Sohvaperunavisa

61

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7/12 ja siitäkin iso osa säkällä. On tullu viime viikkoina ja kuukausina katottua todella vähän telkkaria. Tänäänkään en oo edes avannu kertaakaan telkkaa. En oikein tiedä miksi ei oo jaksanut kiinostaa. Ennemmin tulee luettua sekä palstailtua ja kuunneltua musaa puhelimella.🙂.

      • Niin ja käytyä kävelylenkeillä luonnossa.🙂.


      • Ihan kelpo tulos =)
        En itsekään katso ihan aina teeveetä. Tänään en ole ollenkaan enkä eilen. Lauantaina katsoin Jokerin ja sen jälkeen jonkun aikaa Poliisiopisto kolmosta. Mulla voi joskus mennä useita päiviäkin, etten katso teeveetä, joskus jopa viikkoja. Sitten on myös kausia, kun katson enemmän teeveetä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan kelpo tulos =)
        En itsekään katso ihan aina teeveetä. Tänään en ole ollenkaan enkä eilen. Lauantaina katsoin Jokerin ja sen jälkeen jonkun aikaa Poliisiopisto kolmosta. Mulla voi joskus mennä useita päiviäkin, etten katso teeveetä, joskus jopa viikkoja. Sitten on myös kausia, kun katson enemmän teeveetä.

        Juu nykyään on sama juttu. Ennen tuli katteltua suht tasasesti mutta nyt on kausia ettei kato juuri ollenkaan ja nyt sellanen kausi on kestäny jo vähän pidemmän aikaa. Katoin mä tosiaan sen Jokerin ja avaranluonnonkin lauantaina. Eilen en tainnut kattoo kanssa ollenkaan tai jossain vaiheessa selasin kanavat läpi mut ei tullu mitään mielenkiintoista niin pistin töllön kiinni.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan kelpo tulos =)
        En itsekään katso ihan aina teeveetä. Tänään en ole ollenkaan enkä eilen. Lauantaina katsoin Jokerin ja sen jälkeen jonkun aikaa Poliisiopisto kolmosta. Mulla voi joskus mennä useita päiviäkin, etten katso teeveetä, joskus jopa viikkoja. Sitten on myös kausia, kun katson enemmän teeveetä.

        Hyvää yötä ja levollisia unia!😊. Aamulla on aikainen herätys taas niin mä painun untenmaille.😴.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää yötä ja levollisia unia!😊. Aamulla on aikainen herätys taas niin mä painun untenmaille.😴.

        Öitä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­­y­­m­f­o­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18018366a

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • 10 pojoa, näistähän itse seuraan Petolliset, Tietäjät tietää sekä Masked Singer, joten kyseiset kysymykset olivat tällä kertaa helppoja.

      • Itse en seuraa noista tällä hetkellä mitään, jos muistan mitä vaihtoehdot oli. Oon vaan nähny mainoksia ohjelmista sen verran, että on jäänyt mieleen. Olen joillain kausilla joitain vähän avnahempia ohjelmia katsonut niin kuin vaikka Elämäni biisi.


      • Hyvä tulos =)


      • Asiasta moottorisahaan muuten särkänniemeenkin on näköjään tulossa Kauhu Karnevaali ens kuussa. Satuin facessa näkeen vaan kilpailun missä voi voittaa 4 ranneketta sinne niin olihan se pakko sit osallistua.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Asiasta moottorisahaan muuten särkänniemeenkin on näköjään tulossa Kauhu Karnevaali ens kuussa. Satuin facessa näkeen vaan kilpailun missä voi voittaa 4 ranneketta sinne niin olihan se pakko sit osallistua.🙂.

        Ens kuun lopussa tai marraskuun alussa on halloween, että liittyiskö se kauhukarnevaali siihen? Tosin en tiedä mikä se on =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Asiasta moottorisahaan muuten särkänniemeenkin on näköjään tulossa Kauhu Karnevaali ens kuussa. Satuin facessa näkeen vaan kilpailun missä voi voittaa 4 ranneketta sinne niin olihan se pakko sit osallistua.🙂.

        Siis en tiedä mikä kauhukarnevaali on. Halloweenin tiedän, vaikkei se ole perinteisesti suomalainen juhla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Siis en tiedä mikä kauhukarnevaali on. Halloweenin tiedän, vaikkei se ole perinteisesti suomalainen juhla.

        Se on periaatteessa ihan sama kun lintsin Iik Week kauhuteemalla muokattu särkänniemi missä on zompeja ja karmeita klovneja ja muita hirvityksiä mitä siitä luin. Ja se on ens kuun 6-8 päivä ja sitten loppukuusta oliko parinviikonajan en muista enää päiviä.🙂.

        Hyvää huomenta ja oikein mukavaa tiistaita ystäväni.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on periaatteessa ihan sama kun lintsin Iik Week kauhuteemalla muokattu särkänniemi missä on zompeja ja karmeita klovneja ja muita hirvityksiä mitä siitä luin. Ja se on ens kuun 6-8 päivä ja sitten loppukuusta oliko parinviikonajan en muista enää päiviä.🙂.

        Hyvää huomenta ja oikein mukavaa tiistaita ystäväni.😊.

        Hyvää tiistaita =)
        Jos klovneista tejdään aina kauheita niin kuin vaikka Jokeri ja Stephen Kingin kirjan "It" pelle, jotka vaan tappaa ihmisiä, niin lapset näkee painajaisia jo siitä, kun he katsoo Pelle Hermannia tai jotain muuta harmittomampaa pelleä =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvää tiistaita =)
        Jos klovneista tejdään aina kauheita niin kuin vaikka Jokeri ja Stephen Kingin kirjan "It" pelle, jotka vaan tappaa ihmisiä, niin lapset näkee painajaisia jo siitä, kun he katsoo Pelle Hermannia tai jotain muuta harmittomampaa pelleä =D

        Joo...tai ehkä ne luultavasti näkee ensin pienenä ollessaan kuitenkin Pelle Hermannin tyyppisiä klovneja ja oppii klovneista niistä eikä Pennywisen(It) tapasia tai mä pitäisin ainakin hieman omituisena vanhempia jotka pienille lapsilleen sellasia klovneja näyttäis.🤔😀. Onhan tietysti sitten niitä lapsia ja aikuisia kellä kunnon klovnifopia on ja ketkä pelkää ja inhoo Pelle Hermanniakin vaikka se tykkääkin vaan äitylin lätyistä mansikkahillolla eikä ihmisten paloittelusta.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo...tai ehkä ne luultavasti näkee ensin pienenä ollessaan kuitenkin Pelle Hermannin tyyppisiä klovneja ja oppii klovneista niistä eikä Pennywisen(It) tapasia tai mä pitäisin ainakin hieman omituisena vanhempia jotka pienille lapsilleen sellasia klovneja näyttäis.🤔😀. Onhan tietysti sitten niitä lapsia ja aikuisia kellä kunnon klovnifopia on ja ketkä pelkää ja inhoo Pelle Hermanniakin vaikka se tykkääkin vaan äitylin lätyistä mansikkahillolla eikä ihmisten paloittelusta.😄.

        Jep, mutta Pennywisen ja Jokerin kaltaiset klovnit ovat jotenkin pilanneet myös harmittomien klovnien maineen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, mutta Pennywisen ja Jokerin kaltaiset klovnit ovat jotenkin pilanneet myös harmittomien klovnien maineen.

        Jep sekin on totta kyllä.🙂. Ja niissä House of the 1000 corpses ja The Devil's Rejects leffoissakin on oma klovninsa. Captain Spaulding.😄.

        https://youtu.be/Byowm5bmpPc?si=XmmwWvzXI1iGWaXw


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep sekin on totta kyllä.🙂. Ja niissä House of the 1000 corpses ja The Devil's Rejects leffoissakin on oma klovninsa. Captain Spaulding.😄.

        https://youtu.be/Byowm5bmpPc?si=XmmwWvzXI1iGWaXw

        Ei toi oikein klovnilta näytä, mutta ei kyllä ole kilttikään.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep sekin on totta kyllä.🙂. Ja niissä House of the 1000 corpses ja The Devil's Rejects leffoissakin on oma klovninsa. Captain Spaulding.😄.

        https://youtu.be/Byowm5bmpPc?si=XmmwWvzXI1iGWaXw

        Vai oisko tää parempi?
        https://www.youtube.com/watch?v=v9T_XXc_7Lk


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sopiskohan tää kappale tähän horror-teemaan? Blue oyster cult "I love the night". Itse tykkään kyseisestä kappaleesta ja myös kyseisestä bändistä.
        https://www.youtube.com/watch?v=q94EdbBAJEE

        Vois ihan hyvin sopiakin kyllä ainakin nimensä perusteella ja hyvältä biisikin kuulosti. Ja juu tykkään itsekin bändin biiseistä vaikka en hirveen monia oo kuullu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Vois ihan hyvin sopiakin kyllä ainakin nimensä perusteella ja hyvältä biisikin kuulosti. Ja juu tykkään itsekin bändin biiseistä vaikka en hirveen monia oo kuullu.🙂.

        Ja noihin pelleihin vielä liittyen:
        https://www.youtube.com/watch?v=sIFZ-tzM_Sc
        =D =D




      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja noihin pelleihin vielä liittyen:
        https://www.youtube.com/watch?v=sIFZ-tzM_Sc
        =D =D

        Olipa taas outo poisto toi "jep niin on" mikäköhän siinä on se varsinainen syy algoritmin mielestä.🤔😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Olipa taas outo poisto toi "jep niin on" mikäköhän siinä on se varsinainen syy algoritmin mielestä.🤔😂.

        Mietinkin, kun kirjotin sen jep niin on, että poistuukohan se ja poistuihan se sitten =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mietinkin, kun kirjotin sen jep niin on, että poistuukohan se ja poistuihan se sitten =D

        Maailmassa on monta niin ihmeellistä asiaa jotka hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.😄. Mutta hyvin haistoit kyllä sitten sen poiston.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Maailmassa on monta niin ihmeellistä asiaa jotka hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.😄. Mutta hyvin haistoit kyllä sitten sen poiston.😊.

        Ajattelin, kun täältä on poistunut viimeaikoina sellaisia viestejä, joissa lukee vain jotain tyyliin näinpä tai just niin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ajattelin, kun täältä on poistunut viimeaikoina sellaisia viestejä, joissa lukee vain jotain tyyliin näinpä tai just niin.

        Jeps. Se on kyllä totta että noita lyhyitä parin sanan viestejä poistuu paljon ehkä algoritmi tulkitsee ne jotenkin sitten väärin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Se on kyllä totta että noita lyhyitä parin sanan viestejä poistuu paljon ehkä algoritmi tulkitsee ne jotenkin sitten väärin.🙂.

        Näinpä. Ja katotaan poistuuko tääkin =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinpä. Ja katotaan poistuuko tääkin =D =D

        No tää sentään säily ja tuli perille asti.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tää sentään säily ja tuli perille asti.😄.

        Hyvä hyvä. Sentään tää meni ylläpidon seulan läpi =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä hyvä. Sentään tää meni ylläpidon seulan läpi =D

        Jep. Ihmeitäkin tapahtuu.😁.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä hyvä. Sentään tää meni ylläpidon seulan läpi =D

        Mä poistun untenmaille. Hyvää yötä ja mukavia unia.😊.


    • Anonyymi

      En katso mainoksia, sen vuoksi en tehnyt testiäkään.

      AV

      • Eipä tuo haittaa =)


      • Anonyymi

        Ei näkynyt mainoksia, pääsi suoraan testiin.

        xLiner


    • Anonyymi

      Taidat seurata ainakin muutamaa tämän syksyn realitysarjaa!
      Vastasit oikein 5 kysymykseen

      .... En ole omistanut televisiota 18 vuoteen. Arvaamalla ja kuuntelen töissä radio rockia jota kautta tiesin formaattimainoksista muutaman jutun ...

      • En määkään oo kattonu noita ohjelmia, joita arvuuteltiin. Joistain vanhemmista ohjelmista joitain aikaisempia tuotantokausia, uudempia en ole katsonut. Mutta on jäänyt esim. mainoksista mieleen.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole telkkaria, joten en tiedä teevee ohjelmista mitään.

    • Anonyymi

      4. Enkä edes katso televisiota. Jotain on iltapäivälehdistä jäänyt näköjään mieleen, varmaankin 2 kohtaa oli sellaisia että mietin joskus lukeneeni. Luultavasti tuon tuloksen saa ihan lottoamallakin.

      xLiner

      • Voi saada joitain oikein, vaikka ei katsoisi teeveetä. Jos on vaikka lukenut iltapäivälehtiä tai jotain juttuja netistä.


    • 7/12

      Aika hiton hyvä, kun en edes omista televisiota. Noin kolmeen vuoteen en ole katsonut televisiota. Jotakin suoratoistopalvelusta olen katsonut jenkkisarjoja ja leffoja. Harvemmin noitakaan. Ja nekin kännyllä.

      Kotimaista viihdettä en katso ollenkaan. Joten 7/12 on loisosuoritus. Perustuu tupakkapaikalla kuultuun juttuun ja loput arvalla.

      • Kuitenkin ihan hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuitenkin ihan hyvä tulos =)

        Yllättävän hyvä sohvaperuna musta kehkeytyi, vaikka en omista televisiota ja sohvakin on niin pieni, ettei siinä mahdu edes köllöttämään.

        Että sillain..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Yllättävän hyvä sohvaperuna musta kehkeytyi, vaikka en omista televisiota ja sohvakin on niin pieni, ettei siinä mahdu edes köllöttämään.

        Että sillain..

        No en määkään kato moniakaan noista visassa mainituista ohjelmista. Joistain olen kattonut vanhempia tuotantokausia tai yksittäisiää jaksoja joskus. Mulla teeveen kattelu on vähän kausittaista. Joskus katon enemmän ja joskus voi mennä useita päiviä tai jopa viikkoja etten kato.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No en määkään kato moniakaan noista visassa mainituista ohjelmista. Joistain olen kattonut vanhempia tuotantokausia tai yksittäisiää jaksoja joskus. Mulla teeveen kattelu on vähän kausittaista. Joskus katon enemmän ja joskus voi mennä useita päiviä tai jopa viikkoja etten kato.

        Mitäpä sitä suotta sitä töllötintä tuijottamaan, jos ei nappaa. Mä ite mesmeroidun televisiosta kun menen käymään vieraisilla, missä televisio on auki. Se onihan outoa. Ite en kyllä tveetä hommaa. Pärjään ilmankin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitäpä sitä suotta sitä töllötintä tuijottamaan, jos ei nappaa. Mä ite mesmeroidun televisiosta kun menen käymään vieraisilla, missä televisio on auki. Se onihan outoa. Ite en kyllä tveetä hommaa. Pärjään ilmankin.

        Itse katson välillä teeveetä, elokuvia ja dokumentteja tulee esimerkiksi katsottua, jos tulee kiinnostava. Mulla teevee on päällä yleensä vaan silloin, kun katson sitä, ei taustalla mesoamassa niin kuin varmaan aika monilla on. JOs teeveestä ei tule mitään mikä mua sillä hetkellä kiinnostaisi, niin en väkisin katso sitä. Tosin kyllä mää olen joskus ihan vaan ajan kuluksikin tuijottanut teeveetä, vaikka sieltä ei tule mitään mikä kiinnostaa, mutta niin ei ole kovin useesti, mutta silloin tällöin voi olla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse katson välillä teeveetä, elokuvia ja dokumentteja tulee esimerkiksi katsottua, jos tulee kiinnostava. Mulla teevee on päällä yleensä vaan silloin, kun katson sitä, ei taustalla mesoamassa niin kuin varmaan aika monilla on. JOs teeveestä ei tule mitään mikä mua sillä hetkellä kiinnostaisi, niin en väkisin katso sitä. Tosin kyllä mää olen joskus ihan vaan ajan kuluksikin tuijottanut teeveetä, vaikka sieltä ei tule mitään mikä kiinnostaa, mutta niin ei ole kovin useesti, mutta silloin tällöin voi olla.

        Niin .. töllö on sellainen ajan haaskuu kone.
        Mä katson vain minua kiinnostavialeffoja ja sarjoja. Voin valita vapaasti parista suoratoistopalvelusta. Mutta tämä suomalainen hömppä ei iske.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin .. töllö on sellainen ajan haaskuu kone.
        Mä katson vain minua kiinnostavialeffoja ja sarjoja. Voin valita vapaasti parista suoratoistopalvelusta. Mutta tämä suomalainen hömppä ei iske.

        Ei muakaan iske kaikki ohjelmat. En jaksa nykyään katsoa niitäkään ohjelmia joita ennen katsoin, esim. Tanssii tähtien kanssa ja Putous. Jopa Voicekaan ei enää kiinnosta mua niin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin .. töllö on sellainen ajan haaskuu kone.
        Mä katson vain minua kiinnostavialeffoja ja sarjoja. Voin valita vapaasti parista suoratoistopalvelusta. Mutta tämä suomalainen hömppä ei iske.

        Monta tuotantokautta kestäviä sarjoja en jaksa enää nykyään katsoa. Viimeksi varmaan Taivaan tulet ja Pirun pelto ja ulkomaalaisista Lost, Rooma ja Borgiat. Tosin nuo oli ihan hyviä sarjoja, tosin Lostista en jaksanut katsoa kaikkia tuotantokausia. Parhaimpia noista varmaan noi ekaks mainitut suomalaiset ja sitten Borgiat.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin .. töllö on sellainen ajan haaskuu kone.
        Mä katson vain minua kiinnostavialeffoja ja sarjoja. Voin valita vapaasti parista suoratoistopalvelusta. Mutta tämä suomalainen hömppä ei iske.

        Siitä voi olla ehkä 10-8 vuotta kun viimeks seurasin jotain monta tuotantokautta kestävää sarjaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Monta tuotantokautta kestäviä sarjoja en jaksa enää nykyään katsoa. Viimeksi varmaan Taivaan tulet ja Pirun pelto ja ulkomaalaisista Lost, Rooma ja Borgiat. Tosin nuo oli ihan hyviä sarjoja, tosin Lostista en jaksanut katsoa kaikkia tuotantokausia. Parhaimpia noista varmaan noi ekaks mainitut suomalaiset ja sitten Borgiat.

        Mä aloin katsomaan nyt sellaista sarjaa kuin Romulus.. vaikuttaa.. hmm.. vähän erilaiselta.


    • 6/12. Täytyy tunnustaa, etten juurikaan katso kyselyssä mainittuja ohjelmia eli arvaamiseksi meni monen kohdalla.

      • Kelpo tulos kuitenkin =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kelpo tulos kuitenkin =)

        Ja haluan korostaa, että tiedän milloin Tanssii tähtien kanssa esitetään ja montako kotia esitellään Suomen kaunein koti-ohjelmassa 😄 Muut meni tuurilla oikein 🙈


    • Anonyymi

      3/12. Noista 2 tiesin, ja loput arvasin huonolla onnella.
      Johtuneeko siitä, että luovuin töllöstä jo vuosia sitten. Läppäriltä näen tarpeelliset.

      • Täällähän on enemmänkin teitä, jotka eivät edes omista teeveetä. Ennen nykyistä teeveetä mulla ei ollu teeveetä kolmeen vuoteen, kun entinen oli sanonut sopimuksensa irti ja päätin olla jonkun aikaa ilman. Joskus aikoinaankin oon ollu jonkun aikaa ilman. Ihanhan se aika niinkin meni, mutta sitten kun tuli taas uus tv, niin kyllä välillä olen kattonut sitä, tosin en aina ihan jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Olet hyvin perillä syksyn ohjelmatarjonnasta!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      Hyvin meni, yhtäkään noista ohjelmista en seuraa.

      - Sheena

      • Hyvä tulos =) En määkään seuraa noita ohjelmia. Joistain jo aiemmin pyörineistä joitain aikaisempia kausia tai yksittäisiä jaksoja olen katsonut, uusia sarjoja en.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2749
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1402
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1172
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      375
      1060
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1021
    6. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      920
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      920
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      844
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      44
      840
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      806
    Aihe