Kerrostalolla hätyyttelee humalaisia, ja hakkaa naisia sekä invalidejä, se on jostain mesäperältä lähtöisin, kuulemma isot astiat täynnä kiljua käymässä aina, ja myy niitä alaikäisille jotkaeivät muuten voi ostaa vielä alkoholia, on kuuleman mukaan moni jo valittanut häirinnästä kunnan asuntotoimistoon, mutta tuntuu että nämä jotka ovat itse uhreja, joutisvatkin itse pois Kerrostalolta, ulkonakin häiritsee ihmisiä, jopa ohi kulkevia vierailijoita koettaa lyödä sekä uhkailee heitä, tätä on jatkunut jo pitkään, siellä asukkailla on jo hermot menneet tämän vuoksi sillä eihän tavalliset ihmiset käy käsiksi toiseen vaikka tämä suutaan soittaakin, Poliisi oli sanonut että "no ettekö te neljä pärjää yhdelle" sehän on rikokokseen yllyttämistä Poliisinkin taholta.
Mikä ukko se tuossa
Anonyymi-ap
3
570
Vastaukset
- Anonyymi
Se ponun keittäjä on surkea tapaus.
- Anonyymi
Kyllä nyt saapii joulun suunmyötäisellä kunnon ponulla. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043