Otin mä just

Anonyymi-ap

7,5-volttisen lonkun. Helpotti. Nyt tätä kestää taas hetken aikaa. Elämää 🙏.

10

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä ajatella positiivisesti, vaikka ei se aina olisikaan helppoa.

• Anonyymi

Niinpä, sitä ei sovi unohtaa. Yksinään se on erityisen hankalaa kuten jo monen vuoden ajan minun kohdallani. Kaikki alkoi menemään kunnolla alamäkeen kun eräs kaipuuni kohde sulatti sydämeni katseellaan. Siihen se sitten jäikin ja fiilikset kääntyivät sellaisiksi että ikään kuin sieluni olisi jo kuollut vaikka vielä vaellankin täällä näennäisesti elävien kirjoissa. - Aloittaja.

• Anonyymi

Mä en tiennyt että tollaisia edes on. Anyway, muista että aina on elämässä mahdollista että asiat alkaa yks kaks menee parempaan suuntaan. Sehän elämässä on parasta, koskaan ei voi tietää. Siks kannattaa jokaisesta pienestä onnen ja tyytyväisyyden hetkestä myös nauttia.

• Anonyymi

Alkossa niitä on. Tummia tölkkejä. Luulenpa että olen ajautunut samankaltaiseen limboon kuin rinssi. Kutsun häntä aina rinssiksi vaikka onkin mustasusi nykyään. Eli kun ihminen on ajautunut elämässään riittävän syrjäytyneeseen rooliin niin siinä tapahtuu siten että alkaa hylkimään muita ihmisiä. Heitä ei välttämättä aja aktiivisesti pois elämästään vaan kun taustalla vaivaa se epätoivo, niin mitään säätöjä ei oikein millään jaksa. Sosiaaliset taidotkin ovat jälkeenjääneen tasolla varmaan nykyisin koska sitä se syrjäytyminen teettää.

Tänään on ollut flunssan oireita. Mietin vain että voiko keho oireilla fyysisesti jos voi henkisesti heikosti, fyysistä kipua esimerkiksi? Henkinen jamani on ollut pahempi kuin fyysinen. Fyysisiä tauteja ja flunssia on minulla hyvin harvoin mutta mielenterveydelliset asiat ovat sen sijaan ihan eri maata. - Aloittaja.

• Ettet ois tehnyt 7,5 volttia ja ottanut klonkun? 🤣

• Anonyymi

Otitko sen keltaisen sitruuna lonkun? Monet on kehunut sen makua? Itse en ole vielä sitä ehtinyt maistamaan. Tuleeko joskus vielä sitruuna-lakritsi lonkku? Jätskinä se on oma lemppari.

• Anonyymi

Otin viikonloppuna sellaisen. Maistuu ananakselle. Ihan hyvää jos niitä ei juo liikaa. Etäisesti karvas maku ehkä siinä mutta hyvin vähän jos ollenkaan. Makuun on voinut vaikuttaa sekin kun minulla on useimmiten purkka suussa silloin kun otan.

• Otat yhden sellaisen reilun kahden tunnin välein, niin kestät ympäri vuorokauden tuota mainitsemaasi "tätä".

• Surullista se on, jos ei ihminen siedä elämää ilman alkoholia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      88
      6083
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      308
      5397
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      52
      3385
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3095
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2749
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1720
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1620
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      17
      1608
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      33
      1477
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      183
      1142
    Aihe