Otin mä just

Anonyymi-ap

7,5-volttisen lonkun. Helpotti. Nyt tätä kestää taas hetken aikaa. Elämää 🙏.

10

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä ajatella positiivisesti, vaikka ei se aina olisikaan helppoa.

• Anonyymi

Niinpä, sitä ei sovi unohtaa. Yksinään se on erityisen hankalaa kuten jo monen vuoden ajan minun kohdallani. Kaikki alkoi menemään kunnolla alamäkeen kun eräs kaipuuni kohde sulatti sydämeni katseellaan. Siihen se sitten jäikin ja fiilikset kääntyivät sellaisiksi että ikään kuin sieluni olisi jo kuollut vaikka vielä vaellankin täällä näennäisesti elävien kirjoissa. - Aloittaja.

• Anonyymi

Mä en tiennyt että tollaisia edes on. Anyway, muista että aina on elämässä mahdollista että asiat alkaa yks kaks menee parempaan suuntaan. Sehän elämässä on parasta, koskaan ei voi tietää. Siks kannattaa jokaisesta pienestä onnen ja tyytyväisyyden hetkestä myös nauttia.

• Anonyymi

Alkossa niitä on. Tummia tölkkejä. Luulenpa että olen ajautunut samankaltaiseen limboon kuin rinssi. Kutsun häntä aina rinssiksi vaikka onkin mustasusi nykyään. Eli kun ihminen on ajautunut elämässään riittävän syrjäytyneeseen rooliin niin siinä tapahtuu siten että alkaa hylkimään muita ihmisiä. Heitä ei välttämättä aja aktiivisesti pois elämästään vaan kun taustalla vaivaa se epätoivo, niin mitään säätöjä ei oikein millään jaksa. Sosiaaliset taidotkin ovat jälkeenjääneen tasolla varmaan nykyisin koska sitä se syrjäytyminen teettää.

Tänään on ollut flunssan oireita. Mietin vain että voiko keho oireilla fyysisesti jos voi henkisesti heikosti, fyysistä kipua esimerkiksi? Henkinen jamani on ollut pahempi kuin fyysinen. Fyysisiä tauteja ja flunssia on minulla hyvin harvoin mutta mielenterveydelliset asiat ovat sen sijaan ihan eri maata. - Aloittaja.

• Ettet ois tehnyt 7,5 volttia ja ottanut klonkun? 🤣

• Anonyymi

Otitko sen keltaisen sitruuna lonkun? Monet on kehunut sen makua? Itse en ole vielä sitä ehtinyt maistamaan. Tuleeko joskus vielä sitruuna-lakritsi lonkku? Jätskinä se on oma lemppari.

• Anonyymi

Otin viikonloppuna sellaisen. Maistuu ananakselle. Ihan hyvää jos niitä ei juo liikaa. Etäisesti karvas maku ehkä siinä mutta hyvin vähän jos ollenkaan. Makuun on voinut vaikuttaa sekin kun minulla on useimmiten purkka suussa silloin kun otan.

• Otat yhden sellaisen reilun kahden tunnin välein, niin kestät ympäri vuorokauden tuota mainitsemaasi "tätä".

• Surullista se on, jos ei ihminen siedä elämää ilman alkoholia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe