Meetvurstille kysymys. (Liian pitkä viestiketju minulle)

Anonyymi-ap

Mikä on epärehellinen känni? Varastetuilla viinoilla, vaiko armeijan hyvää tulta juomalla? Vaiko peräti kännin teeskentely?

En tietenkään kerro, onko minulla kokemusta näistä.

>simiti<

6

178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mää näkisin et semmonen hienostelu/hifistely et mennään selvinpäin baariin ja otetaan siellä muutama kalliimpi drinksu ja sitten kotio nukkumaan, että huhhuh olipas taas hauskaa, ens vuonna uudestaan..

      Taiemminätiiä🤔

      • Anonyymi

        Oletko sinä nyt juopotellut kaksi päivää putkeen koitas nyt vähän ruveta himmailemaan


      • Pari lasia kuoharia ja ollaan olevinaan niiii hirveessä kännissä ja jauhetaan kokoajan että " Voi hitsi kun mä olen humalassa. Siiis mähän en nyt ollenkaan oo oikeesti tällänen että esiintyisin näin humalassa mutta kun nyt ja liibalaaba...."😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä nyt juopotellut kaksi päivää putkeen koitas nyt vähän ruveta himmailemaan

        Mut ku ei mua huvita,
        Himmaillaan sitte viimestään ku kuollaan

        Tai huomenna🤔


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Mut ku ei mua huvita,
        Himmaillaan sitte viimestään ku kuollaan

        Tai huomenna🤔

        Hohoo. Tämä ukko teoriassa kuoli mönkkärillä riehuessaan ja sitten joutu sairaalassa himmaileen melkein vuoden.

        Kun minut kannettiin viimein pyörätuolissa kotiin, niin onneksi yksi kaveri toi kaljaa.

        Oma isäni toi kerran 200g:n mikropizzan ja kiitin toki siitäkin.

        Kun viimein pääsin kyynärsauvoilla liikkumaan, niin voi sitä vapautta ja vauhdin hurmaa. Heti hain kaupasta laatikollisen kaljaa. Portaissa oli vähän haasteellista.

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe