Haluaako kukaan Iik Weekiin?

Iik Week on Lintsillä vielä ensisunnuntaihin. Lippua ei tarvitse ostaa etukäteen, vaan sitä varten on alhaalla ennen Lintsin varsinaisia portteja koju josta saa ostettua sekä lipun että paikkavarauksen (molemmat pakollisia), hinta on 47 euroa. Tavatahan voisi siellä Lintsin porttien edessä, niin he joita ei itse tapahtuma tai muutenkaan huvipuisto kiinnosta vaan haluavat vain tavata palstalaisia, voisivat tapaamisen jälkeen lähteä ilman että tarvitsee tuhlata rahaa.

Jos Helsinkiin tulee junalla, niin jää vain Pasilan asemalla pois ja siitä kävelee melko suoraa reittiä Lintsille. Se on vain 1,4 km suuntaansa eli ei todellakaan paha kävelymatka.

24

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin luulen, että mulla on ihsn loppusyksyn iikit tiedossa omalla tontilla. 🤣

      Ainakin 10 m3 vielä tuotava puuta, hilluttava kattila paikoilleen, kytkettävä se piippuun, lämmityssysteemiin ja sähköihin.

      Sitten löytyy varmaan yhtä jos muuta ja toista ennen talvea...😁

      Että en taida mä hilautua nyt...

      • Melkein samikset ollaan, mulla on muutama tonni maa-aineksia siirreltävänä. Jo 2000+3000kg on jo tullut hoidettua paikoilleen.

        Jo yksi pieni reissu (holiton) ja yksi kutsu isomman porukan kanssa pubiin syömään (+mahdollisesti jatkoille) tekee jo aikataulullisesti tiukkaa kanniskelun lomassa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Melkein samikset ollaan, mulla on muutama tonni maa-aineksia siirreltävänä. Jo 2000 3000kg on jo tullut hoidettua paikoilleen.

        Jo yksi pieni reissu (holiton) ja yksi kutsu isomman porukan kanssa pubiin syömään ( mahdollisesti jatkoille) tekee jo aikataulullisesti tiukkaa kanniskelun lomassa.

        No mä tuon verta hilasin kellarista maata ja betonisilppua ylös ja ulos tässä kevään/kesän aikana. 😁

        Mulla roikkuis 2-3 kaverin kanssa illanvietot niskassa... mutta tosin sanoin heille, että nyt kyllä on sen verta kiieettä, ettei ehkä onnaa tänä vuonna. 😄

        Mutta kun olen sanonut homman, niin mä luulen, että kelpaa se seura sitten myöhemminkin. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä tuon verta hilasin kellarista maata ja betonisilppua ylös ja ulos tässä kevään/kesän aikana. 😁

        Mulla roikkuis 2-3 kaverin kanssa illanvietot niskassa... mutta tosin sanoin heille, että nyt kyllä on sen verta kiieettä, ettei ehkä onnaa tänä vuonna. 😄

        Mutta kun olen sanonut homman, niin mä luulen, että kelpaa se seura sitten myöhemminkin. 😁

        Sun pitää kutsua ne kaverit talkoisiin, niin näkevät sinua. 😆

        Itse yritän tehdä itse, eikä naispuoliset ystävät edes kovin paljon osaisi auttaa. Olen se eniten teknisesti suuntautunut. Poraaminen on ainoa minkä kanssa tulee itku. Silloin on pakko vaan kysyä apua joltain tai sitten vaan tehdä ja noitua.


      • Disseisback
        Citrinella kirjoitti:

        Sun pitää kutsua ne kaverit talkoisiin, niin näkevät sinua. 😆

        Itse yritän tehdä itse, eikä naispuoliset ystävät edes kovin paljon osaisi auttaa. Olen se eniten teknisesti suuntautunut. Poraaminen on ainoa minkä kanssa tulee itku. Silloin on pakko vaan kysyä apua joltain tai sitten vaan tehdä ja noitua.

        No vuorotyöt vähän sotkee kuviota... moni kavereista ei ole vuorohommissa ja toisaalta ne jotka on, on töissä sitten kun mä oon vapaalla. 😄

        Lisäksi oma tehokas työaija menis vahtiessa/neuvoessa...😁

        Talkoisiin pitäis olla vaan joku multakasa, mikä levitetään tuohon ja tuohon... sitten se toimisi. 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Sun pitää kutsua ne kaverit talkoisiin, niin näkevät sinua. 😆

        Itse yritän tehdä itse, eikä naispuoliset ystävät edes kovin paljon osaisi auttaa. Olen se eniten teknisesti suuntautunut. Poraaminen on ainoa minkä kanssa tulee itku. Silloin on pakko vaan kysyä apua joltain tai sitten vaan tehdä ja noitua.

        Sinä tarvitset ehkä jonkun apulaisen, joka pitää talosi siistinä, ja tekee puutarhatyöt myös tarvittaessa. Tämä tietysti lähes ilmaiseksi tai ruokapalkalla. Voit sitten työn jälkeen tulla aina siistiin kotiin. Nyt syksyllä on kyllä itsellänikin pulaa välillä ilmaisesta talkootyövoimasta, kun pitää jotain puita kaataa mökkipalstalla, tai muuta remonttia tehdä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18018153I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kyllä mä ainakin voisin tulla sinne tosi mielelläni. Tykkään muutenkin kauhujutuista niin kirjallisuudesta kuin leffoistakin.🙂.

      • Ja tietysti olis mukavaa myös tavata muita palstalaisia ja tutustua uusiin ihmisiin ihan irl.🙂.


      • Täytyy tunnustaa että itse tuli siellä jo kerran käytyä eilen vähän yleistä ilmapiiriä tunnustelemassa. :D Mutta en ehtinyt eilen käydä kuin kahdessa kohteessa (osittain sen vuoksi, että mulla oli Akateemisen kirjakaupan kassi mukana, enkä siksi halunnut yhteenkään sellaiseen laitteeseen jossa mennään pää alaspäin), monet muutkin laitteet/kohteet olisivat kiinnostaneet ja niitä voisi testailla jos tulevalle vklopulle nyt vain saadaan se miitti järkättyä.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Täytyy tunnustaa että itse tuli siellä jo kerran käytyä eilen vähän yleistä ilmapiiriä tunnustelemassa. :D Mutta en ehtinyt eilen käydä kuin kahdessa kohteessa (osittain sen vuoksi, että mulla oli Akateemisen kirjakaupan kassi mukana, enkä siksi halunnut yhteenkään sellaiseen laitteeseen jossa mennään pää alaspäin), monet muutkin laitteet/kohteet olisivat kiinnostaneet ja niitä voisi testailla jos tulevalle vklopulle nyt vain saadaan se miitti järkättyä.

        Kiva että pääsit jo testailemaan ja haisteleen ilmapiiriä.😊. On vuosia kyllä jo siitä kun on viimeks ite käynyt huvipuistossa olis jännää testata että kuinka sitä näin vanhemmiten viihtyy niissä laitteissa vai onko tullu aremmaksi ja meneekö pupu pöksyyn.😄. Tietysti eihän sitä kovin arkajalkaiseltakaan kehtais ja haluais vaikuttaa.😂. Olis kyllä hienoo ja mukavaa jos järkkääntyis viikonlopulle tuo miitti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva että pääsit jo testailemaan ja haisteleen ilmapiiriä.😊. On vuosia kyllä jo siitä kun on viimeks ite käynyt huvipuistossa olis jännää testata että kuinka sitä näin vanhemmiten viihtyy niissä laitteissa vai onko tullu aremmaksi ja meneekö pupu pöksyyn.😄. Tietysti eihän sitä kovin arkajalkaiseltakaan kehtais ja haluais vaikuttaa.😂. Olis kyllä hienoo ja mukavaa jos järkkääntyis viikonlopulle tuo miitti.🙂.

        Tuohon kauhuteemaan liittyen olin ostanut sieltä Akateemisesta mm. kirjan vampyyriaiheisista elokuvista :) Toisena ostoksena olikin sitten Kummisetä-elokuvista kertova kirja.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Tuohon kauhuteemaan liittyen olin ostanut sieltä Akateemisesta mm. kirjan vampyyriaiheisista elokuvista :) Toisena ostoksena olikin sitten Kummisetä-elokuvista kertova kirja.

        Jep. Mä tykkään lukee vampyyreista varsinkin Anne Ricen kirjat oli hyviä ja tietysti Stokerin Dracula ja vampyyrileffoistakin tykkään. Kummisedätkin on joskustullu katottua ja kirja luettua. On varmaan ihan mielenkiintöiset kirjat. Mä oon tykänny paljon lukee Kingin kirjoja ja vampyyreistä tuli Salem's lot eli Painajainen mieleen mikä on kyllä hyvä kirjana ja onhan siitä pari leffaversiookin. Paljon on myös tullu luettua kauhunovelleja antologioista mistä tykkään ja erityisesti H.P. Lovecraftin mm. Cthulhu mythoksen juttuista. Ja muutenkin nuo vähän vanhemmat esimerkiks Poen jutut on ollu mielenkiintoisia ja hauskoja jos jaksaa sitä vanhahtavaa kirjoitustyyliä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mä tykkään lukee vampyyreista varsinkin Anne Ricen kirjat oli hyviä ja tietysti Stokerin Dracula ja vampyyrileffoistakin tykkään. Kummisedätkin on joskustullu katottua ja kirja luettua. On varmaan ihan mielenkiintöiset kirjat. Mä oon tykänny paljon lukee Kingin kirjoja ja vampyyreistä tuli Salem's lot eli Painajainen mieleen mikä on kyllä hyvä kirjana ja onhan siitä pari leffaversiookin. Paljon on myös tullu luettua kauhunovelleja antologioista mistä tykkään ja erityisesti H.P. Lovecraftin mm. Cthulhu mythoksen juttuista. Ja muutenkin nuo vähän vanhemmat esimerkiks Poen jutut on ollu mielenkiintoisia ja hauskoja jos jaksaa sitä vanhahtavaa kirjoitustyyliä.🙂.

        Hyviä uutisia! Iik Week miitin virallisiksi jalkineiksi on valittu… tarralenkkarit! 🥳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä uutisia! Iik Week miitin virallisiksi jalkineiksi on valittu… tarralenkkarit! 🥳

        Kai se sitten teille kenen fetissi ne on on hyvä uutinen mulle ainakin asia on luokkaa EVVVK ja tuun kyllä toisenlaisilla kengillä mistä ite pidän ja mukavat ovat.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kai se sitten teille kenen fetissi ne on on hyvä uutinen mulle ainakin asia on luokkaa EVVVK ja tuun kyllä toisenlaisilla kengillä mistä ite pidän ja mukavat ovat.😄.

        Laita ne kympin tarrikset, joista maksoit 99 egee?


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kai se sitten teille kenen fetissi ne on on hyvä uutinen mulle ainakin asia on luokkaa EVVVK ja tuun kyllä toisenlaisilla kengillä mistä ite pidän ja mukavat ovat.😄.

        Onko sun pakko ruokkia tuota trollia ja aina reagoida noihin tarralenkkareihin? Toi on käynyt tylsäksi jankuttamiseksi jo pari kuukautta sitten. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun pakko ruokkia tuota trollia ja aina reagoida noihin tarralenkkareihin? Toi on käynyt tylsäksi jankuttamiseksi jo pari kuukautta sitten. 🙄

        No ei kai se pakollista tosiaan oo mutta eipä se jankutus siihen lopu kuitenkaan on se sen verran hönö tapaus kuitenkin eikä se edes oo ainoa. Mutta ehkä mä nyt voisin jatkossa olla fiksumpi oot kuitenkin oikeassa ettei pitäis reagoida ollenkaan.👍🙂.


    • Valitan, mutta kuntoni salli minun jo siirtyä Helsingin majoituksestani tänne vakioalueelleni.

    • Saa nähdä tuleeko mentyä tuonne, kun oli ajatus käydä hesassa viikonloppuna. En vielä tiedä viikonlopusta muuta, kuin että ajatus oli lähteä sinne päin.

    • No kiva että kuitenkin jonkin verran kiinnostusta tapahtumaa kohtaan löytyy, ettei viikonloppu-miitti olekaan sitten ihan poissuljettu asia. :)

      • Jep. Ja tuli tuossa mieleen että vaikka miittiä ei jostain ikävästä syystä järkkäytyiskään niin voin mä tulla ihan mielelläni muutenkin seuraksi sinne jos vaan mun seurani kelpuutetaan.🙂.


    • Harkitsen asiaa. Lintsi itsessään kieputtimineen ei enää niin houkuta, mutta jonkinlainen, pienimuotoinen hulina ja uudet ihmiset kyllä. Sitä paitsi minut on jo aiemmin koulutettu melko nohevaksi käsilaukku/lompakko/hattu/puhelin/takki/jne. telineeksi niiden varusteille, jotka haluavat kieputtimiin Lintsillä, toimii se niinkin 😁

      • Anonyymi

        Mennään yhdessä rakas!

        T. Murri.Wursti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe