Kiinnostaisi kuulla, että miten suvaitsemattomia ihmiset ovat tämän asian suhteen?
Olisi siis kyseessä henkilö joka pitää ns. itse huolen itsestään, ei tosiaankaan etsi kumppanista mitään hoitamaan tms, työelämä vain ei sairauksien vuoksi enää olisi mahdollista.
Haittaisiko sinua seurustella ihmisen kanssa, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä
10
346
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ei haittaisi, koska ihminen on tärkein valintaperuste, ei se mitä hän tekee työkseen tai mitä työtä on tehnyt.
- Anonyymi
Jos rakastuisin niin ei haittaisi.
Mikä ettei,kyl muut asiat ratkaisisivat .
- Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee. Ei tuo välttämättä ole este.
- Anonyymi
Olen miettinyt omalla kohdallani tota, että pitäisikö pyrkiä työkyvyttömyyseläkkeelle, ku tuntuu siltä, ettei kelpaa enää työ elämään? Olen laittanut varmaan jo sata hakemusta ihan perus duuneihin (logistiikka/ kuljetus ja koulutustani vastaaviin töihin). Työuraa olisi jäljellä vielä noin 10- vuotta. Olen pärjännyt omasta mielestäni työurallani keskimääräistä paremmin ja joskus jopa vielä paremmin. Omasta mielestäni olen hyvä suoriutuja työelämässä.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että parempi olisi olla töissä.
Toivottavasti löydät itsellesi työpaikan. Tsemppiä sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että parempi olisi olla töissä.
Toivottavasti löydät itsellesi työpaikan. Tsemppiä sinulle.Työkyvyttömyyseläkkeelle kannattaa varmaan hakea, jos tuntuu ettei jaksa tehdä töitä.
Ihmiset ovat niin erilaisia, toisen puolesta ei voi tietää mikä on parasta.
- Anonyymi
Ei mitenkään minua haittaa. Seurustelin monta vuotta miehen kanssa joka suhteemme aikana joutui työkyvyttömyyseläkkeelle. Ja seurustelimme vielä vuosia senkin jälkeen. Suhde kaatui muihin asioihin.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista kaikille ❤️
- Anonyymi
Ei mua työkyvyttömyyseläke häiritse. Sen syillä voi olla väliä, että kuinka rajuista jutuista on kysymys ja millä tavalla ja missä määrin ne vaikuttavat elämään. Ei työkyvyttömyyseläkkeelle kuitenkaan yleensä ihan pikkujutuista johtuen pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei161142Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1271043- 56995
- 109959
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.55882- 80846
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85842Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev165793- 75754
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66741- 33618
- 70606
- 98598
- 55559
- 60524
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15080523- 35507
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....32477Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi274460- 38413