Hautaan tutustua, mutta en uskalla

Anonyymi-ap

Pelkään yksityisyyteni menetystä. Jos toinen sattuu olemaan väärä, niin olisi hirveää, jos hänelle jäisi minusta jotakin tietoja. Esimerkeiksi harrastukset, josta voisi päätellä missä käyn harrastamassa kyseistä lajia. En halua menettää yksityisyyttäni tuntemattomalle treffiehdokkaalle. Tämän vuoksi en ole somessa, jota treffiläiset ovat ihmetelleet. En halua, että minusta on kuvia netissä. Jos treffisovellukseen menisin, niin en laittaisi kuvaa, koska en halua paljastua. Kuitenkin haluaisin löytää sen oikean, mutta varon yksityisyyteni nenetystä.

6

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis haluan tutustua,...

    • Anonyymi

      Oletko neitsyt?

    • Anonyymi

      Minua puolestani ei kiinnosta koska oikasti ketään ei kiinnosta olemassaolemiseni. Voin kirjoitta kaikki henkilötietoni vaikka tähän (lukuunottamatta sellaista millä olisi rahanarvoista käyttöä) ja mitään ei tapahtuisi.

      Mutta miten ihmeessä ajattelit päästää kenetkään elämänkaavaasi jos kynnys on noin tolkuttoman korkea ja ovi on lukossa?

      Omani ei ole. Jos kiinnostaa niin tule tutustumaan, ei sinun tarvitse kertoa nimeäsikään jos et halua, voin keksiä sinulle nimiä ja ominaisuuksia siihen pisteeseen saakka että sinua alkaa lähinnä ärsyttää se. Ja jos jonain päivänä päätätkin kertoa yksitysistä asioistasi niin nauran ja sanon että huijaat varmasti kun olet minulle anonyymiyden perikuva.

    • Anonyymi

      Kyllähän se yksityisyys kärsii joka tapauksessa jonkin verran , teki mitä teki. Eikä kaikki tuttavuuden haeskelijat nyt mitään stalkkereita ole.

    • Jos haluaa parisuhteen, niin pakkohan siinä on menettää aika iso osa yksityisyydestään ja myös itsemääräämisoikeudestaan. Kaikkea kun ei voi saada samalla kertaa.
      Jatkossa parisuhteessa joi menettää myös taloudellisen riippumattomuuden, jos tavoitteena on yhteistalous. Toki siinähän saa myös paljon, joten vaakakuppeja joutuu punnitsemaan. Itse näen että ainakin elintaso paranee, kun on kahden ihmisen tulot. Sitä kautta myös voi tutustua uusiin ihmisiin, juuri sellaisiin, mitä ei omassa ystäväpiirissä ole.
      Sellaist se elämä vaan on, jos et anna itsestäsi mitään, niin et myöskään saa tai sitten et edes kohtaa toista ihmistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe