Tässä ystävälle

Anonyymi-ap

Uusi ketju. Voisi jutella kanssasi useita tunteja.

203

1655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos, olipa kivasti sanottu :D Tuli oikein hyvä mieli.

      • Anonyymi

        Onhan se helppoa jutella jonkun samanlaisen kanssa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se helppoa jutella jonkun samanlaisen kanssa. :)

        On kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä

        Hyvää yötä nyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt. :)

        Jos nyt saan unta tässä. Tuli mieleen vain omasta kaivatustani voisikohan hän tehdä jotain yrittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt saan unta tässä. Tuli mieleen vain omasta kaivatustani voisikohan hän tehdä jotain yrittämistä.

        Kai sen saa selville jos nimen tietää. Öitä sinnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt saan unta tässä. Tuli mieleen vain omasta kaivatustani voisikohan hän tehdä jotain yrittämistä.

        Hyvää yötä, jos et viitsi viestitellä muualla kuin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, jos et viitsi viestitellä muualla kuin täällä.

        Ai missä muualla? Tämä on ihan riittävä paikka jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen saa selville jos nimen tietää. Öitä sinnekin.

        En saanut selville mitenkään. Ei hänestä tiedä. Tuo ylempänä joku sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, jos et viitsi viestitellä muualla kuin täällä.

        Miksi viestittelisin muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen saa selville jos nimen tietää. Öitä sinnekin.

        Onpa tänään jotenkin huono päivä. Ahdistanut koko ajan. Miten siellä?


      • Anonyymi

        Olenko loukannut sinua jotenkin kun lähdet täällä pommittamaan ja vielä väärällä sukupuolella tahallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tänään jotenkin huono päivä. Ahdistanut koko ajan. Miten siellä?

        Nyt jo paremmin. Oletkohan vielä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jo paremmin. Oletkohan vielä täällä?

        Hyvä et on parempi. Iltaa sinne. Aika huono olo ollut täälläkin, jotenkin masentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et on parempi. Iltaa sinne. Aika huono olo ollut täälläkin, jotenkin masentunut.

        Sitten meillä molemmilla ollut samaa. Minun huono olo ja masennus johtuu usein muista ihmisistä ja niiden näkemisestä. Jos koen etten ole osa porukkaa tai koen itseni ulkopuolisesti erilaisena se laukaisee sen pahan olon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten meillä molemmilla ollut samaa. Minun huono olo ja masennus johtuu usein muista ihmisistä ja niiden näkemisestä. Jos koen etten ole osa porukkaa tai koen itseni ulkopuolisesti erilaisena se laukaisee sen pahan olon.

        Kyllähän se tuntuu ikävältä olla ulkopuolinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se tuntuu ikävältä olla ulkopuolinen

        Enkä välttämättä edes ole vaan se tunne siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä välttämättä edes ole vaan se tunne siitä.

        Päässä vain tuntuu se olo että itse menee lukkoon ja muut ei oikein minusta kiinnostu ja jään jotenkin oudoksi vaik siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päässä vain tuntuu se olo että itse menee lukkoon ja muut ei oikein minusta kiinnostu ja jään jotenkin oudoksi vaik siinä.

        Mä oon isossa porukassa ulkopuolinen kyllä varmaan oikeastikin. Oon aika hiljainen sellaisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon isossa porukassa ulkopuolinen kyllä varmaan oikeastikin. Oon aika hiljainen sellaisissa.

        Haluaisin vain olla kaikkien kaveri mutta sitten kun on niin vaikeaa. En pysty avautumaan kaikille samalla tavalla. Jään vain sellaiseksi pintaliitäjäksi ja ulkopuoliseksi parhaillaan jos ei puhu. Mutta ei se vain ole minun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin vain olla kaikkien kaveri mutta sitten kun on niin vaikeaa. En pysty avautumaan kaikille samalla tavalla. Jään vain sellaiseksi pintaliitäjäksi ja ulkopuoliseksi parhaillaan jos ei puhu. Mutta ei se vain ole minun juttu.

        Minkälainen toisen pitää olla sitten et voit avautua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen toisen pitää olla sitten et voit avautua?

        Yleensä avaudun tosi harvoille. Jokin samanlaisuus pitää olla. Luotettava. Mutta en halua porukassa aina jäädä vain yhden kanssa vaan haluaisin olla kaikkien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen toisen pitää olla sitten et voit avautua?

        Meneekö sinulla tai sillä työpaikalla hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä avaudun tosi harvoille. Jokin samanlaisuus pitää olla. Luotettava. Mutta en halua porukassa aina jäädä vain yhden kanssa vaan haluaisin olla kaikkien kanssa.

        Niinhän se joo on. Onhan se kohteliastakin et porukassa koittaa ottaa kaikki huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö sinulla tai sillä työpaikalla hyvin?

        Jotenkin tökkii tämä palsta. En saa vastattua. Ihan hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö sinulla tai sillä työpaikalla hyvin?

        Hyvät yötä sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se joo on. Onhan se kohteliastakin et porukassa koittaa ottaa kaikki huomioon.

        On se. Pitää vain itse yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tökkii tämä palsta. En saa vastattua. Ihan hyvin menee.

        Onpa hieno juttu jos yrityksellä menee hyvin ja vielä sellaisella jota itse ajatellut alunperin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yötä sinne

        Huomenta nukahdin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se joo on. Onhan se kohteliastakin et porukassa koittaa ottaa kaikki huomioon.

        Miten itse avaudutko kaikille vai vaan harvalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse avaudutko kaikille vai vaan harvalle?

        Hyvin harvoille. Liian harvoille kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harvoille. Liian harvoille kai.

        Okei. Pystytkö sille naiselle kuitenkin puhumaan? Minä taas pystyn omalleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harvoille. Liian harvoille kai.

        Ja kivaa iltaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Pystytkö sille naiselle kuitenkin puhumaan? Minä taas pystyn omalleni.

        En ehkä täysin avoimesti pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kivaa iltaa sinne.

        Iltaa sinnekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä täysin avoimesti pysty

        Onpa harmi. En minäkään sille miehelle ole kertonut tästä paikasta. Muut se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harmi. En minäkään sille miehelle ole kertonut tästä paikasta. Muut se tietää.

        Varmasti hän kuuntelisi mut en kai halua vaikuttaa liian heikolta tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hän kuuntelisi mut en kai halua vaikuttaa liian heikolta tai jotain.

        Et sinä ainakaan minulle vaikuta mitenkään heikolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ainakaan minulle vaikuta mitenkään heikolta.

        Niin mut jos hän ajattelisi niin jos kertoisin et on paha olo joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut jos hän ajattelisi niin jos kertoisin et on paha olo joskus

        En usko että ajattelisi. Mutta jos tuntuu ettet voi kertoa niin minulle aina voi. Voin itsekin välillä pahoin ja se on minulle ihan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että ajattelisi. Mutta jos tuntuu ettet voi kertoa niin minulle aina voi. Voin itsekin välillä pahoin ja se on minulle ihan normaalia.

        Niin voikin sulle sanoa ja voit sanoa mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voikin sulle sanoa ja voit sanoa mulle

        Se on kiva kuulla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiva kuulla. :)

        Aikaseen olet täällä ollut. Hyvää viikonloppuu sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiva kuulla. :)

        Miten menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaseen olet täällä ollut. Hyvää viikonloppuu sinne.

        Samoin sinne viikonloppua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten menee?

        Hyvin luulisin. Ei pahemmin nyt oireile. Olen vähän muista riippuvainen oireilija kun ne sosiaaliset tilanteet vaikuttaa. Miten sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin luulisin. Ei pahemmin nyt oireile. Olen vähän muista riippuvainen oireilija kun ne sosiaaliset tilanteet vaikuttaa. Miten sinulla?

        Sanoisin et heijastelen herkästi muiden fiiliksiä ja kyllä ne sosiaaliset tilanteetkin vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin et heijastelen herkästi muiden fiiliksiä ja kyllä ne sosiaaliset tilanteetkin vaikuttaa.

        Sinullakin? Tiedätkö kun on yksin rauhassa hyvä olla ja heti joku muu voi vain sen päivän pilata. Se aina tulee ulkoa se huono fiilis ei sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakin? Tiedätkö kun on yksin rauhassa hyvä olla ja heti joku muu voi vain sen päivän pilata. Se aina tulee ulkoa se huono fiilis ei sisältä.

        Joo, joskus tuntuu siltä. Mut myönnän et on itsessäni vikaa kun annan se vaikuttaa. Jos jollain on huono päivä niim se helposti tarttuu muhun ja mullakin tulee huono olo vaikkei sen niin pitäsi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joskus tuntuu siltä. Mut myönnän et on itsessäni vikaa kun annan se vaikuttaa. Jos jollain on huono päivä niim se helposti tarttuu muhun ja mullakin tulee huono olo vaikkei sen niin pitäsi mennä.

        Ei se sinun vikasi ole. Me vain ollaan sellaisia muiden kuuntelijoita ja tuntijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinun vikasi ole. Me vain ollaan sellaisia muiden kuuntelijoita ja tuntijoita.

        On kai se niinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai se niinkin

        Mitä sinulle muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulle muuta?

        Suunnittelin jos hakisi huomenna vähän puutavaraa jos laajentaisi puukatosta. Saisi sitten ruohonleikkurin ja muuta sinne talveks suojaan. Suunnittelu on kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelin jos hakisi huomenna vähän puutavaraa jos laajentaisi puukatosta. Saisi sitten ruohonleikkurin ja muuta sinne talveks suojaan. Suunnittelu on kivaa.

        Kuulostaa mielenkiintoiselta vaikka en osaakaan paljoa rakentaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mielenkiintoiselta vaikka en osaakaan paljoa rakentaa. :)

        Minullakin on suunnitelmia melkein joka päivälle erikseen. Tykkään suunnitella ja kokea asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on suunnitelmia melkein joka päivälle erikseen. Tykkään suunnitella ja kokea asioita.

        Mitä suunnitelmia viikonlopulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suunnitelmia viikonlopulle?

        Tarkotus olisi treenata ja mahdollisesti käydä shoppailemassa. Pientä reissua siis. :) entä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotus olisi treenata ja mahdollisesti käydä shoppailemassa. Pientä reissua siis. :) entä sinulla?

        Ai treenata, minkälaista treenii? No varmaan treenaan kans ja sitten tuota rakenteluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai treenata, minkälaista treenii? No varmaan treenaan kans ja sitten tuota rakenteluu.

        Jotain lihaskuntoa varmaankin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain lihaskuntoa varmaankin. :)

        Kiva juttu. Itekin ajattelin et keskityn paljon sellaseen keskivartaloa vahvumistavaan treeniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu. Itekin ajattelin et keskityn paljon sellaseen keskivartaloa vahvumistavaan treeniin.

        Sinä ehkä salilla ja minä sitten kotona. En käytä painoja vaan ihan omalla painolla ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ehkä salilla ja minä sitten kotona. En käytä painoja vaan ihan omalla painolla ajattelin.

        Joo mut ihan kehonpainolla noita keskivartaloa vahvistavia. Erilaisia vatsa- ja selkäliikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut ihan kehonpainolla noita keskivartaloa vahvistavia. Erilaisia vatsa- ja selkäliikkeitä.

        Niin kai. :) hyvää yötä nyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. :) hyvää yötä nyt. :)

        Miten sä ajattelet onko sellainen todella lihaksikas mies kiinnostava vai mielummin sellainen hoikempi kestävyysurheilijan kroppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä ajattelet onko sellainen todella lihaksikas mies kiinnostava vai mielummin sellainen hoikempi kestävyysurheilijan kroppa?

        Jos nyt henkilökohtaisesti mietin niin sopiva on hyvä. Lihaksikas voi olla ja tykkään myös hoikasta. Siis kaikki itsestä huolehtiminen on vain plussaa. Enemmän tietysti kiinnostun siitä sisäpuolesta. :) miten sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt henkilökohtaisesti mietin niin sopiva on hyvä. Lihaksikas voi olla ja tykkään myös hoikasta. Siis kaikki itsestä huolehtiminen on vain plussaa. Enemmän tietysti kiinnostun siitä sisäpuolesta. :) miten sinulla?

        En mäkää oikee voi sanoa et ois joku tietty. Tietysti ehkä jos on todella lihava niin ei se sytytä mua henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkää oikee voi sanoa et ois joku tietty. Tietysti ehkä jos on todella lihava niin ei se sytytä mua henkilökohtaisesti.

        Minullakin vähän samaa. Ei sytytä tavallaan jos näyttää että ei oikein ollenkaan pidä huolta itsestään mutta en näkisi sitä esteenä tutustumiselle tai muulle. Ulkonäköäkin voi muuttaa tai alkaa laihuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin vähän samaa. Ei sytytä tavallaan jos näyttää että ei oikein ollenkaan pidä huolta itsestään mutta en näkisi sitä esteenä tutustumiselle tai muulle. Ulkonäköäkin voi muuttaa tai alkaa laihuttamaan.

        Sehän se. Monenlaisiin kehonmalleihin olen ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se. Monenlaisiin kehonmalleihin olen ihastunut.

        Minulla sama. Muuten ajattelin sitä että miltä tuntuisi kohdata. Mietin sitä kun olin etelämmässä päin jossa se tietysti voisi olla mahdollisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama. Muuten ajattelin sitä että miltä tuntuisi kohdata. Mietin sitä kun olin etelämmässä päin jossa se tietysti voisi olla mahdollisempaa.

        Mitä ajattelit siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit siitä?

        Mietin vain sitä millaista se voisi olla. Sitten mietin sinua ja kaivattuni eroa. Että toki sinulla paljon enemmänkin kuin siinä minun kaivatussa. Koitan vain miettiä miksi ihastuin siihen tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain sitä millaista se voisi olla. Sitten mietin sinua ja kaivattuni eroa. Että toki sinulla paljon enemmänkin kuin siinä minun kaivatussa. Koitan vain miettiä miksi ihastuin siihen tavallaan.

        Mitä minulla enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minulla enemmän?

        Mitä nyt itsestäsi kertonut. Osaat kaikenlaista ja muutenkin tuo asenne kaikkeen että miten hyvin on pärjännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt itsestäsi kertonut. Osaat kaikenlaista ja muutenkin tuo asenne kaikkeen että miten hyvin on pärjännyt.

        Kiitos, itse en ajattele et oisin mitenkään ihmeellisesti pärjännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, itse en ajattele et oisin mitenkään ihmeellisesti pärjännyt.

        Itse ainakin mietin sitä tänään. En jotenkin voisi kuin ihastella sitä osaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin mietin sitä tänään. En jotenkin voisi kuin ihastella sitä osaamista.

        No kiitti 🙂 saattaa sillä kaivatullasikin olla taitoja muttet vaan tiedä. Ja kai se nykyinen miehesi myös on pärjännyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitti 🙂 saattaa sillä kaivatullasikin olla taitoja muttet vaan tiedä. Ja kai se nykyinen miehesi myös on pärjännyt?

        Voi olla mutten tiedä. Mutta ei ne ymmärrä samalla tavalla se on sellainen asia mitä kaikilla ei ole minun kanssa. Ne saattavat tietää mutta ei ne osaa lohduttaa tai auttaa samalla tavalla. Ajattelin vain asiaa tänään ja mietin lopulta että mihin lopulta ihastuin siihen kaivattuun jos ei hänelläkään ole mitään enempää tai vähempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutten tiedä. Mutta ei ne ymmärrä samalla tavalla se on sellainen asia mitä kaikilla ei ole minun kanssa. Ne saattavat tietää mutta ei ne osaa lohduttaa tai auttaa samalla tavalla. Ajattelin vain asiaa tänään ja mietin lopulta että mihin lopulta ihastuin siihen kaivattuun jos ei hänelläkään ole mitään enempää tai vähempää.

        Joskus sitä ihastuu kai silleenkin kun kuvittelee et se toinen saattas olla ihastunut. Vaikee selittää. Siis jos huomaa et se toinen vähä katselee sua jne. niin sitä alkaa hiljalleen itse kehittelemään tunteita siihen toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sitä ihastuu kai silleenkin kun kuvittelee et se toinen saattas olla ihastunut. Vaikee selittää. Siis jos huomaa et se toinen vähä katselee sua jne. niin sitä alkaa hiljalleen itse kehittelemään tunteita siihen toiseen.

        Mietitkö sinä välillä mitä se voisi olla jos kohdattaisiin? En tiedä oliko se minun ihastuminen kaivattuuni sitten sitä kun ajattelin että häntäkin kiinnostaa. Mutta usein ajattelin ettei häntä kiinnostaisi ja olin tosi epävarma siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitkö sinä välillä mitä se voisi olla jos kohdattaisiin? En tiedä oliko se minun ihastuminen kaivattuuni sitten sitä kun ajattelin että häntäkin kiinnostaa. Mutta usein ajattelin ettei häntä kiinnostaisi ja olin tosi epävarma siitä.

        Mietin kyllä minkälaista se olisi ja päästäsikö juttui yhtä helposti ku tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitkö sinä välillä mitä se voisi olla jos kohdattaisiin? En tiedä oliko se minun ihastuminen kaivattuuni sitten sitä kun ajattelin että häntäkin kiinnostaa. Mutta usein ajattelin ettei häntä kiinnostaisi ja olin tosi epävarma siitä.

        Tykkäätkö näistä kolmosen ohjelmista mitä syksyl alkanut? Tänää oli se masked singer ja nyt toi joku uus menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin kyllä minkälaista se olisi ja päästäsikö juttui yhtä helposti ku tässä.

        Minulla on sellainen tunne että varmasti päästäisiin mutta itse olisin ainakin aluksi todella hämmentynyt ja tietysti olisin tosi jotenkin että ihan sama mitä sanoisit niin kaikki on vain positiivista. Tai siis kun meillä ei oikein ole mitään asiaa mitä ei voisi sanoa tai kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö näistä kolmosen ohjelmista mitä syksyl alkanut? Tänää oli se masked singer ja nyt toi joku uus menee.

        Katson välillä tanssii tähtien kanssa kun tulee. Mitä itse? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson välillä tanssii tähtien kanssa kun tulee. Mitä itse? :)

        Katotaan masked singer ja tanssii tähtien kanssa aina :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotaan masked singer ja tanssii tähtien kanssa aina :D

        Kiva. :) minun nykyistä ei oikein kiinnosta katsoa mutta itse joskus katson.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. :) minun nykyistä ei oikein kiinnosta katsoa mutta itse joskus katson.

        Miten teillä menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teillä menee?

        Välillä hyvin ja välillä huonommin. Nyt ihan hyvin. Miten teillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä hyvin ja välillä huonommin. Nyt ihan hyvin. Miten teillä?

        Hyvin menee. Miks huonommin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin menee. Miks huonommin?

        Joskus vain on niitä hetkiä kun ymmärrys on eriävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vain on niitä hetkiä kun ymmärrys on eriävää.

        Ainahan niitä joskus kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan niitä joskus kaikilla.

        Niin on. Mutta sellaista alkaa tässä väsyttääkin kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Mutta sellaista alkaa tässä väsyttääkin kohta.

        Okei. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Öitä

        Öitä sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Öitä

        Tuli vielä sellainen mieleen että olisi parempi jos itse yrittäisin olla ajattelematta koko ajan. Ja tunteilu kun tapahtuu pään sisällä kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sellainen tunne että varmasti päästäisiin mutta itse olisin ainakin aluksi todella hämmentynyt ja tietysti olisin tosi jotenkin että ihan sama mitä sanoisit niin kaikki on vain positiivista. Tai siis kun meillä ei oikein ole mitään asiaa mitä ei voisi sanoa tai kertoa.

        Miten itse kokisit tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vielä sellainen mieleen että olisi parempi jos itse yrittäisin olla ajattelematta koko ajan. Ja tunteilu kun tapahtuu pään sisällä kaikenlaista.

        Ehkä sekin on syy ihastumiseeni kun kuvittelen jo melkein häihin menoa päässäni jokaisen kanssa johon ihastun. Liian vilkas ajattelu kai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse kokisit tuon?

        Jotenkin niin se varmaankin olisi. Vaikea kuvitella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sekin on syy ihastumiseeni kun kuvittelen jo melkein häihin menoa päässäni jokaisen kanssa johon ihastun. Liian vilkas ajattelu kai?

        Uskon kyl et muutkin ajattelee aika pitkälle asioita. Mut voisihan se helpottaa kun yrittäisi hetkessä pysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin niin se varmaankin olisi. Vaikea kuvitella :D

        Minulla usein se kuvitelma on sitten ihan eri mitä se sitten oikeasti on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyl et muutkin ajattelee aika pitkälle asioita. Mut voisihan se helpottaa kun yrittäisi hetkessä pysyä.

        Miten itse ajattelet yleensä jos ihastuit esimerkiksi siihen yhteen naiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse ajattelet yleensä jos ihastuit esimerkiksi siihen yhteen naiseen?

        Kyllä sitä tulee ajateltua jo yhdessä oloa ja muuta. Ei nyt häitä ehkä kuitenkaan :D Hänen kohdalla mietin et varmasti olisin onnellisempi jos hänen kanssaa olisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä tulee ajateltua jo yhdessä oloa ja muuta. Ei nyt häitä ehkä kuitenkaan :D Hänen kohdalla mietin et varmasti olisin onnellisempi jos hänen kanssaa olisin.

        Tuntuu että se menee niin pitkälle minulla se ajatus että ihan kaikessa laidasta laitaan käy. Myös kaikki sänkypuolen asiat todella monta kertaa ajateltu. Mieti kun ei mikään ole lopulta sellaista mitä se on ja usein petyn sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että se menee niin pitkälle minulla se ajatus että ihan kaikessa laidasta laitaan käy. Myös kaikki sänkypuolen asiat todella monta kertaa ajateltu. Mieti kun ei mikään ole lopulta sellaista mitä se on ja usein petyn sitten.

        Ehkä siksi ei pitäisi liikaa luoda ennakkokäsityksiä. Yleensä se johtaa vain pettymykseen kun ei kukaan täydellinen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että se menee niin pitkälle minulla se ajatus että ihan kaikessa laidasta laitaan käy. Myös kaikki sänkypuolen asiat todella monta kertaa ajateltu. Mieti kun ei mikään ole lopulta sellaista mitä se on ja usein petyn sitten.

        Onko sulle sitten tärkeää et sänkypuolella mies ei ole pettymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi ei pitäisi liikaa luoda ennakkokäsityksiä. Yleensä se johtaa vain pettymykseen kun ei kukaan täydellinen ole.

        No ei olekaan. Sehän se onkin kun ajattelin sen kaivatunkin olevan ties miten hyvä tuntematta häntä oikeasti. Yritin kaivaa hänestä jotain "huonojakin" asioita palstan kautta tosin niitä saamatta etten ajattelisi täydellisenä. En siis kaiva niitä huonoja asioita sen takia että haluaisin loukata tai muuta vaan ihan vain olla tukena jos niitä olisi ollut ja poistaa sen oman ajattelutavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulle sitten tärkeää et sänkypuolella mies ei ole pettymys?

        Ei minulla ole siinä väliä. Usein se on aika paljon suhteen oma juttunsa millaista on ja omien toiveiden jakamista. Miten sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole siinä väliä. Usein se on aika paljon suhteen oma juttunsa millaista on ja omien toiveiden jakamista. Miten sinulla?

        Ei oo tärkeetä. Tai sillee niinku tietysti et se on molemmille mieluisaa eihän se kivaa ole jos toinen ei selkeesti siinä haluis olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei olekaan. Sehän se onkin kun ajattelin sen kaivatunkin olevan ties miten hyvä tuntematta häntä oikeasti. Yritin kaivaa hänestä jotain "huonojakin" asioita palstan kautta tosin niitä saamatta etten ajattelisi täydellisenä. En siis kaiva niitä huonoja asioita sen takia että haluaisin loukata tai muuta vaan ihan vain olla tukena jos niitä olisi ollut ja poistaa sen oman ajattelutavan.

        Varmaan vähän rennompaa lähestymistä pitäs hakea sitten. Jos joku vaikuttaa kiinnostavalta niin yrittää vaan olla sillee et siinä on varmaan puolia mitkä ärsyttääkin mut mä ajattelen et jos toista rakastaa niin sitten sinä hyväksyt sen toisen just sellasena eikä sen tarvii olla täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tärkeetä. Tai sillee niinku tietysti et se on molemmille mieluisaa eihän se kivaa ole jos toinen ei selkeesti siinä haluis olla.

        Ei siis tärkeää, ei minullekaan. Tai siis voi olla millainen vaan kun se on sitten yhdessä katsottavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan vähän rennompaa lähestymistä pitäs hakea sitten. Jos joku vaikuttaa kiinnostavalta niin yrittää vaan olla sillee et siinä on varmaan puolia mitkä ärsyttääkin mut mä ajattelen et jos toista rakastaa niin sitten sinä hyväksyt sen toisen just sellasena eikä sen tarvii olla täydellinen.

        Mutta jos ei puhu mitään ja ajatukset toisesta on niin hyvät että jotenkin sokaistuu siitä. Olin myös ristiriidassa sen ihastumisen kanssa kun hän vaikutti olevan kiinnostunut muistakin ja minullakin oli se tapailu. Se oli aika vaikea kuvio ihastumiselle. Tosiaan hyväksyn itsekin toiset vikoineen kaikkineen jos rakastaa ja muutenkin ihmisistä yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos ei puhu mitään ja ajatukset toisesta on niin hyvät että jotenkin sokaistuu siitä. Olin myös ristiriidassa sen ihastumisen kanssa kun hän vaikutti olevan kiinnostunut muistakin ja minullakin oli se tapailu. Se oli aika vaikea kuvio ihastumiselle. Tosiaan hyväksyn itsekin toiset vikoineen kaikkineen jos rakastaa ja muutenkin ihmisistä yleisesti.

        Kyllä tiedän on itselläkin käynyt niin et sokaistun ihastumisesta. Se entinen puoliso on aika hyvä esimerkki. Jälkikäteen ajateltuna en enää siihen ihastuisi kun tiedän millainen se on ja mitä mulle teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän on itselläkin käynyt niin et sokaistun ihastumisesta. Se entinen puoliso on aika hyvä esimerkki. Jälkikäteen ajateltuna en enää siihen ihastuisi kun tiedän millainen se on ja mitä mulle teki.

        Ehkä olisin ollut vain sokea hänen asioilleen. Ajattelin etten olisi riittänyt sille kaivatulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisin ollut vain sokea hänen asioilleen. Ajattelin etten olisi riittänyt sille kaivatulle.

        Riittäisit varmasti. Mul tuli hauska idea mieleen: miten ajattelet, kuka ois sellanen julkkis joka vois muistuttaa mua ulkonäöltä sun ajatuksissa? Mä voin yrittää miettiä susta :D En oikein vaa tiedä julkkisten nimii :D ei tarvii heti vastata saat miettii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisin ollut vain sokea hänen asioilleen. Ajattelin etten olisi riittänyt sille kaivatulle.

        Kuka on sun suosikki tanssii tähtien kanssa täl kaudel?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisit varmasti. Mul tuli hauska idea mieleen: miten ajattelet, kuka ois sellanen julkkis joka vois muistuttaa mua ulkonäöltä sun ajatuksissa? Mä voin yrittää miettiä susta :D En oikein vaa tiedä julkkisten nimii :D ei tarvii heti vastata saat miettii

        Paha kysymys. Pitää tuota miettiä. :D jätän itämään ajatuksen jos se tuottaisi hedelmää. :D jotenkin vain jäi siitä kuva kun hän oli "parempaa" ja itse vain olin minä. En yhtään enempää kuin hän tai sitten ne muutkaan naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sun suosikki tanssii tähtien kanssa täl kaudel?

        En kerennyt tänään seurata ja aika vaikea sanoa kun on monta hyvää. :) mikä sinulla? Ja hyvää yötä tässä samalla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerennyt tänään seurata ja aika vaikea sanoa kun on monta hyvää. :) mikä sinulla? Ja hyvää yötä tässä samalla. :)

        Monta hyvää on. Se Sointu ei oo mikään mun suosikki, en pidä sen luonteesta. Muuten ihan sama kuka voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerennyt tänään seurata ja aika vaikea sanoa kun on monta hyvää. :) mikä sinulla? Ja hyvää yötä tässä samalla. :)

        Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta hyvää on. Se Sointu ei oo mikään mun suosikki, en pidä sen luonteesta. Muuten ihan sama kuka voittaa.

        Ei minullakaan ole väliä kuka voittaa. Melko hyviä tuntuu olevan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä

        Kivaa alkuviikkoa. :) pitäisi miettiä sitä julkkista mutta aika paljon muutakin mietittävää nyt ollut. Kiireinen viikko tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa alkuviikkoa. :) pitäisi miettiä sitä julkkista mutta aika paljon muutakin mietittävää nyt ollut. Kiireinen viikko tulossa.

        Kivaa viikkoa sinnekin. Ei sillä julkkisjutulla kiire ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa viikkoa sinnekin. Ei sillä julkkisjutulla kiire ole.

        Voiko olla minkä tyyppinen tahansa julkkis? Vaikka joku näyttelijä tai muu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla minkä tyyppinen tahansa julkkis? Vaikka joku näyttelijä tai muu. :D

        Joo ihan mika vaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan mika vaan 🙂

        Mietin mikä tarkoitus sillä on tosi hauska idea mutta onko tarkoitus että tunnistaisi sitten helpommin jos joskus kohdataan. :) huomaatko mietin asioita aika paljon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin mikä tarkoitus sillä on tosi hauska idea mutta onko tarkoitus että tunnistaisi sitten helpommin jos joskus kohdataan. :) huomaatko mietin asioita aika paljon. :D

        Ei ollut mikään tarkoitus sinänsä. Aloin itse vaan miettiä ketä sä mahtaisit muistuttaa, en kyllä oo keksinyt vieläkään. Ja ois hauska kuulla minkälaisena sä mietit minut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin mikä tarkoitus sillä on tosi hauska idea mutta onko tarkoitus että tunnistaisi sitten helpommin jos joskus kohdataan. :) huomaatko mietin asioita aika paljon. :D

        Niin mietit kyllä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mikään tarkoitus sinänsä. Aloin itse vaan miettiä ketä sä mahtaisit muistuttaa, en kyllä oo keksinyt vieläkään. Ja ois hauska kuulla minkälaisena sä mietit minut. :D

        On minuakin muistuttavia jotakin. :) tosin ei paljoa. Riittääkö jos googletan jonkun mallin kuvan jos se olisi siinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mietit kyllä 🙂

        No sellainen olen. Ehkä kun on puhjennut tuo jännitys ja kaikki niin tuntuu että on helpompi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minuakin muistuttavia jotakin. :) tosin ei paljoa. Riittääkö jos googletan jonkun mallin kuvan jos se olisi siinä. :D

        Riittää tietysti, ei tämä niin vakavaa oo :D Ja jos ei löydy oikeen niin ei oo pakko 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sellainen olen. Ehkä kun on puhjennut tuo jännitys ja kaikki niin tuntuu että on helpompi olla.

        Jännitys minkä suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mietit kyllä 🙂

        Okei aloitetaan helpolla. Ei nyt varmaan osu lähellekään oikeaan mutta jos miettii jotain "komeita" näyttelijöitä niin Channing Tatum pitkillä hiuksilla tai sellaisilla mitkä menee ylöspäin. :D ja nuorempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää tietysti, ei tämä niin vakavaa oo :D Ja jos ei löydy oikeen niin ei oo pakko 🙂

        On vakavaa melkein. :D no ei nyt sentään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännitys minkä suhteen?

        Siis kaiken nuo sosiaaliset tilanteet. Ehkä sellainen hälläväliä asenne on auttanut niihin minun tämän pingoittavan luonteen sijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei aloitetaan helpolla. Ei nyt varmaan osu lähellekään oikeaan mutta jos miettii jotain "komeita" näyttelijöitä niin Channing Tatum pitkillä hiuksilla tai sellaisilla mitkä menee ylöspäin. :D ja nuorempana.

        No jos hänestä etsii nuorempana kuvia niin on siinä jotain samaa 🙂 Vaikea sanoa itsestään jotenkin onko samaa vai ei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaiken nuo sosiaaliset tilanteet. Ehkä sellainen hälläväliä asenne on auttanut niihin minun tämän pingoittavan luonteen sijasta.

        Kuulostaa hyvältä. Yks näyttelijä on mielessä mut en muista sen nimee tai missä se on näytellyt. Yritön löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hänestä etsii nuorempana kuvia niin on siinä jotain samaa 🙂 Vaikea sanoa itsestään jotenkin onko samaa vai ei :D

        Niin kai. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Yks näyttelijä on mielessä mut en muista sen nimee tai missä se on näytellyt. Yritön löytää.

        Odotan tuon ensin ennen kuin sanon mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan tuon ensin ennen kuin sanon mitään. :D

        En löytänyt sitä ketä ajattelen vielä, mut tällainen tuli vastaan ja ajattelin et oiskohan lähellä 🙂 ei saa suuttua jos ei miellytä:D
        Zooey Deschanel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt sitä ketä ajattelen vielä, mut tällainen tuli vastaan ja ajattelin et oiskohan lähellä 🙂 ei saa suuttua jos ei miellytä:D
        Zooey Deschanel

        Pelkäsin tuota katsomista mutta jotain sinnepäin voi olla. :) ei tosin ihan täysin kun hiukset on erimalliset ja silmätkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt sitä ketä ajattelen vielä, mut tällainen tuli vastaan ja ajattelin et oiskohan lähellä 🙂 ei saa suuttua jos ei miellytä:D
        Zooey Deschanel

        En suutu useinkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt sitä ketä ajattelen vielä, mut tällainen tuli vastaan ja ajattelin et oiskohan lähellä 🙂 ei saa suuttua jos ei miellytä:D
        Zooey Deschanel

        Kasvatatko itse partaa vai leikkaatko aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäsin tuota katsomista mutta jotain sinnepäin voi olla. :) ei tosin ihan täysin kun hiukset on erimalliset ja silmätkin. :)

        Joo ei toi ole se ketä ajattelin. Hitsi kun en löydä sidä ketä ajattelen ja muista missä se on näytellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäsin tuota katsomista mutta jotain sinnepäin voi olla. :) ei tosin ihan täysin kun hiukset on erimalliset ja silmätkin. :)

        Lähinnä tuon kasvonpiirteitä mietin et ajatteln sulle jotain tollaista. Hiukset nyt arvasin ettei ole samanlaiset ja sul tais olla tummemmatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvatatko itse partaa vai leikkaatko aina?

        Vähän voin kasvattaa mutta kovin pitkäksi en päästä. Nyt on vähän partaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tuon kasvonpiirteitä mietin et ajatteln sulle jotain tollaista. Hiukset nyt arvasin ettei ole samanlaiset ja sul tais olla tummemmatkin.

        Tuolla oli jonkun verran aika tummia ja vaaleempiakin kuvia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän voin kasvattaa mutta kovin pitkäksi en päästä. Nyt on vähän partaa.

        Eli Tatum ilman paitaa nuorena ja pieni parta. :D tuota nyt sen takia kun tuo on aika monessa kuvassa ilman paitaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Tatum ilman paitaa nuorena ja pieni parta. :D tuota nyt sen takia kun tuo on aika monessa kuvassa ilman paitaa. :D

        Kelpaa mulle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei toi ole se ketä ajattelin. Hitsi kun en löydä sidä ketä ajattelen ja muista missä se on näytellyt.

        No itse katsoin kun tatum oli jonkun naisen kanssa olikohan Jenna nimisen niin ajattelin että siinähän "me ollaan" :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla oli jonkun verran aika tummia ja vaaleempiakin kuvia. :)

        Kuka sitten ois sellainen julkkis omasta mielestäsi kuka muistuttaa sua jos haluat sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa mulle :D

        Siis sen haluat? :D tai no kelpaa siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitten ois sellainen julkkis omasta mielestäsi kuka muistuttaa sua jos haluat sanoa?

        Vastasin tuossa ylempänä jo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tuossa ylempänä jo. :)

        Itseasiassa toi Jenna näyttää siltä aika paljon ketä etsin. Sillä ketä etsin on vähän vaaleampi iho mut muuten samanlainen. Tuskin te pohjoisen ihmisen kovin tummia ootte :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa toi Jenna näyttää siltä aika paljon ketä etsin. Sillä ketä etsin on vähän vaaleampi iho mut muuten samanlainen. Tuskin te pohjoisen ihmisen kovin tummia ootte :D

        Ei tuokaan täysin minun kopio ole. :D tuskin tuo tatumkaan. Mutta sellainen luontoversio siitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa toi Jenna näyttää siltä aika paljon ketä etsin. Sillä ketä etsin on vähän vaaleampi iho mut muuten samanlainen. Tuskin te pohjoisen ihmisen kovin tummia ootte :D

        Oletko etelässä ollessa sitten tummunut? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa mulle :D

        Onko tuolla tatumilla edes samat kasvonpiirteet vai meneekö ihan metsään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hänestä etsii nuorempana kuvia niin on siinä jotain samaa 🙂 Vaikea sanoa itsestään jotenkin onko samaa vai ei :D

        Miten paljon samaa vai ihan eri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko etelässä ollessa sitten tummunut? :D

        No en :D se oli vaan vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuolla tatumilla edes samat kasvonpiirteet vai meneekö ihan metsään. :D

        On samaa nuorempana kun hänellä on kapeammat kasvot. Jostain syystä vanhemmiten hänellä on tullut jykevämmät kasvonpiirteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On samaa nuorempana kun hänellä on kapeammat kasvot. Jostain syystä vanhemmiten hänellä on tullut jykevämmät kasvonpiirteet.

        Okei eli on samaa kuitenkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei eli on samaa kuitenkin. :)

        Joo. Naisystävän mielestä näytän suomalaisista näyttelijöistä niin tolla Lauri Tilkaselta jossain määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Naisystävän mielestä näytän suomalaisista näyttelijöistä niin tolla Lauri Tilkaselta jossain määrin.

        Voi sekin olla joo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Naisystävän mielestä näytän suomalaisista näyttelijöistä niin tolla Lauri Tilkaselta jossain määrin.

        Tai ainakin tuollaisena voisin itse ajatella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin tuollaisena voisin itse ajatella. :)

        Sinne päin ehkä. Öitä nyt 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne päin ehkä. Öitä nyt 🙂

        Kivaa yötä komistukselle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne päin ehkä. Öitä nyt 🙂

        Ajattelin että aika jännä miten molemmat vain tiedettiin miltä toinen näyttää. Ja ennenkin sitä kun ajatellut asiaa tai nähnyt mielessä niin sen vain on tietänyt. En oikein tiedä miten se voi olla mahdollista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että aika jännä miten molemmat vain tiedettiin miltä toinen näyttää. Ja ennenkin sitä kun ajatellut asiaa tai nähnyt mielessä niin sen vain on tietänyt. En oikein tiedä miten se voi olla mahdollista. :)

        Onhan tässä jotain ajatusta saanut. Hyvä jos mun arvaus oli edes vähän lähellä 🙂 kuitenkin tiesin et olet aika nuorekas ja hyvässä kunnossa kun treenailetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä jotain ajatusta saanut. Hyvä jos mun arvaus oli edes vähän lähellä 🙂 kuitenkin tiesin et olet aika nuorekas ja hyvässä kunnossa kun treenailetkin.

        En tiedä hyvästä kunnosta ehkä itse olet 100x paremmassa. :D kivaa iltaa muuten. Onko suunnitelmia viikonlopulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä hyvästä kunnosta ehkä itse olet 100x paremmassa. :D kivaa iltaa muuten. Onko suunnitelmia viikonlopulle?

        Kivaa iltaa. Ei mitään suunnitelmia kyl vielä ole viikonlopulle. Entä sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa. Ei mitään suunnitelmia kyl vielä ole viikonlopulle. Entä sulla?

        Ei minullakaan sen ihmeellisempää. Ihmisien näkemistä enempää. Aika väsynyt olen ollut nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa. Ei mitään suunnitelmia kyl vielä ole viikonlopulle. Entä sulla?

        Juttelin vaihtelun vuoksi tuolla toisella puolella missä yleensä kirjoittanut ja huomasin ettei siellä mikään oikein muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa. Ei mitään suunnitelmia kyl vielä ole viikonlopulle. Entä sulla?

        Mietin juuri sitäkin kun tässä fiilistelen menneisyyden hyviä asioita että jos siellä on tapahtunut asioita ja ihmisiin mennyt välejä ja ne kaduttaa kuinka sen voisi vain unohtaa? Liittyy taas siihen virheiden tekemisen unohtamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelin vaihtelun vuoksi tuolla toisella puolella missä yleensä kirjoittanut ja huomasin ettei siellä mikään oikein muuttunut.

        Mä en ole siellä enää käynyt. Siellä on paljon ilkeitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin juuri sitäkin kun tässä fiilistelen menneisyyden hyviä asioita että jos siellä on tapahtunut asioita ja ihmisiin mennyt välejä ja ne kaduttaa kuinka sen voisi vain unohtaa? Liittyy taas siihen virheiden tekemisen unohtamiseen.

        Hankala kysymys. Jos et voi välejä korjata juttelemalla niin jotenkin se sitten vaan pitäisi ajatella ettei asialle voi mitään. Ottaa se opettavaisena asiana ja ettei enää jatkossa toimi samoin. Kaikki tekee noissakin asioissa virheitä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole siellä enää käynyt. Siellä on paljon ilkeitä ihmisiä.

        On. Lopulta aika surullisia tapauksia. Monella oikeasti pahasti ongelmia itsensä kanssa ja sitten purkavat sitä siellä muihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala kysymys. Jos et voi välejä korjata juttelemalla niin jotenkin se sitten vaan pitäisi ajatella ettei asialle voi mitään. Ottaa se opettavaisena asiana ja ettei enää jatkossa toimi samoin. Kaikki tekee noissakin asioissa virheitä kuitenkin.

        Joskus tällä mielikuvituksen voimalla kuvittelin tilanteen päässäni kuinka pääsin sopuun itseni ja tekemiseni kanssa muiden ihmisten kanssa. Ainut mikä harmittaa siinä on kaikki yhteiset muistot ne hyvät siis. Voisin olla tälläkin hetkellä tekemisissä mutta mahdollisuus on etten olisikaan. Jotenkin muistan hetkeä kun minulla helposti tulee se pakollinen tarve luopua ihmisistä ja sitä enemmän siinä on tunnetta mukana hyvässä tai huonossa sen enemmän haluan tavallaan luopua. En tiedä pelkäänkö tuntea paljon ja se saa sen reaktion aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tällä mielikuvituksen voimalla kuvittelin tilanteen päässäni kuinka pääsin sopuun itseni ja tekemiseni kanssa muiden ihmisten kanssa. Ainut mikä harmittaa siinä on kaikki yhteiset muistot ne hyvät siis. Voisin olla tälläkin hetkellä tekemisissä mutta mahdollisuus on etten olisikaan. Jotenkin muistan hetkeä kun minulla helposti tulee se pakollinen tarve luopua ihmisistä ja sitä enemmän siinä on tunnetta mukana hyvässä tai huonossa sen enemmän haluan tavallaan luopua. En tiedä pelkäänkö tuntea paljon ja se saa sen reaktion aikaiseksi.

        Tuleeko sulla sitten minusta sellaista tunnetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala kysymys. Jos et voi välejä korjata juttelemalla niin jotenkin se sitten vaan pitäisi ajatella ettei asialle voi mitään. Ottaa se opettavaisena asiana ja ettei enää jatkossa toimi samoin. Kaikki tekee noissakin asioissa virheitä kuitenkin.

        Kun monesti meidänkin keskustelun aikana on käynyt sitä samaa eli työnnän vain poispäin vaikka onkohan siihen lopulta mitään hyvää syytä vai keksinkö syyn sille. Mitä oikein lopulta pakoilen siinä kun se vain aiheuttaa pahaa mieltä itselle ja toisillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulla sitten minusta sellaista tunnetta?

        Vastasin tuossa alempana. Kerkeät aina kysymään saman mihin vastaan jo ennen näkemättä koko kysymystä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun monesti meidänkin keskustelun aikana on käynyt sitä samaa eli työnnän vain poispäin vaikka onkohan siihen lopulta mitään hyvää syytä vai keksinkö syyn sille. Mitä oikein lopulta pakoilen siinä kun se vain aiheuttaa pahaa mieltä itselle ja toisillekin.

        Ehkä pelkäät ihmissuhteissa pettymystä tavalla tai toisella? Pelkäät et toinen loukkaa tai pelkäät et itse loukkaat. Mielummin katkaiset välit kun annat suhteen edetä niin pitkälle et sua sattuisi jos katkeaisi myöhemmin muista syistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pelkäät ihmissuhteissa pettymystä tavalla tai toisella? Pelkäät et toinen loukkaa tai pelkäät et itse loukkaat. Mielummin katkaiset välit kun annat suhteen edetä niin pitkälle et sua sattuisi jos katkeaisi myöhemmin muista syistä?

        Ehkä niin. Mietin vain voiko se johtua myös siitä että pelkää tulla loukatuksi tai aiheuttavan muille sitä. Onko se sitten joku suojelusmekanismi ja herkkänahkaisuus yhdessä. Ja siihen kun tunteet laittaa päälle ja epävarmuus toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin. Mietin vain voiko se johtua myös siitä että pelkää tulla loukatuksi tai aiheuttavan muille sitä. Onko se sitten joku suojelusmekanismi ja herkkänahkaisuus yhdessä. Ja siihen kun tunteet laittaa päälle ja epävarmuus toisesta.

        Onko sulle joskus tehty jotain mikä voisi selittää jos vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin. Mietin vain voiko se johtua myös siitä että pelkää tulla loukatuksi tai aiheuttavan muille sitä. Onko se sitten joku suojelusmekanismi ja herkkänahkaisuus yhdessä. Ja siihen kun tunteet laittaa päälle ja epävarmuus toisesta.

        Tosi hankala jotenkin itseä kehittää tuon osalta. Ehkä tämä tasaisuus on jotenkin auttanut itseä sen kanssa mutta kun on vain sellainen luonne että se helposti voi tulla eteen jos vähäänkään lähtee tunteet mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulle joskus tehty jotain mikä voisi selittää jos vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin?

        Saattaa olla jos miettii. Aika usein jo lapsena se luottamus horjunut melkein joka asiassa. Onko lopulta saanut läheisiltä tarvitsemaa tukea ja luottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla jos miettii. Aika usein jo lapsena se luottamus horjunut melkein joka asiassa. Onko lopulta saanut läheisiltä tarvitsemaa tukea ja luottamusta.

        Niin se voi sitten juontaa juurensa sinne tuo juttu. Mun mielestä ihan ymmärrettävää. Pelkäät pettymystä varmaankin. Mut tiedätkö mitä? Kun sanoit et työnnät ihmisen sivuun niin mä en oo ajatellut niin susta, vaan mä pidän sua itseasiassa tosi luotettavana. En mä usko et sä vaikka sanoisit mitään ilkeää minusta tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla jos miettii. Aika usein jo lapsena se luottamus horjunut melkein joka asiassa. Onko lopulta saanut läheisiltä tarvitsemaa tukea ja luottamusta.

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18027654Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Lähdit haastamaan riitaa tuolla toisessa aloituksessa.

      • Anonyymi

        Se oli kysymys ihan vain asiasta ja kuulumisten kysely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kysymys ihan vain asiasta ja kuulumisten kysely.

        Kyseleppä sen kaverisi lääkityksiä yhtä vttumaiseen sävyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseleppä sen kaverisi lääkityksiä yhtä vttumaiseen sävyyn.

        Kuule ihan kertonutkin. No enpä enää kysy sinulta edes kuulumisiakaan kun on näin hankalaa perusasioista puhuminen.


      • Anonyymi

        Antaa olla. Jatka vain kirjoitteluasi. En kysy enää kuulumisia sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla. Jatka vain kirjoitteluasi. En kysy enää kuulumisia sinulta.

        Miks pitäs kysyy. Et tunne mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäs kysyy. Et tunne mua.

        En kysykään enää.


    • Anonyymi

      Saattas puheenaiheet loppua pian kesken kun ei vietä kovinkaan vilkkaan aktiivista elämää

    • Anonyymi

      Mihis ne kaverukset täältä katosi...

    • Anonyymi

      Minäkin voisin praatata monta tuntii yhtä soittoo samasyisen kanssa.

      • Anonyymi

        En viihdy yksin aina

        Haluan kaverin

        Sydänsellaisen


    • Anonyymi

      Älä valehtele.

      • Anonyymi

        Kukas sulle on valehdellut?


    • Anonyymi

      Millaista puhetta sais olla nättiä rumaa kovaa?

    • Anonyymi

      Täällä ei ole ketään sellaista minulle joka voisi olla ystäväni. Lopetan täällä kirjoittamisen ja toivon todella, että kaikenlainen ns. kautta rantain kertominen loppuu! Haluan ystävän samasta ikäluokasta kuin itse olen!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe