Mihin aikaan kuulut?

Kuulutko henkisesti nykyaikaan vai entisaikaan? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009883655.html

Oma tulos: Kuulut henkisesti entisaikaan. Muistelet kaiholla esim. kolmionmallisia mehutetroja, etkä ymmärrä miksi ihmiset eivät soita puhelimella. Onneksi sentään Paavo Väyrynen sentään on ja pysyy.

Toi viimeinen lause hieman naurattaa =D =D Paavo Väyrynen kyllä on ja pysyy, mutta ei ole mulle mikään idoli =D Lähetän kyllä tekstiviestejä ehkä mieluummin, kun soitan, mutta joskus asiat on hoidettava puhelimella. Eurot on ihan jees, tosin markkakin oli. Mutta en tiedä kaikkia nuoria nykyartisteja ja sometähtiä. Ehkä oon sekotus uutta ja vanhaa.

149

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaustesi perusteella kuulut nykyaikaan, ainakin henkisesti. Et haikaile – tai muista – markka-aikaa ja elät muutenkin vahvasti tässä ajassa. Tai sitten vain olet yksinkertaisesti sitä mieltä, että kyllä Normal päihittää Tiimarin ja tuliset nuudelit mauttomat makaronit. Luuriin tarttumista pidät ajanhukkana. Kuka edes kehtaa soittaa varoittamatta!

      • Itse joskus muistelen vanhoja aikoja ja musiikkimakukin menee enemmän vanhoihin vuosikymmeniin. 1990-luvun musiikista ja sitä uudemmastakin enemmän nappaa sellaiset bändit ja artistit, joiden musiikissa kuultaa menneet vuosikymmenet, esim. 1960-80 -luvut.
        Toki elän nykyajassa ja käytän nykyteknologiaakin, tosin kännykkä on näppäinversio, mutta joskus muistelen lankapuhelinaikaa ja sitä miten ei soiteltu perään niin kuin nykyään kännykkäaikana.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18031540F

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kuulut tulevaisuuteen olet niin nuorekas että ja niin nykyaikainen kuin olla ja voi

      • Anonyymi

        Katsoin googlesta kuka on cheek vastaus ei tulosta ja tietosanakirjasta vastaus kuuluu muinaishistoriaan ja eli ennen jeesuksen syntymään eli en voi tietää kuka on cheek ei edes google tiennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin googlesta kuka on cheek vastaus ei tulosta ja tietosanakirjasta vastaus kuuluu muinaishistoriaan ja eli ennen jeesuksen syntymään eli en voi tietää kuka on cheek ei edes google tiennyt

        Ei löytynyt wikipediastakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löytynyt wikipediastakaan

        Eli ennen dinosauruksien aikaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei löytynyt wikipediastakaan

        No jopas kummaa =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No jopas kummaa =D =D

        Välis trollailee...


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Välis trollailee...

        Toi mun lausahdus jopas kummaa oli huumoria.


    • Anonyymi

      Minun tulokseni on kuulun entisaikaan.

    • Anonyymi

      Wanhaan aikaan. Tosin tiedostin sen jo ennen testin tekemistä.

      >simiti<

      • Mulle tuli sama vastaus.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mulle tuli sama vastaus.

        Voi Norppa rakas. Millä tavalla sinät tunnet itsesi kuuluvan vanhaan aikaan? Vai tuliko tulos yllätyksenä?

        Itse olen wanhanaikainen kaikkien muiden osalta, paitsi ihmissuhteiden ja tekniikan osalta.

        Usko pois, kyllä sitä edelleen jää vanhanaikaista, kuten minulle itsestään selvä oven aikaisu kohteliaisuudesta. Lisäksi mentaliteetti kaveria ei jätetä ja en nyt tarkoita pelkästään ystäviäni.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Norppa rakas. Millä tavalla sinät tunnet itsesi kuuluvan vanhaan aikaan? Vai tuliko tulos yllätyksenä?

        Itse olen wanhanaikainen kaikkien muiden osalta, paitsi ihmissuhteiden ja tekniikan osalta.

        Usko pois, kyllä sitä edelleen jää vanhanaikaista, kuten minulle itsestään selvä oven aikaisu kohteliaisuudesta. Lisäksi mentaliteetti kaveria ei jätetä ja en nyt tarkoita pelkästään ystäviäni.

        >simiti<

        Siis ihmissuhteilla tarkoitin sitä, että hyväksyn sateenkaariperheet ja pariskunnat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Norppa rakas. Millä tavalla sinät tunnet itsesi kuuluvan vanhaan aikaan? Vai tuliko tulos yllätyksenä?

        Itse olen wanhanaikainen kaikkien muiden osalta, paitsi ihmissuhteiden ja tekniikan osalta.

        Usko pois, kyllä sitä edelleen jää vanhanaikaista, kuten minulle itsestään selvä oven aikaisu kohteliaisuudesta. Lisäksi mentaliteetti kaveria ei jätetä ja en nyt tarkoita pelkästään ystäviäni.

        >simiti<

        Ei niin yllättänyt toi tulos. Kyllä elän nykyajassa ja käytän nykyaikaisia juttuja, mutta en ole ihan niin "nykyaikainen" kuin vaikka jotkut teinit tai parikymppiset.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ei niin yllättänyt toi tulos. Kyllä elän nykyajassa ja käytän nykyaikaisia juttuja, mutta en ole ihan niin "nykyaikainen" kuin vaikka jotkut teinit tai parikymppiset.

        Totta. Minunkin tenava on vähän yli 20 ja saattaisi jopa minutkin yllättää digi, digi, digitaidoillaan.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Minä kuulun entisaikaan.
      Kolmiomehut olivat suosikki juomaani ja Rally cola limsa maistui paremmalle, kuin nykyiset Coca colat.
      Limsapulloissa oli sellaiset repäistävät metallikorkit.
      Joskus kövi niin, että repäisy epännistui ja korkku vaan pyöri, kun yritti repäistä auki.

    • Mä olisin kyllä mieluiten elänyt 1800-luvun tai 1920-luvun Pariisissa. Siihen aikaan, kun se vielä oli oikeasti viehättävä ja romanttinen kaupunki.

      O tempore, o mores...

      • Itse varmaan 1960-70 -luvuilla tai miksei kasarillakin (itse synnyin kasarin alussa), varmaan just mun kuunteleman musiikin takia ja mikseipä ehkä joidenkin muidenkin asioiden. Tosin nykyajassa on hyviäkin puolia ja paljon elämää helpottavia asioita, joiden takia tääkin on ihan jees aikaa, tosin voihan sitä aina miettiä millä aikakausilla olis eläny.

        1920-luvun jats-musiikista pidän kyllä ja mykkäelokuvista sekä 1920-luvun tyylistä.

        Myös 1960-80 -lukujen ja erityisesti 1960-luvun puolivälin ja loppupuolen, -70 -luvulta tykkään joistain tyyleistä, samoin kasarilta.1970-luvusta tykkään eniten ehkä ponchoista ja sitten rockartisteista. Kasarilta viehättää kaikenlaiset uuden aallon artistit, joilla oli omintakeinen ja värikäs tyyli kuten vaikka Boy George ja Cyndi Lauper.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse varmaan 1960-70 -luvuilla tai miksei kasarillakin (itse synnyin kasarin alussa), varmaan just mun kuunteleman musiikin takia ja mikseipä ehkä joidenkin muidenkin asioiden. Tosin nykyajassa on hyviäkin puolia ja paljon elämää helpottavia asioita, joiden takia tääkin on ihan jees aikaa, tosin voihan sitä aina miettiä millä aikakausilla olis eläny.

        1920-luvun jats-musiikista pidän kyllä ja mykkäelokuvista sekä 1920-luvun tyylistä.

        Myös 1960-80 -lukujen ja erityisesti 1960-luvun puolivälin ja loppupuolen, -70 -luvulta tykkään joistain tyyleistä, samoin kasarilta.1970-luvusta tykkään eniten ehkä ponchoista ja sitten rockartisteista. Kasarilta viehättää kaikenlaiset uuden aallon artistit, joilla oli omintakeinen ja värikäs tyyli kuten vaikka Boy George ja Cyndi Lauper.

        Mä sanoin teininä kun kuuntelin pääasiassa punkkia ja pukeuduinkin niin ja fanitin Sidiä ja Jim Morrisonia että mä oon syntyny15v- 20v liian myöhään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä sanoin teininä kun kuuntelin pääasiassa punkkia ja pukeuduinkin niin ja fanitin Sidiä ja Jim Morrisonia että mä oon syntyny15v- 20v liian myöhään.😄.

        No, olitko? Vaikka Doors ei kuulu mun suosikkeihin, niin Jim Morrison oli ihan hyvännäköinen mies.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, olitko? Vaikka Doors ei kuulu mun suosikkeihin, niin Jim Morrison oli ihan hyvännäköinen mies.

        No silloin tuntu siltä mutta nykyään oon niin tyytyväinen siihen ihmiseen kuka nyt oon ja onnellinen just omana ittenäni etten välttämättä tahtoisi muuttaa yhtään mitään en niitä ikäviäkään asioita kun sitten en ehkä olis se ihminen kuka nyt oon. Eli en mä siis kai ollu kun sen näin ajattelee vaikka vieläkin kyllä olisi upeaa jos voisi päästä kokemaan punkin kultavuodet autenttisessa ympäristössä. Ehkä se aikamatkustus vielä keksitään.😄.


    • Ibe ja cheek, ibe valittiin sillä perusteella ettei ole cheek, mitään hajua ei ole kuka kyseessä ja olkalaukun paikka lienee olkapäällä 😂, siinä logiikasta maistiaisia.
      Kuulut henkisesti nykyaikaan
      ME NAISET | Vastaustesi perusteella kuulut nykyaikaan, ainakin henkisesti. Et haikaile – tai muista – markka-aikaa ja elät muutenkin vahvasti tässä ajassa. Tai sitten vain olet yksinkertaisesti sitä mieltä, että kyllä Normal päihittää Tiimarin ja tuliset nuudelit mauttomat makaronit. Luuriin tarttumista pidät ajanhukkana. Kuka edes kehtaa soittaa varoittamatta!

      • Mäkään en yhtään tiennyt kuka Ibe on, mutta valitsin sen siksi etten ole Cheek-fani ja koska Ibe näytti mielestäni komeammalta.


      • Jep. Ite valitsin Cheekin just sen takia, etten tiedä kuka Ibe on. Tosin en kuuntle Cheekin musiikkia, joitain kappaleita tiedän, mutta ei kuulu mun suosikkeihin.

        Ton vyölaukun valitsin olkalaukkuversiona, koska musta näyttää paremmalta niin. Ja Tiimari valikoitui, koska ennen tuli käytyä Tiimareissa, esim. ostamassa askartelutarvikkeita. Normalissa oon käynny vain kerran.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ite valitsin Cheekin just sen takia, etten tiedä kuka Ibe on. Tosin en kuuntle Cheekin musiikkia, joitain kappaleita tiedän, mutta ei kuulu mun suosikkeihin.

        Ton vyölaukun valitsin olkalaukkuversiona, koska musta näyttää paremmalta niin. Ja Tiimari valikoitui, koska ennen tuli käytyä Tiimareissa, esim. ostamassa askartelutarvikkeita. Normalissa oon käynny vain kerran.

        😂, normal tuli valikoitua ihan sen vuoksi etten käy tiimarissa, en edes tiedä missä on lähin normal, vissiin tuolla lähicityssä. Tuli tässä mieleen että käyttämäni logiikka taitaa sisältää aika paljon feminiinisiä piirteitä 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂, normal tuli valikoitua ihan sen vuoksi etten käy tiimarissa, en edes tiedä missä on lähin normal, vissiin tuolla lähicityssä. Tuli tässä mieleen että käyttämäni logiikka taitaa sisältää aika paljon feminiinisiä piirteitä 🙂

        Tiimarit on menny konkurssiin jo vuosia sitten.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tiimarit on menny konkurssiin jo vuosia sitten.

        Kuulostaa pätevältä syyltä sille ettei niitä ole näkyvissä 🤔 , en mene kyseenalaistamaan 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kuulostaa pätevältä syyltä sille ettei niitä ole näkyvissä 🤔 , en mene kyseenalaistamaan 🙂

        Täällä meilläpäin oli monta Tiimaria, keskustassa jopa 2 tai kolme. Itse ostin niistä joskus askartelutarvikkeita.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täällä meilläpäin oli monta Tiimaria, keskustassa jopa 2 tai kolme. Itse ostin niistä joskus askartelutarvikkeita.

        Tiedonkulku on vähän hidasta tänne plioseenikaudelle missä dinot asustavat


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tiedonkulku on vähän hidasta tänne plioseenikaudelle missä dinot asustavat

        Ahaa. Ai siksi sää et tienny Tiimareitten konkurssista =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ahaa. Ai siksi sää et tienny Tiimareitten konkurssista =D =D

        just, jos huhuttu tiimarikonkurssi tapahtui 2014, tieto siitä tänne ehtii vasta ensi vuoden puolella osapuoliin 🤔


      • E-Lukka kirjoitti:

        just, jos huhuttu tiimarikonkurssi tapahtui 2014, tieto siitä tänne ehtii vasta ensi vuoden puolella osapuoliin 🤔

        Mites se tieto sinne oikein tulee, kun ei siellä ole puhelinta eikä postisysteemiäkään eikä nettiä?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mites se tieto sinne oikein tulee, kun ei siellä ole puhelinta eikä postisysteemiäkään eikä nettiä?

        Luoja tietää, huhuilla on kuulemma siivet...jospa sitäkautta. Mites tuo meidän nykyinen naispressa Halonen jakselee, toisella kaudellaan vissin jo? En kyllä äänestanyt, ei sen puoleen...Mun viestiyhteydet rupee pätkimään yleensä näihin aikoihin kuunnousua, pyrin kyllä vastailemaan seuraavan vuorokauden puolella mikä se nyt lieneekään 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Luoja tietää, huhuilla on kuulemma siivet...jospa sitäkautta. Mites tuo meidän nykyinen naispressa Halonen jakselee, toisella kaudellaan vissin jo? En kyllä äänestanyt, ei sen puoleen...Mun viestiyhteydet rupee pätkimään yleensä näihin aikoihin kuunnousua, pyrin kyllä vastailemaan seuraavan vuorokauden puolella mikä se nyt lieneekään 🙂

        Etkö oo kuullu, että Tarja Halonen ei oo ollu enää vuosiin presidentti? Nyt pressana on sellainen heppu kuin Sauli Niinistö, tosin ens vuonna hänkään ei enää oo vallassa, vaan joku muu tulee tilalle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Etkö oo kuullu, että Tarja Halonen ei oo ollu enää vuosiin presidentti? Nyt pressana on sellainen heppu kuin Sauli Niinistö, tosin ens vuonna hänkään ei enää oo vallassa, vaan joku muu tulee tilalle.

        Dinoja ei välttämättä huvita elää nykyhetkessä, tahtomattaan joskus joutuvat... 🙂


    • Anonyymi

      "Vastaustesi perusteella kuulut nykyaikaan, ainakin henkisesti. Et haikaile – tai muista – markka-aikaa ja elät muutenkin vahvasti tässä ajassa. Tai sitten vain olet yksinkertaisesti sitä mieltä, että kyllä Normal päihittää Tiimarin ja tuliset nuudelit mauttomat makaronit. Luuriin tarttumista pidät ajanhukkana. Kuka edes kehtaa soittaa varoittamatta!"

      Itse tosin totean tuohon, että testistä puuttui yksi olennaisen tärkeä valintavaihtoehto "ei kumpikaan/ihan sama". 😂

      • "Itse tosin totean tuohon, että testistä puuttui yksi olennaisen tärkeä valintavaihtoehto "ei kumpikaan/ihan sama". "

        Sama täällä, esim. pastakysymyksessä valitsin nuudelit siksi koska tykkään kanamausteisista tai muista lievemmin maustetuista nuudeleista enemmän kuin perusmakaronista - vaikka toisaalta taas perusmakaroni menee heittämällä tuollaisen tulisesti maustetun nuudelin ohi. No, päätin siinä kohtaa siis toimia sillä periaatteella, että kuvan tulinen nuudeli edusti samalla myös perusnuudeleita.

        Puhelinnumeron hakukin oli sellainen, etten käytä siihen kumpaakaan noista vaihtoehdoista, oli otettava se joka oli lähempänä.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Itse tosin totean tuohon, että testistä puuttui yksi olennaisen tärkeä valintavaihtoehto "ei kumpikaan/ihan sama". "

        Sama täällä, esim. pastakysymyksessä valitsin nuudelit siksi koska tykkään kanamausteisista tai muista lievemmin maustetuista nuudeleista enemmän kuin perusmakaronista - vaikka toisaalta taas perusmakaroni menee heittämällä tuollaisen tulisesti maustetun nuudelin ohi. No, päätin siinä kohtaa siis toimia sillä periaatteella, että kuvan tulinen nuudeli edusti samalla myös perusnuudeleita.

        Puhelinnumeron hakukin oli sellainen, etten käytä siihen kumpaakaan noista vaihtoehdoista, oli otettava se joka oli lähempänä.

        "Puhelinnumeron hakukin oli sellainen, etten käytä siihen kumpaakaan noista vaihtoehdoista, oli otettava se joka oli lähempänä."
        Sama 👍


    • Anonyymi

      Luulin että tulee ihan oikeasti kunnon historiatesti, linnanneitojen ja ritarien ajoilta. Pystyin enkä jaksanut tehdä.

      -harmiseikirj-

      • A sää kuulut henkisesti keskiaikaan? Vai johonkin keskiaikaistyyliseen fantasiaseikkailuun?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        A sää kuulut henkisesti keskiaikaan? Vai johonkin keskiaikaistyyliseen fantasiaseikkailuun?

        Varmaankin joo, tai onhan 50-luvussakin puolensa koska kaikenlaista teknistä edistystä tapahtunut mutta joo, tykkään kyllä esim. kirjallisuudesta joka sijoittuu jonnekin vaikka 1500-1800 -luvuille, niistä tiedetään tarpeeksi että on uskottavia tarinoita ja ajan kuvauksia. Onhan puhdas fantasiakin ihan ok mutta enemmän realistiseksi koettavat tarinat ehkä enemmän houkuttaa lukea.

        -harmoseikitj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin joo, tai onhan 50-luvussakin puolensa koska kaikenlaista teknistä edistystä tapahtunut mutta joo, tykkään kyllä esim. kirjallisuudesta joka sijoittuu jonnekin vaikka 1500-1800 -luvuille, niistä tiedetään tarpeeksi että on uskottavia tarinoita ja ajan kuvauksia. Onhan puhdas fantasiakin ihan ok mutta enemmän realistiseksi koettavat tarinat ehkä enemmän houkuttaa lukea.

        -harmoseikitj-

        Ourait =)


    • Anonyymi

      Tiesin jo aloittaessani että

      Kuulut henkisesti entisaikaan
      ME NAISET | Vastaustesi perusteella kuulut henkisesti entisaikaan. Et ymmärrä, mistä ihmiset hankkivat lyijykynänsä, kun Tiimareita on enää yksi (ja sekin Kouvolassa). Primet, Buldakit ynnä muut ovat sinulle aivan liian hapokkaita ja tulisisia – ja muistelet tippa linssissä kolmion mallisia mehutetroja. Sitäkään et ymmärrä, mikseivät ihmiset voi vastata puhelimeen! Kaupan kassalla muunnat eurot mielessäsi markoiksi ja puoli yhdeksän uutisten aikoihin mietit, miksi päättäjät vaihtuvat niin tiheään. Onneksi Paavo Väyrynen sentään on ja pysyy!

    • Tein aiemmin päivällä tuota testiä neljä ekaa valintaa ja totesin jo siinä vaiheessa, että kysymystenasettelu tuottaa vain yhden mahdollisen lopputuloksen 😂

      • Ai minkä?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai minkä?

        Kivikaudelta, vähintäänkin antiikkia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kivikaudelta, vähintäänkin antiikkia 😂

        Jep. Museotavaraa, pölyyntynytkin ihan =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Museotavaraa, pölyyntynytkin ihan =D =D

        Museotavaraa, ehdottomasti, mutta vielä ei ole ehtinyt pölyntymään, on sen verran liikettä. Tosin sekin taitaa olla liikettä taaksepäin, mutta pääasia että on liikettä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Museotavaraa, ehdottomasti, mutta vielä ei ole ehtinyt pölyntymään, on sen verran liikettä. Tosin sekin taitaa olla liikettä taaksepäin, mutta pääasia että on liikettä 😁

        Et kuitenkaan vielä ihan muinaismuisto? =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Et kuitenkaan vielä ihan muinaismuisto? =D =D

        En, en vielä, Museovirasto ei ole hyväksynyt toistuvista hakemuksistani huolimatta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        En, en vielä, Museovirasto ei ole hyväksynyt toistuvista hakemuksistani huolimatta 😁

        Oho. Sepä yllättävä tieto =D Mää luulin, että sieltä tultais jo kiireen vilkkaa hakemaat sut talteen =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oho. Sepä yllättävä tieto =D Mää luulin, että sieltä tultais jo kiireen vilkkaa hakemaat sut talteen =D =D

        Ei, ei suinkaan, Museovirastolla on kroonisesti pulaa rahoituksesta, tuttuni kertoman mukaan tarve olisi noin nelinkertaistaa nykyinen budjetti jotta kaikki kansalliset kohteet voitaisiin hoitaa asianmukaisesti. Joten siirryin lottoamaan palkkani jotta voisin maksaa oman museointini 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei, ei suinkaan, Museovirastolla on kroonisesti pulaa rahoituksesta, tuttuni kertoman mukaan tarve olisi noin nelinkertaistaa nykyinen budjetti jotta kaikki kansalliset kohteet voitaisiin hoitaa asianmukaisesti. Joten siirryin lottoamaan palkkani jotta voisin maksaa oman museointini 😂

        Onnea vaan museointiin =D Mutta eikös tuo Paavo Väyrynen olis kans aika museotavaraa tai jopa jo muinaismuisto =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Onnea vaan museointiin =D Mutta eikös tuo Paavo Väyrynen olis kans aika museotavaraa tai jopa jo muinaismuisto =D

        Kiitos. Eihän Paavoa voi museoida nyt, pressanvaalit on ihan ovella 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kiitos. Eihän Paavoa voi museoida nyt, pressanvaalit on ihan ovella 😁

        No, hän voi ilmoittaa, että tuli muita kiireitä =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, hän voi ilmoittaa, että tuli muita kiireitä =D =D

        Näääh, paljon komeampaa se on tulla museoiduksi vasta kun on pressankin titteli plakkarissa, eli muutama vuosi tarttee vielä odotella 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Näääh, paljon komeampaa se on tulla museoiduksi vasta kun on pressankin titteli plakkarissa, eli muutama vuosi tarttee vielä odotella 😂

        No, kai se Paavo voi ootella vielä jonkun aikaa, kun on vielä ylipäätään hengissäkin =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, kai se Paavo voi ootella vielä jonkun aikaa, kun on vielä ylipäätään hengissäkin =D =D

        Hmmm 🤔 Ehkä panostan vielä enemmän lottoon, niin voin maksaa itseni lisäksi myös Paavon museoinnin jahka on hoitanut pressakautensa valmiiksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm 🤔 Ehkä panostan vielä enemmän lottoon, niin voin maksaa itseni lisäksi myös Paavon museoinnin jahka on hoitanut pressakautensa valmiiksi 😂

        Sääpäs oot antelias, maksat vielä jonkun toisenkin museoinnista =D =D Onpahan sitten museon kävijöillä katsottavaa, kun Paavo Väyrynenkin on pistetty naftaliiniin =D =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm 🤔 Ehkä panostan vielä enemmän lottoon, niin voin maksaa itseni lisäksi myös Paavon museoinnin jahka on hoitanut pressakautensa valmiiksi 😂

        Voi vanhemmat sanoa lapsilleen tai isovanhemmat lastenlapsilleen, että tuokin oli joskus poliitikko. TIedättekö lapset mikä poliitikko on? No, se on sellainen kuin tuo setä tuossa oli. Ja lapset katsoo ja sanoo silmät ymmyrkäiniä: Vau.

        Sitten he katsovat sinua ja kysyvät: Isi, mikä se tuo sitten on? Onko hänkin poliitikko? Isä vastaa: ei kulta, hän on sellainen sinkkupalstalainen. Lapsi: Mikäs se sinkkupalsta on? Isä: No, se oli ennen sellainen netissä oleva palsta, jolla ihmiset jutteli. Lapsi: Vau, isi. Mistä sää tiiät noin paljon asioita?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sääpäs oot antelias, maksat vielä jonkun toisenkin museoinnista =D =D Onpahan sitten museon kävijöillä katsottavaa, kun Paavo Väyrynenkin on pistetty naftaliiniin =D =D

        No Paavo on sen verran kontroversiaali tapaus, että Museovirasto voi heittäytyä asenteelliseksi vaikka julkista rahaa tulisi ovista ja ikkunoista, niin parempi pelata varman päälle. Ja mitäpä mä sillä lottovoitolla tekisin, ihan liikaa fyrkkaa pienelle ihmiselle... Ja aattele miten komeaa se olisi, kun Paavo pönöttäisi Kansallismuseon sisäänkäynnillä vitriinissä, kyllä siinä olisi ulkomaisille vierailijoille ihmeteltävää. Ja selitettävää 😂


      • Norppa83 kirjoitti:

        Voi vanhemmat sanoa lapsilleen tai isovanhemmat lastenlapsilleen, että tuokin oli joskus poliitikko. TIedättekö lapset mikä poliitikko on? No, se on sellainen kuin tuo setä tuossa oli. Ja lapset katsoo ja sanoo silmät ymmyrkäiniä: Vau.

        Sitten he katsovat sinua ja kysyvät: Isi, mikä se tuo sitten on? Onko hänkin poliitikko? Isä vastaa: ei kulta, hän on sellainen sinkkupalstalainen. Lapsi: Mikäs se sinkkupalsta on? Isä: No, se oli ennen sellainen netissä oleva palsta, jolla ihmiset jutteli. Lapsi: Vau, isi. Mistä sää tiiät noin paljon asioita?

        Niin ja Paavon kohdalla voi sanoa, että siinä on Suomen historian pitkäaikaisin presidenttiehdokas, yli 50 vuotta putkeen melkein presidentti ja aina vääryydellä hävinnyt, ...kele 😁

        Mä kyllä aattelin, että mut vois mieluiten balsamoida, sementoida ja betoniunkin pinottaa hartsilla, sitten sen epämääräisen möykyn voisi viskata mereen jonkin uuden kaupunginosan perustusten osaksi. Olisin ainakin joskus hyödyksi yhteiskunnalle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No Paavo on sen verran kontroversiaali tapaus, että Museovirasto voi heittäytyä asenteelliseksi vaikka julkista rahaa tulisi ovista ja ikkunoista, niin parempi pelata varman päälle. Ja mitäpä mä sillä lottovoitolla tekisin, ihan liikaa fyrkkaa pienelle ihmiselle... Ja aattele miten komeaa se olisi, kun Paavo pönöttäisi Kansallismuseon sisäänkäynnillä vitriinissä, kyllä siinä olisi ulkomaisille vierailijoille ihmeteltävää. Ja selitettävää 😂

        Hahaa =D Paavo, museon maskotti =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin ja Paavon kohdalla voi sanoa, että siinä on Suomen historian pitkäaikaisin presidenttiehdokas, yli 50 vuotta putkeen melkein presidentti ja aina vääryydellä hävinnyt, ...kele 😁

        Mä kyllä aattelin, että mut vois mieluiten balsamoida, sementoida ja betoniunkin pinottaa hartsilla, sitten sen epämääräisen möykyn voisi viskata mereen jonkin uuden kaupunginosan perustusten osaksi. Olisin ainakin joskus hyödyksi yhteiskunnalle 😂

        Hahaa, kyllä sulla on jutut =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hahaa =D Paavo, museon maskotti =D

        Paavo Kansiksen aulassa olis museomagneetti, rahaa tulis kaatamalla Kansikselle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Paavo Kansiksen aulassa olis museomagneetti, rahaa tulis kaatamalla Kansikselle 😂

        Jep. Paavon avulla museo tienais sievoisen summan. Ja sun avulla jotkut rakennusfirmat =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hahaa, kyllä sulla on jutut =D =D

        Vähän ollut pitkä viikko, ukkelia taitaa väsyttää ja sitten lähtee hommat laukalle.

        Mutta Paavo on kyllä aika äijä, vaikken nyt ehkä häntä pressaksi toivoisikaan. Melkonen hahmo, suomalaisen politiikan väriläiskä, uppoamaton uppotukki. Siinä yksi aikakausi päättyy, kun Paavo ehkä jonain vuonna toteaa, että nyt riitti politikointi. Jos siis sellainen vuosi joskus tulee...


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Paavon avulla museo tienais sievoisen summan. Ja sun avulla jotkut rakennusfirmat =D

        Pahoin pelkään, että mun avullani rakennusfirmat joutuisivat aika pian selittelemään että miksi ovat dumnpanneet vaarallista jätettä täyttömaan sekaan. Ja konkurssejahan siitä sitten seuraisi, nippu oikeudenkäyntejäkin varmaan ja lopulta mut kaivettaisiin ylös ja lähetettäisiin Lahteen Kuusakosken ongelmajätekäsittelyyn. Mutta aina kannattaa yrittää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Vähän ollut pitkä viikko, ukkelia taitaa väsyttää ja sitten lähtee hommat laukalle.

        Mutta Paavo on kyllä aika äijä, vaikken nyt ehkä häntä pressaksi toivoisikaan. Melkonen hahmo, suomalaisen politiikan väriläiskä, uppoamaton uppotukki. Siinä yksi aikakausi päättyy, kun Paavo ehkä jonain vuonna toteaa, että nyt riitti politikointi. Jos siis sellainen vuosi joskus tulee...

        Paavo kuolee eduskuntataloon, kyselytunnin aikana =D En määkään välittäis nähdä häntä presidenttinä.

        Mullakin alkaa huumorijutut lentelemään enemmän näin iltaisin =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Pahoin pelkään, että mun avullani rakennusfirmat joutuisivat aika pian selittelemään että miksi ovat dumnpanneet vaarallista jätettä täyttömaan sekaan. Ja konkurssejahan siitä sitten seuraisi, nippu oikeudenkäyntejäkin varmaan ja lopulta mut kaivettaisiin ylös ja lähetettäisiin Lahteen Kuusakosken ongelmajätekäsittelyyn. Mutta aina kannattaa yrittää 😂

        Ongelmajätettä, hahaa =D =D No, et sää varmaan tosi hyvää seinien tai lattioitten eristettä olis. Tai ei sitä tiedä D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Paavo kuolee eduskuntataloon, kyselytunnin aikana =D En määkään välittäis nähdä häntä presidenttinä.

        Mullakin alkaa huumorijutut lentelemään enemmän näin iltaisin =D

        Oikeastaan Paavon voisi ennemmin säilöä Eduskunnan istuntosaliin, siihen puhemiehen... Ei kun siis nykyisin puhehenkilön paikan taakse, tuimasti tuijottamaan edustajia salissa puhehenkilön pään yli. Ja Paavon katse, se tavoittaisi jokaisen salissa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ongelmajätettä, hahaa =D =D No, et sää varmaan tosi hyvää seinien tai lattioitten eristettä olis. Tai ei sitä tiedä D =D

        Sen verran ongelmallinen tapaus, että tuskin maadun muutamassa sadassakaan vuodessa, niin paras viedä suoraan ongelmajätelaitokselle, ehkä ne osaa hoidella asianmukaisesti. Ehkä.

        Ja nyt suihkuun, kateille hiekkasiivous osa 2, iltapala v2 ja sitten illan viimeiset hitaat eli sohvalle nukahtamaan palstan äärellä. Tai sitten vaihdan suosiolla Bulgakovin Saatana saapuu Moskovan pariin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sen verran ongelmallinen tapaus, että tuskin maadun muutamassa sadassakaan vuodessa, niin paras viedä suoraan ongelmajätelaitokselle, ehkä ne osaa hoidella asianmukaisesti. Ehkä.

        Ja nyt suihkuun, kateille hiekkasiivous osa 2, iltapala v2 ja sitten illan viimeiset hitaat eli sohvalle nukahtamaan palstan äärellä. Tai sitten vaihdan suosiolla Bulgakovin Saatana saapuu Moskovan pariin.

        Jep. No, ainakin tiedät minne kuulut =D =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Oikeastaan Paavon voisi ennemmin säilöä Eduskunnan istuntosaliin, siihen puhemiehen... Ei kun siis nykyisin puhehenkilön paikan taakse, tuimasti tuijottamaan edustajia salissa puhehenkilön pään yli. Ja Paavon katse, se tavoittaisi jokaisen salissa.

        Hahaa, nyt oli hyvä =D =D


    • Testi oli aika tyhmä.. siis toteutukseltaan. Mutta kuulunen nykyaikaan..

    • Anonyymi

      Kuulut henkisesti nykyaikaan... hankala testi kaikenkaikkiaan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Vastaustesi perusteella kuulut nykyaikaan, ainakin henkisesti. Fyysisesti kuulut jo menneisyyteen.

      AV

      • Ai sääkin lat olla ho museotavaraa niin kuin toi Rande =D =D


    • Anonyymi

      joskus voi olla hyvä olla jotain normaaleja kipulääkejuttujakin jos vaikka joku käärmekin pistää tai sellaista.

    • Tässäkin ollaan samiksia!😊.

      Kuulut henkisesti entisaikaan
      ME NAISET | Vastaustesi perusteella kuulut henkisesti entisaikaan. Et ymmärrä, mistä ihmiset hankkivat lyijykynänsä, kun Tiimareita on enää yksi (ja sekin Kouvolassa). Primet, Buldakit ynnä muut ovat sinulle aivan liian hapokkaita ja tulisisia – ja muistelet tippa linssissä kolmion mallisia mehutetroja. Sitäkään et ymmärrä, mikseivät ihmiset voi vastata puhelimeen! Kaupan kassalla muunnat eurot mielessäsi markoiksi ja puoli yhdeksän uutisten aikoihin mietit, miksi päättäjät vaihtuvat niin tiheään. Onneksi Paavo Väyrynen sentään on ja pysyy!

      • Hyvä hyvä =)


    • Anonyymi

      mielestäni aika hyvä jos on varalla tavallaan jotain kipupillereitäkin, jos sattuu jotain.

    • Anonyymi

      Mulla parasta ennen päivämäärä 25 vuotta sitten :´-(

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      kalat ja käärmeet sama asia, mutta ei varmaan tule käärmeitä koska joku pistooli käyössä heh

    • Nimenomaan EN valinnut niitä tulisia nuudeleita. Tavalliset olisivat olleet ihan ok.

      Kuulut henkisesti nykyaikaan
      ME NAISET | Vastaustesi perusteella kuulut nykyaikaan, ainakin henkisesti. Et haikaile – tai muista – markka-aikaa ja elät muutenkin vahvasti tässä ajassa. Tai sitten vain olet yksinkertaisesti sitä mieltä, että kyllä Normal päihittää Tiimarin ja tuliset nuudelit mauttomat makaronit. Luuriin tarttumista pidät ajanhukkana. Kuka edes kehtaa soittaa varoittamatta!

      • Itse valitsin makaronit. En tykkää kovin tulisestä. Sweet chili -kastike menee kyllä, mutta muuten kauhean tulinen ei.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse valitsin makaronit. En tykkää kovin tulisestä. Sweet chili -kastike menee kyllä, mutta muuten kauhean tulinen ei.

        Meillä työpaikan ruokalassakin tiedetään, että texmex ei ole mun juttu, olen chilille vähän yliherkkä, niin he tietävät aina varoitella joistakin annoksista, että mun kannattaa valita jotakin muuta 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Meillä työpaikan ruokalassakin tiedetään, että texmex ei ole mun juttu, olen chilille vähän yliherkkä, niin he tietävät aina varoitella joistakin annoksista, että mun kannattaa valita jotakin muuta 👍

        Lapsena mää söin jalapenoja suoraan purkista, mutta nyt en enää tekis sitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Lapsena mää söin jalapenoja suoraan purkista, mutta nyt en enää tekis sitä.

        Huh 😱
        Minä varmaan kuolisin jos edes yrittäisin syödä niitä noin.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Huh 😱
        Minä varmaan kuolisin jos edes yrittäisin syödä niitä noin.

        Oonkin joskus ihmetelly miten mää pystyin lapsena syömään niitä. Nyt en varmaan ees koittais.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oonkin joskus ihmetelly miten mää pystyin lapsena syömään niitä. Nyt en varmaan ees koittais.

        Jalapenjoista tuli mieleen katoitko kuinka tarkkaan sitä salaatti kuvaa mun lounassalaatista minkä lykkäsin siihen tarrakenkä aloitukseen vahingossa.😄. Mäkään en enää pidä niin tulisesta ruoasta kuin nuorena. En kykenis syömään enää lähellekään niin tulista ruokaa kuin silloin eikä vatsakaan kestäis sellasta mutta joskus pieni potku on hyvästä. Eikä kaikki jalapenjotkaan kyllä oo yhtä tulisia. Jotkut miedot peperonitkin on hyviä.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Meillä työpaikan ruokalassakin tiedetään, että texmex ei ole mun juttu, olen chilille vähän yliherkkä, niin he tietävät aina varoitella joistakin annoksista, että mun kannattaa valita jotakin muuta 👍

        Heippa Xena.🙂. Mitenkäs sun päiväs on tänään menny? Toivottavasti mukavasti.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heippa Xena.🙂. Mitenkäs sun päiväs on tänään menny? Toivottavasti mukavasti.😊.

        Kiitos kysymästä Mj, oli ihan hullu palaveripäivä.. Käytännössä kellon ympäri 9-21. Mut huomenna pidän etäpäivän, niin pääsen tekemään töitäkin 👍😅
        Mitäpä sinne kuuluu?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jalapenjoista tuli mieleen katoitko kuinka tarkkaan sitä salaatti kuvaa mun lounassalaatista minkä lykkäsin siihen tarrakenkä aloitukseen vahingossa.😄. Mäkään en enää pidä niin tulisesta ruoasta kuin nuorena. En kykenis syömään enää lähellekään niin tulista ruokaa kuin silloin eikä vatsakaan kestäis sellasta mutta joskus pieni potku on hyvästä. Eikä kaikki jalapenjotkaan kyllä oo yhtä tulisia. Jotkut miedot peperonitkin on hyviä.🙂.

        Tais ainakin yhessä salaatissa olla jalapenoja tai joitain muita chilejä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jalapenjoista tuli mieleen katoitko kuinka tarkkaan sitä salaatti kuvaa mun lounassalaatista minkä lykkäsin siihen tarrakenkä aloitukseen vahingossa.😄. Mäkään en enää pidä niin tulisesta ruoasta kuin nuorena. En kykenis syömään enää lähellekään niin tulista ruokaa kuin silloin eikä vatsakaan kestäis sellasta mutta joskus pieni potku on hyvästä. Eikä kaikki jalapenjotkaan kyllä oo yhtä tulisia. Jotkut miedot peperonitkin on hyviä.🙂.

        Sääpäs hurjaks ryhdyit =D =D


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos kysymästä Mj, oli ihan hullu palaveripäivä.. Käytännössä kellon ympäri 9-21. Mut huomenna pidän etäpäivän, niin pääsen tekemään töitäkin 👍😅
        Mitäpä sinne kuuluu?

        No huh on siitä ollu hulluna palaveerattavaa kyllä. Mukavaa että voit huomenna pitää etäpäivän ja saat rauhassa keskittyä kotosalla töihin omassa tahdissa. Mulla oli etäpäivä tänään kanssa ja se sujui ihan mukavasti. Eipä tänne sen kummempia perus arkea. Kaikki on ihan hyvin mutta välillä on vähän haikeaa yksin ja kaipaa jonkun läheisyyttä mutta se tunne menee sitten kyllä aina ajallaan ohi.🙂. Kunnes taas palaa hetkeksi takaisin mutta se nyt on vaan elämää eikä sen ihmeellisempää.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tais ainakin yhessä salaatissa olla jalapenoja tai joitain muita chilejä.

        Näin oli päässy käymään. Sen tulisempia en kyllä enää pystyis syömään eikä nekään oikeasti hirveen tulisia olleet.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sääpäs hurjaks ryhdyit =D =D

        No mä kun nyt vaan oon tällänen kesyttämätön hurjapää.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin oli päässy käymään. Sen tulisempia en kyllä enää pystyis syömään eikä nekään oikeasti hirveen tulisia olleet.🙂.

        Jep. Mulle sweet chili -kastikekin on nykyään melko tulista tai jotkut pippurit. Jos nyt alkaisin syömään jalapenoja suoraan purkista, niin olis varmaan suu ihan tulessa =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No mä kun nyt vaan oon tällänen kesyttämätön hurjapää.😂.

        Niin, mitä sitä muuta vanhalta punkkarilta voi odottaa =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No mä kun nyt vaan oon tällänen kesyttämätön hurjapää.😂.

        Oot kun poliisiopiston Zed =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Mulle sweet chili -kastikekin on nykyään melko tulista tai jotkut pippurit. Jos nyt alkaisin syömään jalapenoja suoraan purkista, niin olis varmaan suu ihan tulessa =D

        Se pn pitkälti kiinni siitäkin mihin on ittensä totuttanut. Siihen jotenkin kasvaa toleranssi siihen kapsaiinikö se nyt oli mikä on se vaikuttava aine mikä sen tulisuuden tekee. No joku sinne päin kuiteskin.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niin, mitä sitä muuta vanhalta punkkarilta voi odottaa =D

        Juu...punk's not dead it lives in my heart!😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oot kun poliisiopiston Zed =D =D

        No joo voin samaistua Zediin kyllä...monellakin tapaa.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo voin samaistua Zediin kyllä...monellakin tapaa.😁.

        Zed on musta hauska hahmo.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No huh on siitä ollu hulluna palaveerattavaa kyllä. Mukavaa että voit huomenna pitää etäpäivän ja saat rauhassa keskittyä kotosalla töihin omassa tahdissa. Mulla oli etäpäivä tänään kanssa ja se sujui ihan mukavasti. Eipä tänne sen kummempia perus arkea. Kaikki on ihan hyvin mutta välillä on vähän haikeaa yksin ja kaipaa jonkun läheisyyttä mutta se tunne menee sitten kyllä aina ajallaan ohi.🙂. Kunnes taas palaa hetkeksi takaisin mutta se nyt on vaan elämää eikä sen ihmeellisempää.😀.

        Kyllä, huomaan istuneeni liian monta päivää huonoilla tuoleilla ja stressaantuneena, niin niska ja hartiat kyllä taas muistuttavat olemassaolostaan... - Tai oikeastaan koko selkä 😬
        Ikävä kuulla, että olet ollut haikealla mielellä. 😪Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Ja muistan tunteneeni samoja fiiliksiä joskus. - Nykyään vaan kun työkavereita on vähemmän ja töitä enemmän, niin tuntuu, ettei juuri ehdi ajatella mitään parisuhteisiin liittyvääkään. - Toisaalta on ihan hyvä, ettei kukaan olekaan kotona kiukkuisena odottamassa minua. 😅Saanpa rauhassa nollata jos ja kun siihen tulee tilaisuus.

        Mukavaa loppuviikkoa Mj 👍



      • Norppa83 kirjoitti:

        Zed on musta hauska hahmo.

        On kyllä hauska. Ne on Sweetchuckin kanssa hupaisa parivaljakko.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On kyllä hauska. Ne on Sweetchuckin kanssa hupaisa parivaljakko.🙂.

        Näin on =D


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä, huomaan istuneeni liian monta päivää huonoilla tuoleilla ja stressaantuneena, niin niska ja hartiat kyllä taas muistuttavat olemassaolostaan... - Tai oikeastaan koko selkä 😬
        Ikävä kuulla, että olet ollut haikealla mielellä. 😪Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Ja muistan tunteneeni samoja fiiliksiä joskus. - Nykyään vaan kun työkavereita on vähemmän ja töitä enemmän, niin tuntuu, ettei juuri ehdi ajatella mitään parisuhteisiin liittyvääkään. - Toisaalta on ihan hyvä, ettei kukaan olekaan kotona kiukkuisena odottamassa minua. 😅Saanpa rauhassa nollata jos ja kun siihen tulee tilaisuus.

        Mukavaa loppuviikkoa Mj 👍

        Kiitos samoin sulle Xena!🤗.


    • Olipa huonoja vaihtoehtoja...

      Kuulut henkisesti nykyaikaan

      ME NAISET | Vastaustesi perusteella kuulut nykyaikaan, ainakin henkisesti. Et haikaile – tai muista – markka-aikaa ja elät muutenkin vahvasti tässä ajassa. Tai sitten vain olet yksinkertaisesti sitä mieltä, että kyllä Normal päihittää Tiimarin ja tuliset nuudelit mauttomat makaronit. Luuriin tarttumista pidät ajanhukkana. Kuka edes kehtaa soittaa varoittamatta!

    • Anonyymi

      Entisaikaan kuulun..
      Justhan Cheek vasta lopetti, en ees tajunnu että oli nuudeleita, tuttua huttua😅

      • Juu, ei se Cheek musta vielä niin entisaikaa oo. Olis laitettu Cheekin tilalle vaikka joku vanha bluesmuusikko, niin olis ollu paremmin entisaikaa. Tai vielä parempi, jos olis ollu vaikka Mozart tai J.S Bach =D =D


    • Mä kuulun nykyaikaan testin mukaan. Hmm, kaipaan kyllä jotain kadonnutta loogisuutta menneiltä vuosilta nykyaikaankin. Etten mä tyytyväinen ole nykymaailmaan, nykyaikaan.

      Moni asia on typerämmin mitä ennen ja vaikuttaa typeryttävästi ihmisiin ja elämään. Mutta sopeutunut oon moneen nykyajan juttuun yllättävän hyvin. En siis aivan fossiili. 😜

      • Nykyaika on välillä liian hektistä. Itse lukeuduin testin mukaan menneisyyteen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Nykyaika on välillä liian hektistä. Itse lukeuduin testin mukaan menneisyyteen.

        Niin on. Musiikissa hektisyys on poweria, arjessa taas ei. 🙂

        Viikonloppuja ja Flying Steps.

        https://youtu.be/n5ADMP_qAwI?si=ujc1-wNru67GkvBd


      • Huitale kirjoitti:

        Niin on. Musiikissa hektisyys on poweria, arjessa taas ei. 🙂

        Viikonloppuja ja Flying Steps.

        https://youtu.be/n5ADMP_qAwI?si=ujc1-wNru67GkvBd

        Viikonloppuja! Liika hektisyys voi olla uuvuttavaa. Joskus on hyvä rauhoittua.

        Musiikki voi antaa voimaa ja on hyvä, jos siinä on poweria ja etenkin rockmusiikissa. Tosin liika metelikään ei ole hyvästä ja jumputus.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Viikonloppuja! Liika hektisyys voi olla uuvuttavaa. Joskus on hyvä rauhoittua.

        Musiikki voi antaa voimaa ja on hyvä, jos siinä on poweria ja etenkin rockmusiikissa. Tosin liika metelikään ei ole hyvästä ja jumputus.

        Mulla menee vapaapäivä tanssiessa, siksipä siksi saa olla säpinää electronisessa musiikissa. Tää syntsaa..

        https://youtu.be/T3lA_BNN4QI?si=zogpMLvC8dzcmtLu


      • Huitale kirjoitti:

        Mulla menee vapaapäivä tanssiessa, siksipä siksi saa olla säpinää electronisessa musiikissa. Tää syntsaa..

        https://youtu.be/T3lA_BNN4QI?si=zogpMLvC8dzcmtLu

        Itse kuuntelen nyt rockia niin kuin aika usein silloin, kun musiikkia kuuntelen. Välillä voin vaihtaa vähäksi aikaa johonkin muuhunkin musiikkityyliin, mutta kyllä se on se rock johon aina palaan ja etenkin 1970-luvun rock.

        Electronisesta tykkään eniten ambient-tyylisestä musiikista ja Kraftverk-tyylisestä.


      • Huitale kirjoitti:

        Mulla menee vapaapäivä tanssiessa, siksipä siksi saa olla säpinää electronisessa musiikissa. Tää syntsaa..

        https://youtu.be/T3lA_BNN4QI?si=zogpMLvC8dzcmtLu

        2 tuntia tanssinu hikipässä. 😅 Nyt tauko.

        Huomenna uimaan ja torstaina kuntosalille. Nyrkkeilysäkkikin pitää uusi hommaa, hanskat myös. Jos olis ens kesänä taas tikissä. 😊

        Bye.


      • Huitale kirjoitti:

        2 tuntia tanssinu hikipässä. 😅 Nyt tauko.

        Huomenna uimaan ja torstaina kuntosalille. Nyrkkeilysäkkikin pitää uusi hommaa, hanskat myös. Jos olis ens kesänä taas tikissä. 😊

        Bye.

        Ainiin, sulle vielä piti biisi laittaa. 😊

        https://youtu.be/J7M9vj6wzu4?si=dDv1_KDdAatplQ9f


      • Huitale kirjoitti:

        2 tuntia tanssinu hikipässä. 😅 Nyt tauko.

        Huomenna uimaan ja torstaina kuntosalille. Nyrkkeilysäkkikin pitää uusi hommaa, hanskat myös. Jos olis ens kesänä taas tikissä. 😊

        Bye.

        Itselläni oli jotain noin 6- 7 vuotta sitten vuoden kuntosalikortti. Yhteen aikaan kävin myös uimahallissa kerran tai pari viikossa. Nyt tuollaiset on jäänny.

        Ai aiot oikein ruveta nyrkkeilemään.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itselläni oli jotain noin 6- 7 vuotta sitten vuoden kuntosalikortti. Yhteen aikaan kävin myös uimahallissa kerran tai pari viikossa. Nyt tuollaiset on jäänny.

        Ai aiot oikein ruveta nyrkkeilemään.

        Mulla on ollut nyrkkeilysäkki aiemminkin kotona ja oon sitä mätkinyt. Kiellettiin TOS:n takia, kun tuli hermokipua ja mulla on jonkinlainen kasvain silläpuolen ekan kylkiluun päässä. Kipuja kipuja. Mutta kokeilen josko taas pystyisi. Hartialihakset tykkää kuten tuosta märän kivituhkan kärräämisestä kottikärryinkin.

        Vesijumpassa käyn kerta viikkoon ja muksujen kanssa toisen, niin että 2,5h molemmin kerroin uimassa. Kerran vaan salilla, kun teen noita kivilaattojen ja kivituhkien kärräämistä ja kuormalavojen kanniskelua ja lapioin maata ja hiekkaa, hyötyliikuntaa tuntikausia vapaalla, sitten tanssin 2 kertaa viikko, kävelen töihin ja takas 4 km. Onhan siinä liikuntaa. 🙂

        Ajatus on rintojen pienennyksen jälkeen kuntoutua ja panostaa selkälihaksiin, hartioihin ja rintalihaksiin. Ylävartaloa kasvattaa ja vahvistaa. Isoilka tisseillä tuntuu niin työläältä... Kun saan pikkuruiset (saa toivoa miten pienet kuulemma), niin viittin panostaakkin. 😅

        Näkyykin muutakin kun utaretta.


      • Huitale kirjoitti:

        Mulla on ollut nyrkkeilysäkki aiemminkin kotona ja oon sitä mätkinyt. Kiellettiin TOS:n takia, kun tuli hermokipua ja mulla on jonkinlainen kasvain silläpuolen ekan kylkiluun päässä. Kipuja kipuja. Mutta kokeilen josko taas pystyisi. Hartialihakset tykkää kuten tuosta märän kivituhkan kärräämisestä kottikärryinkin.

        Vesijumpassa käyn kerta viikkoon ja muksujen kanssa toisen, niin että 2,5h molemmin kerroin uimassa. Kerran vaan salilla, kun teen noita kivilaattojen ja kivituhkien kärräämistä ja kuormalavojen kanniskelua ja lapioin maata ja hiekkaa, hyötyliikuntaa tuntikausia vapaalla, sitten tanssin 2 kertaa viikko, kävelen töihin ja takas 4 km. Onhan siinä liikuntaa. 🙂

        Ajatus on rintojen pienennyksen jälkeen kuntoutua ja panostaa selkälihaksiin, hartioihin ja rintalihaksiin. Ylävartaloa kasvattaa ja vahvistaa. Isoilka tisseillä tuntuu niin työläältä... Kun saan pikkuruiset (saa toivoa miten pienet kuulemma), niin viittin panostaakkin. 😅

        Näkyykin muutakin kun utaretta.

        Haluan vahvan lihaksikkaan torson. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Haluan vahvan lihaksikkaan torson. 😊

        Sillain että jaksan kantaa 50 kilosia pikkutyttöjä kainalossa, nyt rapakunnossa jaksan vaan 43 kiloisia. Yhdellä kädellä. Tytär painaa sen verran ja on mua nenään yli pitkä. 150 jotain cm. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Mulla on ollut nyrkkeilysäkki aiemminkin kotona ja oon sitä mätkinyt. Kiellettiin TOS:n takia, kun tuli hermokipua ja mulla on jonkinlainen kasvain silläpuolen ekan kylkiluun päässä. Kipuja kipuja. Mutta kokeilen josko taas pystyisi. Hartialihakset tykkää kuten tuosta märän kivituhkan kärräämisestä kottikärryinkin.

        Vesijumpassa käyn kerta viikkoon ja muksujen kanssa toisen, niin että 2,5h molemmin kerroin uimassa. Kerran vaan salilla, kun teen noita kivilaattojen ja kivituhkien kärräämistä ja kuormalavojen kanniskelua ja lapioin maata ja hiekkaa, hyötyliikuntaa tuntikausia vapaalla, sitten tanssin 2 kertaa viikko, kävelen töihin ja takas 4 km. Onhan siinä liikuntaa. 🙂

        Ajatus on rintojen pienennyksen jälkeen kuntoutua ja panostaa selkälihaksiin, hartioihin ja rintalihaksiin. Ylävartaloa kasvattaa ja vahvistaa. Isoilka tisseillä tuntuu niin työläältä... Kun saan pikkuruiset (saa toivoa miten pienet kuulemma), niin viittin panostaakkin. 😅

        Näkyykin muutakin kun utaretta.

        Sullapa on paljon aktivitettia. Mulla kävely rajottuu välillä vaan siihen, että kävelen linja-autopysäkille muutama sata metriä tai tohon lähiostarille tai mittailen keskustassa katuja ja kauppakeskusten ja liikkeiden lattioita =D =D Niin ja tietenkin täällä asunnossa kävelen huoneesta toiseen ja jääkaapille, kun on tarvis =D =D No, välillä venyttelen (tästä tietsikan äärestä on pakko välillä nousta venyttelemään tai jos istuu sohvalla).


      • Huitale kirjoitti:

        Sillain että jaksan kantaa 50 kilosia pikkutyttöjä kainalossa, nyt rapakunnossa jaksan vaan 43 kiloisia. Yhdellä kädellä. Tytär painaa sen verran ja on mua nenään yli pitkä. 150 jotain cm. 😅

        Sun tytär on sitten saman pituinen kuin mää =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sun tytär on sitten saman pituinen kuin mää =D

        Juup, hän on 10 vanha ja oliko 152 cm pitkä vai 153 cm kun mittasivat koulussa. Mä painoin vielä parikymppisenäkin 50 kiloa ja olin 167cm pitkä, että on hän raamikkaampi kun minä jo lapsena. 😊

        Hän on vaan perinyt jostain kauniin tiimalasi vartalon, minulta se ei ole. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Juup, hän on 10 vanha ja oliko 152 cm pitkä vai 153 cm kun mittasivat koulussa. Mä painoin vielä parikymppisenäkin 50 kiloa ja olin 167cm pitkä, että on hän raamikkaampi kun minä jo lapsena. 😊

        Hän on vaan perinyt jostain kauniin tiimalasi vartalon, minulta se ei ole. 😂

        Minäkin olin jo 6 luokalla 167 cm pitkä. Kasvaa nopeaan täyteen mittaansa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sullapa on paljon aktivitettia. Mulla kävely rajottuu välillä vaan siihen, että kävelen linja-autopysäkille muutama sata metriä tai tohon lähiostarille tai mittailen keskustassa katuja ja kauppakeskusten ja liikkeiden lattioita =D =D Niin ja tietenkin täällä asunnossa kävelen huoneesta toiseen ja jääkaapille, kun on tarvis =D =D No, välillä venyttelen (tästä tietsikan äärestä on pakko välillä nousta venyttelemään tai jos istuu sohvalla).

        No olen ollu kova liikkumaan aiemmin ja jos nyt taas yrittäs. 😄👍


      • Huitale kirjoitti:

        Minäkin olin jo 6 luokalla 167 cm pitkä. Kasvaa nopeaan täyteen mittaansa.

        Ite oon jotain 150 cm.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ite oon jotain 150 cm.

        Pikkuinen, enkä sano ilkeilläkseni. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Pikkuinen, enkä sano ilkeilläkseni. 😊

        Joo, mää oon tällainen keiju =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mää oon tällainen keiju =D

        Mut keijut on kauniita. ☺️🧚🏻‍♀️✨


      • Huitale kirjoitti:

        Mut keijut on kauniita. ☺️🧚🏻‍♀️✨

        Joten kaikin mokomin. 👍

        Karkaan hakee lasta koulusta. Mukavaa perjantai ehtoota. 😃❤️


      • Huitale kirjoitti:

        Joten kaikin mokomin. 👍

        Karkaan hakee lasta koulusta. Mukavaa perjantai ehtoota. 😃❤️

        Mukavaa päivää myös sulle =)


    • Kohta vuoden päivät on sisäinen kalenteri ollut jossain 2006-2009 tienoilla, johtuen siitä Rvtrl:n yhtäkkisestä loppumisesta ja siirtymisestä lrzepaamiin 😂 Huhtikuusta 2016 lähtien söin sitä päivittäin, ja 2018-2020 olin sen 22kk käytännössä koko ajan kännissä tai rapulassa, rvojen vaikuttaessa taustalla 🙄 Kyllä mä viimeisen reilun kymmenen vuoden tapahtumat muistan ihan hyvin, mutta ne ei ne tunnu olevan mitenkään loogisesti aikajanalla, eikä varsinkaan tunnu omalta elämältä, vaan ikäänkuin leffalta jonka juonen muistan. 🙄 Tähän kun yhdistetään täsmälleen samat kotinurkat, sisustus, huonekalut jne. ja nyt vielä toi 2-pyöräinen, niin käytännössä olen teini yli kolmikymppisen miehen kropassa ja melko lailla elämän lähtöruudussa jälleen 😂

      Musaketjuihin olenkin kirjoittanut 2000's aikakauden biiseistä mitä YouTuben soittolistoilla on (Cascada, Avril Lavigne, Lady Gaga, Madonna, Basshunter etc) ja samaten osaan arvioida tuon aikakauden konsolipelejä huomattavasti paremmin kuin nykypäivän pelejä, lukuunottamatta Forzaa ja Rallia.

      Hämmentävintä on ollut seurata Indycaria, missä tuloslistoilla vilahdelleet nimet Castroneves (aloitti 98), Kanaan (sama), Dixon (00), Legge, Power ja Pagenaud (06) yms. ovat tuoneet jotenkin "turvallisen" olon, samoin kuin Alonson huippusuoritukset tänä vuonna formuloissa 🙄 Herta ja Rahal on tuttuja nimiä lapsuudesta niin ikään, mutta lähinnä isäukot Bryan Herta ja Bobby Rahal 😂

      Jos tässä jossain vaiheessa hankin seuraavan auton, niin todennäköisesti olisin parhaiten "kotonani" jossain vanhassa Skoda Feliciassa tai 90-luvun alun japseissa, mutta eipä ne enää ole 500€ autoja katsastettuina, itsekin kun olen edistänyt monien luonnollista poistumaa tieliikenteestä 😀 Ja edelleen, miksi luovuin autosta, niin samaan parin viikon aikajanaan osui Hondan hylkäys, mätkyjä, kiinteistövero, tukien takaisinperintää yms. Eli ei voi suoranaisesti sanoa että olisi mennyt auto alta, ainakaan kokonaan omasta syystä.

      Enkä mä nyt tiedä voiko vetää kuinka suoria syy-yhteyksiä, mutta vaikea sanoa olisiko voittanut huhtikuussa elämäni ekaa cup-mestaruutta Dirt Rallyn verkkopeliyhteisössä, ilman 20 vuoden kokemusta kilpa-autoilussa 😂 2003-2009 hallikartingia, 2010-2014 yhteensä 12 kisaa AKKn lisenssin alla, pari kertaa kokeilin rinneautoilun sm-osakilpailua 2014-2015, ja jostain 2017 alkaen noita autopelejä painottuen ralliin alkuvuodesta 2020 lähtien. Ja vihdoin tuli poika kotiin keväällä 😁 Pointtina se, että nykyään mun kilpa-autoilijan sydän on käytännössä yhtä liekeissä kuin joskus 20 vuotta sitten, ja hauskasti mennyt synkassa Alonson kanssa, kun 2015-2018 oli varmaan vaikeimmat vuodet hänen urallaan McLarenilla ajaessa 😅 Oli sitten 2003, 2013 tai 2023 niin Alonso, Castroneves ja minä ajetaan edelleen kuin parhaimmat nuoruusvuodet kilpa-autoilussa olisi vasta edessäpäin 🙂

      • Sulla siis aika on vierähtänyt kilapa-autoilun parissa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sulla siis aika on vierähtänyt kilapa-autoilun parissa.

        Näinkin voisi sanoa. Vähintäänkin hc-fanina 25 vuotta, ja viimeisen 20 vuoden ajalta tosiaan on noita kartingkisakokemuksia, ralli/jokkiskuskeja on käynyt asiakkaana toisinaan, ja viime vuosina omat kisat painottuneet lähinnä e-ralleihin missä tuskin on haittaa em. kokemuksista että ymmärtää ja tietää miten säätökohteet oikeasti vaikuttaa autoon, eivätkä ole vain jotain epämääräisiä liu'utettavia palkkeja tai newtoneita valikoissa 😀

        Kyllä mä tietenkin tunnen itseni ihan aikuiseksi, ja tiedän että tämä oma pieni hämmennys johtuu tilasta nimeltä retrogradinen amnesia, mikä on eri asia kuin vaikkapa alkoholidementia.

        Mutta juurikin tuo, että esim. ullakon portaikon viereisellä tasanteella on lojunut amiksen oppimateriaalia nyt noin 16 vuotta ja vihot sun muut osuneet aina silmiini kun vaikka sadepäivinä olen tarkistanut mahdollisia vuotoja, tuvan matot ja verhot on muistaakseni ostettu 2001, PS2/X360 pelejä sekä dvd-leffoja en ole erikseen hävittänyt tai siivonnut pois lipastoista, nytkin mulla on päällä 2013 ostettu neule ja varsinkin vuodevaatteet on edelleen jotain nollaria, ja tosiaan kirsikkana kakussa nyt on pitänyt hetken aikaa pärjätä vm. 2008 tehdyllä vähän tyttömäisellä skodella 😂 Voih, miksi mulla ei ollut tällaista 15 vuotta sitten, vaan 2002 ostettu ja muutamassa vuodessa aika loppuuncrossailtu manki, millä ei juurikaan uskaltanut ajaa esim. 10-15km päähän missä koulu ja silloiset kaverit oli. 😒

        Niin jotenkin koko viime vuosikymmen ja korona-aikakin tuntuu ihan absurdilta, ja kuten sanoinkin niin lähinnä joltain elokuvalta mitä voi tarkastella 3 persoonan viewistä 😂 12 karting-kisaa omalla autolla, kolme eri Mersua ja Jaguar käyttöautoina, poikuuden ryösti muslimityttö viitisen vuotta sitten, oli mulla kai tyttöystäväkin 2019 parin kuukauden ajan enkä valitettavasti muista hänen kasvojaan kunnolla, äitini sairaus kesti lopulta yli 4,5 vuotta vaikka alkuun annettiin 6-12kk ennuste, itse olin sairaalassa kuukausi hänen hautajaisten jälkeen, sitten yli pari vuotta pandemiaa. Wtf 🤨😅


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Näinkin voisi sanoa. Vähintäänkin hc-fanina 25 vuotta, ja viimeisen 20 vuoden ajalta tosiaan on noita kartingkisakokemuksia, ralli/jokkiskuskeja on käynyt asiakkaana toisinaan, ja viime vuosina omat kisat painottuneet lähinnä e-ralleihin missä tuskin on haittaa em. kokemuksista että ymmärtää ja tietää miten säätökohteet oikeasti vaikuttaa autoon, eivätkä ole vain jotain epämääräisiä liu'utettavia palkkeja tai newtoneita valikoissa 😀

        Kyllä mä tietenkin tunnen itseni ihan aikuiseksi, ja tiedän että tämä oma pieni hämmennys johtuu tilasta nimeltä retrogradinen amnesia, mikä on eri asia kuin vaikkapa alkoholidementia.

        Mutta juurikin tuo, että esim. ullakon portaikon viereisellä tasanteella on lojunut amiksen oppimateriaalia nyt noin 16 vuotta ja vihot sun muut osuneet aina silmiini kun vaikka sadepäivinä olen tarkistanut mahdollisia vuotoja, tuvan matot ja verhot on muistaakseni ostettu 2001, PS2/X360 pelejä sekä dvd-leffoja en ole erikseen hävittänyt tai siivonnut pois lipastoista, nytkin mulla on päällä 2013 ostettu neule ja varsinkin vuodevaatteet on edelleen jotain nollaria, ja tosiaan kirsikkana kakussa nyt on pitänyt hetken aikaa pärjätä vm. 2008 tehdyllä vähän tyttömäisellä skodella 😂 Voih, miksi mulla ei ollut tällaista 15 vuotta sitten, vaan 2002 ostettu ja muutamassa vuodessa aika loppuuncrossailtu manki, millä ei juurikaan uskaltanut ajaa esim. 10-15km päähän missä koulu ja silloiset kaverit oli. 😒

        Niin jotenkin koko viime vuosikymmen ja korona-aikakin tuntuu ihan absurdilta, ja kuten sanoinkin niin lähinnä joltain elokuvalta mitä voi tarkastella 3 persoonan viewistä 😂 12 karting-kisaa omalla autolla, kolme eri Mersua ja Jaguar käyttöautoina, poikuuden ryösti muslimityttö viitisen vuotta sitten, oli mulla kai tyttöystäväkin 2019 parin kuukauden ajan enkä valitettavasti muista hänen kasvojaan kunnolla, äitini sairaus kesti lopulta yli 4,5 vuotta vaikka alkuun annettiin 6-12kk ennuste, itse olin sairaalassa kuukausi hänen hautajaisten jälkeen, sitten yli pari vuotta pandemiaa. Wtf 🤨😅

        Sun menneisyys on siis 2000-luvun alussa?


    • Kuulut henkisesti nykyaikaan

    • Kompromissina tuli vastaus, että en kuulu nyky- enkä entisaikaan vaan keskiaikaan.

      • Jep. Keskiaikainen ritari.


    • Anonyymi

      60-luvun kalifornia ehkä.

      Isomus Minimus.

    • Anonyymi

      Olen alkanut miettimään että miten paljon oikeasti laitan rahaa joihinkin tietokonejuttuihin, nytkin taitaa olla 5 erillistä tietokonetta kokonaan, mutta kaikki tarpeellisias kyllä.

      • Mihin sää tarttet niin monta tietokonetta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe