Iloisempia aikoja palstalaiset

39

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tämä on avoin kaikille oli sitten rekattu tai ei.

      • Ai, mä luulin jo että on pakko pitää fingerporista? 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Ai, mä luulin jo että on pakko pitää fingerporista? 🙂

        Ei ole pakko. Saa tänne tulla sellaisetkin, jotka ei noista kyseisistä sarjakuvista tykkää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ole pakko. Saa tänne tulla sellaisetkin, jotka ei noista kyseisistä sarjakuvista tykkää.

        😁 Mä kun yritin vääntää fingerpori-tyyppisen vitsin fingerporista, ei osunut


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 Mä kun yritin vääntää fingerpori-tyyppisen vitsin fingerporista, ei osunut

        Se oli sitten sellainen Fingerpori-vitsi, jota en ymmärtänyt =D Fingerporissa, kun on joskus myös sellaisia vitsejä, joista olen että häh, missä se vitsi tässä on. Yleensä kuitenkin ymmärrän ja hauskoja on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Se oli sitten sellainen Fingerpori-vitsi, jota en ymmärtänyt =D Fingerporissa, kun on joskus myös sellaisia vitsejä, joista olen että häh, missä se vitsi tässä on. Yleensä kuitenkin ymmärrän ja hauskoja on.

        No en sitä onnistuneeksi väittänytkään :)


      • E-Lukka kirjoitti:

        No en sitä onnistuneeksi väittänytkään :)

        Jep. Mutta yritys oli kuiteniin hyvä =D


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Hitto sait mut hymyilemään.. oli niin letkeä rallatus😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hitto sait mut hymyilemään.. oli niin letkeä rallatus😁

        Kiva jos muissakin herättää hyvän fiiliksen :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiva jos muissakin herättää hyvän fiiliksen :)

        Juu oli kyllä kiva. Nyt on hyvä lähteä nukkumaan😴 öitä


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu oli kyllä kiva. Nyt on hyvä lähteä nukkumaan😴 öitä

        Öitä =)


    • Kiitos, kun kohotat ilmapiiriä🙏 Eikä biisivalintakaan ollut surkea😉

      • Joskus on hyvä saada ajatukset jonnekin muualle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joskus on hyvä saada ajatukset jonnekin muualle.

        Juurikin näin🤗


      • Toi kappaleen instrumentaalinen loppumusiikki kuulosti hauskalta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Toi kappaleen instrumentaalinen loppumusiikki kuulosti hauskalta.

        Juu on vähän kuin eri biisistä ja muuttuu sillain hieman jännästi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu on vähän kuin eri biisistä ja muuttuu sillain hieman jännästi.🙂.

        Tykkäsin kappaleesta. Täytyy joskus kuunnella uudestaan, kun nyt on niin myöhä, että täytyi kuunnella aika hiljaisella. Mulla ei ole kuulokkeita.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkäsin kappaleesta. Täytyy joskus kuunnella uudestaan, kun nyt on niin myöhä, että täytyi kuunnella aika hiljaisella. Mulla ei ole kuulokkeita.

        Se koko levy on ihan hyvä siinä on monta biisiä mistä mä tykkään. Esimerkiks tää ja lsitan sen jos vaikka kuuntelet sen myöhemmin. SIG:Tänä yönä https://youtu.be/MkXKSwrNAf4?si=2SBVXZa6vn63d36R


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se koko levy on ihan hyvä siinä on monta biisiä mistä mä tykkään. Esimerkiks tää ja lsitan sen jos vaikka kuuntelet sen myöhemmin. SIG:Tänä yönä https://youtu.be/MkXKSwrNAf4?si=2SBVXZa6vn63d36R

        Kiitos, katsastan ehkä joskus myöhemmin. Nyt öitä =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kiitos, katsastan ehkä joskus myöhemmin. Nyt öitä =)

        Hyvää yötä ja suloisia unia.🤗.


    • Anonyymi

      roboytyi-dissze-mopomies heege

      Mutta poleama ihmisxenä huomasin haaveilija... kauniit kassvot...

      • Just. Hyvinkin näin =D


      • Tämä repii aina kun sen kuulee 👍


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tämä repii aina kun sen kuulee 👍

        Joo kyllä biisissä tunnetta on.🙂.


      • No täällä on ollut hieman vastakkainasettelua anonyymien (ei sellaisten anonyymien, joilla vakituinen ei-rekisteröimätön nimimerkki) ja rekattujen kesken. Joidenkin anonyymien mielestä rekatut häiriköi liikaa ja ovat ehkä liikaa vallanneet palstan ja jotain tällaista ja jotkut anonyymit eivät ole halunneet jutella rekattujen kanssa. Tällaista.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No täällä on ollut hieman vastakkainasettelua anonyymien (ei sellaisten anonyymien, joilla vakituinen ei-rekisteröimätön nimimerkki) ja rekattujen kesken. Joidenkin anonyymien mielestä rekatut häiriköi liikaa ja ovat ehkä liikaa vallanneet palstan ja jotain tällaista ja jotkut anonyymit eivät ole halunneet jutella rekattujen kanssa. Tällaista.

        Kuulostaapa ikävältä. 😒
        Sehän on ihan jokaisen oma valinta haluaako rekisteröityä vai ei. - Ei sen pitäisi keskusteluun vaikuttaa millään tavalla.🤔

        Minusta on vaan niin helppoa, kun löydän mahdollisesti minulle osoitetut viestit boxistani joko heti, hetken päästä tai myöhemminkin. Tykkään keskustella rekisteröityneenä. 🙂


      • Onhan täällä välillä ollut vähän jonkinlainen sisäpiirimeininki, jossa palstan vakituiset (rekatut ja vakitunnuksella kirjoittelevat ei-rekatut) keskustelevat omia juttujaan keskenään ja anonyymit ja uudet palstalle tulijat (rekatut, ei rekatut) ovat vähän kuin ulkopuolisa tai ainakin aluksi ovat. Itsestänikin tuntui aluksi siltä, kun tulin tänne sinkkuihin ensimmäistä kertaa, että olen vähän ulkopuolinen ja en oikein sovi palstan vakiintuneeseen sisäpiiriin. Esim. tuolla musiikkipuolella ei ole mitään sisäpiirejä ja omaa turinaporukkaa ja siellä tunsinkin olevani, silloin kun olin siellä vakituisemmin porukkaan sopiva, vaikka ei siellä mun lisäksi kovin paljon rekkautuneita keskustellu eikä vielä nykyäänkään. No, nyt olen jo soluttautunut sinkkupalstan ilmapiiriin ja tottunut, mutta aluksi ajattelin, että kun olen uusi mut yritetään ajaa pois. Ehkä jotkut anobyymit kokevat näin ja myös saattavat kokea paineita rekisteröityä tänne Kaksneloseen.


      • Itse olen ollut täällä Kaksnelosessa (rekattuna) jotain 7 vuotta ja kohta jo melkein saman verran tällä nykyisellä nimimerkillä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kuulostaapa ikävältä. 😒
        Sehän on ihan jokaisen oma valinta haluaako rekisteröityä vai ei. - Ei sen pitäisi keskusteluun vaikuttaa millään tavalla.🤔

        Minusta on vaan niin helppoa, kun löydän mahdollisesti minulle osoitetut viestit boxistani joko heti, hetken päästä tai myöhemminkin. Tykkään keskustella rekisteröityneenä. 🙂

        Minustakin jokaisen oma valinta. Juuri siksi minäkin tykkään olla rekisteröityneenä/kirjautuneena tänne, että näen esim. viestiboksiini tulevat viestit, se helpottaa musta keskustelua. Tosin tuota viestiboksia aloin hyödyntää vasta tänä vuonna, sitä ennen aina ihmettelin mikä se oikein on. Silloin 7 vuotta sitten, kun tulin tänne ei sellaista tainut vielä olla, tuli vasta myöhemmin, kun palstaa uudistettiin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Onhan täällä välillä ollut vähän jonkinlainen sisäpiirimeininki, jossa palstan vakituiset (rekatut ja vakitunnuksella kirjoittelevat ei-rekatut) keskustelevat omia juttujaan keskenään ja anonyymit ja uudet palstalle tulijat (rekatut, ei rekatut) ovat vähän kuin ulkopuolisa tai ainakin aluksi ovat. Itsestänikin tuntui aluksi siltä, kun tulin tänne sinkkuihin ensimmäistä kertaa, että olen vähän ulkopuolinen ja en oikein sovi palstan vakiintuneeseen sisäpiiriin. Esim. tuolla musiikkipuolella ei ole mitään sisäpiirejä ja omaa turinaporukkaa ja siellä tunsinkin olevani, silloin kun olin siellä vakituisemmin porukkaan sopiva, vaikka ei siellä mun lisäksi kovin paljon rekkautuneita keskustellu eikä vielä nykyäänkään. No, nyt olen jo soluttautunut sinkkupalstan ilmapiiriin ja tottunut, mutta aluksi ajattelin, että kun olen uusi mut yritetään ajaa pois. Ehkä jotkut anobyymit kokevat näin ja myös saattavat kokea paineita rekisteröityä tänne Kaksneloseen.

        Niin. Onhan tämä ylipäätään oma maailmansa. - No, minulla oli täällä toki jo vanhoja tuttuja, ketkä ottivat helposti mukaan keskusteluun, mutta tulee tänne tietysti koko ajan uusiakin kirjoittajia. - Joskus tulee myös vähän ulkopuolinen tunne, eikä toisaalta halua tunkea mukaan toisten keskusteluun, mutta sitten vaan liittyy mukaan. - Jos joku ei jatka juttua minun kanssani, niin siirtyy sitten vaan seuraavaan aiheeseen, tai aloittaa vaikka oman ketjun 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin. Onhan tämä ylipäätään oma maailmansa. - No, minulla oli täällä toki jo vanhoja tuttuja, ketkä ottivat helposti mukaan keskusteluun, mutta tulee tänne tietysti koko ajan uusiakin kirjoittajia. - Joskus tulee myös vähän ulkopuolinen tunne, eikä toisaalta halua tunkea mukaan toisten keskusteluun, mutta sitten vaan liittyy mukaan. - Jos joku ei jatka juttua minun kanssani, niin siirtyy sitten vaan seuraavaan aiheeseen, tai aloittaa vaikka oman ketjun 🙂

        En enää välitä, jos joku ei heti keskustelu mun kanssa. Siirryn keskustelemaan sitten jonkun toisen kanssa tai menen joksikin aikaa jollekin toiselle palstalle tai vaikka laitan tänne visan.
        Ja kyllä olen keskustellut toistenkin kanssa ja jos ei joku rekattu jollain tietyllä hetkellä juttele, niin sitten joku anonyymi on vaikka aloittanut juttelemaan mun kanssa tai mää jonkun anonyymin (esim.musiikista olen välillä jutellut joidenkin, yleensä anonyymien kirjoittajien kanssa ja pitkiäkin pätkiä ollaan voitu turista ja monena päivänä).


      • Norppa83 kirjoitti:

        En enää välitä, jos joku ei heti keskustelu mun kanssa. Siirryn keskustelemaan sitten jonkun toisen kanssa tai menen joksikin aikaa jollekin toiselle palstalle tai vaikka laitan tänne visan.
        Ja kyllä olen keskustellut toistenkin kanssa ja jos ei joku rekattu jollain tietyllä hetkellä juttele, niin sitten joku anonyymi on vaikka aloittanut juttelemaan mun kanssa tai mää jonkun anonyymin (esim.musiikista olen välillä jutellut joidenkin, yleensä anonyymien kirjoittajien kanssa ja pitkiäkin pätkiä ollaan voitu turista ja monena päivänä).

        Joskus olen kyllä huomannutkin, että sinulla on ollut hyviä keskusteluja anonyymienkin kanssa👍 Erityisesti, kun sinulla on noita erityisen tietämyksen alueita, niin se varmasti kiinnostaa monia 🙂


    • Anonyymi

      aika paska käyttöjärjestelmä linu=uni..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe