Kerrostalolla hätyyttelee humalaisia, ja hakkaa naisia sekä invalidejä, se on jostain mesäperältä lähtöisin, kuulemma isot astiat täynnä kiljua käymässä aina, ja myy niitä alaikäisille jotkaeivät muuten voi ostaa vielä alkoholia, on kuuleman mukaan moni jo valittanut häirinnästä kunnan asuntotoimistoon, mutta tuntuu että nämä jotka ovat itse uhreja, joutisvatkin itse pois Kerrostalolta, ulkonakin häiritsee ihmisiä, jopa ohi kulkevia vierailijoita koettaa lyödä sekä uhkailee heitä, tätä on jatkunut jo pitkään, siellä asukkailla on jo hermot menneet tämän vuoksi sillä eihän tavalliset ihmiset käy käsiksi toiseen vaikka tämä suutaan soittaakin, Poliisi oli sanonut että "no ettekö te neljä pärjää yhdelle" sehän on rikokokseen yllyttämistä Poliisinkin taholta.
Mikä ukko se tuossa
Anonyymi-ap
8
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se aina menee , että häiriköt saavat olla/jäädä,oli se kaksi tai nelijalkaisista kysymys 😠
- Anonyymi
Pontikkaa se siellä keittelee ja myy, sitten ite päissään käy avuttomien kimppuun,se on kyllä siellä
- Anonyymi
Joo pöllö pekka se tuhertaa siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pöllö pekka se tuhertaa siellä.
Reivin Pekkako se sielä nykyhään harjottaa Väystäjän vanhoja perintheitä? Vai joku toinen Pekka?
- Anonyymi
Kysy Konsultti haaralta onko myydä uutta pannua
- Anonyymi
Se on veronmaksaja joka maksaa itse vuokransa siksi etuoikeutettu.
- Anonyymi
Sossu hoitaa,edunvalvoja antaa tupakkarahan
- Anonyymi
Se mithän jos keittelee mitä keittelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998