TE palvelijan työ on hakea työtä työttömille

Anonyymi-ap

Siitä heille maksetaan palkkaa, eikä loisimisesta ja notkumisesta toimistossa. Pulla pois suusta ja ylös sohvalta TE palvelija, ja HETI!

35

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämäntyyppiset henkiset hyväksikäyttäjät ovat ongelmallisia koko yhteiskunnalle. Psykologinen hyväksikäyttäjä on henkilö, joka käyttää aggressiotekniikoita, kohdellakseen ihmistä huonosti ja halventaen.

    • Anonyymi

      Onko laiskalortti taas pahoittanut mielensä jostain kun pitää täällä volista? Ryhdistäydy nyt viimein, pyyhi räkä poskelta ja ne tissimaidon jämät ja ryhdy työnhakuun

      • Anonyymi

        Sina olla rasisti


    • Anonyymi

      Ei niitä pidä mennä häiritsemään lainkaan vaan suvaitaan vaipua oikein syvälle siihen sohvaan. Vaikka nukkuisivat korppu kädessä samalla.

      • Anonyymi

        Hallituksen pitäisi puuttua loisivaan TE valetyöntekijöiden laumaan ja irtisanoa ne kaikki. He ovat valtava turha kulu rehellisille veronmaksajille, joista ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle.


    • Anonyymi

      Lisää vaan pullaa, niin jättävät rauhaan. Ainakin nuo "toimet" mitä tekevät kuntakokeilussa, voisi tekoäly hoidella mennen tullen.

    • Anonyymi

      Kannattaa soittaa TE virkapellelle ja kysyä miten ja mistä hän on hakenut työtä, jotta eivät lusmuile ja laiskottele. Palkan eteen on työt tehtävä.

      • Anonyymi

        Heitä niille pari pullaa toimiston nurkkaan, niin näet miten velttoihinkin saadaan liikettä.


      • Anonyymi

        Sinä et kysele mitään vaan ne kyselee ja sinä vastailet nöyrästi ja totuudenmukaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et kysele mitään vaan ne kyselee ja sinä vastailet nöyrästi ja totuudenmukaisesti

        Sinun mielestä on tietenkin tärkeämpää miettiä onko transu ja kaivella persettä..


    • Anonyymi

      TE palvelijat on laitettava kunnostamaan teitä. Loisinta on loputtava!

    • Anonyymi

      Miksi mitään ei tapahdu, virkapellet loisii edelleen!

    • Anonyymi

      TE-pellet välittivät ja järjestivät aikoinaan töitä työttömille. Nykyään ovat ulkoistaneet tuonkin työttömille.

      • Anonyymi

        Laiska ja saamaton tee eeee pelle tarvitsee tiukkaa kuris


    • Anonyymi

      Väärin ymmärretty. TE-toimiston työntekijöiden ainut homma on saada asiakkaat jotenkin pois tuen piiristä, joko ilmaistöihin, turhaan koulutukseen tai karenssiin. Oikeisiin töihin sieltä kautta ei pääse.

      • Anonyymi

        Ulkoisesta olemuksesta päätellen heidän ainoa työ on kitata kaljaa, pulla poskessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoisesta olemuksesta päätellen heidän ainoa työ on kitata kaljaa, pulla poskessa.

        pysyykö vetelä narkki sitten hoikkana kun ei ruoka tule kamapäissä mieleen?


    • Anonyymi

      Olet ymmärtänyt asian todella väärin? Vaikutat hemmotellulta kakaralta jota Äiti on jatkuvasti paaponut ja varjellut suurelta maaimalta ja sen vaatimuksilta.
      Kyllä se työttömän tehtävä on hakea sitä työtä, virkailijat ovat asian tukena ja antavat kyllä opastusta työhakuun ja sen mahdollistaviin koulutuksiin jne!

      • Anonyymi

        He ei anna töitä eikä sinne päinkään... vain paperia pyöritetään..


      • Anonyymi

        Älä höpötä tyhjää.


    • Anonyymi

      kyllä TE-virkailijalta töitä saa. Hän ohjaa sinut välittömästi halpahommiin jos sinulle vain sellaiset työt kelpaavat. no problems. Nykysysteemi on siitä armelias että orjatöitä ei ole pakko ottaa vastaan,

      • Anonyymi

        Mieluummin kouluun kuin kuntouttavaan. Ei kai kuntouttavaan pakoteta.


    • Anonyymi

      Helppoja ammatteja TE palvelija ja kuntouttavan työtoiminnan ohjaaja. Ei tarvitse tehdä juurikaan mitään. Lomiakin tuntuu noilla ohjaajilla olevan valtavasti.

      • Anonyymi

        Onko enemmänkin kokemusta noista tehtävistä, taitaa olla yhtä lailla sinulla mielikuvituksen tuotetta. Niinkuin naisasiatkin


    • Anonyymi

      hah hah hah.......Ei ne välitä asiakkaasta ne on pelinappuloita

    • Anonyymi

      Muaaha haa!

      Oikeasti, onko kukaan ikinä saanut työkkärin avulla oikeita töitä, mistä maksetaan palkkaa?

      • Anonyymi

        Ei ole, eikä tule koskaan saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, eikä tule koskaan saamaan.

        Ei todellakaan ole saatu mitään muuta kuin paskanjauhantaa esim työvoimapulasta... ja suunnitelmia toki tehdään


    • Anonyymi

      Työvoimatoimisto kirjaa työttömät.

      Jos jotain muuta, niin loppuaika menee syyttämiseen ja syyllistämiseen.

    • Anonyymi

      Saavat varmaan bonuksia itselleen, kun saavat jaettua rangaistuskarensseja?

    • Anonyymi

      työhaluisille työttömille kyllä mutta ei työhaluttomille työttömille.

      • Anonyymi

        tulin sairaalasta ja en ehtinyt heti viedä te toimistoon, lääkärin todistusta niin olivat jo tekemässä kadensia,


    • Anonyymi

      Minulle ehdotettiin, että hakisin heinä-, elo- ja syyskuun aikana yhtä (1 ) työpaikkaa! Minä suostuin ehdotukseen!
      Kesälomakausi ja kesätyöpaikatkin täynnä joten kuulemma tarpeetonta enempää hakuja tehdä.

      Minä olen aina pärjännyt TE -virkailijoiden kanssa, ei mitään ongelmaa!

    • Anonyymi

      Heidän tehtävä on tuo 9 e juttu. työkokeilu yms.

    • Anonyymi

      olen kyllä kunta koeiluun tyytyväinen, jossa työn hakijat tunnetaan näin oten laatu on yksilölistä,eikä massa hakioita,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe