Elikkäs nyt te jotka osaatte soittaa ja tommonen pover/folk metalli kiinnostais niin kirjottakaa tohon alle vaikka messenger osotetta tai sähköpostia. Ite soitan kitaraa ja tarvisin ehkä toista kitaristia, rumpalia, basistia, laulajaa ja kiipparistia. Jonkun yli vuodenverran pitäs olla soittokokemusta ja asennetta mukana. Ihan Turun alueelta ja kauempaa jos jaksat vaan Turkuun raahautua. Esittäkää kysymyksiä vaikka ni mää vastaan.
Kasaan pover/folk metal bändiä Turkuun
Kitaristi123
5
487
Vastaukset
- basisti&rumpali
Moro! Tääl ois tod.näk. basisti ja rumpali, jos kiinnostusta viel löytyy. Voit ottaa yhteyttä mesen kautta ni jutellaa paremmin. [email protected].
- pikkujuttu
Niin se on POWER eikä pover :D
- Angel_Eyes
Hmm... kelpaisko naispuolinen laulaja??? Kyllä oon rumpujakin soittanut joskus!! Teillä muuten ikää kuinka paljon??? Ja kuinka usein treenit ois???
- kitaristi123
Ikää on mulla 16 ja kokoonpano nyt ei niin varma oikeen oo. Koitan tässä ny kattella viellä mitä tapahtuu.
- heka69
Onko rummut siellä vai pitääkö tuoda omat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272105
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221500Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671189Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111109Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101107- 88962
- 80829
- 17827
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681