Nyt näytän naisen kehon hallintaa, koska kyseinen taito olisi mahtava https://www.instagram.com/reel/CwdonvqgeDt/?igshid=NjZiM2M3MzIxNA==
Kun nyt miesten mahtavaa kehon hallintaa nähty
9
310
Vastaukset
Tuo liike näyttää vaikeammalta, kuin mitä onkaan. Tuossa jalat ovat lukittu ja vaatii vain hiukan keskivartalon hallintaa, että jaksaa noin hallitusti laskeutua ja pitää keho tiukkana, mutta muutoin tuo ei ole mitenkään erityisen haastava liike. Toki oman lisänsä tuo vartalon "aaltoilu", mutta harjoittelemalla senkin oppisi.
valtakunta kirjoitti:
Vielä kun itse olisi tuossa kunnossa ja mies yhtä hyvässä kuntoilu oli mahtavaa
Kuntoilu on mukavaa, yksin tai yhdessä. Itse en havittele enää mitään sikspäkkejä, mutta kuntoilen oman hyvinvointini edistämiseksi.
Aaltoilua, näyttää hyvältä kieltämättä
valtakunta kirjoitti:
Se on parasta siinä. Monta vuotta oon miestä yrittänyt saada treenaan yhdessä kanssani.
Kyllä se auttaa myöhemmissä vaiheissa kun ikää tulee, ei rapistu niin nopeasti. Vajaa 40 olin minäkin kun aloitin. Eikä sen tarvitse olla edes mitään hirveän aikaavievää.
- Anonyymi
Tuollainen että joo menee opettamaan jotain videopelien tekemistä vaikka teinitytöille, voisi olla rasittavaakin, mutta niin hauskaakin sinänsä, monesti tytöt haluavat tehdä jotain helppoja sarjakuvamaisia ihmissuhde-pelejä..
- Anonyymi
Jospa et kuitenkaan pyrkisi teinityttöjen pariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620