vihdoin Norja laittaa rajan kiinni

Anonyymi-ap

18

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä uutinen.

      • Anonyymi

        Jo oli aikakin!


    • Anonyymi

      Suomi laittoi rajan kiinni aiemmin joten ryssiä ei pitäisi näkyä enää. Jos näkyy, ilmoitus poliisille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hienoa ja enemmän tukea Ukrainaan koska rouva Olena Zelenska pystyi vain vähällä rahalla New Yorkissa ostamaan hienostoliikkeestä Cartierista timantteja ynnä muuta tarvittavaa1.110.525,00 dollarilla (miljoona jne. dollaria) kun miehensä puhui YK:ssa ukrainalaisten rahantarpeesta ja muustakin.
      Tuollaiseen köyhyyteen tulee suhtautua vakavasti joten olisiko siellä inarilaistenkin kerättävä kolehti rouva Olenan rahantarpeisiin?

      • Anonyymi

    • En kommentoin asiaa sen enempää, koska Utsjoen kunnanjohtaja asiaa ei ole vielä virallisesti ratkaistu.

      Yhden asian voin paljastaa mitä tulisin sanomaan jos Utsjoen kunnanjohtaksi pääsen ja se menee näin : Kukaan ei ole niin tyhmä, kuin ihminen itse. Onneksi löytyi vielä ihmisiä joilla on sitä VANHAA KANSAN VIISAUTTA mitä kirjoista ei opita vaan nuo saadaan syntymälahjana niin minunkin päälle saatiin KÄYTTÖÄ ja voidaan olla ylpeitä syntymälahjoista joita arvostetaan sekä kunnioitetaan!

      Vanhojen poromiesten sanoissa on taikaa ja sekä vanhaa viisautta jota opin käyttämään.
      Ymmärisin tuon viisauden kautta, että EI MITÄÄN on ihmisen luomaa tyhmyyttä jolla estetään VIISAUDEN KAUTTA TULEVAT RIKKAUDET.

      • Anonyymi

        Ehkä suurin ja imelin viisaus on jälkiviisaus. Utsjoelle tuli muukalainen joka osti lohitilat palstoina ja turisti joka osti lohiluvat ja matkailu myös toi muukalaisen lohionkineen.
        Lohi oli paikallisten elinkeino aikansa ja sekös loppui liian pyynnin takia.
        Toiko muukalaisen rahan ja onnen vai tuhon? Se on kysymys. Jäänee vaille vastausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä suurin ja imelin viisaus on jälkiviisaus. Utsjoelle tuli muukalainen joka osti lohitilat palstoina ja turisti joka osti lohiluvat ja matkailu myös toi muukalaisen lohionkineen.
        Lohi oli paikallisten elinkeino aikansa ja sekös loppui liian pyynnin takia.
        Toiko muukalaisen rahan ja onnen vai tuhon? Se on kysymys. Jäänee vaille vastausta.

        Oman sukuni kautta tulleen viisauden kautta voin suoraan sanoa, että muukalainen toi tuhoa tullessaan.
        Jos olis rikkautta sekä onnea tuonut niin minähän eläisin Petsamossa miljardöörin vaimona.
        Mies arvoistais minua tämmöisenä ja sanois : En minä olis mitään ilman sinua vaan yhdessä ollaan kaikkea, koska kestettiin kaikki riidat ja rakkaus piti suhdetta pystyssä. Olit se hullu meistä joka sanoi ” Telttakin käy hyvästä kodista jos ei muuta ole enään!”

        En ole tavannut miestä joka tuohon olis lähtenyt minun kanssa vaan miehet on sanoneet ” Minulla ei ole vara olla sinun kanssa. Teet minut hulluksi. Olet niin sekasin, ettei sinun kanssa järki riitä. Et tarvi mitään etkä edes miestä, koska et ymmärrä rakkaudesta mitään!”

        Olen vastannut : Minulla on vara ja hulluhan sinä olet. Sekasin on sinun pää ja mitä rakkauteen tulee niin sinuna en kehtais edes käyttää tuota sanaa!

        Eli se mikä on mennyttä ei palaa, koska uusi rakkaus on tulevassa. Äidin rakkaus omia lapsia kohtaan ei ole sama rakkaus jota miehen ja naisen välillä on vaikka lapsiakin syntyis, koska lapset voi syntyä myös väärän rakkauden tuloksena. Lapset on syyttömiä siihen ja heille kuuluu sanoa : Kyllä meilläkin rakkautta oli, mutta teidän parasta ajattelin, koska riitelevät aikuiset ei ole kenellekkään hyväksi.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Oman sukuni kautta tulleen viisauden kautta voin suoraan sanoa, että muukalainen toi tuhoa tullessaan.
        Jos olis rikkautta sekä onnea tuonut niin minähän eläisin Petsamossa miljardöörin vaimona.
        Mies arvoistais minua tämmöisenä ja sanois : En minä olis mitään ilman sinua vaan yhdessä ollaan kaikkea, koska kestettiin kaikki riidat ja rakkaus piti suhdetta pystyssä. Olit se hullu meistä joka sanoi ” Telttakin käy hyvästä kodista jos ei muuta ole enään!”

        En ole tavannut miestä joka tuohon olis lähtenyt minun kanssa vaan miehet on sanoneet ” Minulla ei ole vara olla sinun kanssa. Teet minut hulluksi. Olet niin sekasin, ettei sinun kanssa järki riitä. Et tarvi mitään etkä edes miestä, koska et ymmärrä rakkaudesta mitään!”

        Olen vastannut : Minulla on vara ja hulluhan sinä olet. Sekasin on sinun pää ja mitä rakkauteen tulee niin sinuna en kehtais edes käyttää tuota sanaa!

        Eli se mikä on mennyttä ei palaa, koska uusi rakkaus on tulevassa. Äidin rakkaus omia lapsia kohtaan ei ole sama rakkaus jota miehen ja naisen välillä on vaikka lapsiakin syntyis, koska lapset voi syntyä myös väärän rakkauden tuloksena. Lapset on syyttömiä siihen ja heille kuuluu sanoa : Kyllä meilläkin rakkautta oli, mutta teidän parasta ajattelin, koska riitelevät aikuiset ei ole kenellekkään hyväksi.

        Tappaahan minut kuulemma pitäis ja syy on se, että EN SUOSTU NYÖRTYMÄÄN vaan PIDÄN PÄÄNI eli PYSYN KOKOAJAN SANOJENI TAKANA!
        Tuo ei ole KUNNIANLOUKKAUS KETÄÄN KOHTAAN!

        Tuo on SUURINTA RAKKAUTTA ITSEÄÄN JA TOISTA KOHTAAN, koska miksi tyytyä huonoon jos VOI SAADA PARASTA RAKKAUTTA JOKA VOI TUODA ONNEA SEKÄ RAKKAUTTA MYÖS MUILLE EIKÄ MEILLE JOIDEN SYDÄMET EI OLE VIELÄ KOHDANNEET.

        Kyllä tuossa kyseessä rakkaudessa jossa on just SEKSIÄ ja mies lukee mitä kirjoitan joka saa aikaan sen, että tyhjästä nousen niin kuin FENIX LINTU.

        Tämä kaikki on kirjoitettu tähtiin jo paljon ennen meidän syntymää ja tarkoitus on ollut, että kohdataan tässä elämässä. Kyllä just silloin, kun KAIKKI menee päin helvettiä niin, kuin pohjoisessa sanotaan.
        Muualla asiat menee PÄIN VITTUA, mutta jos NUSSIMALLA ASIAT KORJAANTUU niin en minä voi tuohon liittyä tuohon.
        Kyllä se PURRAN ON PAREMPI LASKEA HOUSUT TAI NOSTA HELEMAA NIIN ORPO PÄÄSEE PUKILLE ja PANEE SUOMEN KUNTOON!
        En ole saanut PERUSSUOMALAISILTA töitä joita lupasivat, kun VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN KÄVIN!
        Minä olen PUOLUEETON eli polittisesti riippumaton, mutta joka puolueen pöytään kelpaan keskustelemaan koska ollaan ihmisiä kaikki tuolloin.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tappaahan minut kuulemma pitäis ja syy on se, että EN SUOSTU NYÖRTYMÄÄN vaan PIDÄN PÄÄNI eli PYSYN KOKOAJAN SANOJENI TAKANA!
        Tuo ei ole KUNNIANLOUKKAUS KETÄÄN KOHTAAN!

        Tuo on SUURINTA RAKKAUTTA ITSEÄÄN JA TOISTA KOHTAAN, koska miksi tyytyä huonoon jos VOI SAADA PARASTA RAKKAUTTA JOKA VOI TUODA ONNEA SEKÄ RAKKAUTTA MYÖS MUILLE EIKÄ MEILLE JOIDEN SYDÄMET EI OLE VIELÄ KOHDANNEET.

        Kyllä tuossa kyseessä rakkaudessa jossa on just SEKSIÄ ja mies lukee mitä kirjoitan joka saa aikaan sen, että tyhjästä nousen niin kuin FENIX LINTU.

        Tämä kaikki on kirjoitettu tähtiin jo paljon ennen meidän syntymää ja tarkoitus on ollut, että kohdataan tässä elämässä. Kyllä just silloin, kun KAIKKI menee päin helvettiä niin, kuin pohjoisessa sanotaan.
        Muualla asiat menee PÄIN VITTUA, mutta jos NUSSIMALLA ASIAT KORJAANTUU niin en minä voi tuohon liittyä tuohon.
        Kyllä se PURRAN ON PAREMPI LASKEA HOUSUT TAI NOSTA HELEMAA NIIN ORPO PÄÄSEE PUKILLE ja PANEE SUOMEN KUNTOON!
        En ole saanut PERUSSUOMALAISILTA töitä joita lupasivat, kun VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN KÄVIN!
        Minä olen PUOLUEETON eli polittisesti riippumaton, mutta joka puolueen pöytään kelpaan keskustelemaan koska ollaan ihmisiä kaikki tuolloin.

        Ei mies ole välttämättä Utsjoen kunnassa vaikka sinne kunnanjohtajaksi pääsisin.
        Mies voi olla ihan missä vaan ja Utsjoen kunnassa voi olla vain joku joka on sanonut : Tuo säätäjä pitää saada helevettiin joten tehdään kunnanjohtaja niin löytää sen miehen ja lopettaa pyörittämisen!

        Tuli kyllä mutka matkaan, koska minun ex:ä heitti Kyrön SaKä:stä pihalle joten pitää varmaan hoitaa tuo kuntoon niin saamelaiset asiat edes oikeinee!

        Martin Scheinin ei kyllä minun seksuaalista viettiä saa heräämään vaikka, kuinka PROFESSORI onkin.
        Tohtorin hattu kyllä vois pukea minua ja SILINTERI hattua olen kyllä suunnitellut sekä NAISTEN SMOKKIPUKUA, mutta vaatii sen kepin jossa ISO ON JALOKIVI NUPISSA!

        Ei ole rahaa eikä MILJONÄÄRI MIESTÄ joka sanois : Vittu ostan mitä vaan haluat, kun hoidat tämän asian!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei mies ole välttämättä Utsjoen kunnassa vaikka sinne kunnanjohtajaksi pääsisin.
        Mies voi olla ihan missä vaan ja Utsjoen kunnassa voi olla vain joku joka on sanonut : Tuo säätäjä pitää saada helevettiin joten tehdään kunnanjohtaja niin löytää sen miehen ja lopettaa pyörittämisen!

        Tuli kyllä mutka matkaan, koska minun ex:ä heitti Kyrön SaKä:stä pihalle joten pitää varmaan hoitaa tuo kuntoon niin saamelaiset asiat edes oikeinee!

        Martin Scheinin ei kyllä minun seksuaalista viettiä saa heräämään vaikka, kuinka PROFESSORI onkin.
        Tohtorin hattu kyllä vois pukea minua ja SILINTERI hattua olen kyllä suunnitellut sekä NAISTEN SMOKKIPUKUA, mutta vaatii sen kepin jossa ISO ON JALOKIVI NUPISSA!

        Ei ole rahaa eikä MILJONÄÄRI MIESTÄ joka sanois : Vittu ostan mitä vaan haluat, kun hoidat tämän asian!

        Oikeesti olen vuosia halunnut saada sen NOBEL kultakolikon ja viedä miehen elämänsä TREFFEILLE!
        Totta kai jos tuonne mentäs niin tehtäis jotain mistä TOISET sanois SUOMESSA ” Rauhan Nobel ja tuo ämmä tietää SOTAA RUOTSIN kanssa, mutta Ihan vitun sama!”


    • Anonyymi

      Vihdoin KOK sulkee ryssän pois toiminnastaan:
      https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009919700.html

      "Tämä tarkoittaa, että Venäjän olympiakomitea ei saa toimia toistaiseksi kansallisena olympiakomiteana eikä se saa rahoitusta olympialiikkeeltä."

      Toivottavasti tuo "toistaiseksi" kestää mahdollisimman pitkään. Kenties vuosituhannen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe