Veribensa/diesel tankkaajat

Anonyymi-ap

Kyllä täytyy ihmetellä, kuinka Kittiläläisten, kuten monen muunkin moraali taipuu kannattamaan Ukrainan kansanmurhaa!

12

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin perusteltu.

    • Anonyymi

      Noh niin me äännestimme persuja. Äänestyksen hedelmät alkavat näkymään? Bensan ja diselin hinta nousee ja paljon? Köyhät, vammaset, työttömät ja sairaat lyödään loukkoon, josta ei voi selvitä. Ei ole pakko hakea töitä,,,mutta teidät on unohdetrtu...kukaan ei enää auta vähävaraista? vai voiko? Porvari sitä ei tee......mietippä duunari keneen asialla olet?

      • Anonyymi

        Joo omalla asialla olen, ja yritän hankkia niin paljon kun varallisuutta kun vaan voi.


    • Anonyymi

      Älä ny vasta, Talvisodan vihollistemme keskinäinen rajakahakka. Noiden takia en vaihda tankkauspaikkaa. Kutti kutti

    • Anonyymi

      ei tuossa huoltiksella voi enään käydä pikkulasten kanssa ,aloitti viinan myynnin! saa paikalliset reuhata siellä vapaasti.

      • Anonyymi

        Yrittäjälle on tervetullut joka euro,oli se paikallisilta "reuhaajilta".Älä mene ku olet niin fiini.


      • Anonyymi

        Mene missä noin fiiniä ei haittaa paikalliset!!!😠


    • Anonyymi

      Mä tankkaan ainakin normi ysivitosta.

      • Anonyymi

        Niin,ei ole verta näkyvät 🙄


    • Anonyymi

      Eipä se sinulle kuuluu missä kukin tankkaa😠 Ihmettele ihan rauhassa.

    • Anonyymi

      Tankkaan siellä missä haluun.Siihen ei sun kommenttisi vaikuta.Da.Da..

    • Anonyymi

      En vaikka ilman sais🤮

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe