Oliko ikävä?

Anonyymi-ap

27

352

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No höh...tietenkin on ollut ikävä!😊.

      Ei oo tuo klassinen musa mun vahvoja puolia niin en ikäväkyllä osaa auttaa tässä asiassa mutta tässä yks biisi kuitenkin tähän iltaan.😀. Neljäruusua: Mä viisastun salaa
      https://youtu.be/qRTgepIXeNM?si=VeD0-m_WRa-3h5es

      • Anonyymi

        No niin, ihan turhaan en minäkään täällä sitten lätise. 🤭

        Kiitos biisistä. En ikävä kyllä voi kuunnella sitä nyt enää, koska tulin sänkyyn ja vierellä oleva nukkuu. Olen myös luovuttanut nappikuulokkeeni hänelle vähän aikaa sitten.

        Luin pelkät sanat. En voi olla niiden kanssa eri mieltäkään.

        Minulla oli lapsena tapana kuunnella lauluja siten, että mietin hyvin tarkasti, mitä sanat tarkoittivat. Ymmärsin 3-4-vuotiaana kaiken hyvin kirjaimellisesti ja pohdin esimerkiksi sitä, miten puhelinlangat osaavat laulaa.

        Tuossa laulussa oli vastaavanlaisia säkeitä:
        "Nahkasaappaat jatkaa matkaa
        Ne jää kukkulan päälle seisomaan"

        Olisin 3-4-vuotiaana ollut vakuuttunut, että tuossa lauletaan itsekseen kävelevistä nahkasaappaista... 🤭👢👢 Noin kolmen kuuntelukerran jälkeen olisin todennäköisesti kysynyt joltain aikuiselta, miten saappaat voivat kävellä itsekseen. 🤪🤔

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, ihan turhaan en minäkään täällä sitten lätise. 🤭

        Kiitos biisistä. En ikävä kyllä voi kuunnella sitä nyt enää, koska tulin sänkyyn ja vierellä oleva nukkuu. Olen myös luovuttanut nappikuulokkeeni hänelle vähän aikaa sitten.

        Luin pelkät sanat. En voi olla niiden kanssa eri mieltäkään.

        Minulla oli lapsena tapana kuunnella lauluja siten, että mietin hyvin tarkasti, mitä sanat tarkoittivat. Ymmärsin 3-4-vuotiaana kaiken hyvin kirjaimellisesti ja pohdin esimerkiksi sitä, miten puhelinlangat osaavat laulaa.

        Tuossa laulussa oli vastaavanlaisia säkeitä:
        "Nahkasaappaat jatkaa matkaa
        Ne jää kukkulan päälle seisomaan"

        Olisin 3-4-vuotiaana ollut vakuuttunut, että tuossa lauletaan itsekseen kävelevistä nahkasaappaista... 🤭👢👢 Noin kolmen kuuntelukerran jälkeen olisin todennäköisesti kysynyt joltain aikuiselta, miten saappaat voivat kävellä itsekseen. 🤪🤔

        🦄

        Jep. No et lätise turhaan ollenkaan ystävä hyvä.😊. Juu ei pidä missään nimessä herättää toista turhaan jos hän jo onnellisesti nukkuu. Riippuu vähän musiikista mutta kyllä sanoilla on ollut biiseissä itellekin iso merkitys ja se aina tekee biisistä paljon paremman jos sanatkin on sellaiset joihin kykenee samaistumaan tai jotka koskettavat itseä jotenkin jollaintapaa. Ite taas muksuna olin kuulevinani sanat monesti jotenkin vähän eri tavalla ja useankin biisin kohdalla oon joskus vanhempana vasta vuosien jälkeen tajunnut että eihän siinä niin lauletakaan ollenkaan ihan toisella tavoin.🙂.


      • Anonyymi

        Nyt kuuntelin myös tämän.

        Yksi asia kiinnitti huomioni: laulun kertoja vertaa itseään muihin ihmisiin ja käsittääkseni katsoo tekevänsä jotain paremmin tai järkevämmin kuin he.

        Miksi laulu on silti niin surullinen?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, ihan turhaan en minäkään täällä sitten lätise. 🤭

        Kiitos biisistä. En ikävä kyllä voi kuunnella sitä nyt enää, koska tulin sänkyyn ja vierellä oleva nukkuu. Olen myös luovuttanut nappikuulokkeeni hänelle vähän aikaa sitten.

        Luin pelkät sanat. En voi olla niiden kanssa eri mieltäkään.

        Minulla oli lapsena tapana kuunnella lauluja siten, että mietin hyvin tarkasti, mitä sanat tarkoittivat. Ymmärsin 3-4-vuotiaana kaiken hyvin kirjaimellisesti ja pohdin esimerkiksi sitä, miten puhelinlangat osaavat laulaa.

        Tuossa laulussa oli vastaavanlaisia säkeitä:
        "Nahkasaappaat jatkaa matkaa
        Ne jää kukkulan päälle seisomaan"

        Olisin 3-4-vuotiaana ollut vakuuttunut, että tuossa lauletaan itsekseen kävelevistä nahkasaappaista... 🤭👢👢 Noin kolmen kuuntelukerran jälkeen olisin todennäköisesti kysynyt joltain aikuiselta, miten saappaat voivat kävellä itsekseen. 🤪🤔

        🦄

        Ätmi on ilmeisesti kaapannut tunnisteen, voi pahus kun tässä kävi näin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuuntelin myös tämän.

        Yksi asia kiinnitti huomioni: laulun kertoja vertaa itseään muihin ihmisiin ja käsittääkseni katsoo tekevänsä jotain paremmin tai järkevämmin kuin he.

        Miksi laulu on silti niin surullinen?

        🦄

        Mä ymmärrän sen vähän eri tavalla sillain että se oppii muilta ihmisiltä eikä sen tarvi tehdä samoja virheitä kuin heidän. Enkä mä sillain koe sitä niinkään surullisena. Koko levyn tunnelma on tuon kaltainen kyllä. En osaa sanoo niin hyvin mitä on ollut tarkoituksena. Pitäis kysyä Ilkka Alangolta mitä se on hakenu takaa ja miettiny levyä tehdessään 1990 luvulla aikanaan.🙂.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18033500R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        Kiitos.

        Mutta sanoituksen sisällön puolesta "pyh". Tuossa laulussa todellakin "leikitään" telepatialla. Minä käytän sitä tehokkaammin: taitavasti, systemaattisesti ja tavanomaisen viestinnän rinnalla. Telepatiasta puhuvat ja laulavat nekin, jotka eivät osaa sitä hyödyntää.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Mutta sanoituksen sisällön puolesta "pyh". Tuossa laulussa todellakin "leikitään" telepatialla. Minä käytän sitä tehokkaammin: taitavasti, systemaattisesti ja tavanomaisen viestinnän rinnalla. Telepatiasta puhuvat ja laulavat nekin, jotka eivät osaa sitä hyödyntää.

        🦄

        Kyllä se varmasti on noin. Mä en oo ikinä tuolta kantilta ssiaa miettinyt mulle se on ollu aina vaan kaunis biisi.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Mutta sanoituksen sisällön puolesta "pyh". Tuossa laulussa todellakin "leikitään" telepatialla. Minä käytän sitä tehokkaammin: taitavasti, systemaattisesti ja tavanomaisen viestinnän rinnalla. Telepatiasta puhuvat ja laulavat nekin, jotka eivät osaa sitä hyödyntää.

        🦄

        Eiks horoskoopit ja kaikki hengellinen orientaatio ym olekaan täyttä huuhaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks horoskoopit ja kaikki hengellinen orientaatio ym olekaan täyttä huuhaata?

        En minä tiedä. Mistä minä niin isoja asioita tietäisin?

        Ei minua kiinnosta kaikkien asioiden totuusarvo yleisellä tasolla. Joitakin asioita, kuten astrologiaa, voi käyttää työkaluna siihen, että pyrkii paremmaksi ihmiseksi.

        Astrologisen karttani mukaan olen viettänyt villiä ja vapaata elämää edellisissä elämissäni, ja nyt tavoitteenani on ottaa jonkinlaista järkevää kontaktia yhteiskuntaan. Onko se huono tavoite? Ei mielestäni. En minä silti pääse valtavasta vapaudenkaipuustani koskaan mihinkään. 😄

        Sama muiden yliluonnollisen asioiden kanssa. Minulle on aivan samantekevää, ovatko ne huuhaata vai eivät, niin kauan kuin hyödyntämisen tulokset ovat lopulta fyysisessä muodossa nenäni edessä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. Mistä minä niin isoja asioita tietäisin?

        Ei minua kiinnosta kaikkien asioiden totuusarvo yleisellä tasolla. Joitakin asioita, kuten astrologiaa, voi käyttää työkaluna siihen, että pyrkii paremmaksi ihmiseksi.

        Astrologisen karttani mukaan olen viettänyt villiä ja vapaata elämää edellisissä elämissäni, ja nyt tavoitteenani on ottaa jonkinlaista järkevää kontaktia yhteiskuntaan. Onko se huono tavoite? Ei mielestäni. En minä silti pääse valtavasta vapaudenkaipuustani koskaan mihinkään. 😄

        Sama muiden yliluonnollisen asioiden kanssa. Minulle on aivan samantekevää, ovatko ne huuhaata vai eivät, niin kauan kuin hyödyntämisen tulokset ovat lopulta fyysisessä muodossa nenäni edessä.

        🦄

        Tarkennan vielä sen verran, että esim. paikallinen reaalisuus on fysiikassa jo osoitettu epätodeksi eli kaukana toisistaan olevat fyysiset kappaleet voivat olla vuorovaikutuksessa kvanttien lomittumisen kautta.

        Sen vuoksi sanon, että nämä ovat isoja asioita, eikä kenelläkään fysiikkaa tuntemattomalla ole varaa sanoa, että informaatio voisi liikkua korkeintaan valon nopeudella.

        🦄


      • Anonyymi

        IHANAA! 😍😍😍

        Suurimmat kiitokset!! 💐✨

        Tänä aamuna muistin, että musiikin etsimiseen on olemassa myös sovelluksia, mutta ei sellainen eilen tullut mieleen. En sitä paitsi ole koskaan käyttänyt sellaista, koska törmään niin harvoin musiikkiin, josta pidän.

        Tuolta taiteilijalta on syntynyt muutakin ihanaa, kuten tämä Earthspan:

        https://m.youtube.com/watch?v=kHX_PIHRvcE

        Kiitos sinulle, buddy-love. Oli ihanaa aloittaa tämä päivä tuon linkittåmäsi kappaleen kanssa. ✨☺️✨

        🦄


    • Anonyymi

      Voit katsoa vastauksen sieltä videon kommenteistakin.

      • Anonyymi

        Kiitos mutta en eilen jaksanut. Katsoin vain videon lisätiedot ja siellä tietoa ei ollut.

        🦄


    • Anonyymi

      Videolla oli kyllä hyviä neuvoja tähän koronan jylläämään aikaan. Valkeat kumihanskat käteen ja eikun kyläilemään. Tuota samaa kääntymisoppia voi käyttää monessa eri tilanteessa, jopa kätellessä. Henkilö saa kauhian sivistyneen vaikutelman kun pyörähtelee, vaikka oikean kautta ennen kättelyä. Tehostaakseen sivistyneisyyttään voi napsauttaa kantapäät yhteen ennen kääntymistä. Ei sovi myöskään unohtaa syvää kumarrusta kätellessään.
      Kaupassakin saa ihmisiltä hyväksyviä katseita kun pyörähtelee hedelmätiskillä hedelmien ja vaakalaitteen välimaastossa, muovipussi vain heilahtaa pyörähdyksen aikana pullistuen ilmanmäärästä joka sinne virtaa. Wau, siinäpä vasta sivistynyt ihminen.

      AV

      • Anonyymi

        Luulen että tekisin melko lailla työtä käskettyä, jos tuollainen miellyttävä butler opastaisi ja sitten pyytäisi näyttämään opitut asiat. Vaikkapa hedelmäosastolla. 😁

        Arvelen kuitenkin, että hänen huumorinsa olisi sivistyneempää ja kohteliaampaa kuin sinulla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että tekisin melko lailla työtä käskettyä, jos tuollainen miellyttävä butler opastaisi ja sitten pyytäisi näyttämään opitut asiat. Vaikkapa hedelmäosastolla. 😁

        Arvelen kuitenkin, että hänen huumorinsa olisi sivistyneempää ja kohteliaampaa kuin sinulla.

        🦄

        Voi olla sitä englantilaista huumoria, pidän kyllä englantilaisista ihmisistä joita olen elämässäni tavannut. Eivät ole käyttäytyneet Butlerin lailla.

        AV


    • Anonyymi

      Hei kurppa. Olen pärjäillyt ilman sinua oikein hyvin.

    • Onko yksisarvisesta ilmestynyt v.2 vai onko persoona jakautunut kahdeksi? Nyt on jotain vialla kun en kuule telaketjujen ratinaa laisinkaan 🙂, kuulo varmaan mennyt 🤔

      • Anonyymi

        Sukupuolten tasa-arvon puolustaminen on jokaisen ihmisen tehtävä ja velvollisuus, omaan sukupuoleen katsomatta. Siinä ei tarvita telaketjuja eikä miekkoja vaan kahta asiaa:

        - Tietoisuutta siitä, ettei maapallon yhteiskunnilla ole varaa (taloudellista, sosiaalista eikä ympäristöön liittyvää) pienentää naisten roolia yhteiskunnan rakentamisessa yhtään pienemmäksi mitä se on tällä hetkellä. Sen sijaan naiset täytyy ottaa mukaan päätöksentekoon niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Se on kaikkien etu.

        - Sydäntä.

        Erityisesti nimimerkille E-lukka suunnattu haaste: näytä yksikin viesti minulta, jossa puolustan tasa-arvoa telaketjujen kanssa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolten tasa-arvon puolustaminen on jokaisen ihmisen tehtävä ja velvollisuus, omaan sukupuoleen katsomatta. Siinä ei tarvita telaketjuja eikä miekkoja vaan kahta asiaa:

        - Tietoisuutta siitä, ettei maapallon yhteiskunnilla ole varaa (taloudellista, sosiaalista eikä ympäristöön liittyvää) pienentää naisten roolia yhteiskunnan rakentamisessa yhtään pienemmäksi mitä se on tällä hetkellä. Sen sijaan naiset täytyy ottaa mukaan päätöksentekoon niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Se on kaikkien etu.

        - Sydäntä.

        Erityisesti nimimerkille E-lukka suunnattu haaste: näytä yksikin viesti minulta, jossa puolustan tasa-arvoa telaketjujen kanssa.

        🦄

        Vika voi tietysti olla mun kuulossanikin 🙂, mutta kiitos joka tapauksessa kuuloni testauksesta, tuntuu että saattaa olla palautumaan päin 🙂


    • Oletko ollut poissakin jossain vaiheessa?

      • Anonyymi

        Vähän aikaa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän aikaa.

        🦄

        Hyvin vähän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe