Millainen on painajais unesi

Anonyymi-ap

Millainen on painajais unesi, jos sellaisia joskus näet.
Minun painajais unessani on vanha kaksikeroksinen maalaistalo, joka on asumaton,
Toisesta kerroksesta lähtee puiset rappuset todella korkealle ja rappuset päätyvät ovelle, joka on lukittu ja laudoilla teljetty kiinni, ettei sinne pääse, eikä sieltä tänne.
Oven takana on kolmas kerros ja huoneita, mutta en tiedä miksi ovi on teljetty kiinni.
Oven takaa kuuluu ääniä, eikä kukaan ole uskaltanut ovea avata,
Kukaan ei ole ovea avanut vuosisatoihin.

28

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun painajainen on ;
      - luterilaisessa kirkossani aletaan Ylistää ja Kehuskella vain Allania !

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Ihan kotoisasti jotain hyypiöitä murtautuu talooni.
      Ne ei siis ole mitään rosvoja silleen, vaan lymyileviä hyypiöitä, joista toisen saan kiinni ja painan seinään, sekä yritän huutaa apua, mutta saan suustani vain epämääräistä mölinää, kuten olisin puoliksi halvaantunut. Usein siihen mölinään herään itsekin ja sit ei hetkeen tiedä oliko se vain unta. 🤣

      Ois kiva nähdä itsensä jossain videolla mölisemässä sängyssä. 🤣

      • Anonyymi

        Oletkos kokenus unihalvauksen.
        Meikäläinen on pari kertaa kokenut unihalvauksen, joka ei ollut mikään mukava kokemus.
        Oli hereillä, mut kehoa ei pystynyt liikuttamaan ja oli tunne, että joku paha olento istuu rintakehän päällä ja nauraa röhöttöö, koska et voi tehdä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos kokenus unihalvauksen.
        Meikäläinen on pari kertaa kokenut unihalvauksen, joka ei ollut mikään mukava kokemus.
        Oli hereillä, mut kehoa ei pystynyt liikuttamaan ja oli tunne, että joku paha olento istuu rintakehän päällä ja nauraa röhöttöö, koska et voi tehdä mitään.

        En sentään. Mutta joskus oon nukkunut käden päällä niin, että yks kaks luulen, että siinä on jonkun muun käsi. Sekin on vänkä fiilis. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos kokenus unihalvauksen.
        Meikäläinen on pari kertaa kokenut unihalvauksen, joka ei ollut mikään mukava kokemus.
        Oli hereillä, mut kehoa ei pystynyt liikuttamaan ja oli tunne, että joku paha olento istuu rintakehän päällä ja nauraa röhöttöö, koska et voi tehdä mitään.

        Ne on ikävän tuntuisia kyllä. Mulla on ollu sillain että tuntuu että joku "paha" ja "vaarallinen" hahmo on seläntakana etkä pysty liikkumaan ja kääntymään siihen päin ja sitten sitä yrittää väkisin "repäistä" itsensä liikkeelle mutta et pysty ja sitten kun se onnistuu herää kokonaan mutta siihen voi mennä jonkin aikaa että saa "repäistyä" itsensä hereille.🙂.


    • En näe enää nykyään painajaisia ja ne jännätkin unet on minulle nykyään vain käsiteltäviä asioita. Joille on jokin syy.

      Pelkään aika vähän nykyään mitään, joten ei ole kammouniakaan.

    • Anonyymi

      Minun painajaisessani joku ei tiedä, että painajaisuni on yhdyssana 😩

    • Anonyymi

      Illalla mietin mitä otan mukaan ensi kuun ulkomaan matkalle. Näin unen, lähdin matkalle ja en ollut muistanut matkatavaroita mukaan. Muut sitten lähtivät, minä en. Heräsin pettyneenä.

    • No yks painajainen mikä useemmin on toistunu on sellanen missä on paljon kuolleita ja mätäneviä ihmisiä ja haistan ja maistan saman hajun ja maun mikä oli silloin kun löysin kahden kaverin kanssa kolmannen kaverini kotoaan kuolleena. Oli ehtinyt olla 5pv kesähelteillä kuolleena. Ei mikään ihan miellyttävin kokemus kyllä.😒.

      • Se haju tosiaan jää mieleen. Ja tarttuu kämppäänkin visusti.


      • Tosin aika usein en muista painajaisiakaan oikein vaan joko herään omaan huutooni tai sitten joku herättää mut kun huudan unissani.🤷‍♂️😐.


      • Huitale kirjoitti:

        Se haju tosiaan jää mieleen. Ja tarttuu kämppäänkin visusti.

        Joo jää mieleen ja sen hajun kyllä tunnistaa eikä siitä kyllä voi erehtyä sen haistaessaan ja maistaessaankin sen kun se tulee suuhun asti.🤮.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo jää mieleen ja sen hajun kyllä tunnistaa eikä siitä kyllä voi erehtyä sen haistaessaan ja maistaessaankin sen kun se tulee suuhun asti.🤮.

        Ja tosiaan tarttuu joka paikkaan.🙂.


    • Anonyymi

      Pahin painajainen olisi havahtua yksisarvisen kanssa sängyssä kenellä on peenis.

    • Anonyymi

      Aloittajalle. Unessa ovet tarkoittavat ruumiin aukkoja.
      Portaat tarkoittavat pyrkimyksestäsi korkeammalle tietoisuuden tasolle. Haluksi nousta ylemmäs henkisessä, aineellisessa ja sosiaalisessa mielessä.

    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitään toistuvaa painajaisunta. Mä muutenkin näen tosi harvoin painajaisia. Joskus mä näen unia, joissa on painostava tunnelma, mutta harvoin ihan painajaisia. Mä pystyn tosi usein myös hallitsemaan uniani, joko niin että mä tiedostan nukkuvani, tai sitten olen muuten vaan kaikkivoipa siinä unessani.

      Mutta siis jos mä näen ihan oikeita painajaisia, niin ne liittyy jotekin mun läheisiini ja rakkaisiini ja että mun täytyy jotenkin puolustaa jotakuta/jotakin. Viimeksi näin unta, jossa susi yritti käydä pihassa mun koirani kimppuun ja mä yritin saada sitä paniikkista koiraa menemään sisälle ja hakkasin sitä sutta lapiolla.

      • Anonyymi

        Ah ja välillä mä näen sellasia unia, että joku tekninen laite ei suostu toimimaan. Vaikka silleen, että mun pitäis soittaa johonkin, mutta puhelin tekee kaikkea muuta paitsi suostuu soittamaan mihinkään. Mutta noi unet on ainoastaan ihan heIvetin ärsyttäviä, eikä varsinaisia painajaisia. 😂


    • Anonyymi

      En ole vähään aikaan nähnyt, mutta siinä unessa oli tumma-asuisia huppupäisiä ihmisiä minun ympärillä ringissä kävellen. Minusta se kuvasti sitä kun tapahtui muutama vuoden ajan sellaista minkä merkitystä en ymmärtänyt. Aivot oli solmussa, vaikka kuinka yritin hahmottaa näkemääni ja kuulemaani.

    • Anonyymi

      Liittyy asumiseen. Valtava kerrostalo ympäristössä, josta en tunne ketään. Pelkään asunnossani niin paljon, että pidän veitset ulottuvilla. Jokin saa lähtemään ulos yöllä pimeällä. Avaimet jäänyt sisälle ja olen yksin asunnossani, enkä tunne ketään. Muuten voi vähän vaihdella uni ja ympäristö, mutta aina eksyn ulos ja avaimet jää sisään ja minä ulos. Vakio on se, että olen aina yksin.

    • Anonyymi

      Voisko olla mitään karmivampaa kuin joutua tunnin olemaan ja kuuntelemaan korkeastikoulutettua naista ja sen jänniä juttuja ja touhuja

    • Jo kouluiästä alkaen olen silloin tällöin nähnyt unia, että silmälasit putoavat, ja sitten olen hukassa.

    • Näen painajaisia äärimmäisen harvoin. Silloin kun näen, se on joka kerta aivan erilainen. Ei ole mitään toistuvaa/samaa aihetta tai kaavaa, miten ne sitten menee ja mitä tapahtuu.

      • Lapsena mä näin usein sellaista toistuvaa unta, mutta ei se miltään painajaiselta tuntunut. Mä en oikein muista sitä unta mitenkään tarkasti, mutta siinä oli jotain isoja solmuja. Joku iso kasa/möykky, mikä oli täynnä solmuja. Siinä unessa mä yritin avata niitä solmuja, mutta mä en saanut niistä edes otetta. Muistan vaan, että siinä oli jotain tosi outoa ja mua ahdisti siinä unessa ja myös herätessä. Olin arviolta noin 5-10-vuotias ja näin tätä samaa unta siis monta kertaa vuosien ajan. Voi olla, että liittyi ihan kasvuun ja kehitykseen vaan, kun oli paljon käsiteltävää ja opittavaa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Lapsena mä näin usein sellaista toistuvaa unta, mutta ei se miltään painajaiselta tuntunut. Mä en oikein muista sitä unta mitenkään tarkasti, mutta siinä oli jotain isoja solmuja. Joku iso kasa/möykky, mikä oli täynnä solmuja. Siinä unessa mä yritin avata niitä solmuja, mutta mä en saanut niistä edes otetta. Muistan vaan, että siinä oli jotain tosi outoa ja mua ahdisti siinä unessa ja myös herätessä. Olin arviolta noin 5-10-vuotias ja näin tätä samaa unta siis monta kertaa vuosien ajan. Voi olla, että liittyi ihan kasvuun ja kehitykseen vaan, kun oli paljon käsiteltävää ja opittavaa.

        Niin ja nykyään, mä joskus saatan yöllä herätä ja luulla, että oon sokeutunut. Se johtuu siitä, kun mun sänky on seinän vieressä ja seinä on valkoinen (hämärässä näyttää harmaalta) ja mä usein nukun seinään päin käpertyneenä. Kun avaan silmät, niin näkyy vaan harmaata, enkä ymmärrä että siinä on seinä😅😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin ja nykyään, mä joskus saatan yöllä herätä ja luulla, että oon sokeutunut. Se johtuu siitä, kun mun sänky on seinän vieressä ja seinä on valkoinen (hämärässä näyttää harmaalta) ja mä usein nukun seinään päin käpertyneenä. Kun avaan silmät, niin näkyy vaan harmaata, enkä ymmärrä että siinä on seinä😅😅

        Mulla pitää olla aina yövalo, muutenhan mulle tulis ihan paniikki että näkö on lähteny. Joudun pitää ton black out verhon ja oven aina kiinni, että saan muuten nukuttua. Lapsena taas pelkäsin että halvaannun ja aina piti heti ensimmäisenä aamuna kokeilla että varpaat toimii. Mutta unihalvaus taas on eri. eli niitä mulla tuli usein alkaen 10 vuotiaasta, mutta täysikäisenä ei enää kertaakaan. Ja sen mä kyllä osasin erottaa, vaikka en siitä esim. vanhemmille uskaltanu kertoa. Toi aloittajan uni ois mulle oikein mielyttävä, kun mä tykkään autiotaloista ja niissä muutenkin paljon vierailen. Ne on tosissaan hienoja paikkoja.


      • JeroP kirjoitti:

        Mulla pitää olla aina yövalo, muutenhan mulle tulis ihan paniikki että näkö on lähteny. Joudun pitää ton black out verhon ja oven aina kiinni, että saan muuten nukuttua. Lapsena taas pelkäsin että halvaannun ja aina piti heti ensimmäisenä aamuna kokeilla että varpaat toimii. Mutta unihalvaus taas on eri. eli niitä mulla tuli usein alkaen 10 vuotiaasta, mutta täysikäisenä ei enää kertaakaan. Ja sen mä kyllä osasin erottaa, vaikka en siitä esim. vanhemmille uskaltanu kertoa. Toi aloittajan uni ois mulle oikein mielyttävä, kun mä tykkään autiotaloista ja niissä muutenkin paljon vierailen. Ne on tosissaan hienoja paikkoja.

        Oon ihan teini-ikään asti pelännyt pimeää. Aina piti olla yövalo, kun mua pelotti se pimeys. Nykyään vähän vanhempana mä suorastaan tykkään siitä, että on aivan pilkkopimeetä kun menee nukkuun.


    • Anonyymi

      Olen nainen 41v ja pahin painajainen on et rakastuisin mieheen ja joutuisin oleen sen kanssa suhteessa onnellisesti koko elämäni olis koti perhe ja oma mies haluan olla miesten kanssa ja tinderissä se on elämää se eli eri miehiä joka päivä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe