Itsekkin olen työtön eikä juurikaan kiinnoista työ jossain firmassa joka tekee työntekijästä tiliä jopa kyykyttämällä tekijää!
Itse saan hyvää ansiosidonnaista ja voin tehdä omiahommia itselle omaan tarpeeseen mitä työtä keksiikin omaa tahtiin ilman herätyskelloa ja 100% itselle.
Työttömillä ei ole tarvetta hakea työtä!
8
228
Vastaukset
- Anonyymi
Työtä raksalla olisi , palkka 11.76 menetkö heti töihin.
- Anonyymi
Yli 2000€/kk vs työtön kela korvaus on 789€/kk eli aivan sama määrä.....
- Anonyymi
Ei kiinnosta paskaduuni ja palkkahan on täysin eilispäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta paskaduuni ja palkkahan on täysin eilispäivää.
Minkälainen on hyvä duuni? Siisti sisätyö ja palkka 3-5/kk, olet työnantajan "oma" aina iltoja, vkl:ja ja pyhiä myöten vai 10-13€/tunti vähän likasempi osa-aikatyö (kaikki on jo melkein osa-aikatyötä) ja jää omaa aikaa sekä se, ettei työnantaja häiritse, kun olet hommas tehnyt...
Kummastakin on kokemusta ja paljon. Arvaa kummalle puolelle itse kallistuin?
- Anonyymi
Paljonkos aloittaja saa ansiosidonnaista?
- Anonyymi
Oikeasti ei mitään, ei ole ollut koskaan työelämässä
- Anonyymi
Ei varmaan mitään muuta kuin kelan rahan + tuet. No niistähän kertyy varmasti enemmän, kun minä saan palkkaa, mutta siinä mielessä olen erilainen, ettei ole tullut mieleenikään, että loisisin muiden taskuilla. Ennen meidät kasvatettiin elättämään itsemme, enää ei. Loisia on koti- sekä ulkomaisia nurkat väärällään ja tähän on tultu alun alkaenkin demarien vapaan kasvatuksen apinoinnista ja nämä myöhemmät asiat onkin kaikkien tiedossa.
- Anonyymi
Työhaluttoman roskaväen tuet on peruutettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742057
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121182Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49785