Ystävälle kivaa iltaa

Anonyymi-ap

Mitä tänään iltaan?

114

792

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolme sanaa sinulle

      Ole ystävä minulle

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18014805D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lepään kiireisen työviikon jälkeen... Oletko viikonloppuna työvuorossa?...
      Lähden pian ihanan ystäväni kanssa lenkille... Neljä tassua ja kovaa mennään.
      Ystävyys on rakkautta ilman siipiä... Mutta sitähän Me tarvitaan... Sinne >

    • Anonyymi

      Ihan hyvää. Lämmitän tänää takkaa. Entä sinne?

      • Anonyymi

        Lepäilen, aika väsynyt olo on. Stressi on heijastunut uneenkin ja aika levotonta sielläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepäilen, aika väsynyt olo on. Stressi on heijastunut uneenkin ja aika levotonta sielläkin.

        No voi. Mikä stressaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Mikä stressaa?

        Elämä yleisesti. Muutos ja kaikki siihen liittyvä. Koitan vain mukautua muottiin ja olla kuten muut vaikka se syö enemmän minua kuin muita. Ei se helppoa ole vaikka mahdollista kuitenkin. Unessa tipuin jostain korkeasta tornista vaikka ei se sattunut vaan tipuin jollekin pehmeälle ja jäin katsomaan sitä tornia ylöspäin. Aluksi pelkäsin putoamista yli kaiken. Lisäksi näin sellaista että oli kiire lähteä ja kaikki aika oli loppumassa. Minun piti pelastautua keinolla millä hyvänsä ikään kuin karkuun jostain rakennuksesta ja siksi huusin jollekin että pitää odottaa minua jotta pääsen pois ja yhdessä sieltä pelastautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä yleisesti. Muutos ja kaikki siihen liittyvä. Koitan vain mukautua muottiin ja olla kuten muut vaikka se syö enemmän minua kuin muita. Ei se helppoa ole vaikka mahdollista kuitenkin. Unessa tipuin jostain korkeasta tornista vaikka ei se sattunut vaan tipuin jollekin pehmeälle ja jäin katsomaan sitä tornia ylöspäin. Aluksi pelkäsin putoamista yli kaiken. Lisäksi näin sellaista että oli kiire lähteä ja kaikki aika oli loppumassa. Minun piti pelastautua keinolla millä hyvänsä ikään kuin karkuun jostain rakennuksesta ja siksi huusin jollekin että pitää odottaa minua jotta pääsen pois ja yhdessä sieltä pelastautumaan.

        Onko se mies se muutos sitten mikä stressaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä yleisesti. Muutos ja kaikki siihen liittyvä. Koitan vain mukautua muottiin ja olla kuten muut vaikka se syö enemmän minua kuin muita. Ei se helppoa ole vaikka mahdollista kuitenkin. Unessa tipuin jostain korkeasta tornista vaikka ei se sattunut vaan tipuin jollekin pehmeälle ja jäin katsomaan sitä tornia ylöspäin. Aluksi pelkäsin putoamista yli kaiken. Lisäksi näin sellaista että oli kiire lähteä ja kaikki aika oli loppumassa. Minun piti pelastautua keinolla millä hyvänsä ikään kuin karkuun jostain rakennuksesta ja siksi huusin jollekin että pitää odottaa minua jotta pääsen pois ja yhdessä sieltä pelastautumaan.

        Mä kerron mitä ajattelen tosta unesta. Usein putoaminen unessa liittyy hallinnan menettämisen pelkoon ja epävarmuuteen. Se et pelkäsit pudotusta voisi viitata just siihen et pelkäät astua siihen muutokseen. Mutta pudotus oli pehmeä ja hallittu, mikä tarkoittaa et sä selviät niistä muutoksista, tiedät sen itsekin kun vaan uskot itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se mies se muutos sitten mikä stressaa?

        Ihan kaikki oikeastaan. Jo sekin kun on tehnyt sitten muutoksia jopa elämänrytmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kerron mitä ajattelen tosta unesta. Usein putoaminen unessa liittyy hallinnan menettämisen pelkoon ja epävarmuuteen. Se et pelkäsit pudotusta voisi viitata just siihen et pelkäät astua siihen muutokseen. Mutta pudotus oli pehmeä ja hallittu, mikä tarkoittaa et sä selviät niistä muutoksista, tiedät sen itsekin kun vaan uskot itseesi.

        Miten sitten tuo toinen asia? Se oli jotenkin oudompi. Oli vain kiire siinä ja piti pelastautua. Luotin kuitenkin siihen että minua odotetaan siinä ja pääsen sitten turvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten tuo toinen asia? Se oli jotenkin oudompi. Oli vain kiire siinä ja piti pelastautua. Luotin kuitenkin siihen että minua odotetaan siinä ja pääsen sitten turvaan.

        Kiire unessa viittaa kai pelkoon epäonnistumisesta sekin. Tulee mieleen et ehkä pelkäät epäonnistuvasi sen uuden miehen kanssa? Haluat ettei hän "karkaa" sulta
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiire unessa viittaa kai pelkoon epäonnistumisesta sekin. Tulee mieleen et ehkä pelkäät epäonnistuvasi sen uuden miehen kanssa? Haluat ettei hän "karkaa" sulta
        .

        Voi sekin olla. Onko sinulla olo jo helpottanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sekin olla. Onko sinulla olo jo helpottanut?

        Joo on ollut ihan hyvä olo. Äsken tuli outo olo jollain tapaa mutta meni ohi nopeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on ollut ihan hyvä olo. Äsken tuli outo olo jollain tapaa mutta meni ohi nopeesti.

        Minulla on vain väsymystä. Koko ajan. En tiedä välittyykö se jos meillä joku yhteys johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sekin olla. Onko sinulla olo jo helpottanut?

        Uusi mies pah sitä en ota veljeni kaveria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vain väsymystä. Koko ajan. En tiedä välittyykö se jos meillä joku yhteys johonkin.

        Vaikea sanoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoo

        Eli varmaan ei ole. Mietin vain kun ollaan sitä joskus mietitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli varmaan ei ole. Mietin vain kun ollaan sitä joskus mietitty.

        No kun en mä voi tietää onko vai ei 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en mä voi tietää onko vai ei 🙂

        No ei ole, kuin tyhmä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole, kuin tyhmä olet?

        Itse siitä aloit puhumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en mä voi tietää onko vai ei 🙂

        En minäkään tiedä onko vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tiedä onko vai ei.

        Mitäs muuta? Onko mitään suunnitelmia muuten tulevaisuuden suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muuta? Onko mitään suunnitelmia muuten tulevaisuuden suhteen?

        Mikään tuollainen tyhmä välihuutelu ei ole minulta. Tiedät sen en haukkuisi mitenkään ja jos sen teen niin sitten tiedät senkin. On minulla suunnitelmia mutta ajan kanssa vaatii vielä tekemistä. Entä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään tuollainen tyhmä välihuutelu ei ole minulta. Tiedät sen en haukkuisi mitenkään ja jos sen teen niin sitten tiedät senkin. On minulla suunnitelmia mutta ajan kanssa vaatii vielä tekemistä. Entä sinulla?

        Niin. Ei mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei mitään uutta.

        Okei. Alan kohta nukkumaan joten hyvät yöt jo valmiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Alan kohta nukkumaan joten hyvät yöt jo valmiiksi.

        Joo, hyvät yöt. Toivottavast tulee paremmat unet nyt. Kyllä sinä selviät 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hyvät yöt. Toivottavast tulee paremmat unet nyt. Kyllä sinä selviät 🙂

        Kiitos, kyllä sinäkin selviät. :) jospa tulisi paremmat unet. Pitää vain saada levättyä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kyllä sinäkin selviät. :) jospa tulisi paremmat unet. Pitää vain saada levättyä enemmän.

        Ota viikonloppu levon kannalta ja aikaa itsellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota viikonloppu levon kannalta ja aikaa itsellesi

        Ajattelinkin ottaa. Jospa saisi levättyä.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota viikonloppu levon kannalta ja aikaa itsellesi

        Kivaa alkuviikkoa sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa alkuviikkoa sinne. :)

        Hyvä ajoitus juuri avasin. Samoin sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ajoitus juuri avasin. Samoin sinne.

        Helpottaa kun kirjoittaa sinulle tänne. Tuonne toiseen paikkaan hukkuu ihan kaikki ja siellä kaikki oudotkin sotkee. Mitä sinun viikkoon? Minulla on luvassa ihan työviikko. Jotenkin väsynyt maanantai ollut mutta kyllä se tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaa kun kirjoittaa sinulle tänne. Tuonne toiseen paikkaan hukkuu ihan kaikki ja siellä kaikki oudotkin sotkee. Mitä sinun viikkoon? Minulla on luvassa ihan työviikko. Jotenkin väsynyt maanantai ollut mutta kyllä se tästä.

        Työviikko täälläki. Väsynyt mä oon kans, mut ihan hyvä mieli ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työviikko täälläki. Väsynyt mä oon kans, mut ihan hyvä mieli ollut.

        Alkaa olla ulkona jo kylmä. Nopeesti muuttunut. Vieläkö ulkotöitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa olla ulkona jo kylmä. Nopeesti muuttunut. Vieläkö ulkotöitä on?

        Tääl on ihan lämmintä viel ollu :D Ei oikee mitään ulkohommia nyt ole. Haravoida kai pitäs talveks mut ei vielä ku roskaa tulee vielä puista. Enkö tykkää haravoida yhtään 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on ihan lämmintä viel ollu :D Ei oikee mitään ulkohommia nyt ole. Haravoida kai pitäs talveks mut ei vielä ku roskaa tulee vielä puista. Enkö tykkää haravoida yhtään 🙂

        Mikä on sellainen lempparihomma? Itsellä ei oikein ole kun ei paljoa tarvitse kerrostalossa tehdä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa olla ulkona jo kylmä. Nopeesti muuttunut. Vieläkö ulkotöitä on?

        Onko sulla muuten mitää lemmikeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla muuten mitää lemmikeitä?

        Ei ole. Onko teillä jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sellainen lempparihomma? Itsellä ei oikein ole kun ei paljoa tarvitse kerrostalossa tehdä. :D

        Ruohonleikkuu ja talvella lumityöt. Minusta ne on hauskoja ja jotenkin terapeuttisia hommia ja saa hyötyliikuntaa. Samoin puiden pilkkomien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Onko teillä jotakin?

        Ei mutta ehkä koira haluttais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruohonleikkuu ja talvella lumityöt. Minusta ne on hauskoja ja jotenkin terapeuttisia hommia ja saa hyötyliikuntaa. Samoin puiden pilkkomien.

        Onhan ne varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta ehkä koira haluttais

        Minkälaista koiraa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista koiraa? :)

        En tiedä vielä, joku pystykorva varmaan mikä tykkää lenkkeillä ja on muutenkin terve rotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vielä, joku pystykorva varmaan mikä tykkää lenkkeillä ja on muutenkin terve rotu.

        Okei entä mietittekö lapsien hankkimista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei entä mietittekö lapsien hankkimista?

        Ei ole asiasta ollut puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole asiasta ollut puhetta.

        Okei. Kaikki aikanaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kaikki aikanaan. :)

        Nii ei tässä nyt kauaa edes olla oltu yhdessä viel. Miten menee miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei tässä nyt kauaa edes olla oltu yhdessä viel. Miten menee miehen kanssa?

        Hyvin. Välillä vain tulee vääntöä niin turhista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin. Välillä vain tulee vääntöä niin turhista asioista.

        No sellasta se on kaikilla välillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin. Välillä vain tulee vääntöä niin turhista asioista.

        Asutteko yhes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutteko yhes?

        Ei vielä. Ollaan mietitty asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vielä. Ollaan mietitty asiaa.

        Olen kyllä tosi ilonen puolestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä tosi ilonen puolestasi

        Edelleen kyllä mietin sitä kaivattua välillä. Se nyt vaan on joku kestokaivattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kyllä mietin sitä kaivattua välillä. Se nyt vaan on joku kestokaivattu.

        Jospa se siitä unohtuisi. Eikä siinä mitään pahaa kai ole ajatella. Mä en enää mieti sitä ketä kaipasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se siitä unohtuisi. Eikä siinä mitään pahaa kai ole ajatella. Mä en enää mieti sitä ketä kaipasin.

        Olen jo oppinut elämään sen kanssa. Ei se silleen haittaa menoa vaikka käykin mielessä. Hauska sattuma kun saatoin ehkä löytää vielä hänet täältä palstalta se tuntui sellaiselta että janoaisi niitä vastauksia lisää mutta ei häntä näkynyt enää sen jälkeen. Hän vastaili jo suurinpaan osaan kysymyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo oppinut elämään sen kanssa. Ei se silleen haittaa menoa vaikka käykin mielessä. Hauska sattuma kun saatoin ehkä löytää vielä hänet täältä palstalta se tuntui sellaiselta että janoaisi niitä vastauksia lisää mutta ei häntä näkynyt enää sen jälkeen. Hän vastaili jo suurinpaan osaan kysymyksistä.

        Se ois aika tuuri jos hänet olisit löytänyt, muttei mahdotonta tietenkään. Mutta sehän on hyvä et osaat elää asian kanssa, ei se väärin ole ajatella häntä, mut muista nauttia uudesta kivasta miehestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ois aika tuuri jos hänet olisit löytänyt, muttei mahdotonta tietenkään. Mutta sehän on hyvä et osaat elää asian kanssa, ei se väärin ole ajatella häntä, mut muista nauttia uudesta kivasta miehestä :D

        Ei sille oikein voi mitään. Hän on varmaan aina se yksi ja ainoa minulle ja kovasti tuntui hänkin sanovan minusta samaa. Mutta elämä on hänet vienyt jonnekin ja minutkin. Ei nähdä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille oikein voi mitään. Hän on varmaan aina se yksi ja ainoa minulle ja kovasti tuntui hänkin sanovan minusta samaa. Mutta elämä on hänet vienyt jonnekin ja minutkin. Ei nähdä enää.

        Oletko silti onnellinen nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille oikein voi mitään. Hän on varmaan aina se yksi ja ainoa minulle ja kovasti tuntui hänkin sanovan minusta samaa. Mutta elämä on hänet vienyt jonnekin ja minutkin. Ei nähdä enää.

        Tuli vähän paha olo taas äsken suihkussa. Jotenkin tosi sekava. Ärsyttää kun piti ikinä aloittaa syömään sitä lääkettä, en usko et se auttoi mitään. Enemmän auttoi se kun kävin terapiassa ja opin käsittelemään ajatuksia ja luottamaan itseeni taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko silti onnellinen nyt?

        Edelleen häntä kaipaan mutta pystyn elämään sen kanssa ja olemaan toisen kanssa siitä huolimatta. Kuvittelen vain että hän oli osa menneisyyttä josta haluan vastauksia ja edelleen hänet haluaisin mutta se voi olla harhaakin kun en tunne niin hyvin. Onnellisuus on vaihtuva käsite minulle välillä koen olevani ja sitten taas en ole. Se voi hetkessä muuttua. Entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vähän paha olo taas äsken suihkussa. Jotenkin tosi sekava. Ärsyttää kun piti ikinä aloittaa syömään sitä lääkettä, en usko et se auttoi mitään. Enemmän auttoi se kun kävin terapiassa ja opin käsittelemään ajatuksia ja luottamaan itseeni taas.

        Paha olo fyysisesti vai henkisesti? Onpa ikävää tuollainen. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vähän paha olo taas äsken suihkussa. Jotenkin tosi sekava. Ärsyttää kun piti ikinä aloittaa syömään sitä lääkettä, en usko et se auttoi mitään. Enemmän auttoi se kun kävin terapiassa ja opin käsittelemään ajatuksia ja luottamaan itseeni taas.

        Onkohan tuollaiset lääkkeet oikeasti hyvästä. Itsekin tässä pohdin asiaa jotenkin välttelen ja en haluaisi edes kokeilla kun tavallaan olen löytänyt itseni kanssa tasapainon mutta välillä tulee tilanteita milloin meinaa mennä yli ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen häntä kaipaan mutta pystyn elämään sen kanssa ja olemaan toisen kanssa siitä huolimatta. Kuvittelen vain että hän oli osa menneisyyttä josta haluan vastauksia ja edelleen hänet haluaisin mutta se voi olla harhaakin kun en tunne niin hyvin. Onnellisuus on vaihtuva käsite minulle välillä koen olevani ja sitten taas en ole. Se voi hetkessä muuttua. Entä sinä?

        Onhan tuo ikävää ettei saanut selvyyttä asiaan olisiki hän halunnut sut kanssa. Olen mä onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha olo fyysisesti vai henkisesti? Onpa ikävää tuollainen. :(

        Henkisesti. Jotenkin sellainen sekava ettei ajatus kulje ja sitten siitä johdosta sellainen paniikin oloinen tila. Nyt on parempi olo jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo ikävää ettei saanut selvyyttä asiaan olisiki hän halunnut sut kanssa. Olen mä onnellinen.

        Olisi hänkin varmaan halunnut mutta sen kanssa mennään. Tilanne oli aika huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkisesti. Jotenkin sellainen sekava ettei ajatus kulje ja sitten siitä johdosta sellainen paniikin oloinen tila. Nyt on parempi olo jo.

        Minullekin tulee niitä hetkiä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuollaiset lääkkeet oikeasti hyvästä. Itsekin tässä pohdin asiaa jotenkin välttelen ja en haluaisi edes kokeilla kun tavallaan olen löytänyt itseni kanssa tasapainon mutta välillä tulee tilanteita milloin meinaa mennä yli ja pahasti.

        Ne oli ssri-lääkkeit, ei siis mitään bentsoja tms. En suosittele niitä kyllä ihan rehellisesti. Sen pitäisi olla viimeinen keino. Ei niistä mitään apua ole oikein ainakaan mulle ollut ja lopettaminen on erittäin vaikeaa sivuoireineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuollaiset lääkkeet oikeasti hyvästä. Itsekin tässä pohdin asiaa jotenkin välttelen ja en haluaisi edes kokeilla kun tavallaan olen löytänyt itseni kanssa tasapainon mutta välillä tulee tilanteita milloin meinaa mennä yli ja pahasti.

        Sulle parempi ois varmaan joku mieto rauhottava lääke mitä ottaa jos tilanne menee yli. Mitään jatkuvasti syötävää en suosittele. Enkä ole mikään lääkevastainen siis :D Niitä SSRI lääkkeitä annetaan kai masennukseen mutta kun en mä masentunut oo, oli se pakko-oireinen häiriö vaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tulee niitä hetkiä välillä.

        On kyl niin helpottavaa kun on joku kelle voi puhua huonostakin voinnista. Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkisesti. Jotenkin sellainen sekava ettei ajatus kulje ja sitten siitä johdosta sellainen paniikin oloinen tila. Nyt on parempi olo jo.

        Sekin kun olen luonteeltani niin tarkka ja järjestelmällinen, ja mulla pitää olla kokoajan tavallaan asiat hallussa ja järjestyksessä, niin sitten kun tulee tunne ettei jotenkin ajatus kulje ja homma ei oo hallussa niin tulee tollanen paniikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne oli ssri-lääkkeit, ei siis mitään bentsoja tms. En suosittele niitä kyllä ihan rehellisesti. Sen pitäisi olla viimeinen keino. Ei niistä mitään apua ole oikein ainakaan mulle ollut ja lopettaminen on erittäin vaikeaa sivuoireineen.

        Minulla ei onneksi taida tuollaista olla. Miksi sinulle sellaisia jos ei mitään oireitakaan ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle parempi ois varmaan joku mieto rauhottava lääke mitä ottaa jos tilanne menee yli. Mitään jatkuvasti syötävää en suosittele. Enkä ole mikään lääkevastainen siis :D Niitä SSRI lääkkeitä annetaan kai masennukseen mutta kun en mä masentunut oo, oli se pakko-oireinen häiriö vaa.

        Tiedän. Enkä haluaisi syödä koko aikaa mitään. Tiedä mikä hullu minustakin tulisi siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyl niin helpottavaa kun on joku kelle voi puhua huonostakin voinnista. Kiitos siitä.

        Tiedän kyllä mistä puhut ja ei se minullakaan aina helppoa ole ollut painia kaikkien ajatuksien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kun olen luonteeltani niin tarkka ja järjestelmällinen, ja mulla pitää olla kokoajan tavallaan asiat hallussa ja järjestyksessä, niin sitten kun tulee tunne ettei jotenkin ajatus kulje ja homma ei oo hallussa niin tulee tollanen paniikki.

        Tutulle kuulostaa. Minäkin pelkään että joku saisi ajatuksen ihan kokonaan ja ne kaikki asiat menisi pois raiteiltaan. Mutta toisaalta minulle se tekisi välillä hyvääkin päästää vain irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei onneksi taida tuollaista olla. Miksi sinulle sellaisia jos ei mitään oireitakaan ollut?

        On mahdollista et ne lääkkeet voisi auttaa pakkoajatuksiin. Söin niitä jonkin aikaa ja vasta kunnon terapia auttoi, se lääke ei hyödyttänyt mitää. Lääkäriä ei juuri kiinnostanut hoitaa ja auttaa, löi vain lääkkeen kouraan. Vasta toinen lääkäri sitten sanoi että lääke on alotettu liian isolla annoksella ja ei välttämättä auta edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä mistä puhut ja ei se minullakaan aina helppoa ole ollut painia kaikkien ajatuksien kanssa.

        Siksi olet hyvä apu ja mä toivottavasti sulle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mahdollista et ne lääkkeet voisi auttaa pakkoajatuksiin. Söin niitä jonkin aikaa ja vasta kunnon terapia auttoi, se lääke ei hyödyttänyt mitää. Lääkäriä ei juuri kiinnostanut hoitaa ja auttaa, löi vain lääkkeen kouraan. Vasta toinen lääkäri sitten sanoi että lääke on alotettu liian isolla annoksella ja ei välttämättä auta edes.

        Eikö siitä terapiasta ole aikaa? Vai nyt ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulle kuulostaa. Minäkin pelkään että joku saisi ajatuksen ihan kokonaan ja ne kaikki asiat menisi pois raiteiltaan. Mutta toisaalta minulle se tekisi välillä hyvääkin päästää vain irti.

        Paras vaan antaa ajatusten tulla jos ne tulee. Ihmiselle tulee jopa 20 000 ajatusta päivän aikana, miksi joihinkin pitäisi suhtauta pelokkaasti? :D Eli juuri noin päästä irti vaan, tiedostan itsekin et kun tuli tuo huono olo niin annoi aen vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras vaan antaa ajatusten tulla jos ne tulee. Ihmiselle tulee jopa 20 000 ajatusta päivän aikana, miksi joihinkin pitäisi suhtauta pelokkaasti? :D Eli juuri noin päästä irti vaan, tiedostan itsekin et kun tuli tuo huono olo niin annoi aen vaa

        Jäi kesken... niin annoin sen tunteen vaan tulla, se katosikin sitten tosi nopeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi olet hyvä apu ja mä toivottavasti sulle :D

        Minä nyt vain olen semmoinen omanluokan painija. Harmi kun minulla siihen oloon ei oikein auta edes sanat tai omat ajatuksetkaan. Tunnetila vain on ja pysyy kunnes nukahdan. Seuraavaksi herään kuin mitään ei olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siitä terapiasta ole aikaa? Vai nyt ollut?

        On aikaa. Mutta oireiden loputtua piti sitä lääkettä vielä syödä pari vuotta. Söin 2,5 vuotta vielä oireiden päättymisen jälkeen ja totesin et alkaa riittää 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kun olen luonteeltani niin tarkka ja järjestelmällinen, ja mulla pitää olla kokoajan tavallaan asiat hallussa ja järjestyksessä, niin sitten kun tulee tunne ettei jotenkin ajatus kulje ja homma ei oo hallussa niin tulee tollanen paniikki.

        Eli et halua että mikään pääsee ns.rönsyilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras vaan antaa ajatusten tulla jos ne tulee. Ihmiselle tulee jopa 20 000 ajatusta päivän aikana, miksi joihinkin pitäisi suhtauta pelokkaasti? :D Eli juuri noin päästä irti vaan, tiedostan itsekin et kun tuli tuo huono olo niin annoi aen vaa

        Ne on vain niin pahoja tavallaan. En osaa kuvailla sen paremmin että se ei vain lähde päästä. En pelkää vaan enemmän tuntuu että vajoisi johonkin kuoppaan mistä ei pääse pois. Se ajatus pinttyy ja tuntuu totuudelta vaikka mitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vain niin pahoja tavallaan. En osaa kuvailla sen paremmin että se ei vain lähde päästä. En pelkää vaan enemmän tuntuu että vajoisi johonkin kuoppaan mistä ei pääse pois. Se ajatus pinttyy ja tuntuu totuudelta vaikka mitä tekisi.

        Mitä ne ajatukset sitten on? En ole oikein saanut siitä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aikaa. Mutta oireiden loputtua piti sitä lääkettä vielä syödä pari vuotta. Söin 2,5 vuotta vielä oireiden päättymisen jälkeen ja totesin et alkaa riittää 🙂

        Okei en tiennytkään. Minä olen ihan puhtaasti vain kärsinyt olostani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et halua että mikään pääsee ns.rönsyilemään.

        Tavallaan niin. Ehkä oot huomannutkin et oon kova analysoimaan kaikkea ja miettimään asioita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne ajatukset sitten on? En ole oikein saanut siitä kiinni.

        Näihin muihin ihmisiin liittyviä. Hitsi kun haluaisin kovasti ajatella muista hyvää mutta minulla on niin vääristynyt ajatusmaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan niin. Ehkä oot huomannutkin et oon kova analysoimaan kaikkea ja miettimään asioita :D

        Tuo oli joku sivusta mutta olen huomannut ja itsessä samaa vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihin muihin ihmisiin liittyviä. Hitsi kun haluaisin kovasti ajatella muista hyvää mutta minulla on niin vääristynyt ajatusmaailma.

        Eli ajetteletko et muut haluu sulle pahaa vai mietit mitä ne susta ajattelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ajetteletko et muut haluu sulle pahaa vai mietit mitä ne susta ajattelee?

        Vähän siis kaikkea. Epäillyttävä ihminen ja olen heti sitä mieltä että se tekee minulle jotain. Sitten monesti jostain fiiliksestä tai sanastakin ajattelen ihmisistä eri tavalla. Tosi jyrkkä kyllä ei asetelma en pysty ajattelemaan ihmistä ihmisenä vaan se vain tulee heti päälle. Saatan tylysti katkaista ihmissuhteitakin jos vain en pidä jostakin tai on tullut huono olo hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän siis kaikkea. Epäillyttävä ihminen ja olen heti sitä mieltä että se tekee minulle jotain. Sitten monesti jostain fiiliksestä tai sanastakin ajattelen ihmisistä eri tavalla. Tosi jyrkkä kyllä ei asetelma en pysty ajattelemaan ihmistä ihmisenä vaan se vain tulee heti päälle. Saatan tylysti katkaista ihmissuhteitakin jos vain en pidä jostakin tai on tullut huono olo hänestä.

        Ootko varma ettei sullakin oo sitten jonkinlainen pakkoajatus siihen liittyen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ajetteletko et muut haluu sulle pahaa vai mietit mitä ne susta ajattelee?

        Joskus vain olen itsestäni ajatellut jotenkin parempana ihmisenä ja ajatuksissani "haukkunut" tai kommentoinut muita. En halua sanoa sitä ja tiedän ettei se mitään hyvää tuota ääneen sanottuna. Olen kyvykäs loukkaamaan vaikka en sitä halua tehdä. Minua taas on loukattu ties miten monta kertaa mutta ne taas on ajan kanssa unohdettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma ettei sullakin oo sitten jonkinlainen pakkoajatus siihen liittyen?

        En tiedä vieläkään mitä se on. Yksinäisyydessä eläisin ilman muita ihmisiä niin levossa ettei tarvitsisi murehtia ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma ettei sullakin oo sitten jonkinlainen pakkoajatus siihen liittyen?

        Hyvää yötä. :) tulen tänne katsomaan huomenna mitä vastaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. :) tulen tänne katsomaan huomenna mitä vastaat.

        Öitä, mä mietin tässöä koko ajan miten vastaisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vain olen itsestäni ajatellut jotenkin parempana ihmisenä ja ajatuksissani "haukkunut" tai kommentoinut muita. En halua sanoa sitä ja tiedän ettei se mitään hyvää tuota ääneen sanottuna. Olen kyvykäs loukkaamaan vaikka en sitä halua tehdä. Minua taas on loukattu ties miten monta kertaa mutta ne taas on ajan kanssa unohdettu.

        Varmaan pitäisi vaan siedättää itseään noille tilanteille. Tiedät että ajatuksesi ovat vain ajatuksia. Kun niitä ajatuksia ihmisistä tulee niin annat sen tulla ja koitat vaa jatkaa keskustelua tai mitä ikinä teetkään sen ihmisen kanssa. Tärkeintä on et voit itse hyvin, yritä olla miettimättä mitä se toinen susta ajattelee. Näin itse yrittäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan niin. Ehkä oot huomannutkin et oon kova analysoimaan kaikkea ja miettimään asioita :D

        Olen huomannut. Minä en juurikaan analysoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihin muihin ihmisiin liittyviä. Hitsi kun haluaisin kovasti ajatella muista hyvää mutta minulla on niin vääristynyt ajatusmaailma.

        Mistä sellainen johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vain olen itsestäni ajatellut jotenkin parempana ihmisenä ja ajatuksissani "haukkunut" tai kommentoinut muita. En halua sanoa sitä ja tiedän ettei se mitään hyvää tuota ääneen sanottuna. Olen kyvykäs loukkaamaan vaikka en sitä halua tehdä. Minua taas on loukattu ties miten monta kertaa mutta ne taas on ajan kanssa unohdettu.

        Onko sinun vaikea olla tekemisissä ihmisten kanssa, ahdistaako heissä jokin, mikä saa sinut ikäänkuin hyökkäämään ja varmistamaan että pysyvät kaukana sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vain väsymystä. Koko ajan. En tiedä välittyykö se jos meillä joku yhteys johonkin.

        Mistä väsymys johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pitäisi vaan siedättää itseään noille tilanteille. Tiedät että ajatuksesi ovat vain ajatuksia. Kun niitä ajatuksia ihmisistä tulee niin annat sen tulla ja koitat vaa jatkaa keskustelua tai mitä ikinä teetkään sen ihmisen kanssa. Tärkeintä on et voit itse hyvin, yritä olla miettimättä mitä se toinen susta ajattelee. Näin itse yrittäisin.

        Yritän vaikka on välillä vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sellainen johtuu?

        En tiedä mistä se johtuu. En vain jotenkin pysty olemaan kuten muut tai ajattelemaan samalla tavalla muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun vaikea olla tekemisissä ihmisten kanssa, ahdistaako heissä jokin, mikä saa sinut ikäänkuin hyökkäämään ja varmistamaan että pysyvät kaukana sinusta.

        On usein vaikeaa. Pitää ihan pinnistellä että voisin viihtyä muiden melko tuntemattomien kanssa. Voi olla ahdistustakin ja usein työnnän sitten kauas pois kaikki. Samoin mietin jos tämä kaivattu olisi lähestynyt minua olisin varmaan työntänyt hänetkin kauas kun alkaisi ahdistaa se tilanne. Hänen näkeminenkin oli aina yhtä ahdistavaa kun halusin olla hänen silmissään mahdollisimman hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä väsymys johtuu.

        Varmaan siitä kun nukkuminen jää vähälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pitäisi vaan siedättää itseään noille tilanteille. Tiedät että ajatuksesi ovat vain ajatuksia. Kun niitä ajatuksia ihmisistä tulee niin annat sen tulla ja koitat vaa jatkaa keskustelua tai mitä ikinä teetkään sen ihmisen kanssa. Tärkeintä on et voit itse hyvin, yritä olla miettimättä mitä se toinen susta ajattelee. Näin itse yrittäisin.

        Tää oli mun viimeinen eilen muut kirjotukset muilta. Hauskaa päivää, en tänää ehdi kirjotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli mun viimeinen eilen muut kirjotukset muilta. Hauskaa päivää, en tänää ehdi kirjotella.

        Ihmettelinkin tuota mistä johtuu kysymyksiä kun enhän minä voi tietää mistä jokin asia johtuu. Kivaa päivää sinnekin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä yleisesti. Muutos ja kaikki siihen liittyvä. Koitan vain mukautua muottiin ja olla kuten muut vaikka se syö enemmän minua kuin muita. Ei se helppoa ole vaikka mahdollista kuitenkin. Unessa tipuin jostain korkeasta tornista vaikka ei se sattunut vaan tipuin jollekin pehmeälle ja jäin katsomaan sitä tornia ylöspäin. Aluksi pelkäsin putoamista yli kaiken. Lisäksi näin sellaista että oli kiire lähteä ja kaikki aika oli loppumassa. Minun piti pelastautua keinolla millä hyvänsä ikään kuin karkuun jostain rakennuksesta ja siksi huusin jollekin että pitää odottaa minua jotta pääsen pois ja yhdessä sieltä pelastautumaan.

        Hienoa, että avauduit. Sekin jo helpottaa, kun saa purkaa ajatuksia. Toivottavasti kuitenkin sinulla on ystäviä ja läheisiä irl, joiden kanssa todella voit keskustella silmätysten.

        Hienoja unia. Näin niissä pelkkää hyvää, vaikka vähän painajaisiksikin ne voisi jo luokitella. Se, että putosit, oli merkki sisäisestä rohkeudestasi. Olit uskaltanut kiivetä torniin ja mennä sen reunalle. Sinulla on paljon vastuuta ja tekemistä elämässäsi. Kun putosit pehmeälle, oli se sinulle vakuutus, että sinusta kyllä pidetään huolta.

        Tuo toinen osio merkitsi myös hyvää. Sinä ajattelet paljon, jotakin asiaa, mitä et ole täysin selvittänyt. Olet jostakin hieman epävarma. Sinua kuitenkin autetaan, kun rohkeasti vain yrität selvittää asian tai mennä omia unelmia kohden, jos ne eivät vahingoita itseäsi ja läheisiäsi.

        Tuo, että halusit selvitä toisen kanssa yhdessä, kertoo luottamuksestasi ja uskostasi sekä hyväntahtoisuudestasi. Ajattelet aina myös muita. Se on hyvin hieno ominaisuus, jonka takia myös sinua arvostetaan ja autetaan. Olit tuossakin unessa toimiva ja vahva persoona, vaikka tilanne oli paha. Se kertoo yksinkertaisesti, että olet pahan yläpuolella ja sinä olet Kaikkivaltiaan suojeluksessa.

        Voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että avauduit. Sekin jo helpottaa, kun saa purkaa ajatuksia. Toivottavasti kuitenkin sinulla on ystäviä ja läheisiä irl, joiden kanssa todella voit keskustella silmätysten.

        Hienoja unia. Näin niissä pelkkää hyvää, vaikka vähän painajaisiksikin ne voisi jo luokitella. Se, että putosit, oli merkki sisäisestä rohkeudestasi. Olit uskaltanut kiivetä torniin ja mennä sen reunalle. Sinulla on paljon vastuuta ja tekemistä elämässäsi. Kun putosit pehmeälle, oli se sinulle vakuutus, että sinusta kyllä pidetään huolta.

        Tuo toinen osio merkitsi myös hyvää. Sinä ajattelet paljon, jotakin asiaa, mitä et ole täysin selvittänyt. Olet jostakin hieman epävarma. Sinua kuitenkin autetaan, kun rohkeasti vain yrität selvittää asian tai mennä omia unelmia kohden, jos ne eivät vahingoita itseäsi ja läheisiäsi.

        Tuo, että halusit selvitä toisen kanssa yhdessä, kertoo luottamuksestasi ja uskostasi sekä hyväntahtoisuudestasi. Ajattelet aina myös muita. Se on hyvin hieno ominaisuus, jonka takia myös sinua arvostetaan ja autetaan. Olit tuossakin unessa toimiva ja vahva persoona, vaikka tilanne oli paha. Se kertoo yksinkertaisesti, että olet pahan yläpuolella ja sinä olet Kaikkivaltiaan suojeluksessa.

        Voimia!

        Onpa kiva tulkinta. Eipä tullutkaan ajatelleeksi unta noin. Kiitos tästä keneltä olikaan. :)


    • Anonyymi

      Ilmestyskirja 1:8
      Minä olen A ja O, sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
      Kiitos Amen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska meinaat sanoa, että meistä tulee vielä ystäviä tässä prosessissa?

      • Anonyymi

        Taitaa se niin olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe