Että mä juon, koska en kestä elämääni selvinpäin. Eskapismia. Nyt on kulunut lähes 2 vk ilman hörhöilyjä ja sekin luultavasti siksi koska flunssa on ollut päällä. Janottaa melko paljon tällä hetkellä. Onhan meitä, minun kaltaisiani. Sehän on aivan mahtava olotila silloin kun tuntuu että ei omaa aivoja :).
Tulin siihen johtopäätökseen
12
259
Vastaukset
Höh.. mä taas en tykkää ollenkaan juopuneesta olotilasta. Hiprakka vielä menee, mutta syvempi humalatila ei.
Monen alkoholisoituneen juurisyy on sama. Elämänsä turrutus juomalla.
Itse taas inhoan olotilaa, kun pää ei leikkaa ja kontrollipettää eli humalaa, känniä. Krapulaa sitäkin enemmän.
Huitale kirjoitti:
Itse taas inhoan olotilaa, kun pää ei leikkaa ja kontrollipettää eli humalaa, känniä. Krapulaa sitäkin enemmän.
Inhoan huumaavia lääkkeitäkin sen takia, mulla ei ole hyvä olo päihtyneenä ja out of control, vaan turvaton ja tyhmä olo.
- Anonyymi
Eli tosiaan pakenet elämääsi juomisella, ei hyvä.
Joo tunnistan olotilan ja miltä se tuntuu ja se tosiaan voi tuntua tosi hyvältä ja helpottavalta hetkellisesti mutta se on harhaa koska se ei kestä ja oikeesti vaan lisää ja pahentaa sitä kaikkee mitä yrittää paeta. Toi on pidemmän päälle vähän huono juttu kyllä. Hetkellinen nollaus on ihan ok mutta jos siitä tulee ainoa pakokeino ja sitä tekee sen vuoksi ettei pysty käsitteleen asioita elämässään ja pakenee omaa elämäänsä niin siitä seuraa vaan huonoja asioita. Voimia ja tsemppiä sulle.🙂.
Ei se elämä muutu yhtään se paremmaksi lärvit vetämällä, vain muisti menee, tulee sosiaalisia ongelmia ja maksa on kovilla. Ja seuraavana päivänä (tai sinä kun putki loppuu on kahta pahempi olo). Ainoa mikä auttaa, on muuttaa sitä elämää sellaiseksi, että sen kestää! Sekään ei ole helppoa ja vaatii aikaa, mutta on pysyvä tulos.
Itse en saa alkoholista kiksejä, paremmat kiksit tulee vaikka kovasta hyötyliikunnasta. Enkä ole ahdistunut enkä edes vedä viinaa. Onneksi.- Anonyymi
Juomisen myötä saa paljon uutta ajateltavaa. Ensin iloisia ajatuksia joita yrittää hillitä koska tietää etteivät ne ole totta, sitten seuraavana päivänä synkkyyttä jota ei tavallinen keskiluokka tunne. Jonkinlainen heiluriliike joka vie pois ankeasta keskivertaisuudesta ja jonka kuolonkohta onneksi ajoittuu jonnekin aamuyölle.
- Anonyymi
Kohtuudella kyllä tuo elämään varsin paljon iloa ja sosiaalista elämääkin mukavalla tavalla .
- Anonyymi
Mut kuule, pienin stepein eteenpäin. Tuosta on suunta ylöspäin!
- Anonyymi
Alkoholistin yleisisempiä tekosyitä juoda.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1113690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.63995- 45861
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5819Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95730- 40717