Ensikesän palstamiitti ja pukeutuminen

Anonyymi-ap

77

579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta kuin mukaan vaan oli pukukoodi mikä tahansa.👍😀. Ja kerkeshän tuossa pientä puhetta oleen pikkujouluista mutta saa nähdä kuinka käy että järjestyykö ne. Tai miksi ei järjestyisi jos vaan ottais sen asiakseen järjestää.🙂.

      • Anonyymi

        Äääh, kokemuksesta tiedän ettei jouluna tonttuja näe oikein muualla, mutta pikkujouluissa kyllä:)

        AV


      • Mä en ole ikinä ollut pikkujouluissa, niin todellakin houkuttaisi! :D Linnanmäellä on muuten paraikaa meneillään Iik Week, kiinnostaisiko ketään tehdä miittiä sinne?


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole ikinä ollut pikkujouluissa, niin todellakin houkuttaisi! :D Linnanmäellä on muuten paraikaa meneillään Iik Week, kiinnostaisiko ketään tehdä miittiä sinne?

        Pyh, Linnanmäki löytyy pikkuhousujen alta, jee, yhtä ylämäkee ja alamäkee, niin että vatsaan ottaa. Voittaa vuoristoradan yllätyksellisyydessään.

        AV


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole ikinä ollut pikkujouluissa, niin todellakin houkuttaisi! :D Linnanmäellä on muuten paraikaa meneillään Iik Week, kiinnostaisiko ketään tehdä miittiä sinne?

        No toivotaan että jonkinnäköiset pikkujoulut saatais pistettyä pystyyn. Se olis hieno homma ja itekin kyllä kovasti tykkäisin kun harvemmin tuota mitään muuta menoja on. Ja Iik Weekkin kyllä kiinnostais mutta jos se on vaan tän viikon niin täältä Turengista ei kyllä enää millään ehdi ainakaan tänään oikeen vaikka kiinnostais kyllä.😀.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äääh, kokemuksesta tiedän ettei jouluna tonttuja näe oikein muualla, mutta pikkujouluissa kyllä:)

        AV

        No ei muuta kuin järkätään ne pikkujoulut niin voidaan tonttuilla kaikki yhdessä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No toivotaan että jonkinnäköiset pikkujoulut saatais pistettyä pystyyn. Se olis hieno homma ja itekin kyllä kovasti tykkäisin kun harvemmin tuota mitään muuta menoja on. Ja Iik Weekkin kyllä kiinnostais mutta jos se on vaan tän viikon niin täältä Turengista ei kyllä enää millään ehdi ainakaan tänään oikeen vaikka kiinnostais kyllä.😀.

        No onhan tuo Iik Week näköjään vielä ens viikonkin kyllä.🤔😄.


      • Anonyymi

        Tarralenkkarit säilyy miittien virallisina jalkineina, älä huoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarralenkkarit säilyy miittien virallisina jalkineina, älä huoli.

        Sä et sitten nähnyt kuvaa miittiin osallistuneiden kengistä. Mutta älä huoli kyllä sä sen löydät kun etsit ja pääset kyllä myösä sun fetissi kengissä sinne vaikka kenelläkään muulla niitä ei olisikaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No onhan tuo Iik Week näköjään vielä ens viikonkin kyllä.🤔😄.

        Juu, vielä olisi aikaa saada kasaan pienimuotoinen miitti sinne, jos nyt vaan riittää kiinnostuneita. :D


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Juu, vielä olisi aikaa saada kasaan pienimuotoinen miitti sinne, jos nyt vaan riittää kiinnostuneita. :D

        Niin miksi ei jos vaikka tekee tässä aloituksen että olisko vaikka ens lauantaiksi kiinnostuneita tulijoita sinne. Itellä on vaan aina isoin ongelma yöpyminen kun tulee täältä asti. Pitäis selvittää kanssa et miten tuo julkisilla kulkeminen onnistuu kun ei oo korttia ja autoa millä suhata. Mutta ei ne ehkä kuitenkaan mitään ylitse pääsemättömiä juttuja oo jos halua ja tahtoa riittää.🙂.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole ikinä ollut pikkujouluissa, niin todellakin houkuttaisi! :D Linnanmäellä on muuten paraikaa meneillään Iik Week, kiinnostaisiko ketään tehdä miittiä sinne?

        Mä ehdotin Linnanmäkeä jo tuossa kesällä miittipaikaksi, mutta ei se ottanut silloin tuulta alleen. Ei tainnut juuri olla muita kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarralenkkarit säilyy miittien virallisina jalkineina, älä huoli.

        🤣🤣🤣🤣👍


      • Anonyymi

        Miesten pukukoodi on kaveripoika-asu: beiget suorat housut, ruskeat pappasandaalit ja ruudullinen metsuripaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten pukukoodi on kaveripoika-asu: beiget suorat housut, ruskeat pappasandaalit ja ruudullinen metsuripaita.

        Pappasandaalit on vaihtoehto max kympin tarralenkkareille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten pukukoodi on kaveripoika-asu: beiget suorat housut, ruskeat pappasandaalit ja ruudullinen metsuripaita.

        Ei vaan jokainen tulee just sellasena kuin on ja sellasissa kledjuissa mistä pitää ja missä viihtyy se on se pukukoodi aivan kaikilla.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pappasandaalit on vaihtoehto max kympin tarralenkkareille.

        On teillä kyllä ihmeelliset mieltymykset kenkä valinnoiksenne.😄. Ainiin ja ne mun ainoot tarralenkkarit mitä mulla itellä on ja on ollu mitä en tosin oo käyttäny piiitkään aikaan makso 99€ sillon joskus aikanaan kun ne ostin.😂


    • No eihän tarvitse odottaa kuin jouluun kun pakastealtaisiin ilmaantuu verkkoihin pakattuja joulukinkkuja, eikä niissäkään näy muita teippauksia kuin hintalappuset 😎

      • Anonyymi

        Vesi herahti kielelle.
        Potka verkkosukassa.

        AV


    • Öhöm no pukeutuuko myös miesoletetut näin?

      • Anonyymi

        No ei tietenkään, me olemme katselevia osapuolia.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään, me olemme katselevia osapuolia.

        AV

        Sä et uskaltaisi tulla paikalle, edes silloin, kun meillä naisoletetuilla on vaatteet päällä😏


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sä et uskaltaisi tulla paikalle, edes silloin, kun meillä naisoletetuilla on vaatteet päällä😏

        Tuo ei ole uskalluksesta kiinni, vaan siitä, mikä olisi palkintona:)
        Elämässä tulee olla sääntönä, tee jotain millä on jotain tarkoitusta.
        Mut joo, totuuden nimessä vaatisi ihan uudenlaista asennoitumista.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole uskalluksesta kiinni, vaan siitä, mikä olisi palkintona:)
        Elämässä tulee olla sääntönä, tee jotain millä on jotain tarkoitusta.
        Mut joo, totuuden nimessä vaatisi ihan uudenlaista asennoitumista.

        AV

        Mutta, uutta kesää odotellessa voi vaikka kuunnella musiikkia joka asenteen voisi muuttaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=xq9KzVjx97Y

        AV


      • No jos tarpeeks yllytetään niin ehkä.😂. Tai pakkohan se olis jos kerran naisetkin niin tekis niin ihan tasapuolisuuden nimissä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole uskalluksesta kiinni, vaan siitä, mikä olisi palkintona:)
        Elämässä tulee olla sääntönä, tee jotain millä on jotain tarkoitusta.
        Mut joo, totuuden nimessä vaatisi ihan uudenlaista asennoitumista.

        AV

        Siis mikä palkinto😁


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No jos tarpeeks yllytetään niin ehkä.😂. Tai pakkohan se olis jos kerran naisetkin niin tekis niin ihan tasapuolisuuden nimissä.🙂.

        Voin mj ommella sulle upean kokoverkkopuvun, vaikka jossain neonvärissä..vslkoinen yläisa ja neonvihreä housuosa?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sä et uskaltaisi tulla paikalle, edes silloin, kun meillä naisoletetuilla on vaatteet päällä😏

        Hahaa. Timppa tulisi pelkät turvasaappaat jalassa ja toki mukana olisi pohojanmaalaisesti puukko.

        Äidit itkisivät ja lapset pelkäisi. Sitten menisimme harmiksen pakulla hakemaan kaikille pizzaa ja kaljaa.

        Kaikki olisi taas hyvin, eikä kukaan enää itkisi tai pelkäisi.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin mj ommella sulle upean kokoverkkopuvun, vaikka jossain neonvärissä..vslkoinen yläisa ja neonvihreä housuosa?

        Ok...ootko sitä mieltä että sellanen saattais mulle sopia? Ite kun en nääs ihan niin varma siitä oo se kun saattais olla..hhmmm...mielenkiintoinen näky.😂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa. Timppa tulisi pelkät turvasaappaat jalassa ja toki mukana olisi pohojanmaalaisesti puukko.

        Äidit itkisivät ja lapset pelkäisi. Sitten menisimme harmiksen pakulla hakemaan kaikille pizzaa ja kaljaa.

        Kaikki olisi taas hyvin, eikä kukaan enää itkisi tai pelkäisi.

        >simiti<

        No siinäpä olisi ohjelmaa.😏


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ok...ootko sitä mieltä että sellanen saattais mulle sopia? Ite kun en nääs ihan niin varma siitä oo se kun saattais olla..hhmmm...mielenkiintoinen näky.😂.

        Kyl mä uskon, et sul löytyy munaa pitää jotain vähän spessumpaa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä uskon, et sul löytyy munaa pitää jotain vähän spessumpaa:)

        No kyyyllä....ei se siitä kiinni jää.😄.


    • Voi AV. 🙄 Ei ole yhtään tasa-arvoista laittaa pukukoodia vain yhdelle sukupuolelle!

      Ja toinen asia on, että valitsemallasi pukukoodilla tuskin pääsee sisään oli sitten paikka kahvila, baari tai yökerho. Sattaa poliisi tulla puistopiknikikkäkin vihjailemaan pukeutumisen tärkeydestä. 😆 Ei välttämättä ole kovin säädyllisen näköistä kun kurpat ja papat liikkuu puoli-alastomana uimarenkaiden kanssa.

      • Anonyymi

        Joku festari, ei kai kukaan lievää paljastelua huomaisi.
        Sen verran olisi muutenkin jännää ja outoa porukkaa liikkeellä.

        AV


      • 😂🤣😂🤣 uimarenkaat


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Täh? Oletteko uimatreffit sopineet, eikä onnistu ilman renkaita?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Honey, are u coming?
        https://www.youtube.com/watch?v=iRcneQeZHlU

        Miehet pääsevät näissä pukeutumisvillityksissä vähemmällä.

        AV

        Onneksi en seuraa muotia, niin ei tarvitse muotivillityksistä välittää.

        P.s. Vain lapseni ikäiset ja siitä vähän vanhemmat käy festareilla teipin palan kokoisissa vaatteissa. Pappat ja kurpat tyylillisesti on vaatteet päällänsä. Illalla tulisi kylmä ja päivällä palaa, jos pätkässä teippiä ja verkkokangasta liikkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Oletteko uimatreffit sopineet, eikä onnistu ilman renkaita?

        -keinovaginamies-

        En ole treffejä sopinut. Ajattelin, jos AV tai muut keski-ikäiset ei osaa ehkä uida. 🙃


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En ole treffejä sopinut. Ajattelin, jos AV tai muut keski-ikäiset ei osaa ehkä uida. 🙃

        No sitähän minäkin, että kaikki täällä on yhtä komeita, kauniita, sporttisia ja salskeita kuin minäkin :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minäkin, että kaikki täällä on yhtä komeita, kauniita, sporttisia ja salskeita kuin minäkin :)

        -keinovaginamies-

        Heh heh… Joo…


    • No eik se olis sama hiippailla jo alasti,
      Pääsis vähemmällä kui sonnustautua johonki kalaverkkoon ja teippiin🤔

      (Tosin en itse aio, miiteissä tahi muutenkaan, esiintyä alasti julkisesti, kuhan nyt vaan totesin☝️)

    • Anonyymi

      AV:n visuaalinen ponnekkuus on sitä luokkaa, että olen päättänyt sanoa ensikesälle kaikelle "KYLLÄ!" :)
      Ehkä tämä saa hänet purkamaan ylimääräiset jännämiesenergiansa ihan luonnolliselle kohtaamisen tasolle palstan naisten keskuudessa. Siis ehkä :)

    • Njoo, voin tulla urkkimaan ketkä uskaltautuu tuollaisessa miittiin. Sinä varmaan puet nakuhousut?

    • Anonyymi

      Missä päin tropiikkia ko. miitti sitten aiotaan pitää?

    • Juu.. jää minulla pukeutumatta tuollaiseen..
      Mutta kukapa minua haluaisikaan tavata ..

      Pikkujoulut hieman kyllä kiinnostaisi. Firma tuskin tänä vuonna järjestää, kun on taas irtisanomisia tuloillaan.

      Perinteisesti oldn käynyt ammattiosaston pikkujouluissa, nyt niitäkään ei ole tänä vuonna.. eli palstan pikkujoulut lienee ainoat sitten..

      • Anonyymi

        No äläs ny, kaikki haluaa tavata pirpanan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No äläs ny, kaikki haluaa tavata pirpanan :)

        -harmiseikirj-

        Miksi ihmeessä? Mä olen ihan just samanlainen livessä kuin tällä palstallakin. Jos on yhtään lukenut juttujani koskaan, tuntee minut jo. Joten ei siihen miittejä tarvita.


      • Minä ainakin haluaisin tavata sinut🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin tavata sinut🤗

        No ehkä sit pikkujouluissa. Se vain, kuka niitä alkaa järkkäämään ja minne..

        Mutta voin jo nyt sanoa, ettei minussa ole mitään tapaamisen arvoista. Olen kuin avoin kirja täällä palstalla.

        Tapaamalla näkee vain ulkokuoren, sisin näkyy täällä paremmin.

        Mutta juu.. olisihan mukava tavata sinutkin. Eiku niitä pikkujouluja järjestämään. Korkea aika, jos niitä oikeasti meinaa saada aikaiseksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ehkä sit pikkujouluissa. Se vain, kuka niitä alkaa järkkäämään ja minne..

        Mutta voin jo nyt sanoa, ettei minussa ole mitään tapaamisen arvoista. Olen kuin avoin kirja täällä palstalla.

        Tapaamalla näkee vain ulkokuoren, sisin näkyy täällä paremmin.

        Mutta juu.. olisihan mukava tavata sinutkin. Eiku niitä pikkujouluja järjestämään. Korkea aika, jos niitä oikeasti meinaa saada aikaiseksi.

        Sehän riippuu varmasti myös siitä minkälainen olet vieraammassa porukassa. Jutteletko vai oletko enemmänkin hiljainen?

        Minulle tulee mieleen sinusta pikku-myy 😘 tietyn paikan tullen hyvinkin kipakka👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sehän riippuu varmasti myös siitä minkälainen olet vieraammassa porukassa. Jutteletko vai oletko enemmänkin hiljainen?

        Minulle tulee mieleen sinusta pikku-myy 😘 tietyn paikan tullen hyvinkin kipakka👍🏼

        Se, millainen olen vieraammassa porukassa riippuu ihan porukasta. Jos en halua olla siinä porukassa, olen hieman sulkeutuneempi mutta osaan olla hyvinkin sosiaalinen myös ihan ventovieraille.

        Olen se höpsö joka juttelee ihmisille dösiksillä ja sanoo huomenta joka aamu bussikuskille.

        Sinusta voin vaikuttaa ehkä kipakalta, mutta olen lempeä ja lauhkea. Kuin lammas joka sanoo bää, jopa teuraalle mennessään. Heh...

        Minä vielä muodostan käsitystäni sinusta, joten en voi paljon siitä sanoa. Mutta positiivinen kuva minulla on sinusta. Tosin vaikutelmani on, että olet aika väsynyt usein.
        En sit tiedä mistä tuo vaikutelma tulee..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se, millainen olen vieraammassa porukassa riippuu ihan porukasta. Jos en halua olla siinä porukassa, olen hieman sulkeutuneempi mutta osaan olla hyvinkin sosiaalinen myös ihan ventovieraille.

        Olen se höpsö joka juttelee ihmisille dösiksillä ja sanoo huomenta joka aamu bussikuskille.

        Sinusta voin vaikuttaa ehkä kipakalta, mutta olen lempeä ja lauhkea. Kuin lammas joka sanoo bää, jopa teuraalle mennessään. Heh...

        Minä vielä muodostan käsitystäni sinusta, joten en voi paljon siitä sanoa. Mutta positiivinen kuva minulla on sinusta. Tosin vaikutelmani on, että olet aika väsynyt usein.
        En sit tiedä mistä tuo vaikutelma tulee..

        Kuulostat siis hyvinkin mukavalta🤗

        Hauskuutta löytyy myös😉

        No tuo minkälaisen vaikutelman olet saanut minusta. Niin kyllähän se totta on, että olen tässä viime aikoina ollut melkoisen väsynyt. Jotenkin huumorin kautta hakenut jotain helpotusta omaan elämäntilanteeseeni. Nyt tuntuu, ettei sekään riitä.

        Aika hyvin jaksoin alku vuoden painaa menemään vähillä unilla jne.. nyt ei vaan kertakaikkiaan pysy enää pää menossa mukana. Unohtelen asioita.. kenen lääkäri aika jne🙈 on vaan ollut pakko pysähtyä. Keventää myös omaa työkuormaa.. lyhennettyä päivää teen, että voin huolehtia itse lapsistani..
        Tosiaan vanhin lapsistani aloitti 1-luokan. Niin koulun aamu ja iltapäivä-kerho ei palvele yksinhuoltajaa ainakaan tuossa koulussa.😒

        Mutta yritän pysyä positiivisena. Pikkuhiljaa taas etiä päin☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuulostat siis hyvinkin mukavalta🤗

        Hauskuutta löytyy myös😉

        No tuo minkälaisen vaikutelman olet saanut minusta. Niin kyllähän se totta on, että olen tässä viime aikoina ollut melkoisen väsynyt. Jotenkin huumorin kautta hakenut jotain helpotusta omaan elämäntilanteeseeni. Nyt tuntuu, ettei sekään riitä.

        Aika hyvin jaksoin alku vuoden painaa menemään vähillä unilla jne.. nyt ei vaan kertakaikkiaan pysy enää pää menossa mukana. Unohtelen asioita.. kenen lääkäri aika jne🙈 on vaan ollut pakko pysähtyä. Keventää myös omaa työkuormaa.. lyhennettyä päivää teen, että voin huolehtia itse lapsistani..
        Tosiaan vanhin lapsistani aloitti 1-luokan. Niin koulun aamu ja iltapäivä-kerho ei palvele yksinhuoltajaa ainakaan tuossa koulussa.😒

        Mutta yritän pysyä positiivisena. Pikkuhiljaa taas etiä päin☺️

        Oih.. sulla tosiaan on vilinää ja hulinaa.

        Luulen oikeasti, että tarvitset palautumislomaa. Lapsesi ovat sinun aarteitasi ja rakkaimpiasi. Mutta ovat vielä niin nuoria.. tarvitsevat sinua koko ajan.

        Onko sinulla läheisiä jotka auttavat?
        On se hienoa, että jaksaa yrittää ja pärjää omillaan. Mutta pitää tajuta ajoissa milloin on aika pyytää apua.

        Minä poltin itseni aikanaan loppuun ja sanonkin niitä aikoja elämäni mustiksi vuosiksi. Oli erityislapsi, koulua, työtä ja kotia. Taistelua tuulimyllyjä vastaan. Jatkuvaa suorittamista.

        Ihmettelen näin jälkikäteen, miten selvisin.
        Olen aina kärsinyt univaikeuksista ja tunnen univajeen ja väsymyksen skaalan alusta loppuun. Ihan omakohtaisesti.

        Unohteleminen ja se, ettei pää pysy mukana, on jo itsessään vakava merkki. Ymmärräthän sen. Nyt, otat itseäsi niskasta kiinni ja menet nukkumaan samaan aikaan kuin lapset.

        Ymmärrän, että omaa aikaa ei siten jää yhtään, mutta jo pari viikkoa unta palloon 8-10 tuntia yössä helpottaa oloasi. Kokemusta on.

        Et kykene huolehtimaan itsestäsi tai lapsistasi jos et nuku riittävästi. Ota itsellesi unikuuri.

        Tiedän, etten ole mikään, enkä kukaan neuvomaan sinua. Mutta kokeile piruuttasi. Viikko tai kaksi. Tekee ihmeitä.


      • Niin kyllä mäkin mielellään sut tapaisin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin kyllä mäkin mielellään sut tapaisin.🙂.

        Ja sinua olisi myös mukava nähdä ja oikeasti haluaisin halata oikein kunnolla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja sinua olisi myös mukava nähdä ja oikeasti haluaisin halata oikein kunnolla.

        Kyllä säkin multa lämpimän halin saisit.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä säkin multa lämpimän halin saisit.🤗.

        Sen uskon.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sen uskon.

        Kiva juttu.🙂.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oih.. sulla tosiaan on vilinää ja hulinaa.

        Luulen oikeasti, että tarvitset palautumislomaa. Lapsesi ovat sinun aarteitasi ja rakkaimpiasi. Mutta ovat vielä niin nuoria.. tarvitsevat sinua koko ajan.

        Onko sinulla läheisiä jotka auttavat?
        On se hienoa, että jaksaa yrittää ja pärjää omillaan. Mutta pitää tajuta ajoissa milloin on aika pyytää apua.

        Minä poltin itseni aikanaan loppuun ja sanonkin niitä aikoja elämäni mustiksi vuosiksi. Oli erityislapsi, koulua, työtä ja kotia. Taistelua tuulimyllyjä vastaan. Jatkuvaa suorittamista.

        Ihmettelen näin jälkikäteen, miten selvisin.
        Olen aina kärsinyt univaikeuksista ja tunnen univajeen ja väsymyksen skaalan alusta loppuun. Ihan omakohtaisesti.

        Unohteleminen ja se, ettei pää pysy mukana, on jo itsessään vakava merkki. Ymmärräthän sen. Nyt, otat itseäsi niskasta kiinni ja menet nukkumaan samaan aikaan kuin lapset.

        Ymmärrän, että omaa aikaa ei siten jää yhtään, mutta jo pari viikkoa unta palloon 8-10 tuntia yössä helpottaa oloasi. Kokemusta on.

        Et kykene huolehtimaan itsestäsi tai lapsistasi jos et nuku riittävästi. Ota itsellesi unikuuri.

        Tiedän, etten ole mikään, enkä kukaan neuvomaan sinua. Mutta kokeile piruuttasi. Viikko tai kaksi. Tekee ihmeitä.

        Onneksi löytyy läheisiä jotka auttavat.🙏 nyt kun talvi tulee niin isovanhemmat ovat paremmin käytettävillä myös viikonloppuisin.🥰

        Kävin perjantaina leffassa, oli tälläinen vähän extemporee reissu, mutta hyvää teki kun sai keskittyä rauhassa leffan seuraamiseen.👍🏼 pieniä hetkiä aina silloin tällöin.

        Tällä viikolla tulikin nukuttua pitkästä aikaa enemmän kuin aikoihin. Heti huomaa eron jaksamisessa. Onneksi saan nukkua aamulla tunnin pitempään, kuin aiemmin. 🤗


    • Ei kovin hyvä idea, että pukeutuu julkisesti pukuun, joka tuskin peittää mitään. Entäs jos kadulla tulis vastaan joku mies verkkokankaisissa housuissa ja ohuessa verkkopaidassa ja alla ei mitään? Olisko hienoo?

    • Anonyymi
      • Jumankekka..!
        Kai sä tajuat minkälaisia kidutusvälineitä nuo tuon ajan naisten vaatteet olivat.

        Korsetit ja kengät olivat ihan liian pieniä ja vanteet sekä kangas painoivat kuin synti.

        Haluat siis alistaa palstan naisoletetut liikkumattomiksi patsaiksi jotka eivät voi hengittää...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jumankekka..!
        Kai sä tajuat minkälaisia kidutusvälineitä nuo tuon ajan naisten vaatteet olivat.

        Korsetit ja kengät olivat ihan liian pieniä ja vanteet sekä kangas painoivat kuin synti.

        Haluat siis alistaa palstan naisoletetut liikkumattomiksi patsaiksi jotka eivät voi hengittää...

        ainakin pysyy AV kurissa ja nuhteessa kun kolautat sitä kellohameen vanteella otsikkoon jos pyrkii sinne hameen alle ryömimään :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        ainakin pysyy AV kurissa ja nuhteessa kun kolautat sitä kellohameen vanteella otsikkoon jos pyrkii sinne hameen alle ryömimään :D

        -harmiseikirj-

        Niin.. tuohon asuun kun ei kuulu pikkuhousut. Ei tainnut olla vielä keksittynä tuohon aikaan vielä.

        Ymmärtääkseni AV on kookas kaveri. Sen pitäisi olla kontallaan maassa, että ylettyisin kalauttelemaan hänen ottalohkoaan.

        Ja tuossa asussa pyörtyisin jo pelkästä yrityksestä. En siksi, että olisin heikko, vaan kun happi ei kulje juuri ollenkaan kun pallea ja keuhkot litistettynä korsettiin ..

        :)


    • Anonyymi

      En nyt tähän hätään keksi yhtään ainutta syytä miksi pukisin tuon päälleni. Tuo ei näytä edes siltä, että se olisi mukava päällä. No mutta yritän miettiä, jos nyt edes jonkin syyn voisi keksiä. 🤔

    • Anonyymi

      Onko se pakko olla tuollainen läpinäkyvä hilemekko yllä? Eiks kelpaisi hileet sellaisenaan ihon pintaan, ja teipit vain muutamiin kriittisiin kohtiin?
      Mä en ainakaan täysin alastomana suostuisi esiintymään, missään miitissä.
      Pukeutuisin vaikka ainoastaan kasvonaamariin; niin ei ihan nakuna ole pilettämässä!

      Non niin, tää nyt oli vaan tällainen koe-esiintyminen palstalla; oikeesti mä en toiste edes yritä osallistua teidän miitteihinne. Vakoilemassa mä kerran kävin, sorry!
      Kaiken lisäksi siinä ei olisi mitään järkeä, koska välinpitämättömätkin välit on jo kuopattu!
      trollikka

    • Olen tätä trendiä miettinyt, että mistä siinä oikein on kyse. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa, vaikka ihmiset kulkisivat nakuina, mutta silti mietin mikä tarve on tuon nakuilun taustalla. Toki monella on kaunis keho ja sitä haluaa näyttää/saada huomiota, mutta mielestäni tyylikkäämpiäkin tapoja olisi. Aivan kuin käynnissä olisi jokin kilpailu, että kuka pystyy nakuilemaan roisimmin.

    • Anonyymi

      No eikö se ole helpompaa kun menet orgioihin miksi nuo ei tepastellu alasti punaselle matolle mitä ne ny turhaan mitään päällensä laitto ois laittanu teipin palat nännien päälle ja pillunsa päälle ja tepastellu punaselle matolle naurettavaa touhua ja vielä kehtaavat väittää että tuo ny enään on edes vaate eikö ny ole helpompaa tapaa ilmoittaa olevansa jakorasia

      • Anonyymi

        Eivät he ilmaise olevansa jakoradioita, vaan helvetin arvokkaita, joilla harvoilla siihen varaa.

        Ehkä joku tekee vielä sen, että tepasyelee sinne alasti, koska kropan täydellisyys sallii sen.

        Ja mitä sitten? Ei mitään, mikä mihinkään vaikuttaisi. Kohta sen jälkeen kohahduttaa entistä näyttävämpi. Ehkä hänellä on jotain vielä parempaa annettavaa, mene ja tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he ilmaise olevansa jakoradioita, vaan helvetin arvokkaita, joilla harvoilla siihen varaa.

        Ehkä joku tekee vielä sen, että tepasyelee sinne alasti, koska kropan täydellisyys sallii sen.

        Ja mitä sitten? Ei mitään, mikä mihinkään vaikuttaisi. Kohta sen jälkeen kohahduttaa entistä näyttävämpi. Ehkä hänellä on jotain vielä parempaa annettavaa, mene ja tiedä.

        AV halvaantuu TV-tuoliinsa ja taittaa niskaansa


    • Anonyymi

      No mä kyllä tykkään verkkomekoista. Itellä oli ihana sininen läpinäkyvä mekko jo 20 vuotta sitten. Se mekko oli vielä vanhempi, 70-luvulta. Kyllä sitä on nakuiltu aiemminkin, jo 1700-luvulla oli muotia, että nännipihat pilkotti decolleteesta ja muinaisella Kreetan saarella käytettiin asuja joissa naisten rinnat oli täysin paljaina.

      Mut kyllä mun mielestä verkkomekon kanssa parhaalta näyttää siihen sopivat alushousut ja liivit.

      Tuokin hoikka ja nätti mimmi, mut kyllä tuon häpyalueen muhkuraisuuden olisin jättänyt näyttämättä, ei kovin esteettinen minusta.

      • Anonyymi

        Ja yhellä tytöllä sporassa näin mustan verkkomekon jonka alla simppelit mustat alusvaatteet ja oli ihan syntisen nätti.

        Mustan verkkomekon haluaisin itekkin, ehkä ens kesänä järkytän meidän kyläläisiä..


    • Anonyymi

      En laita mitääääään - luomu on luomua, pois alta säkkiin pukeutujat!

    • Joo ja miehet kanssa, sexysti pelkissä speedoissa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe