Mikä eläin olet?

96

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kuin saimaannorppa!

      Muistutat luonteeltasi saimaannorppaa. Sileistä linjoistaan ja pyöreistä muodoistaan tunnettu saimaannorppa on vesieläjä, joka viihtyy omassa rauhassaan ja viettää päivät uiden ja kivillä loikoillen.

      Olet saimaannorpan tapaan luonteeltasi varsin rauhallinen ja rento, mutkaton tyyppi. Lepo ja verkkainen oleskelu on sinulle tärkeää. Et koskaan hötkyile turhia, vaan otat asiat vastaan tyynesti. Liikkeissäsikin olet hitaanpuoleinen: kun kerran asetut johonkin, voit viihtyä paikoillasi tutkikausia välillä kylkeä kääntäen. Nautit kuitenkin uimisesta ja pulahtelet mielelläsi luonnonvesiin. Kaipaat omaa rauhaa ja viihdyt itseksesi tai vain lähimpien ystäviesi seurassa. Tiedät, että olet arvokas ja riität juuri sellaisena kuin olet – ominaisuus, josta moni voisi ottaa mallia.

      • No nyt täällä on sitten toinenkin norppa kuin mää =D Mulle tuli siili.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No nyt täällä on sitten toinenkin norppa kuin mää =D Mulle tuli siili.

        Ja kolmas norppa oon kuulemma minäkin.😄.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18019519S

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mulle nakkasi myös siilin, se oli varmaan se tuhina-vastaus mutta kun se tuntui mukavammalta.

      -harmiseikirj-

      • Siili on söpö eläin =)


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Siili on söpö eläin =)

        On joo, mennä tuhisee iltahämärissä eikä kellekään pahaa tee paitsi käärmeille ja se taitaa olla ihan ok.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On joo, mennä tuhisee iltahämärissä eikä kellekään pahaa tee paitsi käärmeille ja se taitaa olla ihan ok.

        -harmiseikirj-

        Mulle tuli kans toi sama vastaus kuin sulle. Siili on varsin harmiton eläin. Aikoinaan, kun olin lapsi äiti syötti siilejä meiän pihassa. Niitä oli aina iso lauma kupin ympärillä syömässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On joo, mennä tuhisee iltahämärissä eikä kellekään pahaa tee paitsi käärmeille ja se taitaa olla ihan ok.

        -harmiseikirj-

        Tosin itse en ole mitenkään kauhea yöeläjä. Tosin kyllä saatan valvoa välillä ilta-tai yömyöhäänkin, mutta olen sisällä.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mulle tuli kans toi sama vastaus kuin sulle. Siili on varsin harmiton eläin. Aikoinaan, kun olin lapsi äiti syötti siilejä meiän pihassa. Niitä oli aina iso lauma kupin ympärillä syömässä.

        Juu meillä kanssa kävi koiran ruokakupeilla ja kai niille omiakin laitettiin, vesivateja myös. Koirakin kun niihin tottui ja tiesi ettei piikkipalloille mahda mitään antoi niiden ihan haukkumatta syödä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, mennä tuhisee iltahämärissä eikä kellekään pahaa tee paitsi käärmeille ja se taitaa olla ihan ok.

        -harmiseikirj-

        Lapsena mulla kävi siili sormeen kiinni. Vasta kun heiluttelin, lähti irti ja lensi jonnekin pusikkoon. Oli luullut sormeani ruuaksi, kun olin mennyt sitä sille tarjoamaan (nuoltavaksi, en sen ikäisenä tullut ajatelleeksi että se sen sijaan kävisikin puremaan).

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


    • Olet kuin karhu!
      Muistutat luonteeltasi karhua. Karhu on Suomen kansalliseläin, voiman symboli, jonka ulkomuoto herättää kunnioitusta ja joskus pelkoakin.

      Olet karhun tapaan luonteeltasi vakaa, vahva ja oman arvosi tunteva. Olet vaikuttava ilmestys, joka herättää muissa syvää kunnioitusta ja arvostusta. Hyväntuulisena olet varsin leppoisa ja mukava, leikkisäkin tyyppi, mutta suuttuessasi olet suorastaan vaarallinen – kuin takapuoleen ammuttu karhu. Läheisesi tietävätkin, että sinua ei kannata turhaan haastaa, sillä ärtyneenä annat taatusti takaisin samalla mitalla ja todennäköisesti voitat kiistan. Tästä syystä jotkut saattavat hieman pelätä sinua, mutta suotta: useimmiten olet lauhkea ja pehmeä, suloinen nallukka.

      • No, vastaako toi luonteenkuvaus sua? Karhu on hieno eläin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, vastaako toi luonteenkuvaus sua? Karhu on hieno eläin.

        Tuosta eteenpäin osuu aika hyvin kohdalleen, pelotteluefektikin on kyllä olemassa 🙂
        "Hyväntuulisena olet varsin leppoisa ja mukava, leikkisäkin tyyppi, mutta suuttuessasi olet suorastaan vaarallinen – kuin takapuoleen ammuttu karhu. Läheisesi tietävätkin, että sinua ei kannata turhaan haastaa, sillä ärtyneenä annat taatusti takaisin samalla mitalla ja todennäköisesti voitat kiistan. Tästä syystä jotkut saattavat hieman pelätä sinua, mutta suotta: useimmiten olet lauhkea ja pehmeä, suloinen nallukka."


    • Anonyymi

      Siili tuli minullekin.

      • Hauskaa =)


    • Siilipä minäkin

      • Jep. Täällä kans yks =)


    • Mulle tuli tämä.

      Olet kuin susi!
      Muistutat luonteeltasi sutta. Susi on sitkeä ja sisukas laumaeläin, josta ihmisen paras ystävä koira on polveutunut. Susi herättää monissa voimakkaita tunteita niin hyvässä kuin pahassa.

      Olet suden tapaan luonteeltasi uuttera ja sitkeä. Halutessasi kykenet venymään äärimmäisiin suorituksiin – etkä todellakaan anna helposti periksi. Olet juuri se tyyppi, joka näkee vaivaa ja menee läpi vaikka harmaan kiven saavuttaakseen tavoitteensa. Et ole kuitenkaan turhan jääräpäinen: tiedät, milloin kannattaa suunnata katse kohti uusia tuulia. Olet todella perhekeskeinen ja uskollinen läheisillesi ja tekisit heidän vuokseen mitä tahansa. Viihdytkin parhaiten rakkaimpiesi seurassa. Suuria väkijoukkoja välttelet.

      • Sopiiko toi luonnekuvaus suhun?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sopiiko toi luonnekuvaus suhun?

        Sopii. Olen valmis menemään äärimmäisyyksiin läheisteni vuoksi.

        Mutta olen yksinäinen susi. En sopeudu laumaelämään.
        Kuljen omia polkujani.
        Niin olen tehnyt koko elämäni.

        Minua on monesti kuvailtu yksinäisenä sutena. Olen sitkeä ja peräänantamaton. Mutta en jääräpää.


      • Toinen susi. 😊


      • Citrinella kirjoitti:

        Toinen susi. 😊

        Oletko sinäkin yksinäinen susi vai laumasusi?

        Veikkaisin että olet laumasusi ja alfanaaras..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oletko sinäkin yksinäinen susi vai laumasusi?

        Veikkaisin että olet laumasusi ja alfanaaras..

        Laumasusi olen ehdottomasti, tosin useimmiten valitsen olla läheisen porukan keskellä ja isommassa porukassa viihdyin vain kun sitä ei ole liian usein. Vaikka pärjään tilanteessa hyvin, silti en itse välttämättä nauti sosiaalisen perhosen roolista.

        Henkisesti olen varmasti keskivertoa vahvempaa tekoa, määrätietoinen ja hyvin sitkeä myös. Sen sijaan en osaa nähdä itseäni alfana. 😆


      • Citrinella kirjoitti:

        Laumasusi olen ehdottomasti, tosin useimmiten valitsen olla läheisen porukan keskellä ja isommassa porukassa viihdyin vain kun sitä ei ole liian usein. Vaikka pärjään tilanteessa hyvin, silti en itse välttämättä nauti sosiaalisen perhosen roolista.

        Henkisesti olen varmasti keskivertoa vahvempaa tekoa, määrätietoinen ja hyvin sitkeä myös. Sen sijaan en osaa nähdä itseäni alfana. 😆

        Alfoja täällä ei ole näkynyt. Laumaeläjiä enimpikin. Jännän hoopo testi muutenkin. Mutta kevennyksenä ok.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Toinen susi. 😊

        Nainen on naiselle susi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on naiselle susi

        Ei minua ympäristö kyllä noin koe, ehkä siksi etten koe kovinkaan helposti kateutta vaan onni toisen puolesta on vallitsevampi tunne. Olen useammalle ex-kolleganaiselle enemmänkin mentori ja henkinen stemppari. Yksi itse käytti hiljakkoin sanaa roolimalli ja kaksi muuta on käyttänyt itse innostaja sanaa, useampaa hyvinkin fiksua naista olen auttanut kampeamaan uudelle tasolle luomalla puuttuvaa uskoa ja kehottamalla eteenpäin (muusta se ei ollut edes kiinni kun uskosta omaan itseensä).

        Sinänsä en näe tukea tai kohtaamista ympäristön kanssa mitenkään sukupuolisidonnaisena asiana. Jos otan kantaa, vaikka täällä, en ajattele asiayhteydessä onko ihminen mies/nainen/muun sukupuolinen.


      • Citrinella kirjoitti:

        Laumasusi olen ehdottomasti, tosin useimmiten valitsen olla läheisen porukan keskellä ja isommassa porukassa viihdyin vain kun sitä ei ole liian usein. Vaikka pärjään tilanteessa hyvin, silti en itse välttämättä nauti sosiaalisen perhosen roolista.

        Henkisesti olen varmasti keskivertoa vahvempaa tekoa, määrätietoinen ja hyvin sitkeä myös. Sen sijaan en osaa nähdä itseäni alfana. 😆

        Vain alfanaaras lisääntyy laumassa ymmärtääkseni. Ja sinä olet kuin luotu äidiksi. Sillä sanoin sinua alfaksi.

        Se miten susien kesken mielletään alfaksi ja miten ihmisten kesken, on aika eri juttu.
        Susille alfa on äitihahmo, emo, ja ihmisille joku hiton jännäjenna..

        Joten naiselta naiselle ja sudelta sudelle. Olet mielestäni alfa. Ja mielipidettäni en muuta.

        Susilla on hyvin selkeä kuva sosiaalisesta järjestyksestä laumassa. Noin niinkuin luonnossa. Se on aika mielenkiintoinen järjestelmä. Jopa ihmisapinoihin ja delffiineihin verrattavissa olevaa sosiaalista käyttäytymistä.

        Minä olen ehdottomasti yksinäinen susi. Heitteille jätetty ja pärjäävä. Pahimman luokan peto, joka ei kaihda keinoja selviytyäkseen. Ja laumaeläjää minusta ei saa tekemälläkään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vain alfanaaras lisääntyy laumassa ymmärtääkseni. Ja sinä olet kuin luotu äidiksi. Sillä sanoin sinua alfaksi.

        Se miten susien kesken mielletään alfaksi ja miten ihmisten kesken, on aika eri juttu.
        Susille alfa on äitihahmo, emo, ja ihmisille joku hiton jännäjenna..

        Joten naiselta naiselle ja sudelta sudelle. Olet mielestäni alfa. Ja mielipidettäni en muuta.

        Susilla on hyvin selkeä kuva sosiaalisesta järjestyksestä laumassa. Noin niinkuin luonnossa. Se on aika mielenkiintoinen järjestelmä. Jopa ihmisapinoihin ja delffiineihin verrattavissa olevaa sosiaalista käyttäytymistä.

        Minä olen ehdottomasti yksinäinen susi. Heitteille jätetty ja pärjäävä. Pahimman luokan peto, joka ei kaihda keinoja selviytyäkseen. Ja laumaeläjää minusta ei saa tekemälläkään.

        Näin muuten joskus suden kotimatkalla kesäiltana peltoaukealla. Susi jolkotteli tietä pitkin. Ensin ajattelin, että se on koira, mutta kun ajoin lähemmäs se oli selkeä susi. Pysäytin auton ja katsoin sutta. Susi pysähtyi ja tuijoitti suoraan takaisin. Siinä sitten tuijotimme toisiamme 5 minuuttia. Susi ei ollut kuin 5-10m päässä. Vaikuttavaa. Minä lopulta päätin lähteä ajamaan ja susi juoksi pellolle.


      • Citrinella kirjoitti:

        Näin muuten joskus suden kotimatkalla kesäiltana peltoaukealla. Susi jolkotteli tietä pitkin. Ensin ajattelin, että se on koira, mutta kun ajoin lähemmäs se oli selkeä susi. Pysäytin auton ja katsoin sutta. Susi pysähtyi ja tuijoitti suoraan takaisin. Siinä sitten tuijotimme toisiamme 5 minuuttia. Susi ei ollut kuin 5-10m päässä. Vaikuttavaa. Minä lopulta päätin lähteä ajamaan ja susi juoksi pellolle.

        On komea elukka. En ole nähnyt kun taljan ja kuvia. Dokkareita. Livenä olen kuullut suden ulvontaa mummolassa. On muuten pelottavaa istua talvipakkasilla yksin huussissa ainoana valonlähteenä taskulamppu. Muutoin oli säkkipimeää. Ja kuunnella suden ulvontaa.
        En eläissäni ole pelännyt niin kovasti. Olin tuolloin yhdeksän vanha.


    • ”Olet kuin siili!

      Muistutat luonteeltasi siiliä. Pieni ja sympaattinen siili on yöeläjä. Se tunnetaan piikikkäästä selästään ja kyvystään käpertyä kasaan uhkatilanteissa.

      Olet siilin tapaan luonteltasi itsenäinen ja hieman vetäytyvä. Viihdyt itseksesi, eikä sinua näe usein ihmisvilinän keskellä tai suurissa juhlissa. Olet parhaimmillasi yöaikaan, sillä saat turvaa hämärästä. Siilin tapaan osaat olla tarvittaessa varsin piikikäs: vaaran aistiessasi vetäydyt ja käperryt kasaan suojataksesi itseäsi. Herkkänä tyyppinä olet opetellut asettamaan rajoja ja puolustautumaan, jos tilanne sitä vaatii. Hieman varovaisen ja kovan kuoresi alla piilee kuitenkin suloinen ja utelias tyyppi, joka tutkii tuhisten ympäristöään ja jonka seurassa perheesi ja lähimmät ystäväsi viihtyvät. ”

      Kuulostaa kyllä ihan minulta😊🦔

      • No täällähän on noita siilejä enemmänkin.


    • Anonyymi

      Olen myös susi, ehkä siinä on jotakin perää, mutta aika yksioikoisia tämmöiset testit, mutta hupia väliin.

      • Susi on komea eläin.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Susi on komea eläin.

        Kiitos, olen siis komea nainen. Mitenkähän tonkin sitten ottaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, olen siis komea nainen. Mitenkähän tonkin sitten ottaisi.

        Sudet on kauniita ja komeita. Uljaita eläimiä.


    • Anonyymi

      Tein kahteen kertaan ja kummastakin tuli saimaannorppa

      • Mulle tuli siili. Ajattelin, että olis hauskaa, jos tulis norppa, kun nimimerkkikin on =D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mulle tuli siili. Ajattelin, että olis hauskaa, jos tulis norppa, kun nimimerkkikin on =D

        Varmasti itsekkin olisin halunnut olla jääkarhu


    • Olet kuin saimaannorppa!
      Muistutat luonteeltasi saimaannorppaa. Sileistä linjoistaan ja pyöreistä muodoistaan tunnettu saimaannorppa on vesieläjä, joka viihtyy omassa rauhassaan ja viettää päivät uiden ja kivillä loikoillen.

      Olet saimaannorpan tapaan luonteeltasi varsin rauhallinen ja rento, mutkaton tyyppi. Lepo ja verkkainen oleskelu on sinulle tärkeää. Et koskaan hötkyile turhia, vaan otat asiat vastaan tyynesti. Liikkeissäsikin olet hitaanpuoleinen: kun kerran asetut johonkin, voit viihtyä paikoillasi tutkikausia välillä kylkeä kääntäen. Nautit kuitenkin uimisesta ja pulahtelet mielelläsi luonnonvesiin. Kaipaat omaa rauhaa ja viihdyt itseksesi tai vain lähimpien ystäviesi seurassa. Tiedät, että olet arvokas ja riität juuri sellaisena kuin olet – ominaisuus, josta moni voisi ottaa mallia.

      • Monille on tullut joko siili, susi tai norppa. Sopiiko kuvaus suhun?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Monille on tullut joko siili, susi tai norppa. Sopiiko kuvaus suhun?

        Joltain osin. Olen luonteeltani rauhallinen, mutta joskus myös kärsimätön jos asiat junnaa eikä etene. Kaipaan omaa rauhaa tai vain läheisteni seuraa, se sopii 100%.

        Ja joo tiedän olevani arvokas ja riittäväni itsenäni niille joille se tärkeää onkin olla niin. Muut ei taas kiinnosta riitänkö vai en.


      • Huitale kirjoitti:

        Joltain osin. Olen luonteeltani rauhallinen, mutta joskus myös kärsimätön jos asiat junnaa eikä etene. Kaipaan omaa rauhaa tai vain läheisteni seuraa, se sopii 100%.

        Ja joo tiedän olevani arvokas ja riittäväni itsenäni niille joille se tärkeää onkin olla niin. Muut ei taas kiinnosta riitänkö vai en.

        Liikkeissäni olen ripeä ja kun jotain alan, heti tapahtuu eikä vasta hetken päästä. Se ei sovi norppaan, mutta osaan olla myös rennosti, kun en kaipaa sähinää vaan oleilua.


      • Samis.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Samis.😊.

        Sanotaan oink oink. 😝


      • Huitale kirjoitti:

        Sanotaan oink oink. 😝

        Noinko me norpat äännelläänkin? En kyllä osaa ees kirjoittaa sitä miltä norppa mun päässä kuullostaa. Mutta Oink Oink kelpaa kyllä loistavasti.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Noinko me norpat äännelläänkin? En kyllä osaa ees kirjoittaa sitä miltä norppa mun päässä kuullostaa. Mutta Oink Oink kelpaa kyllä loistavasti.😁.

        Vai oliko se mursu!?! Nooh sovitaan, että norppa. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Vai oliko se mursu!?! Nooh sovitaan, että norppa. 😅

        Nooh...norppa, mursu tai vaikka söpö pikku possu niin samaan kategoriaan menee.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nooh...norppa, mursu tai vaikka söpö pikku possu niin samaan kategoriaan menee.😁.

        Näinpä on. Minä möngin nukkumaan. Kiitos seurastasi, oikein hyvää yötä ja makoisia unia. 🤗


      • Huitale kirjoitti:

        Näinpä on. Minä möngin nukkumaan. Kiitos seurastasi, oikein hyvää yötä ja makoisia unia. 🤗

        Juu sinne mäkin oon juuri suuntaamassa. Kiitos sullekin seurasta ja hyvää yötä sekä suloisia unia.🤗.


    • Anonyymi

      Olen kettu. :D

      Muistutat luonteeltasi kettua. Kettu on ovela ja neuvokas eläin, joka tunnetaan upeasta punaisesta turkistaan ja viehkeästä ulkomuodostaan.

      Olet ketun tapaan luonteeltasi ovela ja oppivainen. Merkittävin ominaisuutesi on äly: olet hyvä ratkomaan ongelmia ja sopeudut moniin eri ympäristöihin. Sinulla on hyvä itsesuojeluvaisto, ja neuvokkaana tyyppinä olet taitava selviytymään vaikeistakin tilanteista. Tiedät usein asioista muita enemmän, sillä sinulla on terävät aistit ja seuraat herkeämättä uteliaana, mitä ympärilläsi tapahtuu. Muut pitävät sinua usein hurmaavana: saatat kerätä huomaamattasi ympärillesi ihailijoita ihan vain olemalla oma itsesi.

      Pitää aika hyvin paikkansakin osa noista. :D

      • Anonyymi

      • Kettu on hieno eläin.


      • Upea eläin ja sirorakenteinen.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Kettu on hieno eläin.

        Niin oon minäkin. :D

        Ja mikä tässä vastauksessa on sääntöjenvastaista?


    • Anonyymi

      Olen testin mukaan karhu.
      49 vuotias mies.

      • Karhu on komea eläin, metsien kuningas =)


    • Anonyymi

      Olet kuin kettu!
      Muistutat luonteeltasi kettua. Kettu on ovela ja neuvokas eläin, joka tunnetaan upeasta punaisesta turkistaan ja viehkeästä ulkomuodostaan.

      Olet ketun tapaan luonteeltasi ovela ja oppivainen. Merkittävin ominaisuutesi on äly: olet hyvä ratkomaan ongelmia ja sopeudut moniin eri ympäristöihin. Sinulla on hyvä itsesuojeluvaisto, ja neuvokkaana tyyppinä olet taitava selviytymään vaikeistakin tilanteista. Tiedät usein asioista muita enemmän, sillä sinulla on terävät aistit ja seuraat herkeämättä uteliaana, mitä ympärilläsi tapahtuu. Muut pitävät sinua usein hurmaavana: saatat kerätä huomaamattasi ympärillesi ihailijoita ihan vain olemalla oma itsesi.

      Aika hyvin osuu kohdilleen. 🙂

      • Anonyymi

        Kuka kopioi saman tuosta yläpuolelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kopioi saman tuosta yläpuolelta?

        Sen saa kopiotua siitä testistäkin. 🙂


    • Olen susi.

      Eli vähän kuin kuulemma joskus Fiat. Petojen sukua. Susi jo syntyessään. Maanantaikappale. Hukka.

    • Oli aika helppo arvailla millä vastauksilla saisi painotusta kohden siiliä tai sutta. Etenkin jälkimmäisen vuoksi mietin vastauksiani tarkemmin, osin valiten tietoisesti toisin kuin miten olisin valinnut tehdessäni kyselyn nopeasti. Koska susi olisi ollut se ilmeisin vaihtoehto, vaan ei ehkä sittenkään totuudenmukaisin. Eli...

      Olet kuin kettu!

      Muistutat luonteeltasi kettua. Kettu on ovela ja neuvokas eläin, joka tunnetaan upeasta punaisesta turkistaan ja viehkeästä ulkomuodostaan.

      Olet ketun tapaan luonteeltasi ovela ja oppivainen. Merkittävin ominaisuutesi on äly: olet hyvä ratkomaan ongelmia ja sopeudut moniin eri ympäristöihin. Sinulla on hyvä itsesuojeluvaisto, ja neuvokkaana tyyppinä olet taitava selviytymään vaikeistakin tilanteista. Tiedät usein asioista muita enemmän, sillä sinulla on terävät aistit ja seuraat herkeämättä uteliaana, mitä ympärilläsi tapahtuu. Muut pitävät sinua usein hurmaavana: saatat kerätä huomaamattasi ympärillesi ihailijoita ihan vain olemalla oma itsesi.

      *

      Ergo, pitää hyvin paikkansa, oikeastaan todella hyvin, pois lukien viehkeä ulkomuoto ja hurmaavuus 😂

      Ja suomeksi, selvästikin kannatti ajatella laatikon ulkopuolelta, koska muuten tulos olisi ollut susi, mikä ei vallan väärin olisi ollut sekään. Ehkä suden ja ketun omituinen risteymä voisi kuvata parhaiten 🤔😁

      • Anonyymi

        Laskelmoiminen kertoo narsismista, veliseni. Oon kyllä aistinut samaa ja pitkään. :D

        Juurettomuus tekee sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laskelmoiminen kertoo narsismista, veliseni. Oon kyllä aistinut samaa ja pitkään. :D

        Juurettomuus tekee sellaista.

        Se, että yrittää analysoida henkilöitä joidenkin palstakirjoitusten perusteella kertoo myös aika paljosta, riippuen miten asioita haluaa tulkita.

        Voisin avata tähän jotain fiksua ajatusvinoumista erilaisten johdattelevien testien kohdalla ja siitä miten ihmiset eivät edes halua ajatella muita vaihtoehtoja, kuin niitä mitä omat vinoumansa tarjoavat, mutta kommenttisi yksin kertoo, että sinulla on vinouma ajattelussasi minua kohden, jolloin mikään rationaalinen keskustelu asiasta on ennalta turhaksi tuomittua.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se, että yrittää analysoida henkilöitä joidenkin palstakirjoitusten perusteella kertoo myös aika paljosta, riippuen miten asioita haluaa tulkita.

        Voisin avata tähän jotain fiksua ajatusvinoumista erilaisten johdattelevien testien kohdalla ja siitä miten ihmiset eivät edes halua ajatella muita vaihtoehtoja, kuin niitä mitä omat vinoumansa tarjoavat, mutta kommenttisi yksin kertoo, että sinulla on vinouma ajattelussasi minua kohden, jolloin mikään rationaalinen keskustelu asiasta on ennalta turhaksi tuomittua.

        Tunnistan dataa jo pidemmältä ajalta, veliseni. :D
        Vinoumista, kannattaisi suuntautua ammattilaisen pakeille.


    • Saimaannorppa oon näköjään. No ehkä se sit pitää paikkansa.🙂.

    • Anonyymi

      SIILI !!! No ei yllätys.

    • Anonyymi

      Ei siinä muuta vaihtoehtoa näköjään ollut. Siili on tullut kaikille.

    • Anonyymi

      Susi mieheksi :). Tuo sitkeys kuulostaa kuitenkin vieraalta piirteeltä minulle nykyään. Sitkeys pitää paikkansa jos on sisäistä motivaatiota jotain asiaa kohtaan ja juuri sen motivaation omaaminen asiaan kuin asiaan on haasteellista. "Suuria väkijoukkoja välttelet." Tuo pitää kyllä paikkansa kun välillä meinaa burgeroittaa ihmisten ilmoilla 🤭.

      • Susi on uljas eläin, villi ja mystinen metsien asukki.


    • Anonyymi

      Saukko!

      Utelias ja ikuinen lapsi🫠

      • Hyvä, että on hajontaa. Täällä kun on tupannut olemaan aika paljon noita siilejä, susia, saimaannorppia ja karhuja.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä, että on hajontaa. Täällä kun on tupannut olemaan aika paljon noita siilejä, susia, saimaannorppia ja karhuja.

        Outoa ettei toista saukkoa ole ilmaantunut lisäkseni. Tuntenutkin olevani kuin vieraalla maalla, mutta eipä tuo haittaa.


    • Anonyymi

      Olen yllättynyt. Ehkä en keskittynyt tarpeeksi vastaamaan 😄

      Olet kuin orava!
      Muistutat luonteeltasi oravaa. Orava on pieni ja vikkeläliikkeinen metsien ja pihojen asukki, uuttera keräilijä. Orava on toiminut symbolina vaurauden kerryttämiselle.

      Olet oravan tapaan luonteeltasi äärimmäisen ahkera. Olet aina valmis uurastamaan saavuttaaksesi tavoitteesi. Olet myös suunnitelmallinen ja ennakoiva: olet jatkuvasti askeleen muita edellä ja ajattelet eteenpäin tulevaisuuteen. Strateginen ajattelukykysi on vahvuutesi, jota hyödynnät niin arjessa kuin työelämässä. Olet nopea ja vilkas liikkeissäsi ja tavoittelet usein kohti korkeuksia. Vaikka olet menestyjätyyppiä, myös kotiarki on sinulle tärkeää: välillä haluat vetäytyä syvälle mukavaan pesääsi.

      • Anonyymi

        Tämä samainen Orava tuli minulle. Luulin jo olevani ainut. Täysin sopii minuun tämä kuvaus.


      • Xena-183

        Onnistuinpa kommentoimaan anonyymina taas 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Onnistuinpa kommentoimaan anonyymina taas 🤔

        Ja siis tuo eka kommentti on minun 😄
        En tiedä.. Tuo vaurauden kerääminen pohdituttaa. Kyllä minä sen melkein kulutan minkä tienaankin. - Muuten osuu minuunkin tuo kuvaus 👍


      • Oravat ovat melkolailla erakkoja, häätävät pesästä lähteet lapsensakin pois, jos tulevat raitilla vastaan. Sietävät kyllä lajitovereitaan jonkun verran esim. ruokintapaikoilla, mutta eivät ole laumaeläimiä. Oikeastaan ovat lajitovereidens seurassa vain paritteuaikaan (tosin aika lyhyen ajan) ja silloin, kun on poikasia pesässä.

        Koetteko olevanne esim. erakkoja.

        Ulkoisesti orava on söpö. Ja kyllä, oravat ovat ahkeria mitä tulee esim. talvivarastoj keräämiseen.


    • Anonyymi

      Norpan nimi paljastaa ainakin oman eläinhahmonsa.

      • Mulle tuli tuosta kyselystä vastaukseksi siili. Ei tullut norppa, vaikka huumorlla aattelin, että olispa hyvä kun tuls =D


    • Anonyymi

      Oletko: Kissa, Elefantti, Hämähäkki vai käärme?

    • Anonyymi

      Jos kysytään että mikä näistä eläimistä olet: Kissa, Elefantti, Hämähäkki vai käärme?

      Ensin vertaat oletko enemmän kissa kuin elefantti?
      - jos enemmän kissa kuin norsu, niin:

      Oletko enemmän kissa kuin hämähäkki?
      - jos enemmän kissa niin:

      Oletko enemmän kissa kuin käärme?

      = olet siis KISSA!

    • Anonyymi

      Karhu?!? Nyt tuli yllättävä tulos. Jos jotain luonnonjuttuja oon koskaan pelännyt, niin sitä että karhu tulisi metsässä vastaan. Mut tuo testituloksen kuvaus ei nyt mennyt ihan nappiin vaikka rehellisesti vastasin. No, tällain tänään.
      N

      • Karhu on komea eläin. Ei huono tulos =)


    • Anonyymi

      siis noin yleensä nuo toimivat nuo ohjelmat kumpi parempi, siis yksinkertaiset, tämä on monimutkaisempi tämä minun, joka tekee siis palstalaisista yhdistelmänimiä kuten:

      Eikä pidä ottaa mitään loukkauksena, tietokone vain muodostaa.... osa erästä toista, namer3-niminen "solution" sanotaan että on osa jotain projektia joku kokonaisuus, Visual Studio, joitain nimiä mitä:

      Sue
      Lutka
      Prinse

    • Täällä tarjotaan sutta. En ole mikään naispeto, mutta sitkeä ja sisukas nyt kumminkin. Tuosta jääräpäisyydestä voidaan olla montaa mieltä. 😀


      "Olet kuin susi!

      Muistutat luonteeltasi sutta. Susi on sitkeä ja sisukas laumaeläin, josta ihmisen paras ystävä koira on polveutunut. Susi herättää monissa voimakkaita tunteita niin hyvässä kuin pahassa.

      Olet suden tapaan luonteeltasi uuttera ja sitkeä. Halutessasi kykenet venymään äärimmäisiin suorituksiin – etkä todellakaan anna helposti periksi. Olet juuri se tyyppi, joka näkee vaivaa ja menee läpi vaikka harmaan kiven saavuttaakseen tavoitteensa. Et ole kuitenkaan turhan jääräpäinen: tiedät, milloin kannattaa suunnata katse kohti uusia tuulia. Olet todella perhekeskeinen ja uskollinen läheisillesi ja tekisit heidän vuokseen mitä tahansa. Viihdytkin parhaiten rakkaimpiesi seurassa. Suuria väkijoukkoja välttelet."

      • Sudet ovat kauniita eläimiä. Villejä ja vapaita ja ehkä hieman mystisiäkin.


    • Anonyymi

      Olet kaunis kuin lukki.

    • Anonyymi

      Olen karrrrhu.

      Oikeastaan aika kuvaava. Täytyy alkaa valmistautumaan talviunille.

      xLiner

      • Jep. Nythän on syksykin joten eikun rasvavarastoa kerryttämään talven varalle =D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Nythän on syksykin joten eikun rasvavarastoa kerryttämään talven varalle =D

        Juu, sitten keväällä heräillään hoikkana.. menisikin noin...

        xLiner


    • Anonyymi

      Kettu olen ヽ(✿゚▽゚)ノ

      • Edellinen on minulta ♪(´▽`)

        Olet kuin kettu!
        Muistutat luonteeltasi kettua. Kettu on ovela ja neuvokas eläin, joka tunnetaan upeasta punaisesta turkistaan ja viehkeästä ulkomuodostaan.

        Olet ketun tapaan luonteeltasi ovela ja oppivainen. Merkittävin ominaisuutesi on äly: olet hyvä ratkomaan ongelmia ja sopeudut moniin eri ympäristöihin. Sinulla on hyvä itsesuojeluvaisto, ja neuvokkaana tyyppinä olet taitava selviytymään vaikeistakin tilanteista. Tiedät usein asioista muita enemmän, sillä sinulla on terävät aistit ja seuraat herkeämättä uteliaana, mitä ympärilläsi tapahtuu. Muut pitävät sinua usein hurmaavana: saatat kerätä huomaamattasi ympärillesi ihailijoita ihan vain olemalla oma itsesi.
        ------------
        Kettu on kiva olla! ꧁ ♡ ꧂


    • Anonyymi

      Siili myös!

      Kiitos visasta, näitä ei ole ollut aikoihin!

      - Sheena

      • Tervetuloa siilien joukkoon =)


    • Anonyymi

      Näemmä mä oon saimaannorppa. Liikehdintä ei taida kylläkää yhtä verkkasta olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe