä? Eihän rumalla naisella mitään tee. Kiitos hyvästä materiaalista taas jakaa niille kauniimmille, mutta ujoille naisille. Lopettaa hekin turhat haikailut pimeneviä syysiltoina miesten perään.

        Kyllä tää palsta antoi taas vahvistuksen mun ajatuksille. Saa nähdä tartteeko vielä kymmenen vuoden päästä käydä kuulemassa kuinka kelpaamaton sitä naisena on. Tuskin. Eiköhän tää riitä ja se kaulakeinu kutsune, jos vielä tarvetta ilmenee tai yksinäisyys iskee.

        Heh :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoinko minä minkälaisilla naisille olen palstaa suositellut lukea? Olen kertonut KAIKILLE sinkkunaisille tästä palstasta!

        En vain yyhoille, rumille, läskeille, vanhoillisille, ujoille tai muutoin vain aroille jotka ei anna kaikille pillua. Ja mitä näitä turhia naisia nyt onkaan.. Toki nuo edellä mainitut joutaakin poistaa maan päältä! Toki. Eihän heistä ole mitään iloa teille inceleille.

        Haha. Pitävät sinua outona tai sitten olet sekaisin päästäsi. Ei täällä nimittäin kukaan normaali ihminen kirjoittelisi. Kertoo jotain tasostasi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Haha. Pitävät sinua outona tai sitten olet sekaisin päästäsi. Ei täällä nimittäin kukaan normaali ihminen kirjoittelisi. Kertoo jotain tasostasi.

        Ja tuo taas kertoo lähinnä siitä miten vieraantunut todellisuudesta sä olet. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo taas kertoo lähinnä siitä miten vieraantunut todellisuudesta sä olet. 🙂

        Minun todellisuudessani ei kuule näin sekopäisiä juttuja. Puhun ihmisten kanssa normaaleista jutuista. Tai sitten sinulla on yhtä sekopäisiä kavereita kuin itse olet. Vakka kantensa löytää.

        Entä jos vaan unohtaisit marginaaliryhmät ja etsisit itsellesi kunnollisen miehen. Olisit paljon tyytyväisempi niin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minun todellisuudessani ei kuule näin sekopäisiä juttuja. Puhun ihmisten kanssa normaaleista jutuista. Tai sitten sinulla on yhtä sekopäisiä kavereita kuin itse olet. Vakka kantensa löytää.

        Entä jos vaan unohtaisit marginaaliryhmät ja etsisit itsellesi kunnollisen miehen. Olisit paljon tyytyväisempi niin.

        Täällä on paljon ihan tavallisia ihmisiä kirjoittelemassa. Mä olen pahoillani, jos sä törmäät täällä vain tollasiin. Voi tosin osin johtua ihan vaan tosta sun omasta tyylistäsi.

        Mä en muuten ole alottaja, että hukkaan meni toi viimenen kappale. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on paljon ihan tavallisia ihmisiä kirjoittelemassa. Mä olen pahoillani, jos sä törmäät täällä vain tollasiin. Voi tosin osin johtua ihan vaan tosta sun omasta tyylistäsi.

        Mä en muuten ole alottaja, että hukkaan meni toi viimenen kappale. 🤣

        Missä vaiheessa ymmärrät minun ällyyttävän sinua. Tämä ei ole edes hauskaa, kun vien sinua kuin pässiä narussa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minun todellisuudessani ei kuule näin sekopäisiä juttuja. Puhun ihmisten kanssa normaaleista jutuista. Tai sitten sinulla on yhtä sekopäisiä kavereita kuin itse olet. Vakka kantensa löytää.

        Entä jos vaan unohtaisit marginaaliryhmät ja etsisit itsellesi kunnollisen miehen. Olisit paljon tyytyväisempi niin.

        Täällä on monta anonyymiä. Tuo sinulle vastannut ei ollut minä eli ap.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Missä vaiheessa ymmärrät minun ällyyttävän sinua. Tämä ei ole edes hauskaa, kun vien sinua kuin pässiä narussa.

        Ehkä sitten kun itse kykenet tajuamaan niin tajuat koko jutun. Sulla ei nyt vaihteen vuoksi tunnu olevan ihan homma hanskassa enää. Mä luulin sun olevan jo parantumaan päin ja lääkitystenkin piti olla ihan ok. Vaan pahaan suuntaan on taas näköjään menossa toi sun touhus. Kohta ihan vanhoissa puuhissas taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on monta anonyymiä. Tuo sinulle vastannut ei ollut minä eli ap.

        Ei toi sitä tajua. Se ihan oikeasti kuvittelee kaikkien anojen olevan yksi ja sama henkilö. Sillä ilmeisesti alkaa taas päässä vähän isompi pyörä heittää. Ei ole eka kerta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on monta anonyymiä. Tuo sinulle vastannut ei ollut minä eli ap.

        Jos haluaa erottua muista anonyymeistä, voi laittaa vaikka allekirjoituksen perään, kuten vaikkapa Harmis tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on monta anonyymiä. Tuo sinulle vastannut ei ollut minä eli ap.

        Sille myös sattuu just nää inceljutut olemaan liian helkilökohtasia, kun se "ennen parantumistaan" mouhosi niitä ite täällä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jos haluaa erottua muista anonyymeistä, voi laittaa vaikka allekirjoituksen perään, kuten vaikkapa Harmis tekee.

        En ole kiinnostunut moisesta. Normaalit ihmiset osaavat tällasia juttuja tajuta. Se on vaan te harvat, joilla on noita ongelmia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitten kun itse kykenet tajuamaan niin tajuat koko jutun. Sulla ei nyt vaihteen vuoksi tunnu olevan ihan homma hanskassa enää. Mä luulin sun olevan jo parantumaan päin ja lääkitystenkin piti olla ihan ok. Vaan pahaan suuntaan on taas näköjään menossa toi sun touhus. Kohta ihan vanhoissa puuhissas taas.

        Minulla ei ole mitään hajua kuka sinä olet. Miksi seuraat minun profiiliani? Ei luulisi yksittäisen palstalaisen kiinnostavan niin paljoa. Joskus on mukava täällä hupailla. Toisinaan kirjoittelen vakavammin. Fiiliksen mukaan.

        Jos kerta olet seurannut minua pidemmän aikaa, etkö ole vieläkään oppinut, että monesti kirjoitan päinvastaista kuin oikeasti ajattelen. On vaan kiva kalistella netissä. Eikä tarkoituksenani ole saada kenenkään verenpainetta nousemaan. Kunhan hupailen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut moisesta. Normaalit ihmiset osaavat tällasia juttuja tajuta. Se on vaan te harvat, joilla on noita ongelmia.

        Anonyymi on anonyymi. Kun keskustelee anonyymin kanssa, on turha olettaa että me muut jotenkin maagisesti tajuaisimme kyseessä olevan juuri "sinä". Meille muille sitä "sinää" ei ole olemassa. Sinä olet vain joku kasvoton.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään hajua kuka sinä olet. Miksi seuraat minun profiiliani? Ei luulisi yksittäisen palstalaisen kiinnostavan niin paljoa. Joskus on mukava täällä hupailla. Toisinaan kirjoittelen vakavammin. Fiiliksen mukaan.

        Jos kerta olet seurannut minua pidemmän aikaa, etkö ole vieläkään oppinut, että monesti kirjoitan päinvastaista kuin oikeasti ajattelen. On vaan kiva kalistella netissä. Eikä tarkoituksenani ole saada kenenkään verenpainetta nousemaan. Kunhan hupailen.

        Ei tarvitse seurata profiiliasi. Tän sun viimeaikaisen toimintasi on huomannut ihan seuraamattakin. Sulle itsellesi vois kuitenkin tehdä hyvää, kun ottasit ja katsoisit rehellisesti noita viimeaikaisia kirjoituksiasi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään hajua kuka sinä olet. Miksi seuraat minun profiiliani? Ei luulisi yksittäisen palstalaisen kiinnostavan niin paljoa. Joskus on mukava täällä hupailla. Toisinaan kirjoittelen vakavammin. Fiiliksen mukaan.

        Jos kerta olet seurannut minua pidemmän aikaa, etkö ole vieläkään oppinut, että monesti kirjoitan päinvastaista kuin oikeasti ajattelen. On vaan kiva kalistella netissä. Eikä tarkoituksenani ole saada kenenkään verenpainetta nousemaan. Kunhan hupailen.

        Ja joo, sä tykkäät kiusata. Niinhän sä aina olet tykännyt purkaa omaa pahaa oloasi muiden kiusaamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja joo, sä tykkäät kiusata. Niinhän sä aina olet tykännyt purkaa omaa pahaa oloasi muiden kiusaamiseen.

        Ei minun ole tarkoitus kiusata. Vähän vaan kiusin. Mutta sitten jos toinen ei syöttiä nielaise, on aiheesta turha jatkaa. Lähinnä etsin ihmisiä netistä, joista on yhtä hauskaa vääntää asioista. Molemminpuolista hupia haen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei minun ole tarkoitus kiusata. Vähän vaan kiusin. Mutta sitten jos toinen ei syöttiä nielaise, on aiheesta turha jatkaa. Lähinnä etsin ihmisiä netistä, joista on yhtä hauskaa vääntää asioista. Molemminpuolista hupia haen.

        Eli siis ihan puhtaasti kiusaat. Siksi sitä kutsutaan. Kiusiminen olis niinku molempien mielestä hauskaa. Sä tosiaan yrität kiusata, ihan puhtaasti vain ja ainoastaan sitä. Tarkista se lääkitys, ihan ittes takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis ihan puhtaasti kiusaat. Siksi sitä kutsutaan. Kiusiminen olis niinku molempien mielestä hauskaa. Sä tosiaan yrität kiusata, ihan puhtaasti vain ja ainoastaan sitä. Tarkista se lääkitys, ihan ittes takia.

        Ikävää jos sinusta tuntuu tuolta. Popsitaan kummatkin lääkkeitä ja ollaan tyytyväisiä elämään. Elämä on liian arvokasta hukattavaksi katkeruuksiin. Toivon sinulle kaikkea hyvää kuka ikinä oletkin. Ja minusta oli kiva keskustella kanssasi. Muista että olet arvokas. Ja varmasti löydät jonkun arvoisesi herrasmiehen, jos annat itsellesi siihen mahdollisuuden :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ikävää jos sinusta tuntuu tuolta. Popsitaan kummatkin lääkkeitä ja ollaan tyytyväisiä elämään. Elämä on liian arvokasta hukattavaksi katkeruuksiin. Toivon sinulle kaikkea hyvää kuka ikinä oletkin. Ja minusta oli kiva keskustella kanssasi. Muista että olet arvokas. Ja varmasti löydät jonkun arvoisesi herrasmiehen, jos annat itsellesi siihen mahdollisuuden :)

        Ikävää, että sä et itse huomaa. Tai ehkä huomaatkin, mutta olet taas jo niin pitkällä, että et osaa tehdä sille mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että sä et itse huomaa. Tai ehkä huomaatkin, mutta olet taas jo niin pitkällä, että et osaa tehdä sille mitään.

        Kiitos mutta minulla on kaikki hyvin. Olen vain tällainen kiusanhenki. Minusta ei tarvitse välittää :)


    • Anonyymi

      Niinhän nuo ovat. Se on huomattu. Monin tavoin ongelmaisia miehiä.

      • Anonyymi

        Ja siis itsehän olen jo kauan ennen tälle palstalle eksymistäni todennut, että ei maksa vaivaa etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis itsehän olen jo kauan ennen tälle palstalle eksymistäni todennut, että ei maksa vaivaa etsiä.

        WGTOW on oikein hyvä suunta mulle. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WGTOW on oikein hyvä suunta mulle. 🙂

        Todellakin. Olen hyvin samaa mieltä. Miehiin on ihan turhaa aikaansa tuhlata. viimesin, johon menin ihastumaan, katselee UwU:a. Siis helvetti, asioita joita ET IKINÄ halua miehestä tietää. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Olen hyvin samaa mieltä. Miehiin on ihan turhaa aikaansa tuhlata. viimesin, johon menin ihastumaan, katselee UwU:a. Siis helvetti, asioita joita ET IKINÄ halua miehestä tietää. 🤣

        Ai ai ai hitto. Nyt oli paha paljatus 😂. Tollasta ei todellakaan halua miehestä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WGTOW on oikein hyvä suunta mulle. 🙂

        Joo se on tosiaan hyvä cope teille vanhoille kurpille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on tosiaan hyvä cope teille vanhoille kurpille.

        Varmasti hyvä heillekin. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on tosiaan hyvä cope teille vanhoille kurpille.

        Nuoret naiset taas valitsee aina vaan useammin kulkea yhdessä eteenpäin toisen naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on tosiaan hyvä cope teille vanhoille kurpille.

        Mutta itsehän te sitä kerjäätte, joten kaikkien luulisi olevan tyytyväisiä. Eiks joo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ai ai hitto. Nyt oli paha paljatus 😂. Tollasta ei todellakaan halua miehestä tietää.

        Oli todella paha, mutta oli siinä hyväkin puolensa. Se tieto paransi mun kaipuuni kyseistä miestä kohtaan likipitäen taikaiskusta. Ei ole ollut kaipuuta häneen enää tuon tiedon jälkeen.


    • Anonyymi

      Hienoa havaita että joku muukin pyrkii kannustamaan sinkkuja jatkamaan uraansa!

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Isäsi on Incwel.

      • Anonyymi

        Faija on kuollu eikä se ollu incel vaan elämäni tärkein mies


    • Anonyymi

      Ihan sama kokemus mullakin on, eikä oikeastaan liity tähän palstaan mitenkään. Mä tunnen ihan IRL muutaman incelhenkisen miehen ja ovat muuten nirsoimpia miehiä mitä olen koskaan tavannut. Kun heidän kanssaan juttelee naiskauneudesta, niin ne kuvitelmat tavallisesta naisesta on ihan tähtitieteellisiä. Ja eihän siinä mitään. Jokainen tykkää mistä tykkää, mutta oma ääretön nirsoutensa kannattaa ihan myöntää.

      Samaten mä tunne gamereitä, paljon ja ihan tolkuttoman nirsoja miehiä, likipitäen rajastaa.

    • Miksi annat muiden vaikuttaa noin paljon mielipiteeseesi itsestäsi? Ja miehiäkin on monenlaisia. Suurin osa miehistä kunnioittaa naisia eikä koskaan esim nimittelisi naisia kurpiksi.

      • Anonyymi

        Kyllä kurppaa saa sanoa kurpaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kurppaa saa sanoa kurpaksi.

        En ymmärrä, miksi ketään ihmistä pitäisi nimitellä. Se on todella junttimaista käytöstä.


    • Anonyymi

      Mistä se johtuu että kaikki naiset on liian rumia inceleillekkin? Vai onko se niin, että incelit ovatkin niitä ulkonäkökeskeisiä itse?

    • Anonyymi

      Incelit on💩💩💩💩 ja rumalla naisella ei tee mitään!!! T. Komea mies

    • Anonyymi

      Edes incelin ei tarvitse tyytyä keski-ikäiseen punkeroon.

    • Anonyymi

      Nyt olet kyllä jälkijunassa. Incelit oli joku juttu 10vuotta sitten, mutta ei inceleitä nykyaikana ole olemassakaan. Miehet kulkevat nyt omia polkujaan ja elävät itselleen nauttien vapaudestaan, harrastuksistaan ja elämän pienistä iloista. Miesten vapautuminen yhteiskunnan, naisten ja parissuhteen odotuksista ja vaatimuksista on se todellinen valaistumisen antava juttu.

      Nykyajan naiset eivät ole yksinkertaisesti avioliittomateriaalia. Avioliitto ei ole koskaan ollut romanttisen rakkauden instituutio. Se on aina ollut insitituutio lasten elättämiseen ja kasvattamiseen aikuiseksi. Koska valtio tekee tämän jo paremmin eikä itsenäiset naiset tarvitse miestä, insituutio on täysin vanhanaikainen ja tarpeeton.

      Itseasiassa avioliitto ei ole vain tarpeeton mutta se on myös haitallinen. Yritysmaailmassa sopimussakot voivat olla satoja tuhansia euroja. Avioliitto on ainoa sopimus jonka rikkomisesta voidaan palkita, että rikkoja saa puolet toisen omaisuuden, samalla kun tuhoaa toisen tulevaisuuden. Vain hullu tai tyhmä suostuu sellaiseen sopimukseen, sillä riski on aivan liian suuri ja tilastot todistavat tämän. Avioliitto on siten arvoton sopimus joka on vain haitallinen ja aivan liian suuri riski otettavaksi. Mies valaistuu vain kulkeamalla omia polkujaan. Nainen ei voi siinä miestä auttaa.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa kohdentaa tuo, kieltämättä ihan fiksu, saarnasi miehille. Iso osa kun edelleen vinkuu naisettomuuttaan ja peilaa elämäänsä naisettomuunden (ja pillunpuutteen) kautta ja naurettavaahan se on, aivan totaalisen naurettavaa. Voi kun he oppisivatkin tuon, mitä sä tossa kerroit, että eläisivät ihan omaa elämäänsä ja pitäisivät huolen siitä omasta elämästään. 👍


    • Anonyymi

      Naiset ovat itse tähän syypäitä. Itse haluatte tulla kaulatatuoitujen jännämiesten ähkimäksi ja pieksemäksi ettekä edes suostu harkitsemaan kiltin ja kunnollisen miehen rakastamista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe