Hajuhaitta

Anonyymi-ap

Meillä on vaimon kanssa yli 10v yhteistä historiaa.
Aiemmat suhteeni ovat olleet max. 1v luokkaa ja näihin päiviin saakka olen aina pitänyt naisia jotenkin mystisenä, kauniimpana ja tavallaan viisampana sukupuolena.
Asuinkumppani on kuitenkin muuttumut vuosien varrella enemmän mieheksi tai vähemmän naiselliseksi, koska paskan haju on jatkuvaa. Julkisella paikalla ollaan kuten ennenkin, siustejä ja hajuttomia, mutta kotona on jatkuva "käry". Hän ei itse näe asiassa oikein mitään ongelmaa, koska ollaan jo "pieruuttuja" ja kaikillahan on samanlaiset kehon toiminnot.
Itse en oikein tule asian kanssa toimeen. Pizzalähettikin nyrpisti jo oven suussa nenäänsä kun viimeksi toi ruokaa. Koen, että seksuaalisestikin peli on jo menetetty, ei vain pysty enää näkemään toista kumppanina tai viehättävänä henkilönä jatkuvan paskan hajun keskellä. Oma kotikasvatus ei sallinut muuta kuin omissa oloissa tai WCssä käryttelyä ja jotenkin se tuntuu nyt ymmärrettävältä.
Olen varmaankin ahdasmielinen tai tekopyhä, mutta tulen hulluksi tämän asian takia.
Muuten meillä on kaikki asiat ja arvot samoissa asteikoissa, en vain ymmärrä missä kohtaa tämä kohtuus hävisi näissä asioissa. Onko kyse virstinnästä minulle, tyyliin "en jaksa enää esittää mitään". Kohtalotovereita?

7

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtakaa ruokavalio, sieltä se kumpuaa!!

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Edesmennyt Dallas -tähti kertoi syrjähyppyjensä lisäksi syyksi pitkälle avioliitolleen: erilliset kylpyhuoneet.
      Miehenä olen vähän samaa mieltä. Kyllä se taika säilyy jotenkin premmin kun kaikkia kaasuja ei päästellä toisen nenään. Oma vaimo on tästä pitänyt aina huolta ja arvostan sitä. Joskus ja harvoin voi oikein tarkalla korvalka kuulla pienen suhauksen keittiöstä kun itse istuu olohuoneessa. Mielestäni se kertoo myös toisen arvostuksesta. Ei se niin vaikeaa ole käydä WCssä tai jossain muualla kun maha kurnii.

    • Anonyymi

      Osui ja uppos tää aihe. Vähän samaa kipuillut nykyisen kanssa. Alussa oli se häpeävaihe, mutta sitten jossain vaiheessa ainakin tyttöystävällä lähti jotenkin lapasesta tää homma. Sanoin jossain vaiheessa ettei tää kaverijuttu näin oikein ole OK ja asiat muuttui. Nykyään sanoo, että luuli minun kaipaavan jotain hippimallista WC ovet auki kakalle mallista elämää. No en, mutta päästiin tästäkin yli ihan vaan hetken keskustelulla. Suosittelen ottamaan vaan asian puheeksi.

    • Anonyymi

      Naisten p*erut tutkitusti haisevat pahemmalle kuin miesten. Tämä on tutkittu juttu. En sitten tiedä onko sukupuolten välillä eroja ruokavaliossa vai mistä on kyse.

      • Anonyymi

        En usko alkuunkaan teidän juttuja. Voi olla joitain yksittäistapauksia ja jotenkin tulee mielen että on muutakin vikaa kuin vain suolistovaivoja eli mielenterveydessä tai psyykkeessä tai persoonallisuudessa jotain? Tai kyseessä on kosto.
        Autosminkirjolla olevat tai rajatilapersoonat voivat toimia aika estottomasti mutta normi ihmiset kyllä ovat yleensä häveliäitä myös parisuhteissa. Eli kaasut mennään päästelemään suljettuun tilaan
        .Yleensä tuo piereskely- ongelma koskee enemmän miehiä kuin naisia.
        Ainakin eräs miespuolinen tuttava - ihan avoimesti pieraisi avokkinsa ja minun läsnäollesssa eikä avokki reagoinut millänään tavalla. Itselle tuli kiusallinen ja hämmentävä olo. Tuntui ettei toinen arvostanut lainkaan. Tai oli sitten ilmeisesti täysin normia päästellä suolikaasuja Toinen inhotava ja oksettava asia on miesten tyyli puristella puolisonsa finnejä tai mustapäitä ja sitten nuolla se jätös suuhunsa.
        Hyi hiivatti. Itsellä meinasi oksennus tulla kun sellaista olen nähnyt. Ja tekee sitä ihan kaikkien nähden. Viimeksi näin juna- asemalla kun yksi äijä puristeli naisen naamaa ja nuoli siten mädän suuhunsa. No monet naiset nielee äijiensä spermat vaikka se on todella ällöttävän makuista ja pahan hajuista.
        Kaikkea löytyy. Miehet ja naisey nuolevat toistensa genitaaleja vaikka siellä voi olla mitä tahansa tautipesää ja bakteereita, kuin myös anusaukkoa, sieltä mistä uloste tulee , sitäkin nuollaan ja paljon muutakin tehdään.
        Hyi helkatti mitä touhua. Saa suuhunsa sukuelinherpeksen tai muun taudin..

        Sitten itse tapaukseen, oletko itse piereskellyt vaimosi länsäollessa? Jos olet, niin yksi syy voi olla se että vaimo maksaa takaisi kalavelkoja, sitä mitä on joutunut sietämään kun et ole kieltoja uskonut ja siirtynyt muualle kaasuttelemaan?


    • Anonyymi

      Joko oot itte lopettanut munies raapimisen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe