Otin mä just

Anonyymi-ap

7,5-volttisen lonkun. Helpotti. Nyt tätä kestää taas hetken aikaa. Elämää 🙏.

10

340

Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä ajatella positiivisesti, vaikka ei se aina olisikaan helppoa.

• Anonyymi

Niinpä, sitä ei sovi unohtaa. Yksinään se on erityisen hankalaa kuten jo monen vuoden ajan minun kohdallani. Kaikki alkoi menemään kunnolla alamäkeen kun eräs kaipuuni kohde sulatti sydämeni katseellaan. Siihen se sitten jäikin ja fiilikset kääntyivät sellaisiksi että ikään kuin sieluni olisi jo kuollut vaikka vielä vaellankin täällä näennäisesti elävien kirjoissa. - Aloittaja.

• Anonyymi

Mä en tiennyt että tollaisia edes on. Anyway, muista että aina on elämässä mahdollista että asiat alkaa yks kaks menee parempaan suuntaan. Sehän elämässä on parasta, koskaan ei voi tietää. Siks kannattaa jokaisesta pienestä onnen ja tyytyväisyyden hetkestä myös nauttia.

• Anonyymi

Alkossa niitä on. Tummia tölkkejä. Luulenpa että olen ajautunut samankaltaiseen limboon kuin rinssi. Kutsun häntä aina rinssiksi vaikka onkin mustasusi nykyään. Eli kun ihminen on ajautunut elämässään riittävän syrjäytyneeseen rooliin niin siinä tapahtuu siten että alkaa hylkimään muita ihmisiä. Heitä ei välttämättä aja aktiivisesti pois elämästään vaan kun taustalla vaivaa se epätoivo, niin mitään säätöjä ei oikein millään jaksa. Sosiaaliset taidotkin ovat jälkeenjääneen tasolla varmaan nykyisin koska sitä se syrjäytyminen teettää.

Tänään on ollut flunssan oireita. Mietin vain että voiko keho oireilla fyysisesti jos voi henkisesti heikosti, fyysistä kipua esimerkiksi? Henkinen jamani on ollut pahempi kuin fyysinen. Fyysisiä tauteja ja flunssia on minulla hyvin harvoin mutta mielenterveydelliset asiat ovat sen sijaan ihan eri maata. - Aloittaja.

• Ettet ois tehnyt 7,5 volttia ja ottanut klonkun? 🤣

• Anonyymi

Otitko sen keltaisen sitruuna lonkun? Monet on kehunut sen makua? Itse en ole vielä sitä ehtinyt maistamaan. Tuleeko joskus vielä sitruuna-lakritsi lonkku? Jätskinä se on oma lemppari.

• Anonyymi

Otin viikonloppuna sellaisen. Maistuu ananakselle. Ihan hyvää jos niitä ei juo liikaa. Etäisesti karvas maku ehkä siinä mutta hyvin vähän jos ollenkaan. Makuun on voinut vaikuttaa sekin kun minulla on useimmiten purkka suussa silloin kun otan.

• Otat yhden sellaisen reilun kahden tunnin välein, niin kestät ympäri vuorokauden tuota mainitsemaasi "tätä".

• Surullista se on, jos ei ihminen siedä elämää ilman alkoholia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1029
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      185
      716
    3. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      200
      651
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      33
      623
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      155
      615
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      100
      595
    7. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      40
      507
    8. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      488
    9. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      25
      470
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      31
      429
    Aihe