Viikkoni murmelina

Mite onki koko viikko tuntunu olevan yks ja sama päivä aina uudelleen ja uudelleen..🤔
Illalla meen nukkumaan samoissa tunnelmissa kui edellisenä, aamulla herään samalla lailla ja samoissa tunnelmissa. Työpäivät on yhtä ja samaa,
Epätodellisissa sfääreissä hillumista epämääräisen pahan olon kanssa

Päiväpöllö ja muutenki pöllö,

18

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko kyse olla työn aiheuttamasta stressistä. Nykyään kun työelämä on niin hektistä.

      • Nii toi kysymys oli lähinnä hypoteettinen (jos se on oikia sana tähän..) semmosta "ääneen" pohdiskelua🤔
        Mäå olen ite asiasa saanu yllättävänki paljon aikaan töissä, sitä vaan paiskii hommia jotenki sumussa

        Alkuviikosta kehitin uuden termin; vihaompelu😃


      • 🥰.


    • Anonyymi

      Jos olisit mies olisit ätmi, nyt olet ätni :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Eikös ätmit ole kuvailleet elämäänsä juuri noin, tapahtumaköyjää kun ei ole edes naista, ne kuvittelee että nainen korjaisi tilanteen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ätmit ole kuvailleet elämäänsä juuri noin, tapahtumaköyjää kun ei ole edes naista, ne kuvittelee että nainen korjaisi tilanteen.

        -harmiseikirj-

        Aa, niin. Saattaapa olla,
        Ja nyt just oli tuossa se joku joka kaipas vissiin naisesta ja parisuhteesta niinku pelastajaa..

        Määhän olen kai niinku oikeen stereotyyppi sit sinkkunaisesta (eli vanhasta piiasta) ku kissojen kanssa asun😃


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Aa, niin. Saattaapa olla,
        Ja nyt just oli tuossa se joku joka kaipas vissiin naisesta ja parisuhteesta niinku pelastajaa..

        Määhän olen kai niinku oikeen stereotyyppi sit sinkkunaisesta (eli vanhasta piiasta) ku kissojen kanssa asun😃

        Hyvää vauhtia tulossa sellaiseksi, mutta jos teet niinkuin muutkin tilanteeseen heränneet naiset ja muutat naispuoliseksi eräjormaksi vaikka jonnekin Lappiin niin käännät tilanteen voitoksi, vahva erämaissa ilman miesturhakkeita pärjäävä nykyajan naissoturi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää vauhtia tulossa sellaiseksi, mutta jos teet niinkuin muutkin tilanteeseen heränneet naiset ja muutat naispuoliseksi eräjormaksi vaikka jonnekin Lappiin niin käännät tilanteen voitoksi, vahva erämaissa ilman miesturhakkeita pärjäävä nykyajan naissoturi.

        -harmiseikirj-

        Örr.. ehkä mää pärjäilen vaan tässä asfalttiviidakossa🤔

        Sitäpaitsi miks aina pitää muuttaa johonki lappiin?
        Ku kaupunnissa se erakoituminen käy paljo helpommin..
        Oot vaan sitä ihmismassaa, toisin kui jossain mettän keskellä,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Örr.. ehkä mää pärjäilen vaan tässä asfalttiviidakossa🤔

        Sitäpaitsi miks aina pitää muuttaa johonki lappiin?
        Ku kaupunnissa se erakoituminen käy paljo helpommin..
        Oot vaan sitä ihmismassaa, toisin kui jossain mettän keskellä,

        Jostain syystä kaupunkierakkoja ei arvosteta kun niiden erakoitumisen kuvitellaan olevan liian helppoa, siinä ei ole elämän makua, ärräpäitä ja perkelettä, liian laimeaa, ätmitouhua.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä kaupunkierakkoja ei arvosteta kun niiden erakoitumisen kuvitellaan olevan liian helppoa, siinä ei ole elämän makua, ärräpäitä ja perkelettä, liian laimeaa, ätmitouhua.

        -harmiseikirj-

        No tietenkään ei, koska ei tarvi kaivosta nostaa käyttövesiä ja pilkkoa polttopuita ja lämmittäå ne käyttövedet ja ja ja

        En mää siis paheksu ihmisiä jotka tuolleen haluavat elää, mut kaikki ei halua😃 ainakaan koko aikaa,


    • Anonyymi

      Mokään ei muutu paitsi luonto ja omat tekem iset öitä

      • No, syksy saa. Minä en,


    • Anonyymi

      Joka päivä vähän muuttuu joskus enemmän

    • Kun alkaa tutkijaksi isona, on toisenlainen ongelma. Koskaan ei tiedä mitä päivän aikana tapahtuu. 😂 Ja kun vielä valitsee dynaamisia työpaikkoja, asia vaan korostuu.

      Välillä tulee onnistumisia, mutta välillä hakkaa päätä seinään ihan huolella. Toisaalta, kun pää pipinä viikon jälkeen, onnistuu, sitten se tuntuukin ihan kunnolla onnistumiselta.

      • Vieläköhän sitä ite jaksais/viittis opiskella jotain uutta miksi ryhtyis isona🤔


    • Anonyymi

      Selvästi oman miehen puutetta eli miestä ja rakkautta vailla niin elämä on tylsää ja sitä samaa eli bööring tylsää mälsää ilman kumppania

    • On tosi harmi että on paha olla ja kumpa voisin auttaa. Ei itelläkään oo ollut paras viikko kyllä. Paljon tsemppiä voimis ja hyvää mieltä. Toivottavasti olo pian paranee. Ja jos voin vasn mitenkään auttaa niin kerro ihmeessä.🙂.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe