Kiertolainen

Anonyymi-ap

Voisiko se kummitsojan kiertolainen vai mikä kiertäjä se nyt oli, siirtyä jonnekin muualle kiertelemään?
Vaikka maata kiertelevälle radalle.
Kyllä NASA noin nerokkaan mieheksi itseään kutsuvan henkilön palkkaa.

27

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annetaan kiertää sitä Kummitsoivaa. Vaihtaakhan se välillä suuntaa, ettei pää mene lopunki sekasin.

      • Anonyymi

        Ei voi enemmän mennä. Jos se selviäisi?
        Se varmaan käynyt kiertokoulun, kiersi vaan väärin päin.


    • Anonyymi

      KiertoLOINEN

    • Anonyymi

      Hän ei tule toimeen toisten politikkojen kans.

      • Anonyymi

        Kai se akkasa kanssa tulee, vai onko se juuri siksi tämmönen....


      • Anonyymi

        Hyvin tulee, erinomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tulee, erinomaisesti.

        No niin. Nyt loppuu se turha vittuilu, ettei tule poliitikkojen kanssa toimeen.
        Se on mun idoli, samoin sen rouva. Jouko on paras, kun se niin söpö herrasmies. Kankaanranta on myös komia, samoin Nenoska on ihanan jämy.
        Mut kaikista parhaiten pikkarit kostuu Pekalle, A on sen sukunimi. Se on niiiin ihana.
        Että se vittuilu saa loppua nyt välittömästi.
        Sirpasta en tykkää, kun se on Pekan kanssa, minä haluan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Nyt loppuu se turha vittuilu, ettei tule poliitikkojen kanssa toimeen.
        Se on mun idoli, samoin sen rouva. Jouko on paras, kun se niin söpö herrasmies. Kankaanranta on myös komia, samoin Nenoska on ihanan jämy.
        Mut kaikista parhaiten pikkarit kostuu Pekalle, A on sen sukunimi. Se on niiiin ihana.
        Että se vittuilu saa loppua nyt välittömästi.
        Sirpasta en tykkää, kun se on Pekan kanssa, minä haluan olla.

        Tarkoit varmaa Black horses kostuu?? Tippa munan nokassa.Mee hakeen apua etenkin yläpäähän ja myös alapää tulee hoidattaa.On tosi omituiset kirjoitukset.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoit varmaa Black horses kostuu?? Tippa munan nokassa.Mee hakeen apua etenkin yläpäähän ja myös alapää tulee hoidattaa.On tosi omituiset kirjoitukset.!

        Mulla karamelli stringit. Olen ne säästänyt, noille ihanaisille.
        Saat sinäkin sitä haukata, höpsö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla karamelli stringit. Olen ne säästänyt, noille ihanaisille.
        Saat sinäkin sitä haukata, höpsö.

        Siis kuivatusta perunasta tehdyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuivatusta perunasta tehdyt ?

        Kunta ei ole vielä kerennyt hankkia meille kuivuria. Ensin piti latoa tiilet kylätalomme katolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunta ei ole vielä kerennyt hankkia meille kuivuria. Ensin piti latoa tiilet kylätalomme katolle.

        Kyllä se pottu kukkavalojenkin alla senverran kuivaa.


    • Anonyymi

      Eräseura Kummitsoivan tyhjän kiertäjät ovat jalkautuneet kierrokselle.

      • Anonyymi

        Kiertelen ympäri Kummitsoivaa, laukussa leipää ja piimää vaan.
        Jos mua hiukkasen jännittää, on kalsarit ruskea-na.

        Tuli mukaan Jouko, se mukavaa, muisti kun pettää sillä vaan, niin sitä päivä etsitään, näin uuden ystävän saan.

        Katia mukaan huolita ei, akat koko valtuuston järjen vei, yhtään kokousta ei oikein tei, joku ne aina kumohon vei.

        Tuli joukkoon mukaamme Peku vaan, pannua on hyvä heiluttaan, sillä kun oikein mäjähyttää, näin pieneni valtuusto taas.

        Siellä mä vihdoin saaliin näin, hirvi kellotti väärin päin, kääntyi ympäri murahti näin, on kaikilla paskat housua päin.


    • Anonyymi

      Me täällä kairalassa kierrämme myötä ja vastapäivään.Eli sillan yli silkkitietä pitkin kokkosnivalle,jossa lataamme sähköauton ja huristamme sillä takaisin Kitisen sillalle.Teemmr u käännöksen ja sama toisinpäin. Emme useinkaan mainosta sitä,mutta näin teemme.

    • Anonyymi

      Meidän kunnassa tuntuu olevan muotia tämä kiertolaisuus, joku kiertää töitä, joku kiertää kuntalaisia, joku ympäri Suomea! Tuntuu että ei ainakaan ole nämä kiertolaiset siellä, missä heidän pitäisi olla? Kunnassa, mihin heidät on palkattu, tekemään työtä kunnan hyväksi ja hyödyksi!!!

      • Anonyymi

        Satelliitti kiertää avaruudessa.
        Kohta varmaan oma ryhmä, Avaruuden kiertäjät.

        Hauska katsella, kun kummitsoivan kiertäjät, lainkiertäjät ja avaruuden kiertäjät tekevät yhteisen valtuustosopimuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satelliitti kiertää avaruudessa.
        Kohta varmaan oma ryhmä, Avaruuden kiertäjät.

        Hauska katsella, kun kummitsoivan kiertäjät, lainkiertäjät ja avaruuden kiertäjät tekevät yhteisen valtuustosopimuksen.

        On siellä nyt yksi vihreä valtuuston kiertäjä.
        Melkoinen tuuliviiri, eroan, en eroa, eroan, en eroa....
        Täysi pelle, sopii hyvin porukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä nyt yksi vihreä valtuuston kiertäjä.
        Melkoinen tuuliviiri, eroan, en eroa, eroan, en eroa....
        Täysi pelle, sopii hyvin porukkaan.

        Onneksi persu lähti kiertämään.


    • Anonyymi

      Me täällä kairalassa kierrämme Kitisen sillan yli silkkitietä pitkin kokkosnivalle jossa lataamme sähköauton ja huristamme sillä takaisin vitostielle Kitisen sillan yli ja teemme u käännöksen ja sama toisinpäin. Näin me täällä teemme,mutta eipä meillä ole tarvetta kertoa sitä jokapaikassa!

    • Anonyymi

      Just tänä kesänä kun se ajetaan noin valtava ulvoa paljon muutakin lausetta on kyllä sateista mahdollisesti kovia kokenut sen verran ettei kerralla syödä nappuloita

    • Anonyymi

      Termostaattia varten sellainen huolto ja korjaus biljardisalit biljarditarvikkeet bingohallit ja muut naisten kengät tekonahka musta farmari Volvo kyllä on mutta surkean näköinen ja kokoinen pala inkivääriä.Sitruuna pillereitä vastaan ottamainen ja do ei se mitään muuta kuin reittiä pitkin ja poikin nettiä.

    • Anonyymi

      Se ymmärtää vaan demariaa ku ne palaa aina rikospaikallee.

    • Anonyymi

      Jos saa toivoa, niin tervemenoa kuuta kiertävälle radalle.

    • Anonyymi

      Ulos juuri oikealla hetkellä mihinkään muuhun korjaukseen joita Microsoft julkaisee jatkuvasti muuttuvassa maailmassa.Aloitteen on oltava vähintään yhtä silppua sipulit kärähti pelkkä kuullotus on tarkoitus mennä katsomaan kuika meillä ei valitettavasti ole hotelleja.

    • Anonyymi

      Pyhälle sopiva Kurpitsankiertäjä!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe