Katellu Haaparannan omistusasuntoja, rivitaloja, omakotitaloja jotka monet näyttääpi olevan laadukkaampia kuin Suomen puolen kodit, hintaki heillä Ruotsissa kevyempi näinä aikoina kun valuuttakurrit vaikuttaa.
Siispä kysyä ollakko Ruotsissa eläkkeellä parempi kuin Suomessa?
Toivottavasti vastausten joukossa on asiallisuutta, eikä ainoatakaan naapurimaa Haaparannan vihajien kirjoitteluja.
Miten Torniossa ajatellaan, onko eläkeläisellä parempi elää Ruotsissa Haaparannassa?
4
410
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kyllä ole asunnot laadukkaampia.
- Anonyymi
Talohan on monelle sijoitus,ei koti. Jos haluaa asua halvemmalla ja ei kaipaa minulla hienompi kuin naapurilla menttaliteettia,silloin Ruotsin puoli voittaa. Suomessa moni asia paremmin,mutta asuminen tehty järettömän kalliiksi.
- Anonyymi
Tällä hetkellä Suomi näyttää olevan elintasossa ylempänä ruotsia.
Ilmeisesti ruotsissa ei ole sosiaaliturvaa köyhille, kun takaisin Suomeen muuttanut vanhus joka saa työeläkettä 690 euroa antaa eläkkeestään osan eliittikansan jälkeläisilleen jotka tienaavat ruotsissa jopa 70 tuhatta kruunua kk.
Onko heidän älykkyysosamäärät surkastuneet, kun vielä 55 v käyvät yökunsin tervehtimässä isää ja ottavat käydessään vastaan tuhansia euroja muistisairaalta isältä.
Jotain mätää tässä yhteisössä on. Ei saa enään polttaa koraaneita, mutta saa ryöstää ihmisiä. - Anonyymi
Ei ole asunnot laadukkaita - vanhoja röttelöitä joissa ties minkälaisia itse tehtyjä laajennuksia yms
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063