Ystävälle iltaa

Anonyymi-ap

Kohta on jo viikonloppu.

196

1460

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on kohta viikonloppu. Toivottavasti nähdään.
      Vastaan kuin hänelle. n>m.

      • Anonyymi

        Lopetatoinaisena esiintyminen ätmigubbe!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18022379A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Niin onkin, ihan hyvä. Tekee mieli vähän ottaa iisisti. Iltaa sinnekin.

      • Anonyymi

        Mitä kuuluu tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu tänään?

        Noh. Kivaa viikonloppuu kuitenki. 🙂


      • Anonyymi

        Rentoa viikonloppua. Mitä ajattelit tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu tänään?

        Mietin pitäisikö siltä kaivatulta yrittää vielä jotain kysyä. En tiedä saavutanko sillä mitään enkä tiedä onko se enää täällä.


      • Anonyymi

        Ja miten otat iisisti? Itsellä olisi vähän sama mielessä nyt viikonlopulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten otat iisisti? Itsellä olisi vähän sama mielessä nyt viikonlopulle.

        Jotain hyvää ruokaa, hyviä sarjoja tai leffoja. Sellasta. Rauhallaista ulkoilua jos keli on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin pitäisikö siltä kaivatulta yrittää vielä jotain kysyä. En tiedä saavutanko sillä mitään enkä tiedä onko se enää täällä.

        Riippuu vähä ootko kuin onnellinen sek nykysen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hyvää ruokaa, hyviä sarjoja tai leffoja. Sellasta. Rauhallaista ulkoilua jos keli on hyvä.

        Onpa kiva. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähä ootko kuin onnellinen sek nykysen kanssa.

        Olen mutta ajattelen vähän niin että olen sen kanssa mutta toki se minun kaivattu olisi näkemisen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :)

        Entä sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mutta ajattelen vähän niin että olen sen kanssa mutta toki se minun kaivattu olisi näkemisen arvoinen.

        Asia vaikuttaa vaivaavan sua niin ehkä se kannattaisi yrittää sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sulla?

        Aika samoilla ajatuksilla ja teoilla menee minullakin tämä viikonloppu. :) onko olo jo helpottunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia vaikuttaa vaivaavan sua niin ehkä se kannattaisi yrittää sitten.

        Tosin haluan olla tämän nykyisen kanssa. Hän on minulle tärkeä mutta siinä kaivatussakin oli jotain sellaista mikä jäi mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samoilla ajatuksilla ja teoilla menee minullakin tämä viikonloppu. :) onko olo jo helpottunut?

        On se olo parantumaan päin. Vähän huonosti nukkunut niin väsynyt olo. Jotenkin jännitti olla tänää yksin taas vähää aikaa ku naisystäväl joku tyttöjenilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia vaikuttaa vaivaavan sua niin ehkä se kannattaisi yrittää sitten.

        En tiedä mitä kysyisin siltä minun kaivatulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin haluan olla tämän nykyisen kanssa. Hän on minulle tärkeä mutta siinä kaivatussakin oli jotain sellaista mikä jäi mieleen.

        Saatat satuttaa sitä nykyistä vaan sitten. Kannattaa miettiä tarkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se olo parantumaan päin. Vähän huonosti nukkunut niin väsynyt olo. Jotenkin jännitti olla tänää yksin taas vähää aikaa ku naisystäväl joku tyttöjenilta.

        Sama minulla. Väsynyt vain. Miksi jännittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat satuttaa sitä nykyistä vaan sitten. Kannattaa miettiä tarkkaan.

        Ei se ole muuten kuin kaivattu tasolla kaipausta. Ei sillä ole tekemistä mitenkään irl asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama minulla. Väsynyt vain. Miksi jännittää?

        Jos ois tullu joku huono vointi eikä ois ketää kelle jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ois tullu joku huono vointi eikä ois ketää kelle jutella

        Jutteletteko usein sen naisen kanssa siitä olosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutteletteko usein sen naisen kanssa siitä olosta?

        Jos tulee sellainen olo niin voin jutella hänelle, ei kovin usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole muuten kuin kaivattu tasolla kaipausta. Ei sillä ole tekemistä mitenkään irl asioihin.

        Mitä sitten haluaisit saavuttaa sillä yhteydenotolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulee sellainen olo niin voin jutella hänelle, ei kovin usein

        Okei. Onko se olo sitten ollut välillä huono ja et pystynyt puhumaan siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten haluaisit saavuttaa sillä yhteydenotolla?

        En tiedä. Mietin mitä voisin häneltä kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Onko se olo sitten ollut välillä huono ja et pystynyt puhumaan siitä?

        No ehkä joskus alkuun en uskaltanut, mut nää olot liittyy ihan tuohon lääkkeen lopetukseen ja voi kestää pari-kolme viikkoakin. Kyl tää tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä joskus alkuun en uskaltanut, mut nää olot liittyy ihan tuohon lääkkeen lopetukseen ja voi kestää pari-kolme viikkoakin. Kyl tää tästä.

        Jaksaako se kuunnella ja tukea sitten? Onko minusta ollut apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaako se kuunnella ja tukea sitten? Onko minusta ollut apua?

        On sinusta apua ollut ja nyt ei edes jännitä enää kun pääsin juttelee sulle. Kyllä se kuuntelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinusta apua ollut ja nyt ei edes jännitä enää kun pääsin juttelee sulle. Kyllä se kuuntelee.

        Hyvä jos ei jännitä. Ei minuakaan. Olen saanut itsevarmuutta itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos ei jännitä. Ei minuakaan. Olen saanut itsevarmuutta itsekin.

        Hienoa kuulla :D ja olo on parantunut sen myötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kuulla :D ja olo on parantunut sen myötä?

        On voisi näin sanoa. Edelleen olen välillä epävarma mutta se on ihan inhimillistä. Tuntuu että on varmuutta ja on tullut hyväksytyksi osaksi muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kuulla :D ja olo on parantunut sen myötä?

        Mitähän voisin kysyä siltä kaivatulta. En keksi oikein enää kysymyksiä sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän voisin kysyä siltä kaivatulta. En keksi oikein enää kysymyksiä sille.

        Kun mietit tilannetta niin oot onnellinen ja nykyinen mies on tärkeä. Et keksi mitä kysyisit siltä kaivatulta. Eikö ois parempi vaa antaa olla ja nauttia tosta mitä sulla nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mietit tilannetta niin oot onnellinen ja nykyinen mies on tärkeä. Et keksi mitä kysyisit siltä kaivatulta. Eikö ois parempi vaa antaa olla ja nauttia tosta mitä sulla nyt on.

        Mutta kun se ei oikein usko minuun. Ehkä vain odotan sitä kaivattua kuitenkin mutta olen edelleen hänen kanssaan. Olen onnellinen mutta se minun mies ei taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se ei oikein usko minuun. Ehkä vain odotan sitä kaivattua kuitenkin mutta olen edelleen hänen kanssaan. Olen onnellinen mutta se minun mies ei taida olla.

        Miten ei usko siis? Miksei olisi onnellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ei usko siis? Miksei olisi onnellinen?

        En tiedä miksi ei. Hänelläkin taitaa olla jotain ongelmia itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi ei. Hänelläkin taitaa olla jotain ongelmia itsensä kanssa.

        Yrittäkää keskustella aiheesta. Kerrot vaikka hänelle et hän on sulle tärkeä. Kyllä miehetkin kaipaa sellaista kuulla joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäkää keskustella aiheesta. Kerrot vaikka hänelle et hän on sulle tärkeä. Kyllä miehetkin kaipaa sellaista kuulla joskus.

        Ei se oikein usko sitäkään sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oikein usko sitäkään sanaa.

        Onpa ikävää. Onko se aina ollut sellanen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää. Onko se aina ollut sellanen?

        Ei aina ole sellainen ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina ole sellainen ollut.

        Tietääkö se sitte tästä meidän kirjoittelusta? Jos vaikka suuttunut tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö se sitte tästä meidän kirjoittelusta? Jos vaikka suuttunut tästä.

        Ei se tiedä. En usko että on suuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tiedä. En usko että on suuttunut.

        Okei. Entä oletko puhunut jostain entisestä kaivatusta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Entä oletko puhunut jostain entisestä kaivatusta sitten?

        Olen sanonut hänelle siitä kyllä. Että on ollut ihastuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut hänelle siitä kyllä. Että on ollut ihastuksia.

        Voihan se sitten olla et se vaikuttaa. Jos ajattelee et ihastut kohta johonkin häntä parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se sitten olla et se vaikuttaa. Jos ajattelee et ihastut kohta johonkin häntä parempaan.

        Niin se voi olla. Mutta ei hänen huono käytös oikein muuta kuin ylläpidä sitä tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se sitten olla et se vaikuttaa. Jos ajattelee et ihastut kohta johonkin häntä parempaan.

        Enkä voi sille kaipaukselle oikein mitään. Haluan tosissaan olla miehenkin kanssa ja pystyn olemaan. Mutta jos ei osaa käyttäytyä tai näyttää välittämistään takaisin niin on aika hankala itsekään vain ylläpitää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä voi sille kaipaukselle oikein mitään. Haluan tosissaan olla miehenkin kanssa ja pystyn olemaan. Mutta jos ei osaa käyttäytyä tai näyttää välittämistään takaisin niin on aika hankala itsekään vain ylläpitää mitään.

        Onhan se niin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä voi sille kaipaukselle oikein mitään. Haluan tosissaan olla miehenkin kanssa ja pystyn olemaan. Mutta jos ei osaa käyttäytyä tai näyttää välittämistään takaisin niin on aika hankala itsekään vain ylläpitää mitään.

        Öitä nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se niin kyllä.

        Se mahdollistaa ajatuksen. Jos olisin täysin onnellinen en ajattelisi muita. Tosin en mikään täysin tyytymätön ole joten olen siksi lojaali. Muuten saattaisin laittaa poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö se sitte tästä meidän kirjoittelusta? Jos vaikka suuttunut tästä.

        En usko että suuttuisi meidän kirjoittelusta vaikka tietäisi. Harvoin löytää sellaista jolle pystyy sanomaan ihan kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että suuttuisi meidän kirjoittelusta vaikka tietäisi. Harvoin löytää sellaista jolle pystyy sanomaan ihan kaikesta.

        Niin eipä tästä mitään syytä mustasukkainen ole olla. Toisen pitää pystyä luottamaan toiseen sen verran et vastakkaisen sukupuolen kavereita saa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipä tästä mitään syytä mustasukkainen ole olla. Toisen pitää pystyä luottamaan toiseen sen verran et vastakkaisen sukupuolen kavereita saa olla.

        Minun kanssa voi ainakin puhua mitä haluaa. Hyvistä ja huonoistakin asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kanssa voi ainakin puhua mitä haluaa. Hyvistä ja huonoistakin asioista.

        Niin voikin. Tai mä ainakin voin, jos sitä tarkoitit? Mitäs tähän päivään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipä tästä mitään syytä mustasukkainen ole olla. Toisen pitää pystyä luottamaan toiseen sen verran et vastakkaisen sukupuolen kavereita saa olla.

        En löytänyt sitä kaivattuani täällä. Koitin kysellä kahdesti. Hän ei joko ole täällä tai sitten on piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voikin. Tai mä ainakin voin, jos sitä tarkoitit? Mitäs tähän päivään?

        Sitäkin. En kaikkien kanssa itsekään pysty olemaan avoin. Tuli mieleen tänään kun oli yksi ahdistava hetki aiemmin olin siis reilusti minua vanhemman miehen kanssa jouduin olemaan yksin ja hänen lähellään. En oikein pystynyt katsomaan mihinkään ja hän alkoi minulle jotain puhumaan ja tökkimään. Oli vain sellainen olo että tein kuolemaa sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voikin. Tai mä ainakin voin, jos sitä tarkoitit? Mitäs tähän päivään?

        Mitä sinun päivään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt sitä kaivattuani täällä. Koitin kysellä kahdesti. Hän ei joko ole täällä tai sitten on piilossa.

        Ei hän varmaan sitten ole täällä. Jotkut tylsistyneet saattavat alkaa esittämäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän varmaan sitten ole täällä. Jotkut tylsistyneet saattavat alkaa esittämäänkin.

        Voi olla. En tiedä mutta ei tullutkaan tuota ajatelleeksi. Minun on jotenkin vaikea myöntää olevani väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin. En kaikkien kanssa itsekään pysty olemaan avoin. Tuli mieleen tänään kun oli yksi ahdistava hetki aiemmin olin siis reilusti minua vanhemman miehen kanssa jouduin olemaan yksin ja hänen lähellään. En oikein pystynyt katsomaan mihinkään ja hän alkoi minulle jotain puhumaan ja tökkimään. Oli vain sellainen olo että tein kuolemaa sisältä.

        Tuntuiko se siks kun jotenkin lähenteli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. En tiedä mutta ei tullutkaan tuota ajatelleeksi. Minun on jotenkin vaikea myöntää olevani väärässä.

        Pitää muistaa et tääl on ihmeellistä porukkaa ketkä haluaa vaan sekottaa ja esittää. En tiedä mikä motiivi niillä siihen on. Mutta ainahan on mahdollisuus et se mies on ollut täällä. On mullakin joskus vaikea myöntää et oon väärässä mut olen siinä parantanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun päivään?

        Tällästä oleiluu vaa, ulkona vesisade. Telkkarin katseluu ja rentouilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuiko se siks kun jotenkin lähenteli?

        Tuntui se katselukin. Jotenkin sellainen olo että oli koko ajan tarkkailun alla. Sekin kun oli yksin todella epämiellyttävä olla ja sitten toinen alkaa vielä tökkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää muistaa et tääl on ihmeellistä porukkaa ketkä haluaa vaan sekottaa ja esittää. En tiedä mikä motiivi niillä siihen on. Mutta ainahan on mahdollisuus et se mies on ollut täällä. On mullakin joskus vaikea myöntää et oon väärässä mut olen siinä parantanut.

        Minäkin koitan parantua siitä. Monilla tulee sellainen ylimielinen olo minusta jos en myönnä vääryyttä. Pitäisi vain nöyränä sanoa en osaa enkä tiedä. Se voi olla niin tai sitten se oli se. Tosin epäilin koko ajan kun puhui ihan jotain muutakin välissä mikä ei edes liittynyt minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällästä oleiluu vaa, ulkona vesisade. Telkkarin katseluu ja rentouilua.

        Mitä tykkäät katsoa telkkarista? Itse seuraan välillä ohjelmia tai pelailen ihan jotain ajankuluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui se katselukin. Jotenkin sellainen olo että oli koko ajan tarkkailun alla. Sekin kun oli yksin todella epämiellyttävä olla ja sitten toinen alkaa vielä tökkimään.

        Outoa sellainen tökkiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tykkäät katsoa telkkarista? Itse seuraan välillä ohjelmia tai pelailen ihan jotain ajankuluksi.

        Jotut sellaset viihdeohjelmat on hauskoja, vaikka sellaset visailut tai sketsiohjelmat. Mitä pelailet? On mullakin pelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa sellainen tökkiminen.

        Hän varmaan näki että nyt ahdistaa. Koitti vain lievittää sitä varmaan vaikka pahensi vain tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän varmaan näki että nyt ahdistaa. Koitti vain lievittää sitä varmaan vaikka pahensi vain tilannetta.

        Vanha voi olla jo vähän höperö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotut sellaset viihdeohjelmat on hauskoja, vaikka sellaset visailut tai sketsiohjelmat. Mitä pelailet? On mullakin pelejä.

        Minä taas tykkään sellaisista kisailuohjelmista. Kisaavat toisiaan vastaan tai sitten nämä missä etsitään kumppania. Jotain ilmaispelejä pelaan satunnaisesti. Enemmän ehkä pleikkarilla. Mitä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha voi olla jo vähän höperö

        Varmaankin. Ehkä ei tiennyt miten toimia mutta en itse olisi tuolleen toista lähtenyt koskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tykkään sellaisista kisailuohjelmista. Kisaavat toisiaan vastaan tai sitten nämä missä etsitään kumppania. Jotain ilmaispelejä pelaan satunnaisesti. Enemmän ehkä pleikkarilla. Mitä itse?

        Kisailut on hyviä. Pleikkarii mä pelaan kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha voi olla jo vähän höperö

        Miten tuollaisen ajatuksen yli voisi tavallaan päästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kisailut on hyviä. Pleikkarii mä pelaan kans.

        Mitä pelejä siellä? Ollaan siinäkin samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuollaisen ajatuksen yli voisi tavallaan päästä?

        Ai ku on vaikeaa olla väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pelejä siellä? Ollaan siinäkin samanlaisia.

        Ajopelejä ja urheilupelejä. Pelit on tosi hyviä joskus kun niihin pääsee uppotumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ku on vaikeaa olla väärässä?

        Ei se vaan tuo vanhan miehen lähellä oleva kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajopelejä ja urheilupelejä. Pelit on tosi hyviä joskus kun niihin pääsee uppotumaa.

        Okei. Itse en ajopelejä tai urheilua pelaa mutta ihan kaikkea muuta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Itse en ajopelejä tai urheilua pelaa mutta ihan kaikkea muuta. :)

        Jotain sotapelejä vai? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vaan tuo vanhan miehen lähellä oleva kokemus.

        Ehkä pitäisi vaan ajatella ettei se pahaa ajatellut. Eihän se mukavaa ole ja ei kai sellasta tökkimistä tarvitse oppiakaan sitämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sotapelejä vai? :D

        No en nyt niitä sentään. Kuumottavimpia olisi sellaiset missä joutuisi hiipimään ja ampumaan muita pelaajia jostain hämärästä tai ei edes muita pelaajia vaan vaikka robottejakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pitäisi vaan ajatella ettei se pahaa ajatellut. Eihän se mukavaa ole ja ei kai sellasta tökkimistä tarvitse oppiakaan sitämää.

        Onhan tuo jo melkein ahdistelua. Haluaisin vain saada sen pois päästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo jo melkein ahdistelua. Haluaisin vain saada sen pois päästäni.

        No oliko se tilanne mikä voi toistua? Joku dun tuttu vai miksi jouduit siihe tilanteesee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt niitä sentään. Kuumottavimpia olisi sellaiset missä joutuisi hiipimään ja ampumaan muita pelaajia jostain hämärästä tai ei edes muita pelaajia vaan vaikka robottejakin. :D

        On mulla sellasiakin pelejä, mut viime aikoina en oo jaksanu niitä pelaa. Onhan ne jänniä etenkin jos netissä pelaa muita vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oliko se tilanne mikä voi toistua? Joku dun tuttu vai miksi jouduit siihe tilanteesee?

        Tuntematon. En toivottavasti näe samaa henkilöä enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla sellasiakin pelejä, mut viime aikoina en oo jaksanu niitä pelaa. Onhan ne jänniä etenkin jos netissä pelaa muita vastaan.

        On jänniä. Pelasitko paljon nuoruudessa sellaisia? Ja olitko joskus lapsena enemmän kiltti vai olitko sellainen joka teki aina rajoja vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jänniä. Pelasitko paljon nuoruudessa sellaisia? Ja olitko joskus lapsena enemmän kiltti vai olitko sellainen joka teki aina rajoja vastaan?

        Nuorena pelasin sellasia. Oon ollut aina kiltti vaikka itse sanonki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematon. En toivottavasti näe samaa henkilöä enää koskaan.

        Ymmärrän, outoa käytöstä tuntemattomalta. Toivottavasti et sitä kohtaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena pelasin sellasia. Oon ollut aina kiltti vaikka itse sanonki :D

        Et siis sellainen joka polttaisi ja ravaisi ties missä. Minäkin aina sellainen kunnollinen ollut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, outoa käytöstä tuntemattomalta. Toivottavasti et sitä kohtaa enää.

        Tosi outoa se oli. Sanoinkin siinä ääneen että älä koske minuun ilman lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis sellainen joka polttaisi ja ravaisi ties missä. Minäkin aina sellainen kunnollinen ollut. :D

        En oo polttanut ikinä. Oon aina ollut tosi rauhallinen myös. Koulussa olin sellanen aika hiljanen tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo polttanut ikinä. Oon aina ollut tosi rauhallinen myös. Koulussa olin sellanen aika hiljanen tyyppi.

        Missä vaiheessa sinulle tuli kasvupyrähdys ja kuuluitko aina pitkiin? Varmaan tytöt tykänneet silloinkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi outoa se oli. Sanoinkin siinä ääneen että älä koske minuun ilman lupaa.

        Hyvä et sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et sanoit.

        Oli tosi outoa eikä hän edes pahoitellut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo polttanut ikinä. Oon aina ollut tosi rauhallinen myös. Koulussa olin sellanen aika hiljanen tyyppi.

        Ja olin minäkin aika hiljainen. Joskus lapsena olen ollut riidanhaastaja. Varmaan sekin johtunut pelosta olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa sinulle tuli kasvupyrähdys ja kuuluitko aina pitkiin? Varmaan tytöt tykänneet silloinkin. :)

        En kuulunut aina pitkiin. Kasvupyrähdys tuli joskus 12-13 vuotiaana muistaakseni, yläasteen alkuun. Olin ihan hyvä koulussa, ni ei tytöt oikee siinä iässä kiinnostu sellasista. Myöhemmissä kouluissa enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulunut aina pitkiin. Kasvupyrähdys tuli joskus 12-13 vuotiaana muistaakseni, yläasteen alkuun. Olin ihan hyvä koulussa, ni ei tytöt oikee siinä iässä kiinnostu sellasista. Myöhemmissä kouluissa enempi.

        Totta. Onko sinulla ollut silmälasit tai onko nyt? Ja onko ollut pidempää tukkaa silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Onko sinulla ollut silmälasit tai onko nyt? Ja onko ollut pidempää tukkaa silloin?

        Ei oo laseja. No vähä pidempää joo, ei mitää tosi pitkää kuitenkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo laseja. No vähä pidempää joo, ei mitää tosi pitkää kuitenkaa.

        Joo. Ajattelin kun joskus sanoit että on pidempääkin ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulunut aina pitkiin. Kasvupyrähdys tuli joskus 12-13 vuotiaana muistaakseni, yläasteen alkuun. Olin ihan hyvä koulussa, ni ei tytöt oikee siinä iässä kiinnostu sellasista. Myöhemmissä kouluissa enempi.

        Mitä tuo hyvä koulussa eli saitko yleensä joka aineesta 10?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ajattelin kun joskus sanoit että on pidempääkin ollut.

        On mutta ei se nyt mikää olkapäille oleva oo ollut 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta ei se nyt mikää olkapäille oleva oo ollut 😀

        Niin kyllä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo hyvä koulussa eli saitko yleensä joka aineesta 10?

        En. Tai niinku se oli jotenki helppoa mulle. Sain lukematta jotain kaseja tai ysejä. Pystyin hyvin keskittymää ja oppimaan siel tunneilla ni ei tatvinnut lukee :D lukiossa sitten ku luin sain kul yleensä kymppejä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo hyvä koulussa eli saitko yleensä joka aineesta 10?

        Entä sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Tai niinku se oli jotenki helppoa mulle. Sain lukematta jotain kaseja tai ysejä. Pystyin hyvin keskittymää ja oppimaan siel tunneilla ni ei tatvinnut lukee :D lukiossa sitten ku luin sain kul yleensä kymppejä 🙂

        Se on varmaan aika yksilöllistä miten oppii. Varmaan tuossa jos oppii kuuntelemalla sopii hyvin tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sä?

        Minähän olin tunnollinen lukija. Siksi sain ihan hyviä arvosanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän olin tunnollinen lukija. Siksi sain ihan hyviä arvosanoja.

        Kiva kuulla et oot saanut hyvät arvosanat. Entä petytitkö jos saitkin vaikka heikomman numeron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla et oot saanut hyvät arvosanat. Entä petytitkö jos saitkin vaikka heikomman numeron?

        Tietysti petyin. Mutta en antanut sen haitata eli ei se maailma siitä romahtanut. Entä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti petyin. Mutta en antanut sen haitata eli ei se maailma siitä romahtanut. Entä sinulla?

        Yhes kohtaa petyin ku olin saanu pelkästää parasta arvosanaa ja sain kerran yhden vähä heikomman. Uskon et se oli vähän alkua sille mun pakko-oireilulle, kun kaiken piti sujua täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhes kohtaa petyin ku olin saanu pelkästää parasta arvosanaa ja sain kerran yhden vähä heikomman. Uskon et se oli vähän alkua sille mun pakko-oireilulle, kun kaiken piti sujua täydellisesti.

        Piti minunkin olla täydellinen kunnes tajusin etten ollutkaan. Mutta tuskin kukaan on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti minunkin olla täydellinen kunnes tajusin etten ollutkaan. Mutta tuskin kukaan on?

        Ei kukaan olekaan. Enkä mä sitä tarkottanut täydellisyydellä vaan et halusin suoriutua täydellisesti kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti minunkin olla täydellinen kunnes tajusin etten ollutkaan. Mutta tuskin kukaan on?

        Olisin itse toivonut paljon enemmän tukea siihen aikaan kun olin nuori. Olin loppujen lopuksi tosi yksin ja täysin hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan olekaan. Enkä mä sitä tarkottanut täydellisyydellä vaan et halusin suoriutua täydellisesti kaikesta.

        Minäkin halusin kunnes en suoriutunut kaikesta yhtä hyvin. Menin jotenkin lukkoon ja hyväksyin sen silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin halusin kunnes en suoriutunut kaikesta yhtä hyvin. Menin jotenkin lukkoon ja hyväksyin sen silti.

        Mutta siihenkin voi oppia ettei kaikki mene aina täydellisesti. Itsekin aloin sitten lopulta suoritumaan paremmin asioista kun en pelännyt epäonnistua. Siitä tulikin sellainen itseluottamus tekemiseen että "mähän osaan tän"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siihenkin voi oppia ettei kaikki mene aina täydellisesti. Itsekin aloin sitten lopulta suoritumaan paremmin asioista kun en pelännyt epäonnistua. Siitä tulikin sellainen itseluottamus tekemiseen että "mähän osaan tän"

        Niin siihen voi oppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siihen voi oppia.

        Enempää ei kuitenkaan voi tehdä kun parhaansa. Jos joku asia epäonnistuu ei se oo maailman loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Onko sinulla ollut silmälasit tai onko nyt? Ja onko ollut pidempää tukkaa silloin?

        Onko sulla sitten laseja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempää ei kuitenkaan voi tehdä kun parhaansa. Jos joku asia epäonnistuu ei se oo maailman loppu.

        Ei olekaan. Ja minullekin paras oppi oli se ettei koskaan tarvitse olla mitenkään valmis ja on ihan ok epäonnistuakin jossain. Siitä oppii parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sitten laseja?

        Ei ole laseja minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Ja minullekin paras oppi oli se ettei koskaan tarvitse olla mitenkään valmis ja on ihan ok epäonnistuakin jossain. Siitä oppii parhaiten.

        Minä aina ajattelin itseäni jotenkin erinomaisena. Eihän minulla koskaan voisi olla mitään mt häiriötä. Mutta lopulta olin ihan samaa kuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aina ajattelin itseäni jotenkin erinomaisena. Eihän minulla koskaan voisi olla mitään mt häiriötä. Mutta lopulta olin ihan samaa kuin muutkin.

        Kaikilla ihmisillä niitä joskus on. Ei sellasta ole kellä ei olis. Toisilla ne kestää vähemmän toisilla enemmän. Toisia ne häiritsee enemmän toisia vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempää ei kuitenkaan voi tehdä kun parhaansa. Jos joku asia epäonnistuu ei se oo maailman loppu.

        Lopulta olen ylpeä itsestäni. Niin monesta vaikeasta asiasta selvinnyt ja silti pystyin kaikkeen tuohon ja olen edelleen valmis kaikkeen. Taistellut vain tieni ja jaksan sitä edelleen tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laseja minulla.

        Okei. Mä treenasin kuitenkin jalkoja tänää ja nyt jo tiedän et huomenna on tosi kipeet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mä treenasin kuitenkin jalkoja tänää ja nyt jo tiedän et huomenna on tosi kipeet :D

        Hyvä että treenasit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että treenasit. :D

        Voisitko sen miehen kanssa mennä salille? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että treenasit. :D

        Nii mitä pelejä pelaat et kertonut? Jäi kiinnostaa 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sen miehen kanssa mennä salille? :D

        Voisin jos oltaisiin siellä vain kahdestaan. Harmi ettei näin olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mitä pelejä pelaat et kertonut? Jäi kiinnostaa 😀

        Jotain tasohyppelyitä pelaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siihenkin voi oppia ettei kaikki mene aina täydellisesti. Itsekin aloin sitten lopulta suoritumaan paremmin asioista kun en pelännyt epäonnistua. Siitä tulikin sellainen itseluottamus tekemiseen että "mähän osaan tän"

        Vaaditko itse naiselta tuota samaa että pitää olla jollain tasolla hyvin pärjännyt tai osaava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tasohyppelyitä pelaan.

        No oisin ehkä sitä arvannut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oisin ehkä sitä arvannut :D

        Ihan hauskoja on. Saa ajatukset muualle ainakin hetkellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaditko itse naiselta tuota samaa että pitää olla jollain tasolla hyvin pärjännyt tai osaava?

        En vaadi. Tietysti en nyt ehkä haluaisi naista kuka viihtyy baareissa tai tupakoi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaadi. Tietysti en nyt ehkä haluaisi naista kuka viihtyy baareissa tai tupakoi paljon.

        En minäkään sellaista haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään sellaista haluaisi.

        Mieheltä siis. Riittää että on kunnollinen ja siitä kaikki muu on plussaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaadi. Tietysti en nyt ehkä haluaisi naista kuka viihtyy baareissa tai tupakoi paljon.

        Näkyykö tuo sinulla mitenkään töissä jos olet epäonnistunut jossakin romahtaako se osaamisen tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö tuo sinulla mitenkään töissä jos olet epäonnistunut jossakin romahtaako se osaamisen tunne?

        Ei oikeastaan. Tiedän et osaan sen mitä teen eikä pitkää aikaan ole mitään virheitä tullutkaan. Varmaan jos toistuvasti alkais tulee virheitä ni ajattelisin etten enää osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan. Tiedän et osaan sen mitä teen eikä pitkää aikaan ole mitään virheitä tullutkaan. Varmaan jos toistuvasti alkais tulee virheitä ni ajattelisin etten enää osaa.

        Hyvä että menee hyvin sitten siltä osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että menee hyvin sitten siltä osalta.

        Kaikille tulee kuitenkin joskus virheitä vaikka ois kuin hyvä tekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille tulee kuitenkin joskus virheitä vaikka ois kuin hyvä tekijä.

        Varmasti tulee ja se on ihan inhimillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille tulee kuitenkin joskus virheitä vaikka ois kuin hyvä tekijä.

        Miten sait idean yrittämiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaadi. Tietysti en nyt ehkä haluaisi naista kuka viihtyy baareissa tai tupakoi paljon.

        Ehkä se minun kaivattukaan ei sitten vaadi tuota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se minun kaivattukaan ei sitten vaadi tuota?

        En usko et vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et vaatii.

        Joo. Miten sait sitten idean yrittämiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Miten sait sitten idean yrittämiseen?

        Mut enhän mä ole kertonut olenko yrittäjä vai en :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut enhän mä ole kertonut olenko yrittäjä vai en :D

        Sanoit kyllä siellä joskus. Tai ainakin siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit kyllä siellä joskus. Tai ainakin siihen suuntaan.

        Niin mutten suoraan :D hyvä muisti sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Miten sait sitten idean yrittämiseen?

        Np jos mahdollisesti oisin niin varmaankin se vapaus toteuttaa itseään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutten suoraan :D hyvä muisti sulla.

        No tottakai muistan asioita. :D vielä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Np jos mahdollisesti oisin niin varmaankin se vapaus toteuttaa itseään :D

        Okei. Onhan se hienoa jos on uskoltanut lähteä yrittämään ja jos vielä pärjää siinä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Onhan se hienoa jos on uskoltanut lähteä yrittämään ja jos vielä pärjää siinä. :)

        Mietin et mahtaisiko sua ahdistaa jos joskus jossain kohdattais, mitä veikkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin et mahtaisiko sua ahdistaa jos joskus jossain kohdattais, mitä veikkaat?

        Se riippuu tosi paljon tilanteesta ja jos en ole ennen sinua nähnyt niin vaikea arvioida. Yleisesti ei ahdista tosin jos joku oikein näyttävä tulee vastaan niin saatan häkeltyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu tosi paljon tilanteesta ja jos en ole ennen sinua nähnyt niin vaikea arvioida. Yleisesti ei ahdista tosin jos joku oikein näyttävä tulee vastaan niin saatan häkeltyä.

        Okei 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 🙂

        Miten itsellä yleensä jos kohtaat jonkun minunlaisen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itsellä yleensä jos kohtaat jonkun minunlaisen? :)

        Ehkä se vähän jännittäisi mut ei ahdistaisi mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se vähän jännittäisi mut ei ahdistaisi mitenkään.

        Mikä siinä jännittäisi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä jännittäisi sitten?

        Oishan se jännittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se jännittävää.

        Miksi jännittäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jännittäisi?

        No eikö se sua? Jännä kun on joku kuka nikn hyvin tuntee vaikka ei tunnekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se sua? Jännä kun on joku kuka nikn hyvin tuntee vaikka ei tunnekaan.

        Jännittäisi tietysti. Mutta nopeasti se siitä lähtisi kun pääsee juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se sua? Jännä kun on joku kuka nikn hyvin tuntee vaikka ei tunnekaan.

        Enkä nyt niin jännittävä ole. Saan monet kyllä ihan pyörälle päästään mutta ihan mukavaksi sanoisin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä nyt niin jännittävä ole. Saan monet kyllä ihan pyörälle päästään mutta ihan mukavaksi sanoisin. :)

        Uskon kyllä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä :D

        Minä vain olen sellainen. :) mutta saat sinäkin välillä kun mietin välillä mitä oikein tarkoitat. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain olen sellainen. :) mutta saat sinäkin välillä kun mietin välillä mitä oikein tarkoitat. :)

        Mä luulin et tarkotit eri tavalla pyörälle :D no joo varmasti saan pään pyörälle jutuillani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin et tarkotit eri tavalla pyörälle :D no joo varmasti saan pään pyörälle jutuillani

        Millä tavalla sitten ajattelit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sitten ajattelit? :)

        Luulin et ulkonäöstä pää pyörälle 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et ulkonäöstä pää pyörälle 😀

        Häkeltyy moni siitäkin. :D en tiedä onko se hyvällä vai olinko vaan niin peikon näköinen että säikähtivät. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häkeltyy moni siitäkin. :D en tiedä onko se hyvällä vai olinko vaan niin peikon näköinen että säikähtivät. :D

        Vieraisiin ihmisiin ei saa luottaa tuolla tavalla, muista se aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häkeltyy moni siitäkin. :D en tiedä onko se hyvällä vai olinko vaan niin peikon näköinen että säikähtivät. :D

        Ei kai nyt peikon sentään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraisiin ihmisiin ei saa luottaa tuolla tavalla, muista se aina.

        Miten niin luottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt peikon sentään :D

        Eihän sitä tiedä. Monet nuoretkin vain alkavat hermostua lähelläni ja haromaan hiuksiaan. Pojat alkavat innostua koittavat machoilla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraisiin ihmisiin ei saa luottaa tuolla tavalla, muista se aina.

        Jos tämä nyt oli minulle peikolle niin en kovinkaan luota edes ihmisiin. Vielä vähemmän tuntemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin luottaa?

        Ei se ole mun kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä. Monet nuoretkin vain alkavat hermostua lähelläni ja haromaan hiuksiaan. Pojat alkavat innostua koittavat machoilla. :D

        Ai jaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mun kommentti

        Tajusin kyllä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa :D

        Olen ehkä niin nuorekas. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa :D

        Paitsi se minun kaivattu. Jäi vain tuijottamaan. Yksi harvoista kenestä en saanut mitään irti ajatuksista siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi se minun kaivattu. Jäi vain tuijottamaan. Yksi harvoista kenestä en saanut mitään irti ajatuksista siis. :D

        Mietin sitäkin jos olisin hänen kanssaan jutellut ja olisi paljastunutkin sitä ja tuota hänestä niin olisiko se kaikki kiinnostus lopahtanut. Minulla kun se alkaa nopeasti ja saattaa päättyä yhtä nopeasti kuin alkanutkin. Ehkä olisin silti jaksanut häntä katsoa millainen tahansa olisi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin sitäkin jos olisin hänen kanssaan jutellut ja olisi paljastunutkin sitä ja tuota hänestä niin olisiko se kaikki kiinnostus lopahtanut. Minulla kun se alkaa nopeasti ja saattaa päättyä yhtä nopeasti kuin alkanutkin. Ehkä olisin silti jaksanut häntä katsoa millainen tahansa olisi ollut.

        Mikä olis sellaista mikä johtaisi kiinnostuksen lopahtamiseen? Hyvää uutta viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olis sellaista mikä johtaisi kiinnostuksen lopahtamiseen? Hyvää uutta viikkoa.

        Se on varmaan vähän yksilöllistä. Aika vaikea tietää ja sen voi tietää tavallaan vain kokemalla tai näkemällä ihminen. Samoin hyvää uutta viikkoa. :) aika pitkä ketju tästäkin tullut. Pitäisiköhän uutta tehdä niin ei tarvitse aina selata loppuun. :) mikä sinulla olisi sellainen asia toisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan vähän yksilöllistä. Aika vaikea tietää ja sen voi tietää tavallaan vain kokemalla tai näkemällä ihminen. Samoin hyvää uutta viikkoa. :) aika pitkä ketju tästäkin tullut. Pitäisiköhän uutta tehdä niin ei tarvitse aina selata loppuun. :) mikä sinulla olisi sellainen asia toisessa?

        Varmaan sellainen et toinen ei osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sellainen et toinen ei osaa käyttäytyä.

        Ai sellainen että tekee mitä huvittaa? Vai mitä tarkoitat tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sellainen että tekee mitä huvittaa? Vai mitä tarkoitat tuolla?

        Sellainen kuka on töykeä tai ilkeä ihmisille. Ettei ole mitään käytöstapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen kuka on töykeä tai ilkeä ihmisille. Ettei ole mitään käytöstapoja.

        Mietin juuri itseäni että millainen oikein olen. Töykeä tai ilkeä en ainakaan halua olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin juuri itseäni että millainen oikein olen. Töykeä tai ilkeä en ainakaan halua olla.

        Et sellaiselta vaikutakaan. En haluisi jutella jos joku olisi ilkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sellaiselta vaikutakaan. En haluisi jutella jos joku olisi ilkeä.

        Kiva jos en vaikuta sellaiselta. Et sinäkään. :)


    • Mulla viikonloppu jo alkanut. Nyt pitää tankata vettä ihan hitokseen, ettei ole huono olo huomenna.

    • Anonyymi

      Todelliset ystäväni ovat nykyään aika vähissä, vaikka sosiaalinen yritän ollakin. On luvattu, että tutustumme sielunkumppaneihin/sielunryhmiin. Mutta minulla alkaa jo toivo mennä, että missä heitä tapaisi? Todella kaipaisi jo jotain.

    • Anonyymi

      Täällä ei ole minulle yhtään ystävää, enkä halua pelkkää ystävää kenestäkään. Uusi ikäiseni kumppani on samalla minulle ystävä. En jaksa tutustua moneen uuteen ihmiseen!

    • Anonyymi

      Ei pysty kykenee puhua tai mulukun kanskaa.

    • Anonyymi

      Se on taivaalta.

    • Anonyymi

      Meistä ei tule koskaan ystäviä yhdenkään paljon nuoremman kanssa! Henkisesti turpaan tulee jos yrität lähestyä!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe