Mikä on epärehellinen känni? Varastetuilla viinoilla, vaiko armeijan hyvää tulta juomalla? Vaiko peräti kännin teeskentely?
En tietenkään kerro, onko minulla kokemusta näistä.
>simiti<
Meetvurstille kysymys. (Liian pitkä viestiketju minulle)
6
227
Vastaukset 6
Mää näkisin et semmonen hienostelu/hifistely et mennään selvinpäin baariin ja otetaan siellä muutama kalliimpi drinksu ja sitten kotio nukkumaan, että huhhuh olipas taas hauskaa, ens vuonna uudestaan..
Taiemminätiiä🤔- Anonyymi
Oletko sinä nyt juopotellut kaksi päivää putkeen koitas nyt vähän ruveta himmailemaan
Pari lasia kuoharia ja ollaan olevinaan niiii hirveessä kännissä ja jauhetaan kokoajan että " Voi hitsi kun mä olen humalassa. Siiis mähän en nyt ollenkaan oo oikeesti tällänen että esiintyisin näin humalassa mutta kun nyt ja liibalaaba...."😁.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä nyt juopotellut kaksi päivää putkeen koitas nyt vähän ruveta himmailemaan
Mut ku ei mua huvita,
Himmaillaan sitte viimestään ku kuollaan
Tai huomenna🤔- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Mut ku ei mua huvita,
Himmaillaan sitte viimestään ku kuollaan
Tai huomenna🤔Hohoo. Tämä ukko teoriassa kuoli mönkkärillä riehuessaan ja sitten joutu sairaalassa himmaileen melkein vuoden.
Kun minut kannettiin viimein pyörätuolissa kotiin, niin onneksi yksi kaveri toi kaljaa.
Oma isäni toi kerran 200g:n mikropizzan ja kiitin toki siitäkin.
Kun viimein pääsin kyynärsauvoilla liikkumaan, niin voi sitä vapautta ja vauhdin hurmaa. Heti hain kaupasta laatikollisen kaljaa. Portaissa oli vähän haasteellista.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487