Pitäs sätkää käydä hakemassa, koska meinaa TEHTAAN TUOTANTO lakata joten pitäs HAKEA LISÄÄ TAVARAA!
Minä en ole niin laiska, että TOISTEN PITÄÄ TUPAKATKIN TEHDÄ MULLE VALMIIKSI niin voin joutessani polttaa!
Olen syntynyt SÄTKÄN KÄÄRIJÄ SUKUUN, mutta EI ME OLLA KOSKAAN KETÄÄN PAKOTETTU POLTTAMAAN vaan tuo on VAPAEHTOISTA!
Kestääköhän PÄIVÄN VALOSSA näkyä edes KYLÄLLÄ?
27
503
Vastaukset
TYÖSYRJIJÖITÄ kyllä tässä KYLÄSSÄ JA KUNNASSA RIITTÄÄ!
Nuuskakin tehdään SÄTKÄTÄ TUPAKASTA jota tarvitaan myös VALMIIN TUPAKAN TEKOON!
KUNNIALLISET KUNNON IHMISET EI KYLLÄ TARVI EDES TULITIKKUJA EIKÄ MUITAKAAN TULEN TEKOVÄLINEITÄ!
En ole aloittanut tätä KUNNIOITUKSEN VAATIMISTA vaan olen tyytynyt siihen mitä toiset on VAATINEET!
Kunnialliset ei tee mitään mitä minä teen, koska TODISTETTAVASTI ALOITTIVAT TYÖSYRJINNÄN JA OMIVAT PERKELE KAIKKI MINUN TYÖT!
Valtio sai aikanaan TUPAKKA TEHTAAN ja tupakkaa jaettiin sotilaille muonien mukana, mutta EI NIITÄ OLLU PAKKO POLTTAA VAIKKA PUNTIN SAIKIN!
Tuo tieto löytyy Suomen historiasta, kun VIITSII NÄHDÄ VAIVAA JA LUKEA!- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18028250h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kävin hakemassa jo tupakkaa ja pelasin vähän aikaa niin toisetkin sai hakea. Ihan outoja olivat, mutta he tuskin minua syrjii koska olivat MIEHIÄ jotka tuskin välittää mitä heidän AKAT/EUKOT/MUIJAT sanoo kotona!
Kunniallisia kuuluu kunnioittaa, mutta mihimpä se KUNNIATON TAPOJAAN VAIHTAA!
Kyllä kunniaton ämmä tekee PERINTEISESTI muutakin, kuin käärii sätkää ja pyörii netissä!
Vein roskat tuonne torille ja katoin niin minun UFF 2 pönttöä oli niin täynnä vaateita, että EN VOINU OMIANI SINNE EDES JÄTTÄÄ! Huomasin, että UFF oli tuonut lisää ja koko rivi on ilmeisesti minun ja kyllä sinne saa kaikki laittaa!
Yksinäinen UFF pönttö on hänen joka tilas pöntön alunperin ja ei viittiny huolehtia!
Hänen vastuulla nuo kaikki UFF:än pöntöt on ja minä vain ilmotin ” En ole tilannut, mutta ilmotan nyt vain..,”Kyllä kunnassa rahaa pyörii, mutta onneksi KUNNANJOHTAJAKIN tuli muualta ja lähti vielä SYRJINTÄÄN MUKAAN!
Kunnanhallitus oli ehdottanut, että voisivat PALKATA KUNNANJOHTAJALLE KAVERIN!
Palolahti oli tuolloin kunnanjohtajan sijainen ja ei se tarvinnu ja ei ole tarvinnut tämäkään joka KUNNANJOHTAJANA nyt on!
- Anonyymi
Kuka syrjii ja ketä? Mitä, häh?
En ainakaan minä, koska minä olin töissä tuolloin kun kunnianloukkaus käräjät oli.
Tuo nainen ei ollu eikä ollut elatusmaksu käräjilläkään ja en edes kysynyt tuota.
Minut oli sitä ennen saatu ajettua töistä ja olin sairaslomalla.
Tuota elastusmaksu asiaa alettiin käräjien kautta hoitaan niin ilmotin tuomarille ” Hae kunnianloukkaus sakko muutoon, koska mulla on aikaa istua tuo sakko vankeutena pois ja asianumero on xxxxxxx”
En ole kenenkään toisen äidin lapsia ominu enkä vaatinut kunnioittamaan NAISTA joka EI VIITSI EDES TÖIHIN mennä vaan VÄITTÄÄ, että 16vuotiasta pitää hoitaa!
Sama 16vuotias osas 2vuotiaana käydä vessassa itsenäisesti, syödä, puhua, pukea, riisua ja oppi voitelemaan leivän itse ja paljo muutakin niin, kuin normaali 2vuotias.
Kunnia nyt vain jakautuu hänen kautta yhdenvertaisuuslain avulla niin, että kaikki mitä minä olen tehnyt ja teen edelleen on kunniattomia asioita. Olen vanhempi häntä, mutta ei sillä ole merkitystä onko he vanhempia vai nuorempia jotka on yhdenvertaisia hänen kanssa!
Mulla ei ollu edes omien lasten huoltajuutta tuolloin ja MAINISTIN tuosta käräjille ja yritin saada heitä luopumasta kunnianloukkaus syytteestä, koska en olis jatkanu asiaa.
Olen jättänyt ennenkin nostamatta aiheettomasta syytteestä kunnianloukkaus syytteen. Syy se, että en koe olevani niin moitteeton enkä koe että he olis joihin yhdenvertaisuuslain kautta tuo kunnia voi myös kohdistua.Holomanämmä kirjoitti:
En ainakaan minä, koska minä olin töissä tuolloin kun kunnianloukkaus käräjät oli.
Tuo nainen ei ollu eikä ollut elatusmaksu käräjilläkään ja en edes kysynyt tuota.
Minut oli sitä ennen saatu ajettua töistä ja olin sairaslomalla.
Tuota elastusmaksu asiaa alettiin käräjien kautta hoitaan niin ilmotin tuomarille ” Hae kunnianloukkaus sakko muutoon, koska mulla on aikaa istua tuo sakko vankeutena pois ja asianumero on xxxxxxx”
En ole kenenkään toisen äidin lapsia ominu enkä vaatinut kunnioittamaan NAISTA joka EI VIITSI EDES TÖIHIN mennä vaan VÄITTÄÄ, että 16vuotiasta pitää hoitaa!
Sama 16vuotias osas 2vuotiaana käydä vessassa itsenäisesti, syödä, puhua, pukea, riisua ja oppi voitelemaan leivän itse ja paljo muutakin niin, kuin normaali 2vuotias.
Kunnia nyt vain jakautuu hänen kautta yhdenvertaisuuslain avulla niin, että kaikki mitä minä olen tehnyt ja teen edelleen on kunniattomia asioita. Olen vanhempi häntä, mutta ei sillä ole merkitystä onko he vanhempia vai nuorempia jotka on yhdenvertaisia hänen kanssa!
Mulla ei ollu edes omien lasten huoltajuutta tuolloin ja MAINISTIN tuosta käräjille ja yritin saada heitä luopumasta kunnianloukkaus syytteestä, koska en olis jatkanu asiaa.
Olen jättänyt ennenkin nostamatta aiheettomasta syytteestä kunnianloukkaus syytteen. Syy se, että en koe olevani niin moitteeton enkä koe että he olis joihin yhdenvertaisuuslain kautta tuo kunnia voi myös kohdistua.Kaikkien pitää erota ja isät on lasten huoltajia ja he hakee uudet vaimot jotka hoitaa lapsia!
Minua ei saa kukaan ottaa vaimoksi, koska minä loukkasin kunniaa ja minusta tuollainen ei normaalia!
Hänen mielestä on ja mies kunnioittaa vaimoaa!
Minua ei tarvi miesten kunnioittaa joiden kanssa suhteet on katkenneet, koska en kuulu heidän elämään.
En edes muista keiden kaikkien kanssa olen sutissu ja suhde on voinut loppua yhden yön jälkeen, mutta yhdenvertaisuuslaki on myös yhden minun ex:än uuden vaimon luoma joten kyllä heitä pitää kunnioittaa.
Minun mielipide on, että yhdenvertaisuuslaki EI OIKEIN TOIMI jos minä olen LOUKANNUT jonku KUNNIAA!
Ei tarvi olla edes petsamolainen vaan voisin olla vaikka ARABI niin sama tapahtuu!
En oikein ymmärrä minkä HELVETIN takia piti luoda LAKI joka saa aikaan TILANTEEN, että minä käännän maailmaa miten huvittaa jos joku vaatii kunnioittamaan!?Holomanämmä kirjoitti:
Kaikkien pitää erota ja isät on lasten huoltajia ja he hakee uudet vaimot jotka hoitaa lapsia!
Minua ei saa kukaan ottaa vaimoksi, koska minä loukkasin kunniaa ja minusta tuollainen ei normaalia!
Hänen mielestä on ja mies kunnioittaa vaimoaa!
Minua ei tarvi miesten kunnioittaa joiden kanssa suhteet on katkenneet, koska en kuulu heidän elämään.
En edes muista keiden kaikkien kanssa olen sutissu ja suhde on voinut loppua yhden yön jälkeen, mutta yhdenvertaisuuslaki on myös yhden minun ex:än uuden vaimon luoma joten kyllä heitä pitää kunnioittaa.
Minun mielipide on, että yhdenvertaisuuslaki EI OIKEIN TOIMI jos minä olen LOUKANNUT jonku KUNNIAA!
Ei tarvi olla edes petsamolainen vaan voisin olla vaikka ARABI niin sama tapahtuu!
En oikein ymmärrä minkä HELVETIN takia piti luoda LAKI joka saa aikaan TILANTEEN, että minä käännän maailmaa miten huvittaa jos joku vaatii kunnioittamaan!?Yhdenvertaisuuslaki toimii väärinpäin minun kohdalla, mutta en ole syyllinen tuohon.
Laki oli pakko hyväksyä, koska Suomen valtio olis joutunut maksamaan vielä enemmän.
Valtion tiedoissa minä näyn ja en minä ole aloittanut käräjöintiä kertaakaan. Vaan toiset on aloittaneet ja tuo saa aikaan sen, että yhdenvertaisuuslaki saa hulluja asioita aikaan.
Yhdenvertaisuuslaki väkisin vaikuttaa kaikkiin muihin, mutta minä olen ns PANSSARI josta kaikki kimpoaa toisille eli jos yhden mielestä loukkaan hänen kunniaa niin kaikki mitä minä teen on kunniatonta ja ei minun tarvi muuttua vaan kaikkien toisten pitää alkaa PAREMMIKSI mitä olen!
Jos olen vaikka kaupassa niin silloin kaikki voi olla yhtä huonoja mitä minä, mutta muuten pitää olla minua parempia kokoajan.
Olis tuossa yks aiheeton syyte jolla vois kääntää toisinpäin, mutta ei vaikuta mitään koska 8 on vaatinut kunnioitusta ja kääntyy väkisin taas päin helvettiä!
Minä olen yksin se joka kärsii, mutta eihän nuo ajattele ettei voi vaatia toisilta kunniallista käytöstä jos ei ole itsekkään TÄYDELLINEN.
Inarin kunnassa ei sais olla yhtään laiminlyöntiä missään asiassa ja heidän olis pitänyt hoitaa kaikki kuntoon.
Nostin vain facebookissa profiileja ja kirjoitin tyyliin ” Ei se tämäkään ole Inarin kunnan eteen nähnyt pahemmin vaivaa. Puutteita on enemmän Puutteenperällä aikoinaan, kun suku siellä asu.”
Hallinto-oikeuden päätös luki paperin toisella puolella.
Vankila on laitos niin, kuin päiväkoti, koulu, terveyskeskus, hoivakoti ja muut vastaavat niin sosiaalityönjohtaja oli vaatinu valituksen hylkäystä ja niin oli myös ilmeisesti asianajaja sekä edunvalvoja jotka oli lapsen etuja ajamassa.
Ensin kunta vaati, että piti olla ihan lääkäri kotona.
Ilmotin vankilaan menosta jossa oli kaikki niin KUNNAN mielestä oli liikaa!
Ei lue kuka sosiaalityönjohtaja on joten taitaa Inarin sosiaali- ja terveyslautakunta ja sosiaalityönjohtaja olla virattomia!
Onneksi olen työsyrjitty ihan ÄITINÄ ja en minä kyllä tuollaista yhteiskuntaa olis osannut edes ajatella jossa EI TARVI MITÄÄN!
Ei edes lääkäriä, poliisia, palokuntaa, RAJAVARTIOSTOKIN ihan turha ja TULLIT!
Pitää varmaan aamulla lukea uudelleen, koska päivällä asia voi näyttää VIELÄ PAREMMALTA!Positiivista on se, että Hallinto-oikeus oli kirjoittanut päätökseen ” ON ITSE HAKEUTUNUT MIELENTERVEYSTOIMISTOON ASIAKKAAKSI ”
Olis hyvin NEGATIIVISTÄ jos lukis, että on määrätty!
Jos on määrätty niin silloin voi joutua pakkohoitoon.
Jos söisin AdHd lääkkeitä kokoajan niin näen vielä enemmän turvallisuusriskejä.Holomanämmä kirjoitti:
Positiivista on se, että Hallinto-oikeus oli kirjoittanut päätökseen ” ON ITSE HAKEUTUNUT MIELENTERVEYSTOIMISTOON ASIAKKAAKSI ”
Olis hyvin NEGATIIVISTÄ jos lukis, että on määrätty!
Jos on määrätty niin silloin voi joutua pakkohoitoon.
Jos söisin AdHd lääkkeitä kokoajan niin näen vielä enemmän turvallisuusriskejä.Ei täällä ole paikkaa mihin saa uuden terveyskeskuksen, koska nykyinen on 50vuotta.
Siellä on samat ongelmat, kuin ylä-asteessa oli.
Virastotaloa ei voi ottaa käyttöön, koska ne siirty pois home ongelmien takia pois.
Taloja ei voi pakkolunastaa koska ei ole tilalle antaa vastaavaa asuntoa.
Rakennussuunnitelmat on pettäneet tässä kylässä ja niin on käynyt myös Inarissa.
Kunta on myöntäny rakennuslupia liikaa ja turvallisuus pettänyt ja kaikkien henki ja terveys on vaarassa.
Terveyskeskuksen katto jos romahtaa niin ollaan kaikki ilman terveyskeskuksen palveluja. Tasakattosissa rakennuksissa on tuo ongelma ja etelässä saman ikäisten talojen katot on romahdelleet.
Tuollaiset remontit hoidetaan kesällä ei talvella!
- Anonyymi
Jos söisit niitä koko ajan niin silloin ei olisi täällä näitä kirjoituksia!eikä 16v tarvisi hävetä!
En kyllä viitsi syödä, koska eihän vika minun päässä ole vaan luin niin sosiaali- ja terveyslautakunta sekä sosiaalityönjohtaja vaikuttaa olevan enemmän päästään sekaisin!
Tuo päätös oli vuodelta 2021 ja olen ennen tuota ilmoittanut virtun kautta, että kyllä osaan hoita yhtä huonosti itsekkin lasta mitä Sijaisperhe joten hommatkaa asunto.
Sijaisperheen isä istu samaissa lautakunnassa aiemmin!
Puutteet ei ole minun kotioloista johtuneet vaan sijaisperheen, mutta minkäs teet jos sossu lähtee riuhtomaan ominpäin tekee sijoituksen vaikka olis kuulunut toimia niin, kuin olin aiemmin virtun kautta ilmoittanut,
Inarin kunnassa jos lapsia huostataan niin he on lapsia joiden vanhemmat ei ole alkuperäisiä inarilaisia, koska he polkee meidän lasten oikeuksia.
Alkuperäisiä inarilaisia on niin vähän ja minä kuulun petsamolaisiin joita täällä asuu muiden inarilaisten turvana.
Et ala itsekkään niskuroimaan jos 2 isoa ja lihavaa naista on vastassa! Kyllä siinä isoki mies taipuu ja sanoo ” Joo tehdään noin. ” vaikka pää sanoo ” vittu nuo on hulluja!”- Anonyymi
Holomanämmä kirjoitti:
En kyllä viitsi syödä, koska eihän vika minun päässä ole vaan luin niin sosiaali- ja terveyslautakunta sekä sosiaalityönjohtaja vaikuttaa olevan enemmän päästään sekaisin!
Tuo päätös oli vuodelta 2021 ja olen ennen tuota ilmoittanut virtun kautta, että kyllä osaan hoita yhtä huonosti itsekkin lasta mitä Sijaisperhe joten hommatkaa asunto.
Sijaisperheen isä istu samaissa lautakunnassa aiemmin!
Puutteet ei ole minun kotioloista johtuneet vaan sijaisperheen, mutta minkäs teet jos sossu lähtee riuhtomaan ominpäin tekee sijoituksen vaikka olis kuulunut toimia niin, kuin olin aiemmin virtun kautta ilmoittanut,
Inarin kunnassa jos lapsia huostataan niin he on lapsia joiden vanhemmat ei ole alkuperäisiä inarilaisia, koska he polkee meidän lasten oikeuksia.
Alkuperäisiä inarilaisia on niin vähän ja minä kuulun petsamolaisiin joita täällä asuu muiden inarilaisten turvana.
Et ala itsekkään niskuroimaan jos 2 isoa ja lihavaa naista on vastassa! Kyllä siinä isoki mies taipuu ja sanoo ” Joo tehdään noin. ” vaikka pää sanoo ” vittu nuo on hulluja!”Vika on vaan ja ainoastaan sinun päässäsi. Jos sinä ottaisit hoitoa ja apua vastaan, niin sinun ja perheesi tilanne rauhoittuisi.
Minähän olen kiltisti toiminut niin, kuin KUNNON KANSALAINEN EN OLE NISKUROINUT EDES INARIN KUNNAN VIRANHALTIJOIDEN JA MUIDEN KUNTALAISIA EDUSTAVIEN PÄÄTÖKSIÄ VAAN TODISTEET VIITTAA SIIHEN, ETTÄ OLEN HYVÄKSYNYT KAIKKI VAIKKA PÄÄTÖKSET ON SUOMEN PERUSTUSLAKIA VASTAAN JA KYSEESSÄ ON IHMISOIKEUS RIKOS!
EN OLE MYÖSKÄÄN NISKUROINUT SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSIÄ VASTAAN JOTA SUOMEN HALLITUS EDUSTAA. 2017 HALLITUS MÄÄRÄS HAKEUTUMAAN 2 kuukauden sisällä TÖIHIN TAI KOULUTUKSEEN.
MINÄ OLEN NOUDATTANUT JA EN NISKUROINUT VAAN SANOIN : KÄYN KOULUTUKSEN LOPPUUN JA VOIT OTTAA NISKASTA KIINNI JA HEITTÄÄ PIHALLE JOS EI SOVI, ETTÄ KÄYN KOULUTUKSEN LOPPUUN!
Sain käydä, mutta kouluttaja sano : TEKIS NIIN MIELI LYÖDÄ SINUA!
Ei sanonut syytä, mutta SUOMEN VALTION MÄÄRÄYSTÄ NOUDATIN!
Syytön minä siihen olen jos SUOMEN VALTIO ON TOIMINUT RIKOLLISESTI JA ANTANUT MINUN NOUDATTAA MÄÄRÄYKSIÄ JOITA HALLITUS MÄÄRÄS!
Suomalaiset on itse tehneet päätöksiä ja olen perästä yrittänyt niitä korjata, koska Inarin kunta ja Kemin kaupunki on samaan aikaan tykittäneet 2:den eri lapsen asioita ja ilmotin Inarin kuntaan ” Olen sairaslomalla joten en sairaslomalla ala lasten asioita hoitamaan!”
Isä on toisen huoltaja niin ei ollu edes hoitanu elatusmaksu asiaa niin, ettei tarvi jatkuasti rampata.
Toinen oli huostassa ja hänen asia ei ollut kiireellinen!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkien pitää tehdä yötä päivää töitä ja ei saa olla edes sairaslomalla, koska Inarin kunnan ja Kemin kaupungin sosiaalityöntekijät oli sitä mieltä, että SAIRASLOMALLA HOIDETAAN JA MENNÄÄN KÄRÄJILLE JA HALLINTO-OIKEUTEEN ASTI!
Jos kunnan mielestä pitää lääkkeitä syödä niin KUNNAN KUULUU MAKSAA LÄÄKKEET!
Vankila edustaa valtiota ja VALTIO OTTI ADHD LÄÄKKEET POIS enkä saanut niitä takasin kun vankilasta vapauduin!
Valtio minusta määrää ja jos heidän mielestä tarvin lääkkeet niin VALTIOLLA on lääkäreitä jotka TUTKII ARMEIJASSA sekä PUOLUSTUSVOIMISSA toimivien psyykkeet!
Kunnan psykiatrit tutkii mitä kunnan virassa oleva sanoo!
Vaihdevuodet vaikuttaa niin että VIROISSA olevat vanhat EUKOT sekoilee!
Ei mulla ole tuollaisia ollut, mutta olen lukuisia kertoja kirjoittanut ” Vaihdevuodet saa AIVOSUMUN naisille aikaan ja ei heitä saa päästää hoitamaan IHMISTEN ASIOITA!”- Anonyymi
Holomanämmä kirjoitti:
Minähän olen kiltisti toiminut niin, kuin KUNNON KANSALAINEN EN OLE NISKUROINUT EDES INARIN KUNNAN VIRANHALTIJOIDEN JA MUIDEN KUNTALAISIA EDUSTAVIEN PÄÄTÖKSIÄ VAAN TODISTEET VIITTAA SIIHEN, ETTÄ OLEN HYVÄKSYNYT KAIKKI VAIKKA PÄÄTÖKSET ON SUOMEN PERUSTUSLAKIA VASTAAN JA KYSEESSÄ ON IHMISOIKEUS RIKOS!
EN OLE MYÖSKÄÄN NISKUROINUT SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSIÄ VASTAAN JOTA SUOMEN HALLITUS EDUSTAA. 2017 HALLITUS MÄÄRÄS HAKEUTUMAAN 2 kuukauden sisällä TÖIHIN TAI KOULUTUKSEEN.
MINÄ OLEN NOUDATTANUT JA EN NISKUROINUT VAAN SANOIN : KÄYN KOULUTUKSEN LOPPUUN JA VOIT OTTAA NISKASTA KIINNI JA HEITTÄÄ PIHALLE JOS EI SOVI, ETTÄ KÄYN KOULUTUKSEN LOPPUUN!
Sain käydä, mutta kouluttaja sano : TEKIS NIIN MIELI LYÖDÄ SINUA!
Ei sanonut syytä, mutta SUOMEN VALTION MÄÄRÄYSTÄ NOUDATIN!
Syytön minä siihen olen jos SUOMEN VALTIO ON TOIMINUT RIKOLLISESTI JA ANTANUT MINUN NOUDATTAA MÄÄRÄYKSIÄ JOITA HALLITUS MÄÄRÄS!
Suomalaiset on itse tehneet päätöksiä ja olen perästä yrittänyt niitä korjata, koska Inarin kunta ja Kemin kaupunki on samaan aikaan tykittäneet 2:den eri lapsen asioita ja ilmotin Inarin kuntaan ” Olen sairaslomalla joten en sairaslomalla ala lasten asioita hoitamaan!”
Isä on toisen huoltaja niin ei ollu edes hoitanu elatusmaksu asiaa niin, ettei tarvi jatkuasti rampata.
Toinen oli huostassa ja hänen asia ei ollut kiireellinen!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkien pitää tehdä yötä päivää töitä ja ei saa olla edes sairaslomalla, koska Inarin kunnan ja Kemin kaupungin sosiaalityöntekijät oli sitä mieltä, että SAIRASLOMALLA HOIDETAAN JA MENNÄÄN KÄRÄJILLE JA HALLINTO-OIKEUTEEN ASTI!
Jos kunnan mielestä pitää lääkkeitä syödä niin KUNNAN KUULUU MAKSAA LÄÄKKEET!
Vankila edustaa valtiota ja VALTIO OTTI ADHD LÄÄKKEET POIS enkä saanut niitä takasin kun vankilasta vapauduin!
Valtio minusta määrää ja jos heidän mielestä tarvin lääkkeet niin VALTIOLLA on lääkäreitä jotka TUTKII ARMEIJASSA sekä PUOLUSTUSVOIMISSA toimivien psyykkeet!
Kunnan psykiatrit tutkii mitä kunnan virassa oleva sanoo!
Vaihdevuodet vaikuttaa niin että VIROISSA olevat vanhat EUKOT sekoilee!
Ei mulla ole tuollaisia ollut, mutta olen lukuisia kertoja kirjoittanut ” Vaihdevuodet saa AIVOSUMUN naisille aikaan ja ei heitä saa päästää hoitamaan IHMISTEN ASIOITA!”Holomanämmä, kaikki nämä kirjoituksesi, yksityiselämän ja lasten asioiden repostelu palstalla, todistaa vain sen, että et missään tapauksessa ole vakaa ja vastuullinen kasvattaja.
Toivon sydämestäni voimia kaikille lähiomaisille. ❤️ Kylän ihmiset ja lukijat kyllä ymmärtävät. Ei mitään syytä lähiomaisten hävetä, häpeä ei ole teidän syyttömien. Anonyymi kirjoitti:
Holomanämmä, kaikki nämä kirjoituksesi, yksityiselämän ja lasten asioiden repostelu palstalla, todistaa vain sen, että et missään tapauksessa ole vakaa ja vastuullinen kasvattaja.
Toivon sydämestäni voimia kaikille lähiomaisille. ❤️ Kylän ihmiset ja lukijat kyllä ymmärtävät. Ei mitään syytä lähiomaisten hävetä, häpeä ei ole teidän syyttömien.Minustahan on tekemällä tehty vastuuton ja nuo ihmiset ei kanna mistään vastuuta.
Jos kantasivat niin Inarin kunnassa oli sairaala ja joka kylässä kunnan terveystalo jossa olis lääkäri ja hoitaja töissä.
Täällä rakennetaan vain hotelleja jotka on asukkaiden turvaksi muka vaikka 3vuotias lapsiki ymmärtää, että jos on liikaa ihmisiä niin häntä pelottaa joka kertoo turvattomuudesta.
Minun lapsetkin on tehneet enemmän töitä kunnan turvallisuuden eteen mitä Inarin kunta.
Ei tämä ole mikään lapsi turvallinen kunta ja Ivalon lapset syrjii muissa kylissä asuvia lapsia, mutta ei kunta halua tuotakaan korjata.
Ilmotin AVI:lle aikoinaan, etten uskalla edes ottaa omaa lasta huosta takasin.
En suostu syrjimään oman lapsen kautta muita.
Sijaisperhe asu Ivalossa ja mies oli sosiaali- ja terveyslautakunnassa ja heiltä hän lähti huostaan ja meni Rovaniemelle nuorisokotiin.
Mielisairaaksi minut on leimanneet ihan sellaisetkin ihmiset Inarin kunnassa jotka on olleet hoitoalalla töissä ja asuvat mettässä josta lapset kulkee taksilla kouluun.
Taksi kuskit kyllä kuskaa, mutta heille riittää ajoja tässä kunnassa sairaankuljetus puolella ja vanhusten kuljetuksessa niin he vois vapaammin käydä kylällä.
Vanhemmilla on vastuu myös järjestää lasten kouluun kuljetus niin, ettei toiset kärsi.
Olen omani ja heidän kaverit vienyt ihan kylältä kouluun ja minun vanhemmat sekä kaverin vanhemmat on olleet apuna. Talvella lapset oli jääneet leikkimään kylälle ennen kouluun menoa, mutta minun lapsi kerto itse ja kerto että turistit oli kuvanneet heitä kun leikkivät.
Koin tuon vaaralliseksi, koska joku voi viedä lapsen ja ei heitä löydetä mistään.
Massa turismi saa niin paljo riskejä aikaan, mutta eihän matkailu yrittäjät ja kunta ajattele muuta, kuin rahaa ja kaikille muille on ihan sama.Anonyymi kirjoitti:
Vika on vaan ja ainoastaan sinun päässäsi. Jos sinä ottaisit hoitoa ja apua vastaan, niin sinun ja perheesi tilanne rauhoittuisi.
Minä olen perheelle ilmoittanut, että YLEISEN SOVUN RAUHAN VUOKSI minä asun tässä yhdessä huoneessa ja käyn vain vessassa, pesulla, pyykillä sekä äkkiä hakemassa ruokaa tältä toiselta puolelta ovea.
Kyläläiset kyllä pitää teistä huolen niin ei tarvi VÄITTÄÄ että laiminlyön teitä ja teillähän on 2 lasta ja muu suku päälle jotka ON TODISTETTAVASTI AINA HOITANEET JA AUTTANEET!
Suvun VIISAINEN kävi kerran isän kanssa juttelemassa, kun teki halkoja. Kysyin : Mitä vittua se tuo nurkissa alko pyörimään?
Isä sano : Luulin, että tuli kaveriksi. Kävi kertomassa, että hänellä on maha kipiä ja on sairaslomalla sen takia.
Kävin kylällä jotain ajelemassa ja ajoin vanhan mummolan ohi niin siellä yks sukulainen tekemässä heille puita.
Maha kipu ei haitannu kävelyä, syömistä ja muuta, mutta oli ESTE TYÖN TEOLLE!
Minun isä on sanonu : Minä kyllä tiiän, että sinä teet kaverina hommia, mutta et tuu kaveriksi!
Hänen velipojan pojan kautta lähtee koko kylän miehiltä maine!
Aattelin hakea Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa, koska Inarin kunta ei ole tarjonnut työpaikkaa edes työllisyysvaroilla!
Tietoisesta työsyrjinnästä maksetaan myös korvauksia, koska minä olen alkuperäisiä Inarilaisia ja kunnanjohtaja sekä monet muut muualta tulleita!
Saamelaisia asuu Utsjoella ja he on yhtä syrjittyjä kuin minä. Mullahan on vielä nostamatta syyte tuosta aiheettomasta kunnianloukkauksesta, mutta REHELLISENÄ voin ilmottaa, että mulla näitä ihan sarjana tulossa ja ihan Inarin kuntalaiset sekä VAASASSA asuva on nostaneet joten minun kanssa pärjää kun selusta vain on turvattu, mutta tässä kunnassa ammutaan itteäänkin jalakaan ja vedetään puukkoa selekään!
Ei minun ÄO joka on ollut 189 jo vuonna 1993 ole todistettavasti KELVANNUT tässä kunnassa muuhun, kuin SIIVOUS TYÖHÖN!
AdHd lääkkeet nostaa minun ÄO:ta keskityn vain enemmän ja tässä KUNNASSA PÄÄTTÄÄ ASIOSTA MUUALTA MUUTTANEET JOTKA ON KORKEASTI KOULUTTAUNEITA joten en nyt SENTÄÄN MIELISAIRAS ole vaikka olen moneen kertaan todistanut, että heidän KOULUTUS on niin huono tasoista, että he ei olis työllistyneet omilla paikkakunnilla vaan he on tänne tulleet tyylillä ” Tuonne kelpaa kuka vaan töihin joten haen sinne, koska he palkkaa ihan kenet vaan joka hakee!”
En lähde vaaleihin ehdokkaaksi, koska muualta muuttaneet on sotkeneet jo kunnan kaikki asiat ja tuohan on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS jo minua kohtaan jos ihminen jolla on pienempi ÄO mitä mulla istuu Inarin kunnassa hoitamassa hoitamassa myös minun asioita!
Tuossa tulee syrjintäkin kyseeseen!
Riittävästi perustetta jättää AdHd lääkkeet syömättä ja pysytellä tyhmänä niin, kuin kunnan viisaat viroissa olevat haluaa niin voivat KYYKYTTÄÄ rauhassa ja KISKOA rahoja menemään!
En ole käyttänyt korkeaa ÄO:ta hyväkseni, kuin KERRAN ja Inarin kunta vaati valituksen hylkäämistä, koska HE OLIS HÄVINNEET!
Faktaa on, että he on hävinneet jo muutenkin ja tuo sosiaali- ja terveyslautakunta sekä sosiaalityönjohtaja on vuonna 2021 vetäny asian Hallinto-oikeuteen!
Miksi kaikki piti perua jos ensin KUNTA lähtee itse viemään asiaa Hallinto-oikeuteen?
Olin ilmottanut olevani sairaslomalla sekä ilmottanut myös, että OLEN VANHEMPI PANOSTAJA!
Silloin, kun lukee Vanhempi Panostaja Holma alla niin se tarkoittaa, että NYT ALKAA VITTUILUT RIITTÄMÄÄN ja minä saan käyttää tarpeen vaatiessa Suomen valtion koulutusta jos olen Suomen hallituksen määräystä noudattanut!
Tuollaiset on HULLUJA jotka HYÖKKÄÄ VAIKKA SUOMEN ARMEIJAN PÄÄLLE! Korjaisivat asiat, mutta PERSE AUKISILLA EI OLE VARA!
Kyllä hekin saa matkustaa Possu- ja Munajunilla ja heidän ansiotahan se on että rahoitus saatas paikallisjunaan joka kiertää ympäri kuntaan!Eikö olis mukava hypätä Kulta Hipun pihalta Pika-Munaan jolla pääsee vartissa vaikka Inarin Papanaan kaljalle ja toinen vartti lisää niin pääset Kaamasen Kievariin!
Kievaristako lähet takasin niin voit soittaa Papanaan ja tilata vaikka Pizzan ja sanoa : Tuun tuolla Pika-Munalla joten nappaan sen pizzan mukaan ja maksan RAHALLA!Holomanämmä kirjoitti:
Eikö olis mukava hypätä Kulta Hipun pihalta Pika-Munaan jolla pääsee vartissa vaikka Inarin Papanaan kaljalle ja toinen vartti lisää niin pääset Kaamasen Kievariin!
Kievaristako lähet takasin niin voit soittaa Papanaan ja tilata vaikka Pizzan ja sanoa : Tuun tuolla Pika-Munalla joten nappaan sen pizzan mukaan ja maksan RAHALLA!Inarin kunnassa kaikki muualta muuttaneet polkee minun ihmisoikeuksia ja syrjivät, mutta eihän niillä ole vara maksaa korvauksia!
Koska jos he muuttaa pois niin he maksaa vielä heitteelle jätöstä ja syrjinnästä!
Ei voi mitään muuta, kuin toivoa että työsyrjintä ratkaisee asian, koska nuo jotka tämän on keksineet on päästään vinksallaan!
- Anonyymi
Muistan koulusta einin.oli kai silloin suht normaali.ujo taisi olla.kiinnostaisi tietää onko hän mahd huumeil pilannu päänsä?kuka tietää?
En ole huumeita käyttäny enkä alkoholiakaan vaan oikeesti sairastunut TYÖNARKOMANIAAN ja olen joutunut pakko katkolle joka saa aikaan sen, että koen olevani työsyrjitty!
En ole ollut koulussa oma itseni vaan kuljin massan mukana niin, kuin kaikki toisetkin.
Lähin kesken koulun litomaan eli en ole voinut ujo, mutta hiljainen olen voinut olla oudossa porukassa.
Olin tullu Ruotsista, mutta mun suomen kielestä ei välttämättä tuota erottanut niin, kuin toisten. Kävin suomalaista peruskoulua ja puhuin suomea kotona ja kavereiden kanssa.Holomanämmä kirjoitti:
En ole huumeita käyttäny enkä alkoholiakaan vaan oikeesti sairastunut TYÖNARKOMANIAAN ja olen joutunut pakko katkolle joka saa aikaan sen, että koen olevani työsyrjitty!
En ole ollut koulussa oma itseni vaan kuljin massan mukana niin, kuin kaikki toisetkin.
Lähin kesken koulun litomaan eli en ole voinut ujo, mutta hiljainen olen voinut olla oudossa porukassa.
Olin tullu Ruotsista, mutta mun suomen kielestä ei välttämättä tuota erottanut niin, kuin toisten. Kävin suomalaista peruskoulua ja puhuin suomea kotona ja kavereiden kanssa.Tuo suht normaali ja ujo johtu koulussa siitä, että olin yks niistä jotka kärsi toisten käytöksestä joka mulle outoa ja sai aikaan myös sen, ettei koulun käynti kiinnostanut.
Ujo olen edelleen, mutta en somessa koska normaalit ihmiset keskustelee avoimesti kaikeasta.
En ole koskaan tykännyt siitä tavasta, että keskustellaan selän takana toisten asioista ja ollaan mun kaveri siksi, että minusta saadaan jotain juttua aikaan.
En edes muista milloin olisin jonku vanhan kaverin kanssa soitellut, tekstaillut tai tavannut. Sen mitä kaupassa sattumalta näen on tyyliin ohi mennessä tervehditään ja eipä meillä ole mitään yhteistä tekijää josta väkisin vois vääntää keskustelun aihetta.Muistat samalla mainita, että mun sisko on RUOTSISSA syntynyt.
Mulle riittää se, että pääsen todistajaksi eli sanon jokaisen kohdalla : Kyllä tuo on totta!
Ruotsista voi valtion kautta hakea korvaukset, koska sehän on Ruotsin syy jos eivät ole ymmärtäneet ettei ulkomaalaisten kannata antaa lisääntyä siellä normaalisti!
Pääset vaikuttaan Ruotsin yhteiskunnan asioihin niin, kuin minä LAPSENA.Holomanämmä kirjoitti:
Muistat samalla mainita, että mun sisko on RUOTSISSA syntynyt.
Mulle riittää se, että pääsen todistajaksi eli sanon jokaisen kohdalla : Kyllä tuo on totta!
Ruotsista voi valtion kautta hakea korvaukset, koska sehän on Ruotsin syy jos eivät ole ymmärtäneet ettei ulkomaalaisten kannata antaa lisääntyä siellä normaalisti!
Pääset vaikuttaan Ruotsin yhteiskunnan asioihin niin, kuin minä LAPSENA.Olen sentään vanhin meistä joten olisin olemassa joka tapauksessa ja mun sisko on aina sanonut, että olen niin älykäs.
Mun ujous johtu siitä, että mietin päivät pitkät että mitähän keksin siskolle kun meen kotiin.
Paras on varmaan se, kun luin muka uskonnon koekeeseen ja sisko tuli Päden kanssa meille.
Päde ja Pode oli ihmeissään, kun luin läksyjä.
Sanoin : Täällä uskonnon kirjassa lukee, että ihminen on sen maalainen pappi on kastanu.
Päde ja Pode oli aivan innoissaan, kunnes sanoin : Ai niin mutta sinähän oot saksalainen…
Isäni sattu vielä tulemaan töistä, kun meillä KANSALAIS SOTA PYSTYSSÄ.
Loppu siihen, kun isä karjas : Eini PERKELE!
Sanoin : Luin vain uskonnon läksyjä ja en lue enää!
Sanoin vähän ajan päästä: Anna 5mk niin lähen kylälle.
Sain niin isä sano: Seuraava joka 5mk on vailla saa imuroida. Varmistin, että en ole minä joten kävin sanoon Podelle : Sain isältä 5mk ja lähen nyt kylälle!
Olis pitäny odottaa, että se tulee kanssa mutta en ehtiny.
En kai minä kylällä tai koulussa ollu tuollainen vaan kotona!Holomanämmä kirjoitti:
Olen sentään vanhin meistä joten olisin olemassa joka tapauksessa ja mun sisko on aina sanonut, että olen niin älykäs.
Mun ujous johtu siitä, että mietin päivät pitkät että mitähän keksin siskolle kun meen kotiin.
Paras on varmaan se, kun luin muka uskonnon koekeeseen ja sisko tuli Päden kanssa meille.
Päde ja Pode oli ihmeissään, kun luin läksyjä.
Sanoin : Täällä uskonnon kirjassa lukee, että ihminen on sen maalainen pappi on kastanu.
Päde ja Pode oli aivan innoissaan, kunnes sanoin : Ai niin mutta sinähän oot saksalainen…
Isäni sattu vielä tulemaan töistä, kun meillä KANSALAIS SOTA PYSTYSSÄ.
Loppu siihen, kun isä karjas : Eini PERKELE!
Sanoin : Luin vain uskonnon läksyjä ja en lue enää!
Sanoin vähän ajan päästä: Anna 5mk niin lähen kylälle.
Sain niin isä sano: Seuraava joka 5mk on vailla saa imuroida. Varmistin, että en ole minä joten kävin sanoon Podelle : Sain isältä 5mk ja lähen nyt kylälle!
Olis pitäny odottaa, että se tulee kanssa mutta en ehtiny.
En kai minä kylällä tai koulussa ollu tuollainen vaan kotona!Minua ei haittaa vaikka joutus vastaamaan teoistaan, koska Pode räpii siihen malliin ja pilaa kaikkien ivalolaisten maineet. Väittää olevansa alkuperäinen ivalolainen vaikka ei ole vaan minä ja vanhemmat ollaan.
Eikä haittaa vaikka on kirjoitusvirheitä, koska osaan lukea ja hahmottaa niin kirjoitusvirheet katoaa.
Pitää rohkeasti kirjoittaa niin ongelma katoaa sillä ja huomaat, että somessa keskustelu on hyvä juttu ja älykkyys nousee ja sinusta tulee tämmönen NYNNY NÖRTTI NÖSSÖ niin, kuin minä!
Oon yli 50v joten en kai lähen kylille enää hilluun tai ST1 pappojen kanssa poriseen!
Seurakunnan jutuissa on kaikki vanhat ala-asteen opettajat,
Uimahalliin en kyllä lähe ja heitin muistaakseni uimapuvun UFF:n keräykseen!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389