Otin mä just

Anonyymi-ap

7,5-volttisen lonkun. Helpotti. Nyt tätä kestää taas hetken aikaa. Elämää 🙏.

10

184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritä ajatella positiivisesti, vaikka ei se aina olisikaan helppoa.

      • Anonyymi

        Niinpä, sitä ei sovi unohtaa. Yksinään se on erityisen hankalaa kuten jo monen vuoden ajan minun kohdallani. Kaikki alkoi menemään kunnolla alamäkeen kun eräs kaipuuni kohde sulatti sydämeni katseellaan. Siihen se sitten jäikin ja fiilikset kääntyivät sellaisiksi että ikään kuin sieluni olisi jo kuollut vaikka vielä vaellankin täällä näennäisesti elävien kirjoissa. - Aloittaja.


    • Anonyymi

      Mä en tiennyt että tollaisia edes on. Anyway, muista että aina on elämässä mahdollista että asiat alkaa yks kaks menee parempaan suuntaan. Sehän elämässä on parasta, koskaan ei voi tietää. Siks kannattaa jokaisesta pienestä onnen ja tyytyväisyyden hetkestä myös nauttia.

      • Anonyymi

        Alkossa niitä on. Tummia tölkkejä. Luulenpa että olen ajautunut samankaltaiseen limboon kuin rinssi. Kutsun häntä aina rinssiksi vaikka onkin mustasusi nykyään. Eli kun ihminen on ajautunut elämässään riittävän syrjäytyneeseen rooliin niin siinä tapahtuu siten että alkaa hylkimään muita ihmisiä. Heitä ei välttämättä aja aktiivisesti pois elämästään vaan kun taustalla vaivaa se epätoivo, niin mitään säätöjä ei oikein millään jaksa. Sosiaaliset taidotkin ovat jälkeenjääneen tasolla varmaan nykyisin koska sitä se syrjäytyminen teettää.

        Tänään on ollut flunssan oireita. Mietin vain että voiko keho oireilla fyysisesti jos voi henkisesti heikosti, fyysistä kipua esimerkiksi? Henkinen jamani on ollut pahempi kuin fyysinen. Fyysisiä tauteja ja flunssia on minulla hyvin harvoin mutta mielenterveydelliset asiat ovat sen sijaan ihan eri maata. - Aloittaja.


    • Ettet ois tehnyt 7,5 volttia ja ottanut klonkun? 🤣

    • Anonyymi

      Otitko sen keltaisen sitruuna lonkun? Monet on kehunut sen makua? Itse en ole vielä sitä ehtinyt maistamaan. Tuleeko joskus vielä sitruuna-lakritsi lonkku? Jätskinä se on oma lemppari.

      • Anonyymi

        Otin viikonloppuna sellaisen. Maistuu ananakselle. Ihan hyvää jos niitä ei juo liikaa. Etäisesti karvas maku ehkä siinä mutta hyvin vähän jos ollenkaan. Makuun on voinut vaikuttaa sekin kun minulla on useimmiten purkka suussa silloin kun otan.


    • Otat yhden sellaisen reilun kahden tunnin välein, niin kestät ympäri vuorokauden tuota mainitsemaasi "tätä".

    • Surullista se on, jos ei ihminen siedä elämää ilman alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe