Palkka 5300 e/kk mutta aina töissä,onko järkeä?

Anonyymi-ap

En kadehdi:

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000009868923.html

Itse tienaan 3800 e/kk ja nettona käteen n. 2700 kk. Riittää itselleni, työviikko alle 38 tuntia, viikonloput ja illat vapaat. On aso-asunto, uudenkarhea auto, säästöön 500-600 e/kk silti. Pks:lla.

Onko tuollainen töiden ahnehtiminen fiksua? Burn out lienee nurkan takana.

4

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

työ pitää tehdä periaatteella niin että mahdollisimman lyhyellä työajalla saa maksimaalisen tuotoksen. On siinä eettinen ja moraalinenkin puolensa. Pitkät uuvuttavat työpäivät tarkoittavat sitä että työn jälki on kaukana priimasta. Virheet lisääntyvät suuressa määrin kun tehdään pitkiä vuoroja. Se on potilaat ja asiakkaat jotka siitä kärsivät.
      Jos työpäivät alkavat säännöllisesti venymään niin on katsottava peiliiin ja pohdittava miksi on niin tehoton että rahaa saa vain tunteja lisäämällä.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­N­y­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mielenkiintoinen aihe. Jos joku tienaa paljon, niin ollaan kateellisia ja yleensä tyytymättömiä omaan palkkaansa. Jos jokus kyseenalaistaa, miksi sinä itse et tienaa, niin sitten nostetaan esille tuo työaika ja/tai vastuut. Ollaan hyvin tyytymättömiä, mutta samalla ei haluta panostaa omaan työuraan. Itse olen ponnistanut aika olemattomista lähtökohdista, mutta saavuttanut lähtökohdat huomoiden kuitenkin hyvän tulotason eli 10,5te kuukaudessa. Joku on tuohon kovinkin kateellinen, mutta jos miettii kuinka paljon olen tehnyt töitä osaamiseni eteen, niin silloin keskutelu kääntyy hieman päälaelleen. Nykyään ei tarvitse tehdä ihan niin paljoa töitä, mutta osaamiseni on sen verran kova, että palkkakin on hyvin perusteltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2513
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2201
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1717
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      60
      1703
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      157
      1613
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1506
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      154
      1501
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1270
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1207
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1206
    Aihe