Voisitko seurustella tupakoitsijan kanssa?

Jos tapaisit muuten täydellisen kumppanin, mutta tämä polttaisi tupakkaa. Miten suhtautuisit asiaan? Yrittäisitkö saada häntä lopettamaan vai hyväksyisitkö asian osana häntä? Vai skippaisitko koko tyypin?

Ite poltan satunnaisesti pikkusikareita. Mielestäni tapa on varsin ällöttävä, mutta kun ne maistuvat niin pirun hyviltä. Olen entinen ketjupolttaja, joten tiedän miten ällöttävä se ihmisestä leijuva tupakankatku ja limainen yskä osaa olla.

Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani tupakoitsijan kanssa. Välitön turnoff.

32

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen seurustellut 3 tupakoitsijan kanssa ja eihän se mikään kiva dunkkis ole. En nykyään enää voisi. Haju herkkänä ja kun koko tapa, tupakointi on ihan turhuutta, niin en.

    • Kyllä voisin helposti. Ei se häiritse yhtään vaikka ite ennen poltin ja oon sen lopettanu.🙂.

      • Anonyymi

        Sullehan käy ihan kaikki muutenkin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullehan käy ihan kaikki muutenkin 😂

        No ei ei kyllä käy.😂.


    • Anonyymi

      Kaverini ei tarvitse olla muutenkaan täydellinen (huomaa aloittaja). Tupakointi on kokonaan hänen asiansa, en ymmärrä mitä mielipidettä minulla siinä on. Siinäpähän polttaa tupakoinnille sallituissa tiloissa. Tulee sieltä luokseni takaisin. Pesee normaalisti hampaansa kaksi kertaa päivässä, siinä on minullakin sanomista kun suutelen. Hampaat ja suu pitää hoitaa. Olen itse polttanut joskus ja lopettanut, ei ole mitään traumaa asiasta. Melkein yhtä joutava kysymys kuin kysyisi: pitääkö kaverisi tukkaansa pörrössä kampaamatta vaikka muuten on täydellinen.

      • Anonyymi

        Heh no tämä. Itse syön noita nikotiinipusseja ja tarkoituksena lopettaa savuaminen.

        Hiukset minulla on kovin vajavaiset. Yleensä olen se hullu kaljupää jota kaikki pelkää.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh no tämä. Itse syön noita nikotiinipusseja ja tarkoituksena lopettaa savuaminen.

        Hiukset minulla on kovin vajavaiset. Yleensä olen se hullu kaljupää jota kaikki pelkää.

        >simiti<

        Nuuska taitaa olla vielä vaarallisempaa kuin tupakka. Suosittelen nikotiinitabletteja.


    • Kynnys seurustella tupakoitsijan kanssa olisi kyllä todella korkea. Olen herkkä hajuille enkä kotonakaan siedä mitään ylimääräisiä hajuja muuta kuin jotain omenapiirakan, pipareiden tai ruusujen tuoksua eli ns. luonnollisia tuoksuja siedän. Pahimmat ovat vahvat hajusteet esim huuhteluaineissa.

      Minulle tulee tupakan hajusta fyysisesti huono olo, joten en oikein tiedä, miten hyvin sellainen yhteiselo onnistuisi, että toinen aiheuttaisi ajoittain fyysistä pahaa oloa haisemalla tupakalta. En ole koskaan seurustellut tupakoivan miehen kanssa, joten tätä ongelmaa ei ole koskaan ollut.

    • Anonyymi

      Voin ja olen seurustellutkin. Tyhmä tapa ja tietysti toivoisin toisen sen lopettavan, mutta ei tupakointi varsinaisesti mun kohdallani parisuhdetta estä. Ja mitään terveysvalistusta en harrasta. Jos aikuinen ihminen tahtoo myrkyttää itseään, niin oma päätös. Ennemmin valitsisin henkilön, joka ei polta, mutta kun ei tuo ikinä mun elämässäni mene niin, että valitsisin jotenkin kahden tai useamman väliltä. Jos mä johonkuhun tykästyn, niin sitten tykästyn, enkä muita huomaakaan. Tupakointi ei estä sitä, ettenkö voisi tykästyä.

      Tietysti tupakointiin liittyy asioista, kuten se, että rööki haisee hiton pahalta. Sisätiloissa polttajaa en sietäisi, en vaikka ulkona sataisi myrkkykäärmeitä. Myöskin mun seurassani polttaminen, niin että joutuisin sitä savua haistelemaan, on ehdoton ei. Lisäksi ihan hitonmoinen rahareikähän se myös on, mutta jos toisen talous sen kestää, niin itse hän päättää mihin ylimääräiset rahansa kuluttaa.

      Tuohon hajuun vielä se, että mä en edes oikein tiedä miten mun eksäni sen tekee, mutta en mä ole hänessä koskaan huomannut hajuhaittoja, jollei hän nyt sitten ihan suoraan röökiltä yrittänyt tulla pussaamaan (jota hän ei tehnyt).

      • Anonyymi

        Aikalailla samaa mieltä. Tupakoinnista ei plussaa saa, mutta ei se sellasenaan este ole. Se voi olla este, jos se alkaa aiheuttaa paljon haittoja. Tosiaan sisällä polttamista en mäkään sietäis, enkä myöskään jatkuvaa ketjupolttamista. Mä itseasiassa koen sellasen "bilepolttamisen" suuremmaksi ongelmaksi, kun jos polttaa ihan pysyvästi. Musta se on ihan naurettavaa touhua, jos tarvii "bilepolttaa" 🙄.

        Rööki voi siis olla ihan ok, kuhan ei hirveen paljon polta ja pitää hygieniastaan huolta ja polttaa pihalla, eikä tunge sielläkään seuraan polttamaan. Nuuska taas olis ehdoton este, hyi hitto. Jotku nikotiinijutut voi olla ok, jus sekään ei ole ihan tolkuttoman tiheää käyttöä. Ja ryyppäminen taas olis sellanen, jota en kattele lainkaan ja huumeet samoin. Rööki ei normaaliröökaajalla niin kovasti päähän pärähtele, että se pääsis häiritsemään elämää.

        Mulla on eksästä myös vähän sama kokemus, että ei röökaaja aina mitenkään haise. Hän ei haissut, kun just röökillä käytyään ja tajus tosiaan sillon pysyä kaukana. Noin muuten erittäin hyvä tuoksuinen mies.


    • Anonyymi

      Jaa, nykyinen fwb röökaa….aivan sama, huoh!

    • Sellaista ketjupolttajaa en sietäisi, sen hajun takia en halua olla edes vieressä. Yskii keuhkot tervassa ja suudelma varmaan maistuu kuolemalta (😆🤣)
      Jos on ns. viihdepolttaja, eli polttaa vain satunnaisesti, niin sen ehkä saatan hyväksyä.

      Nuuskaaminen on myös kuvottavaa, ehdoton redflag.

    • Anonyymi

      En voi seurustella tupakoijan kanssa

      • Anonyymi

        Entä juopon?


    • Anonyymi

      Poltan itse, niin paha olisi toiselle sanoa mitään. Välillä vähemmän, välillä enemmän menee. Nuuskan, koen jotenkin tupakoitsijana vielä pahempana. Suun terveys on tärkeä juttu, enkä ymmärrä miten nämä nuuskaajat uskaltaa heittää niitä ikeniinsä. Ja en oikein ymmärrä muutenkaan, miten se nykyään on se normimpi juttu. Syön kyllä pastilleja, ja yritän minimoida, ettei muut kärsisi savun hajusta.

    • Anonyymi

      Mieluummin tupakoitsijan kuin alkoholin tai muun päihteen käyttäjän kanssa.

    • Suukot maistuu tuhkakupille

      • Anonyymi

        No on sulla harrastukset..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on sulla harrastukset..

        😀 Tuhkisten suukottelu vai, 😘


    • Anonyymi

      En voi. En mitenkään.

    • Riippuu paljonko tupakoi. Eka seksikumppanini oli sellainen, joka poltti vain ollessaan viihteellä eli baarissa/bileissä tms. Hän ei koskaan haissut eikä maistunut tupakalle, hän tuoksui aina hyvälle. Sitten eräs mies jota treffailin kolme kertaa poltti säännöllisemmin, ja ikävä kyllä hänestä myös haistoi/maistoi sen, ja suudelmat olivat sen takia tuskaa.

    • Anonyymi

      En voisi, olen hajuille yliherkkä.

    • Anonyymi

      Paitsi hajuhaitta, miehelle kehittyy 30-40+ ikäisenä stondis-ongelma, jos hän on röökaaja. Olen seurustellut sekä tupakoimattomien että tupakoijien kanssa ja vaikka tupakoivat ovat innokkaita seksiin, on se stondis aika pehmeä ja löllö verrattuna savuttoman stondikseen.

      • Anonyymi

        Vaikka epäloogiselta tuntuukin, niin itsellä on täysin päinvastaiset kokemukset, siis savuttomilla on ollut erektio-ongelmia, tuohon vaikuttanee niin moni asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka epäloogiselta tuntuukin, niin itsellä on täysin päinvastaiset kokemukset, siis savuttomilla on ollut erektio-ongelmia, tuohon vaikuttanee niin moni asia.

        Joo, en ole mäkään huomannut, että rööki olisi vaikuttanut. Miehen reilu ylipaino sen sijaan on mun kokemukseni mukaan vaikuttanut selkeästi, samoin alkoholinkäyttö.


    • Anonyymi

      Voihan veemäinen olla noin muutenkin ilman.

    • Pahuksen hyvä kysymys. Toivottavasti en ikinä joudu tuon valinnan eteen.

      Olen kyllä itsekin aiemmin vetänyt pitkän pätkän norttia, mutta silti sen hajun/maun on aina erottanut toisesta, niin eihän se mitään herkkua ole. Lopettamisen jälkeen kotvan tapailin naista joka poltti, ei paljon päivässä, mutta kuitenkin ja tokihan sen maistoi/haistoi. Eikä se pahakaan ollut, mutta ei sitä hyväksikään voi sanoa.

      Missään tapauksessa en alkaisi yrittää toisen valintaa muuttamaan, tuli suhdetta tai ei, enkä sano että se olisi ehdoton TO, mutta sanotaan vaikka niin, että ei se ainakaan toisen "pisteitä" silmissäni nostaisi.

    • Anonyymi

      EN! En ottaisi edes ystäväksi tupakoitsijaa.Olen nainen ja todella tupakoitsijat haisevat karmealle varsinkin metrot,pussit.Kun sade sää ja kostea ilma.

    • Anonyymi

      En seurustelisi sellaisen kanssa, joka kysyy muiden mielipidettä muodostaakseen oman mielipiteen.

    • Anonyymi

      Tupakkaa polttamalla on helppo tehdä tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen. Tulen pyytäminen ja tupakan pummaaminen ovat harvoja sosiaalisesti hyväksyttyjä keinoja aloittaa Suomessa keskustelu tuntemattomien kanssa ja tupakkapaikalla tulee tavattua uusia ihmisiä. Sieltä moni on sen elämänkumppaninkin löytänyt.

      t. tupakkamies

    • Anonyymi

      En voisi seurustella enkä olla lähellä. Hengitys salpautuu, joten pitäisi sitten sen kuuluisan pitkän tikun kanssa koskea toista. Jos tuota reaktiota ei olisi, niin en ehkä sittenkään, koska en myöskään pidä tupakan tai sikareiden hajusta ja se tosiaan tulee läpi ihohuokosistakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe