Jotain vikaa sussa on mies kun kaikki sun parisuhteet on kariutuneet. Muuten olisit vieläkin jonkun kanssa jos näin ei olisi.
Surullista
30
382
Vastaukset
Niinhän se on. Minua karttelee kaikki.
- Anonyymi
Ei ole sinusta kyse.
- Anonyymi
toi ei ole mitään uutta .Sä joka päivä monta kertaa sanot ton saman. ja veikkaan että ei ollut tänään vika kerta kun sanot ton.
- Anonyymi
ei kukaan nainen halua asennevammaista miestä ja joka puhuu lähes tulkoon joka päivä omasta kuolemastaan. luuletko susi oikeesti että nainen kiinnostuu noin negatiiviiseen mieheen ja tollaseen inisijään. ei kukaan parikymppinen jaksa katsella ton tyyppistä miestä.
Anonyymi kirjoitti:
ei kukaan nainen halua asennevammaista miestä ja joka puhuu lähes tulkoon joka päivä omasta kuolemastaan. luuletko susi oikeesti että nainen kiinnostuu noin negatiiviiseen mieheen ja tollaseen inisijään. ei kukaan parikymppinen jaksa katsella ton tyyppistä miestä.
Oli kyllä odotettavissa tämä saarna.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli kyllä odotettavissa tämä saarna.
muuta vittu toi sun asenne itseesi ja elämään positiivisemmaksi vai haetko sääliä tolla samalla ruikutuksella. haluat että joku nainen kiinnostuu inisijästä. Prinsessakaan ei halunnut nähdä sua ja sä et näe itsessäsi mitään vikaa. Luulit että tolla sun asenteella teet vaikutuksen prinsesessaa mutta toisin kävi.
- Anonyymi
En varmaan ole se mies. Olet ihminen selviytyy kaikesta parhain päin.
- Anonyymi
Pistän vielä paremmaksi eli olen siis voittaja tässä asiassa. En voi täten olla ätmi. Sitä vaan etten edes koskaan onnistunut pääsemään parisuhteeseen ;). Vika ei ole minussa vaan muissa, pakkohan sen on olla näin päin 😎.
- Anonyymi
Ei ole sulle aloitus.
- Anonyymi
Puhut itsestäsi. Kuvittelet, että muidenkin tulisi elää maailmaasi. Ihmiset eivät vain niin toimi.
- Anonyymi
En puhu itsestäni.
- Anonyymi
Varmasti jotain vikaa, kun ei ole koskaan parisuhteita ollutkaan. Mutta nykyaikana lienee paras ollakin vain yksin.
- Anonyymi
Älä jankuta koita pahvi ymmärtää aloitus näyttää tuottavan vaikeuksia. 🤣
Minussahan ei muuta ole kuin vikoja. Ja niitä vikoja en muuta ikinä!
- Anonyymi
Ei ole sulle aloitus.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sulle aloitus.
Entä jos kirjoittaisit suoraan rakkautesi kohteelle.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Entä jos kirjoittaisit suoraan rakkautesi kohteelle.
Ei hän ole rakkauteni kohde minulla ei ole sellaista.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole rakkauteni kohde minulla ei ole sellaista.
Nyt laitat huulet tötterölle ja sanot: "Minä rakastan sinua Rande". Sitten te pussaatte, saatte viisi lasta ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Nyt laitat huulet tötterölle ja sanot: "Minä rakastan sinua Rande". Sitten te pussaatte, saatte viisi lasta ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka.
Voit itse sanoa hänelle noin jos siltä tuntuu.
Anonyymi kirjoitti:
Voit itse sanoa hänelle noin jos siltä tuntuu.
En minä täällä uikuta Randen perään. Jos sait pakit, niin sitten ei auta kuin kestää vaan. Jaksuja.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
En minä täällä uikuta Randen perään. Jos sait pakit, niin sitten ei auta kuin kestää vaan. Jaksuja.
Aloitus ei edelleenkään ole randombypasserille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei edelleenkään ole randombypasserille.
Koska hän on omien sanojensa mukaan pelkkä hahmo.
- Anonyymi
Ei ollut hyvä aloitus, kun ei tästä tiedä kenelle puhut, ilmeisesti kyllä Randelle.
- Anonyymi
En tiedä tai tunne sen nimistä kuin randombypasser irl elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä tai tunne sen nimistä kuin randombypasser irl elämässä.
No mut kenelle sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut kenelle sitten?
Ai jaa-a real. Mutta voit puhua hänelle ihan kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa-a real. Mutta voit puhua hänelle ihan kasvotusten.
En voi ei ole olemassa.
- Anonyymi
näinhän se on. kaikki menee ana vituiks
- Anonyymi
johto irtosi..noniin sitrten jooh tietokone hahhah yrittää tyäöntää jono kin rolandin mt-jutrtuun, kuulokekepistooli irtosi vahingossa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709