Monenlaista pohdintaa

Anonyymi-ap

Mutta pysyhdytkö olemaan yksin?

53

588

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärtänyt aloitusta!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­­­y­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180334812

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pystyn. Olen ollutkin.

    • Anonyymi

      Ai pysähdytkö? No joo, oon aika mestari siinä, vähän liikaakin itseasiassa.

      • Anonyymi

        Eiku pystytkö? Sivusta veikkaan vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku pystytkö? Sivusta veikkaan vain.

        Kyllä minä veikkaisin että tarkoitettu "pysähdytkö". Siihen vain yhden kirjaimen heitto mutta jos se olisi "pystytkö", niin aika kummallista että h ja d tulleet mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä veikkaisin että tarkoitettu "pysähdytkö". Siihen vain yhden kirjaimen heitto mutta jos se olisi "pystytkö", niin aika kummallista että h ja d tulleet mukaan.

        Väsynyt ihminen tekee virheitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt ihminen tekee virheitä?

        Tarkoitat varmaan videoita.


    • Pystyn olemaan yksin ja tuun toimeen yksin itteni kanssa mutta nyt oon ollu pysähtyneenä yksin jo aivan liian pitkän aikaa joten kaipaan myös todella paljon elämääni rakasta kumppania ja parisuhdetta kun elämä vihdoin ja viimein on niin raiteillaan että oon tosi tyytyväinen ja onnellinen ja täydellisen sinut itteni ja elämäni kanssa.🙂.

      • Anonyymi

        Pullea kaveripoika on kuulemma kiinnostunut sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullea kaveripoika on kuulemma kiinnostunut sinusta.

        No se on hänen kannaltaan hyvin ikävää kun mä olen umpihetero ja sen rakkaan kumppanin täytyy olla nainen. Imartelevaa se tietysti on jos joku mieskin olisi kiinnostunut mutta hänen mielenkiintoonsa vastaaminen on vaan täysin mahdotonta mulle.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullea kaveripoika on kuulemma kiinnostunut sinusta.

        Oho. Minulla on ihan oma ihailija tällä palstalla. Olen imarreltu.


      • Anonyymi

        Onko sellainen ihminen hyvä suhde-ehdokas, jonka elämän tulee olla täysin kunnossa ja ihmisen olla täysin onnellinen. Itse olen sitä mieltä, että ei ole hyvä suhde-eläjä, tämä siksi, että elämässä tulee aina hankalia asioita eteen, halusi sitä tai ei ja semmoiset ns. lokeroija ihmiset eivät sitä hyvin kestä. Ymmärrän ajatuksen periaatteeltaan hyvänä, mutta tuossa on juuri se ongelma, että et näe ihmistä todellisena vaan hyvässä valossa ja tuohan on juuri yksi syy miksi eroja tulee syistä, että et tiedä millainen tuo ihminen todellisuudessa on. Elämä on risaista, se voi silti olla hyvää ja onnellista, mutta lokeroijat suistuu helposti raiteiltaan, jos joku asia ei toimi. Näille ihmisille sopii paremmin nykypäivän yleiset pinnallisemmat pikasuhteet. On hyvä myös itse huomata, jos ei ole kykeneväinen suhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sellainen ihminen hyvä suhde-ehdokas, jonka elämän tulee olla täysin kunnossa ja ihmisen olla täysin onnellinen. Itse olen sitä mieltä, että ei ole hyvä suhde-eläjä, tämä siksi, että elämässä tulee aina hankalia asioita eteen, halusi sitä tai ei ja semmoiset ns. lokeroija ihmiset eivät sitä hyvin kestä. Ymmärrän ajatuksen periaatteeltaan hyvänä, mutta tuossa on juuri se ongelma, että et näe ihmistä todellisena vaan hyvässä valossa ja tuohan on juuri yksi syy miksi eroja tulee syistä, että et tiedä millainen tuo ihminen todellisuudessa on. Elämä on risaista, se voi silti olla hyvää ja onnellista, mutta lokeroijat suistuu helposti raiteiltaan, jos joku asia ei toimi. Näille ihmisille sopii paremmin nykypäivän yleiset pinnallisemmat pikasuhteet. On hyvä myös itse huomata, jos ei ole kykeneväinen suhteeseen.

        Voi sä et nyt taida oikeen käsittää mitä mä tarkoitan ja mistä mä puhun jos sä luulet etten mä tiedä että elämässä on vaikeuksia ja hankaluuksia. Mä oon sellasen helvetin käyny läpi päästäkseni tähän tilanteeseen ettei oo tosikaan ja siinä rinnalla ei nää elämän normaalit hankaluudet ja vaikeudet tunnu missään ja sen vuoksi mä olen myös hyvin tyytyväinen ja onnellinen mun elämääni nyt ja siihen että mulla edes sellanen on. Ainoa asia mitä mä mä todella elämääni kaipaan ja mikä siitä tuntuu puuttuvan on parisuhde muuten mä olen ihan sinut itteni ja elämäni kanssa kaikkine hankaluuksineen ja vaikeuksineen. Aiemmin siihen parisuhteeseen ei ollut mitään mahdollisuuksia kun piti omaa elämää laittaa kuntoon ja rakentaa ihan 0 uudestaan mutta nyt se elämä on siinä kondiksessa että parisuhdekin yleensäkään on mahdollinen. Saa aika moinen pommi olla mitä elämässä tapahtua että se mut raiteiltaan suistais sen verran pahoja juttuja sitä on joutunu aiemmin elämässään käymään läpi.🙂.


    • Anonyymi

      Muumit?

    • Anonyymi

      Osaatko kirjoittaa vielä?

    • Anonyymi

      Yksin on hyvä olla. Niin kuin seurassakin. Molempia tarvitaan. Elämässäni oli mahdollisuus hieman hidastaa ja pysähtyäkin miettimään viime vuodenvaihteeessa. Huomasin, että pysähtymistä todellakin tarvitsi siinä kohtaa.

      Käyttäisin enemmän aikaa yksinään oloon, jos siihen olisi mahdollisuus. Voisin hyvin lähteä vaikka viikoksi Eurooppaan tai mökille itsekseni. Äideillä sellaista mahdollisuutta elämään ei kovin usein tule. Nyt yksin olo on aamuisin pidempään ”nukkuminen”, kävelyllä tai asioilla käynti. Aikansa kutakin, nyt on tälläinen kohta elämässä.

      • Hups, kirjautuminen tippui pois.


      • Anonyymi

        Viikko kurppien lomakeskuksessa?


    • Anonyymi

      Pystyn. Mutta nyt olen asunut liian kauan samassa paikassa. Siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Ai,se on parasta. Ihana hiljaisuus. Ei ketään häiritsemässä. Lottovoitto suorastaan💩

      • Anonyymi

        Eilenki piti olla bilettämässä mutta ei napannut. Nyt täällä hiljaista kun talo nukkuu. Ai että rakastan näitä aikaisien aamujen hiljaisia hetkiä. Arjen luksusta.♥️💩


    • Anonyymi

      Pari-kolme päivää menee yksin puuhatessa mutta sitten jo miettii minne lähtisi. Kirjastoon, salille, uimahalliin tai vain kahvioon turisemaan. On tapailukumppani n. kerran viikossa pari päivää, sienestystä, lenkkeilyä, yhteistä ruoanlaittoa ja läheisempääkin tekemistä.
      Yksinollessa osan ajasta katson tvtä tai luen, osan ajasta hiljaisuudessa, kaikki toosat kiinni. Sekin on mukavan oloista muttei saa kestää kauan. Joo, ei ole pitkä yksinolo minulle tarkoitettu.

    • Yksin on aina hyvä olla, rakkaiden kanssa seuraavaksi parasta, sitten mukavien tuttavien kanssa.

    • Pystyn, avoimin mielin mennään

      • Täydennänpä tähän vielä että iän myötä varsinainen tarve olla yksin on vähentynyt, joojoo kiinnostaa kissojakin 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Täydennänpä tähän vielä että iän myötä varsinainen tarve olla yksin on vähentynyt, joojoo kiinnostaa kissojakin 🙂

        aiheen sivusta raskaus keskeytyi ei koskaan kehittynyt siihen etä sydänääniä lopulta kun ei edes pihalle itse tullut sain vielä lääkkeellisen tyhjennyksen ja jäi raskausmateriaalia kohtuun joka tuotti massiivisen verenvuodon. Otti pinseteillä ei kaikki tullut ulos ja vielä antoi rauhotteen kohdunkaulan puudutteen sekä imulla otti pois ja olen nyt sairaalassa tiputuksessa, olin yön tarkkailussa pääsen tänään pois todenäköisesti. Eilen en pysynyt pystyssä kunnolla. 7kourallista veri hyytymiä tuli. Kaikkea sitä tapahtuu. Olipas ikävä kun jo odotti vauva tulisi. Kaikki ei nyt edennyt suunnitelmien mukaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        aiheen sivusta raskaus keskeytyi ei koskaan kehittynyt siihen etä sydänääniä lopulta kun ei edes pihalle itse tullut sain vielä lääkkeellisen tyhjennyksen ja jäi raskausmateriaalia kohtuun joka tuotti massiivisen verenvuodon. Otti pinseteillä ei kaikki tullut ulos ja vielä antoi rauhotteen kohdunkaulan puudutteen sekä imulla otti pois ja olen nyt sairaalassa tiputuksessa, olin yön tarkkailussa pääsen tänään pois todenäköisesti. Eilen en pysynyt pystyssä kunnolla. 7kourallista veri hyytymiä tuli. Kaikkea sitä tapahtuu. Olipas ikävä kun jo odotti vauva tulisi. Kaikki ei nyt edennyt suunnitelmien mukaan.

        Onpa surullista. Monesko raskausviikko oli menossa?
        Oliko ensimmäinen keskenmeno? Ajattele miltä tuntuu heistä, joilla on useita keskenmenoja eikä ensimmäistäkään lasta. Toki keskenmeno on surullista aina, olipa eka tai 15. raskaus.


      • valtakunta kirjoitti:

        aiheen sivusta raskaus keskeytyi ei koskaan kehittynyt siihen etä sydänääniä lopulta kun ei edes pihalle itse tullut sain vielä lääkkeellisen tyhjennyksen ja jäi raskausmateriaalia kohtuun joka tuotti massiivisen verenvuodon. Otti pinseteillä ei kaikki tullut ulos ja vielä antoi rauhotteen kohdunkaulan puudutteen sekä imulla otti pois ja olen nyt sairaalassa tiputuksessa, olin yön tarkkailussa pääsen tänään pois todenäköisesti. Eilen en pysynyt pystyssä kunnolla. 7kourallista veri hyytymiä tuli. Kaikkea sitä tapahtuu. Olipas ikävä kun jo odotti vauva tulisi. Kaikki ei nyt edennyt suunnitelmien mukaan.

        Rankkaa, ikävästi kävi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa surullista. Monesko raskausviikko oli menossa?
        Oliko ensimmäinen keskenmeno? Ajattele miltä tuntuu heistä, joilla on useita keskenmenoja eikä ensimmäistäkään lasta. Toki keskenmeno on surullista aina, olipa eka tai 15. raskaus.

        Kyllä kehitys jää siihen 6+3 kehittyi, mutta olisi ollut 11+2 virallisesti. Että ihan pienestä kyse. Heikottaa mutta kotona olen. Otin videokuvaa kun ostettiin lippusalkoon kun hyvät oli näkyvöt ulos. Nukuin hengitysuojaimen kera, ei yhtään vaikeuksia ollut nukkua. Tottuminen FFP2 on ihan itsestä kiinni. Niihän ne jossain tiipetissäkin oppinut heikompaa ilmaa kun vuoristossa on.

        Jännä kun kellään ei ollut edes kirurgista.

        https://www.vau.fi/raskaus/raskausviikot/viikko-7/


        Niinkin pieni voi aiheuttaa massiiviset vuodot jos se pussukan takia sitähän ei näe minkä kokoinen se on. Lapset vaan katteli kun alushousut loppuu , pesin vaan ne suorilta märkinä päälle takaisin ja lopsahtaa kun nousee istumasta kourallisia hyytymiä ulos alushousujen välistä. Onpa heikotusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä kehitys jää siihen 6 3 kehittyi, mutta olisi ollut 11 2 virallisesti. Että ihan pienestä kyse. Heikottaa mutta kotona olen. Otin videokuvaa kun ostettiin lippusalkoon kun hyvät oli näkyvöt ulos. Nukuin hengitysuojaimen kera, ei yhtään vaikeuksia ollut nukkua. Tottuminen FFP2 on ihan itsestä kiinni. Niihän ne jossain tiipetissäkin oppinut heikompaa ilmaa kun vuoristossa on.

        Jännä kun kellään ei ollut edes kirurgista.

        https://www.vau.fi/raskaus/raskausviikot/viikko-7/


        Niinkin pieni voi aiheuttaa massiiviset vuodot jos se pussukan takia sitähän ei näe minkä kokoinen se on. Lapset vaan katteli kun alushousut loppuu , pesin vaan ne suorilta märkinä päälle takaisin ja lopsahtaa kun nousee istumasta kourallisia hyytymiä ulos alushousujen välistä. Onpa heikotusta.

        Kirjoitusvirhe ostettiin on nostettiin


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä kehitys jää siihen 6 3 kehittyi, mutta olisi ollut 11 2 virallisesti. Että ihan pienestä kyse. Heikottaa mutta kotona olen. Otin videokuvaa kun ostettiin lippusalkoon kun hyvät oli näkyvöt ulos. Nukuin hengitysuojaimen kera, ei yhtään vaikeuksia ollut nukkua. Tottuminen FFP2 on ihan itsestä kiinni. Niihän ne jossain tiipetissäkin oppinut heikompaa ilmaa kun vuoristossa on.

        Jännä kun kellään ei ollut edes kirurgista.

        https://www.vau.fi/raskaus/raskausviikot/viikko-7/


        Niinkin pieni voi aiheuttaa massiiviset vuodot jos se pussukan takia sitähän ei näe minkä kokoinen se on. Lapset vaan katteli kun alushousut loppuu , pesin vaan ne suorilta märkinä päälle takaisin ja lopsahtaa kun nousee istumasta kourallisia hyytymiä ulos alushousujen välistä. Onpa heikotusta.

        Enhän enää niin paljoa vuoda mutta vuosin. Olen heikkona vielä että piti istua kun pyöryttää. En saanut verta vaan
        ringerfundin


      • valtakunta kirjoitti:

        Enhän enää niin paljoa vuoda mutta vuosin. Olen heikkona vielä että piti istua kun pyöryttää. En saanut verta vaan
        ringerfundin

        Piti googlettaa, eli infuusionesteen, sitä mullekin on muistaakseni joskus annettu. Luulivat silloin että mulla olisi ollut hirmuinen verenhukka kun menin itseäni telomaan.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Piti googlettaa, eli infuusionesteen, sitä mullekin on muistaakseni joskus annettu. Luulivat silloin että mulla olisi ollut hirmuinen verenhukka kun menin itseäni telomaan.

        Ooh. Minulla on taas hemoglobiini arvot 138 lähtötaso toissapäivä ja mentäessä oli 121. Että lähtö taso oli hyvä katsoin kantasta, mutta tipahtanut nopeasti en nyt tiedä mitä on mutta heikottaa, päänsärkyäkin tuli ja nukuin. Pientä vuotoa on. Aamupalan jälkeen en ole vielä syönyt mutta juonut, väsynyt olen. Onneksi mies tekee ruokaa. Kiitollisena sitä odottelen.


    • Yksin tässä on menty jo niin pitkän aikaa, että nyt on vaikeaa kuvitella olevansa kenenkään kanssa. Varsinkaan, jos ei tunne oikeita tunteita. Yksinkin pärjää, vaikka välillä on tylsää, pakko myöntää.

      • Anonyymi

        No miten olisi ystävä naisystävä, jos ei sitä unelmien naista saa? Monet naisista on mukava mennä ja tehdä miesten kanssa asioita, ilman että pitävät tästä romanttisessa mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten olisi ystävä naisystävä, jos ei sitä unelmien naista saa? Monet naisista on mukava mennä ja tehdä miesten kanssa asioita, ilman että pitävät tästä romanttisessa mielessä.

        On minulla joitain naisystäviä. Ei tässä lähellä tosin ketään... Mitä siitä saa sitten, platonisista suhteista? Haluaisi sitä romanssia ja seksiäkin vielä kokea.


    • Kaipaan joskus yksinoloa. Vetäydyn omiin oloihini. Tarvitsen hetken itselleni.
      Minua ei saa hoputtaa. Tulen taas ihmisten ilmoille, kun olen siihen valmis.

      Minun täytyy antaa "latautua" rauhassa. Yleensä jäsentelen ajatuksia mielessäni. Varsinkin, jos on ollut stressaava jakso ja ylikuormitun kaikista velvollisuuksista. Minulle on tärkeää saada rauhoittua, ottaa omaa aikaa ja olla vaan.
      Kaikki yleensä loksahtaa paikoilleen, kunhan annan itselleni aikaa.

    • Anonyymi

      Tykkään olla yksinkin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Nämä "Pystytkö olemaan yksin?" -kysymykset ovat aina sellaisilta ihmisiltä, joilla on varaa valita myös olla olematta yksin. 😂

      Sellaiset, jotka etsivät vaikkapa rakkautta vuosia tai vuosikymmeniä, eivät kysele tuollaisia kysymyksiä. 😂 Kysymys on absurdi.

      🦄

      • Anonyymi

        Minäkin olen ollut yksin jo kolme vuotta ja se alkaa tuntua pahalta. Silti kun etsin naista, jonka kanssa voisin viettää vaikka loppuelämäni, niin saan kuulla, miten pitäisi olla tyytyväinen yksin. No swiddu, en halua olla enää yksin, kun olo menee siitä vaan pahemmaksi. - joku muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ollut yksin jo kolme vuotta ja se alkaa tuntua pahalta. Silti kun etsin naista, jonka kanssa voisin viettää vaikka loppuelämäni, niin saan kuulla, miten pitäisi olla tyytyväinen yksin. No swiddu, en halua olla enää yksin, kun olo menee siitä vaan pahemmaksi. - joku muu

        Ymmärrän hyvin. Minä jouduin yhdessä vaiheessa elämääni etsimään kumppania kymmenisen vuotta sen jälkeen, kun edellinen suhde meni poikki.

        Eivät kaikki ole onnellisia yksin. En minäkään ollut.

        🦄


      • Anonyymi

        Sinä olet absurdi. Sinussa ei ole mitään järkeä.

        Järki ei ole mikään välttämättömyys, mutta jonkun verran sitä jokaisessa soisi olevan.

        "On totta että rakastamme elämää, emme sen tähden että ollaan totuttu elämään, vaan sen tähden että ollaan totuttu rakastamaan. Sillä rakkaudessa on aina hiukan hulluutta ja hulluudessa on aina hiukan järkeä..."

        Tämä on jotain, mitä sinä et isolla hevosen päällä ymmärrä. Iso pää, pienet aivot. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet absurdi. Sinussa ei ole mitään järkeä.

        Järki ei ole mikään välttämättömyys, mutta jonkun verran sitä jokaisessa soisi olevan.

        "On totta että rakastamme elämää, emme sen tähden että ollaan totuttu elämään, vaan sen tähden että ollaan totuttu rakastamaan. Sillä rakkaudessa on aina hiukan hulluutta ja hulluudessa on aina hiukan järkeä..."

        Tämä on jotain, mitä sinä et isolla hevosen päällä ymmärrä. Iso pää, pienet aivot. :D

        Kommenttisi ei liity keskustelun aiheeseen. Vähän Nietzscheltä se kyllä haiskahtaa.

        Sanon silti sen verran että päin vastoin: minä en ole absurdi: en rakasta asioita sen vuoksi, että niitä olisi totuttu rakastamaan. Sellainen olisi anteeksiantamatonta laumasieluisuutta.

        Elämää on helppo rakastaa, kun on onnellinen. ☺️

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi ei liity keskustelun aiheeseen. Vähän Nietzscheltä se kyllä haiskahtaa.

        Sanon silti sen verran että päin vastoin: minä en ole absurdi: en rakasta asioita sen vuoksi, että niitä olisi totuttu rakastamaan. Sellainen olisi anteeksiantamatonta laumasieluisuutta.

        Elämää on helppo rakastaa, kun on onnellinen. ☺️

        🦄

        Tosi hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Kysy jotakin haastavampaa.

    • Pidän etätöistä. Voisin hyvin käydä konttorilla vaikka vaan kerran viikossa.
      Pidän myös siitä, etten ole kenellekään selitysvelvollinen siitä missä olen tai koska tulen kotiin.

      Toisaalta, nukun aina rauhallisemmin ja pidempään, kun esimerkiksi tyttäreni on täällä kotona, kuten viime yönäkin. - Nukuin ainakin 10 tuntia, mitä ei ole tapahtunut ainakaan kuukauteen, vaikka olisin voinut nukkua pitkään.

      Parisuhde. Niin.. - Jotenkin, mitä enemmän aikaa kuluu, sen kaukaisemmalta se tuntuu. Voipa olla, että minulle ei sellaista aikaa enää koita, enkä ole siihen ajatukseen erityisen pettynytkään. Niin vain on.

      Onhan parisuhteessa paljon sellaista hyvää, mitä elämääni ei nyt kuulu, mutta näköjään pärjään sitten ilmankin. - Näillä mennään 👍

    • Anonyymi

      Sinun pitää oppia olemaan yksin. Ymmärrätkö.

    • Anonyymi

      Yksin olemisen oppiminen on yliarvostettua. Olen viettänyt tähän menessä todennäköisesti enemmän aikaa yksin, kuin keskinmäärin elämän aikan vietetään. Ei yksin oleminen tuo onnea tai jalosta meiltä. Lisäksi ihmisyyteen on sisäänkirjoitettu sosiaalisuus ja yhteisöllisyys, joten mitähän yksinolemisen ihannointi on edes saanut alkunsa.

    • Anonyymi

      Ei, se, yksin oleminen, ole, helppoa, mutta, jotenkin, siihen tottuu vain,

      jaksaisipa, vain, todella hyvin joka päivä, niin, menisi paljon paremmin,


      mutta, se, ja, tämä, ja, se, riippuu, vain, tieteen kehityksestä,

      joten, olen jo jaksanut koko elämäni vaivaa, mieleni,


      joten, jaksan, sitä toden, näköisesti, jo, 5 seuraavaa vuottakin,


      N

    • Anonyymi

      Ihminen on periaatteessa aina yksin. Sisällä pääkopassa ei aina ole tilaa kuin yhdelle.

      On niitä ihmisiä jotka pystyvät keskustelemaan monella eri persoonalla yksin ollessaankin, sitä vaan pidetään vielä tänä päivänä hulluutena. Marko ja Marcus miettivät aamulla mitä sitä tänään tekisi, seuraa kauhea pään sisäinen kiista kun toinen haluaa jäädä kotiin, ja toinen haluaisi lähteä kylille naisia narraamaan.

      Ihminen on koko elämänsä yksin, oman mielensä vanki. On niitä muitakin välillä ulkopuolisena seurana, ne ihmiset taasen voivat vaihtua ja moneenko ihmiseen sinä voit luottaa jos tarvitset todellista apua, apua joka ei olisi kivaa nähnytkään?

      Mjoo, yksin on kiva olla aina, joskus on myös mukava ottaa elämäänsä ulkoisia vaikuttimia, eri ihmisten muodossa.

      AV

      • Anonyymi

        Niin. Joskus se tunne, ja realistinen asian tila ovat hyvinkin eri asioita...


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe