Iltasuden iltapalaketju

Hyvää iltaa. Oliko päivänne antoisa? 🐺
Minä tulin juuri saunasta ja nyt laitan iltapalaa.🍲
Mukavaa iltaa ja myöskin hyvää yötä. 🌃

37

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuka ehtii ekana vastaamaan sudelle

    • Lasten kanssa tuli käytyä pitkästä aikaa arkena puistossa. Super Marjoa tuli pelattua lasten pyynnöstä. Siinä on koko perheen uusi harrastus😂 oikein kiva päivä kaikenkaikkiaan☺️

      Hyvää yötä🤗

      • Sehän on ollut kivaa sitten. ☺️ Mahtavaa.

        Hyvää yötä. ☺️


      • Anonyymi

        Millä konsolilla pelasitte? Mulla oli nintendolla tuo super mario lapsena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä konsolilla pelasitte? Mulla oli nintendolla tuo super mario lapsena.

        Switch:lla pelattiin.🙂 paljon vaikeampi kuin silloin ennen vanhaan kun minä olin nuori.🙂

        8 bittistä tuli itsekin pelattua. 🙌🏻 varmaan vieläkin muistaisin miten sitä pelataan. 😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Switch:lla pelattiin.🙂 paljon vaikeampi kuin silloin ennen vanhaan kun minä olin nuori.🙂

        8 bittistä tuli itsekin pelattua. 🙌🏻 varmaan vieläkin muistaisin miten sitä pelataan. 😁

        Oi että kasibittiset laitteet on kyllä. Minä pelasin C64:llä nuorena ja sitten vähän myöhemin Amigalla... Kivoja aikoja.


      • mustasusi kirjoitti:

        Oi että kasibittiset laitteet on kyllä. Minä pelasin C64:llä nuorena ja sitten vähän myöhemin Amigalla... Kivoja aikoja.

        Retro aikoja on mukava muistella😄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Retro aikoja on mukava muistella😄

        On todellakin ja yhden kaverin kanssa ollaan pelattu vanhoja pelejä ihan tässä hiljattainkin.


      • mustasusi kirjoitti:

        On todellakin ja yhden kaverin kanssa ollaan pelattu vanhoja pelejä ihan tässä hiljattainkin.

        Hei kiva kuulla. Varmasti tuo monia mukavia nuoruus aikoja mieleen🙂


    • Anonyymi

      Mun kälyset iltapalat. 2 keitettyä kananmunaa, 100g maitorahkaa lusikallisella maapähkinävoita. No sain päivän protskut täyteen, niin oli pakko😁

      • No sehän on pidettävä huoli, että saa protskua riittävästi.


    • Anonyymi

      Tulin just yhdestä studiosta 👱‍♀️

      • Ahaa, sehän mielenkiintoista... Mikähän mahtoi olla? :)


    • Iltaa mä syön pizzaa🍕

      • Minäkin laitoin ruokaa, koska olen syönyt viimeksi töissä. On aika kova nälkä nyt...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minäkin laitoin ruokaa, koska olen syönyt viimeksi töissä. On aika kova nälkä nyt...

        mä arvaan että susikin söi pitsaa koska teidän pitää olla samiksia


      • Anonyymi

        Prinsessa oletko tietoinen, että joku vajaa 30 vuotias mies on suhun silmänsä iskenyt täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa oletko tietoinen, että joku vajaa 30 vuotias mies on suhun silmänsä iskenyt täällä?

        Kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä arvaan että susikin söi pitsaa koska teidän pitää olla samiksia

        Ei ollut pitsaa vaan spagettia ja kastiketta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä.

        Et meinaa miestä siitä ottaa 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et meinaa miestä siitä ottaa 😀

        No enhän mä edes tiedä kuka se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et meinaa miestä siitä ottaa 😀

        On teillä haaveet... Että pitäisi joku täysin tuntematon, ottaa mieheksi taikka vaimoksi tuosta vaan... 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On teillä haaveet... Että pitäisi joku täysin tuntematon, ottaa mieheksi taikka vaimoksi tuosta vaan... 😆

        En mä mitää haaveile. Kunhan mietin onko prinsessa tietoinen. Olen sitä paitsi nainen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut pitsaa vaan spagettia ja kastiketta.

        mä olen pettynyt susi suhun,kun teidän pitää olla samiksia. mitä tapahtui kun ette enää samoja asioita tee samaan aikaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On teillä haaveet... Että pitäisi joku täysin tuntematon, ottaa mieheksi taikka vaimoksi tuosta vaan... 😆

        oho onko pientä mustasukkasuutta nyt ilmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oho onko pientä mustasukkasuutta nyt ilmassa.

        En minä mustis. Me olemme Prinsessan kanssa kavereita ja hän saa tehdä, niin kuin tykkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mustis. Me olemme Prinsessan kanssa kavereita ja hän saa tehdä, niin kuin tykkää.

        poistit kaverin tinderistä. millanen kaveri sellaista tekee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        poistit kaverin tinderistä. millanen kaveri sellaista tekee?

        Koska ajattelin, ettei häntä enää kiinnosta minulle jutella.


    • Anonyymi

      Päivä antoi lähinnä kylmää vettä niskaan, eipä sillä että hellettäkään koko vuotta jaksaisi. Kuulast syyspäivät kyllä ihan hienoja. Kaupungin istutuksesta pionin siemeniä. Ne kylvän keväällä penkkiin. Tai ehkä esikasvatan.

      • Lämmin syskyhän nyt on... Täällä ei ole vettä tänään tullut. Ihan ok keliä ja edelleen on +17 astetta.


    • Anonyymi

      Mietin että ois pitänyt tehdä hiit treeni kuntopyorällä mut en taidakaan jaksaa :)

      • Anonyymi

        Just joo. Kaikki muut sai jonkun vastauksen paitsi minä. Pskaa iltaa, eihän mua kukaan huomaa edes täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Kaikki muut sai jonkun vastauksen paitsi minä. Pskaa iltaa, eihän mua kukaan huomaa edes täällä.

        Mitä ihmettä nyt... Anteeksi. Eihän sitä aina jaksa treenata ja joskus hyvä relata vaan. Kuten itsekin tein tänään.


    • Anonyymi

      Iltaa 🐔🤗
      Tuli mieleen siitä, mitä nyt on menossa...jos on köyhä ja rikas...köyhä haluaa rahaa ja rikas on rikastunut rahalla...
      Mutta köyhä ei rikastuu rahalla .
      Hyvää ruokahalua 🍝 minäkin syön nyt.

      • Kiitos, ja hyvää ruokahalua myös sinulle. 🍝
        Kultakin tässä tarpeen ois, vaan ei vie nälkää se pois.


    • Eihän se auta, kuin alistua kohtaloonsa ja pysyä erakkona. Nyt päätä tyynyyn. Hyvää yötä. 🐺 ☯️

    • Anonyymi

      Sus siunakkoo🐑

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe