Kerronpa nyt mitä olen kuullut,kokenut tai nähnyt ja miksi noille Energyn saleille ei kannata mennä,koska kyseisellä yrityksellä on tapana huijata asiakkaitaan..
1 Asiakas oli maksanut sovitun fysioterapiakäynnin kyseisen yrityksen tiloihin ja maksanut sen jo etukäteen,ja fyssari oli sairastunut ja ei tullut paikalle,ja asiakas yritti saada jo valmiiksi maksettuja rahojaan takaisin,mutta kyseinen yritys ei suostunut kyseisten rahojen palautukseen.
2 Asiakas oli maksanut salille vuoden käyttöajan,ja korona-aikana kyseisen yrityksen salit olivat kiinni,niin yritys veloitti useilta asiakkailta kyseisen ajan käyttömaksun,ja ei suostunut useista pyynnöistä huolimatta kyseisten rahojen palautukseen.
3 Kyseinen yritys on purkanut ilman riittävää syytä jo valmiiksi maksettuja käyttömaksuja,ja jättänyt palauttamatta,asiakkaille kuuluvia rahojaan takaisin.
4 Kyseisen yrityksen käyttäjissä on varkaita,olen kuullut että pukuhuoneista on varastettu mm.älypuhelimia.
5 Kyseisen yrityksen työntekijät ovat töykeitä
6 Kyseisen yrityksen laitteissa on jatkuvia vikoja
7 Kyseisen yrityksen salit ovat eoäsiistissä kunnossa.
Omasta kokemuksesta haluan kertoa ja varoittaa että kannattaa välttää kyseisen yrityksen saleja,koska kyseinen yrityksellä on taipumus asiakkaiden huijaamiseen.
Älä ikinä liity Joensuun ja Kuopion kuntokeskus Energyn asiakkaaksi
Anonyymi-ap
3
275
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa aloituksessa oli asiaa,itse olen samaa mieltä,minuakin huijasivat aikoinaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18016052L
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuo kuntokeskuksen omistaja Kari Karhu on varsinainen kusettaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950