Jeesatkaa Holmanämmää

Anonyymi-ap

Sehän on aivan maniassa, eli varmaan maanis-dpresiivinen joka EI ota lääkkeitään, sillon ne alkaa tollasiksi, juttua piisaa missä ei oo järjen häivää. Ne on yleensä vaarallisia vain itselleen, mut voi olla joskus muillekkin.

Tässä ei hyvin käy jos joku ei tee interventiota holman touhuun, uskokaa se.

12

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis jos joku tuntee ja tietää tämän tapauksen, itse en ivalossa elä enkä tiedä mikä tämä tyyppi on, mutta varmasti useat tietää.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18020746l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Huoli-ilmoitus sos.toimeen.

    • Anonyymi

      Ei ne huoli ilmot oo ennenkään hänestä auttaneet

      • Anonyymi

        Kaikki nämä holoman viestit pitäisi riittää, että sos toimi on yhteydessä terveydenhuollon ihmisiin. Holoma tarvitsee apua.


    • Anonyymi

      Ei hänvarmaan aina ole tollanen ollut kun on lapsiakin hankkinut?

      • Anonyymi

        Nykytilanne ja vointi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykytilanne ja vointi?

        Hyvin voin, mutta en voinu tehdä rikosilmoitusta jos en saa todisteita, että HUOLI-ILMOITUKSET on olleet aiheesta ja ne on pyyhkästy samantien pois, kun mulle on soitettu niistä!

        Sossu kävi vielä lomallakin välissä.
        Kunnianloukkaus syytteet tuskin huoli-ilmoituksia on!

        Olen tehnyt AVI:lle ilmoituksia ja toisessa mainitsin koronasta sekä laitoin ” Hengitys vaikeuksia jos tulee niin potilas kuolee Kiveliön baarin kohdalla taksin takapenkille, koska ei meillä 100:ja ambulansseja ole eikä happipulloja sekä maskeja.”

        Olen noin KILARI, että ajattelen ihmisiä enkä sitä LÄSKIÄ HOTELLIN JOHTAJAA joka mätöää kotona ja sanoo ” Maksan siitä, että LAISKAT PIIAT JA RENGIT tekee minun puolesta TYÖT!”


    • Teen huomenna rikosilmoituksen itse, mutta kiitos huolesta ja muistan mainita.
      Hoitelin tänään toiseen asiaan liittyvän rikosilmoituksen sekä kävin vielä pyjama päällä pelastamassa mummon pihalta, koska oli menny vahingossa kiinni ja avaimet jääneet sisälle.
      Kunta perii kuulemma 50-150€ oven avauksesta ja pakottavat hoivakotiin vastointahtoa vaikka pärjäävät kotona.

      • Teen AVI:lle ilmotuksen ja ilmotan, että poliisit ei voi ottaa tutkintaan minun rikosilmoituksia koska kunnianloukkaus rikosilmoituksilla on taas tukittu tuo!

        AVI:n kautta on oikeus myös saada syrjinnästä korvauksia, koska minun ilmoitukset liittyy ihmisten henkiin sekä terveyteen!

        AVI on ottanut minun asioita tutkintaan ennenkin ja Rovaniemi on kuulemma antanut tukensa mulle.


    • Anonyymi

      Mä luulen että hän on kunnan ainoa järkiihmine. Joro tai sitten ainakin yksi lämmin ateria päivässä riittää täälläkin katsomassa asuntoa varten on helppo kuolla nuorena miehenä aloitin kirjoitti Helsingin sanomien etusivu on helppo kuolla ja silleen sekä myös paljon muuta mielenkiintoista seurata lähetyksen jälkeen ajeleen tai parissa ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan on auennut ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen sekä myös ensimmäisen kerran toissa päivänä kattomassa ja Petsamo on helppo kuolla tai sitten ainakin yksi lämmin ateria pitää syödä päivässä tai parissa ja silleen on totuus tuolla hallituksella on pääskyset tulleet and now to get back home projekti toteutettiin lähes aikataulussa.

      • Yritän järkeä käyttää vielä kerran ja AVI:lle voin tehdä ilmoituksen, koska ihmiset on itse tehneet rikosilmoitukset joten poliisi on syytön sekä vain todistaa että noin on käynyt.

        Kunnianloukkaus syytteet tekee minusta valehtelijan ja faktaa on se, että olen joutunut huonompaan asemaan koska tein AVI:lle AIHEESTA ilmoituksen jo vuosia sitten.

        11 heitä on jotka on kunnianloukkaus syytteitä nostelleet ja eivät ole TODISTETTAVASTI hoitaneet velvotteitaan eli edistäneet ihmisoikeus asioita jotka LIITTYY MINUUN ja minun kautta useihin muihin!

        1 oli luopunut, mutta kyllä hänet katson syylliseksi myös!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe