Huomenta palstalle! Pientä pohdintaa. Pikkujoulut vai Halloween miitti?

Tuli tossa mieleen kun yhdessä ketjussa sivuttiin pikkujouluja että onhan halloweenkin tulossa ja että vois olla hauska silläkin "teemalla" tavata. Kumpi siis olis heidän mielestään ketkä osallistua haluis mieluisampi onko mielipiteitä? Ja sekin tuli mieleen että onko ajankohdasta ehdotuksia mikä olisi sopivin? Kaikilla tietenkin on omat menot ja aikataulut mutta jos sattuis löytymään sellainen ajankohta mikä sopis mahdollisimman monelle osallistumaan haluavalle hyvin. Ihan sillä mä mietin kun ajattelin että jos kukaan muu ei halua/ehdi järkkäillä miittiä niin ite sitä aion yrittää. Joten siis kaikki mahdolliset ideat ja ehdotukset sitä koskien on tervetulleìta.😀.

Vastentahtoinen nykyään jo palstaylijohtajaksi nimetty sekä piiitkän liudan muitakin titteleitä saanut Mikkojuhan.🤗.

92

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nooo,olethan sä nyt sen tittelin itsellesi ansainnut,älä nyt viitti siinä. Joo en kyllä lämpene mihkään miitteihin. Liikaakin vetoa jokasuuntaan.Ei muuta💩

• Anonyymi

Ai nii tohon lähilaivalle voisin justja just korkkareillani ja puhvihameillani kipitellä,mutten mihkään tampereelle tai hesaan. Tai tietty mun luona vois bileet pitää,mutta en ota tuntemattomia kotiini,ellei ne sitten ole erityisen hyvännäköisiä nuoria oriita👎💩

• No kiitos.🙂. Jep ei kaikkia voi kiinnostaa varsinkin jos on jo ihan tarpeeks kaikennäköistä muutenkin mutta se risteilykin olis varmaan hauska ja on siitäkin puolitosissaan joskus höpisty. Se on tietysti vähän ongelma tuo että kaikki on vähän eripuolilta Suomenmaata. Reiluahan se olis että ne miitit olis aina vähän eri paikoissa mutta tietysti vähän riippuu siitäkin kuka järkkäilee kun sille järkkääjälle se on yksinkertaisinta ja helpointa järkätä ne sinne kotikonnuille. Nytkin kun mä järkkään jos kukaan muu ei halua niin mun on kyllä järkättävä ne taas Hämeenlinnaan ellei sitten just jotain risteilyä järjestä. Siinä kyllä on sitten jo hommaa vähän enemmänkin siinä risteilyn järkkäilyssä.😀.

• Anonyymi

Sivuhuomautus pikkuset talven aloitus juhlat ovat ihan eri asia kuin halo weenit sillä joulu on kristittyjen ja halot muiden uskontojen jotka kieltää Jeesuksen samoin kuin ystävien päivä on kristittyjen mutta kieltävät viettää sitä parisuhde päivänä ja joulua he eivät vietä ollenkaan. On siis uskontoja missä Jeesus kielletään ja uskontoja missä Jeesusta juhlitaan. Aitoa vihaa tulee näistä muista usein niille jotka Jeesusta juhlii.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivuhuomautus pikkuset talven aloitus juhlat ovat ihan eri asia kuin halo weenit sillä joulu on kristittyjen ja halot muiden uskontojen jotka kieltää Jeesuksen samoin kuin ystävien päivä on kristittyjen mutta kieltävät viettää sitä parisuhde päivänä ja joulua he eivät vietä ollenkaan. On siis uskontoja missä Jeesus kielletään ja uskontoja missä Jeesusta juhlitaan. Aitoa vihaa tulee näistä muista usein niille jotka Jeesusta juhlii.

No onneks näihin miitteihin ei tarvi mitään uskontoja sotkee yhtään millään tavalla.😄.

• Anonyymi

Oisko tuo haloween miitti hyvä. Kertarysäyksellä saa pari predoa kiinni eli missä ja milloin?

• Jaa..a pistetään halloweenille kannatus ylös mutta muuten sulla tuntuu olevan lievästi sanottuna outo käsitys järkättävästä miitistä.😄.

• Anonyymi

Missäs nettirikolliset uskaltaa kokoontua? Ihan pskapuheita nämä miitit kuten myös pskasista kengistä otetut kuvat. Vähän yritystä edes

• Anonyymi

Noonoh,älkää nyt kateelliset siinä. Voitte pitää omat miittinne. Antakaa mj. Loistaa🙂💩

• Nyt oot kyllä niin hukassa ja väärässä kuin olla voit mutta omahan on tappios kun et tiedä kuinka hyvistä bileistä jäät paitsi ja jos noin epäilyttää niin olisit viime kerrallakin tullu kattoon etkös sä uhoillu viimekskin että siellä kyllä odotellaan kovasti mutta eipä ketään näkynyt muuta kuin me ketkä osallistuttiin. Kun ei oo pokkaa tulla paikalle ja ite osallistua niin ei hirveesti paranis huudella vieraisiin pöytiin.😂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Nyt oot kyllä niin hukassa ja väärässä kuin olla voit mutta omahan on tappios kun et tiedä kuinka hyvistä bileistä jäät paitsi ja jos noin epäilyttää niin olisit viime kerrallakin tullu kattoon etkös sä uhoillu viimekskin että siellä kyllä odotellaan kovasti mutta eipä ketään näkynyt muuta kuin me ketkä osallistuttiin. Kun ei oo pokkaa tulla paikalle ja ite osallistua niin ei hirveesti paranis huudella vieraisiin pöytiin.😂.

Siis kuka uhonnut? Et sinä halua välttämättä edes tietää mihin pokka riittää mutta voin kyllä näyttää. Sanoo vaan ajan ja paikan rohkeasti

• Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka uhonnut? Et sinä halua välttämättä edes tietää mihin pokka riittää mutta voin kyllä näyttää. Sanoo vaan ajan ja paikan rohkeasti

No tuu seuraavaan miittiin osallistuun ei se niin vaikeeta oo.😄. No joku kuulemma viimekskin kovasti odotteli että tullaan paikalle mutta ei siellä ketään muita näkyny paitsi me ketkä osallistuttiin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No tuu seuraavaan miittiin osallistuun ei se niin vaikeeta oo.😄. No joku kuulemma viimekskin kovasti odotteli että tullaan paikalle mutta ei siellä ketään muita näkyny paitsi me ketkä osallistuttiin.🙂.

Minä en odottele ketään vaan tulen paikalle, ihan yleisestikin sanottuna joten väärää puuta kyttäät

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en odottele ketään vaan tulen paikalle, ihan yleisestikin sanottuna joten väärää puuta kyttäät

No sitten se ollut sä jonkun siellä kuulemma piti olla valmiina odottamassa kovasti kun tullaan mutta ei sit ketään näkyny.🙂.

• Anonyymi

No kohta tulee komppaamaan pari ätmikäisen sivupersoonaa.

Missä on itse palsta? Ei kannata isäihmisenä kauheasti trollailla ja harrastaa rikollisuutta näin kertoi kaverit

• Anonyymi

Olettepa ilkeitä. Ei ilkeyksillä pitkälle pötkitä. Ehkäpä mj on muuttunut mies. Ken tietää. Hyvät hänelle. Ne jotka ei kykene muuttumaan ja kakkaa niskaan heittää,on säälittäviä vinkuvia muoviankkoja💩

• Voi voi kyllä se nyt niin vituttaa kun joillakin on hauskaa ja järkkäävät itelleen kivoja bileitä. Niin no onhan se tietysti ymmärrettävää että se kateelliseks tekee ja katkeroittaa jos ite ei kykene muuta kun nyhjöttään yksin kotona koneella trollaamassa.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Voi voi kyllä se nyt niin vituttaa kun joillakin on hauskaa ja järkkäävät itelleen kivoja bileitä. Niin no onhan se tietysti ymmärrettävää että se kateelliseks tekee ja katkeroittaa jos ite ei kykene muuta kun nyhjöttään yksin kotona koneella trollaamassa.😄.

Äläs nyt. Nettipredaattorien metsästys menee lähes nautinnosta. Kieltämättä vähän tylsäksi jo käynyt ja on käymässä kun lapsia netissä leikkivä käpy on kohta sellissä joten voitaisiin miittiin tulla vähän piristämään tätä tylsää elämää

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt. Nettipredaattorien metsästys menee lähes nautinnosta. Kieltämättä vähän tylsäksi jo käynyt ja on käymässä kun lapsia netissä leikkivä käpy on kohta sellissä joten voitaisiin miittiin tulla vähän piristämään tätä tylsää elämää

No jos sä jotain netti predatoreita ja pedoja metsästät ja etit niin miittit on kyllä ihan väärä paikka sille. Sieltä sä et sellasia löydä joten jos sä siinä tarkotuksessa ilmestyt paikalle tuut pahasti pettyyn mutta olis ainakin hyvät bileet tarjolla että siinä mielessä kannattas tulla kyllä.. Tuu ihmeessä kattoon niin sä näät itekin että ei siellä oo ketään sellasia pipipäitä vaan ihan tavallisia ihmisiä. Sulla on nyt joku helvetin väärä käsitys asiasta tai sitten sä vaan trollaat.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No jos sä jotain netti predatoreita ja pedoja metsästät ja etit niin miittit on kyllä ihan väärä paikka sille. Sieltä sä et sellasia löydä joten jos sä siinä tarkotuksessa ilmestyt paikalle tuut pahasti pettyyn mutta olis ainakin hyvät bileet tarjolla että siinä mielessä kannattas tulla kyllä.. Tuu ihmeessä kattoon niin sä näät itekin että ei siellä oo ketään sellasia pipipäitä vaan ihan tavallisia ihmisiä. Sulla on nyt joku helvetin väärä käsitys asiasta tai sitten sä vaan trollaat.🙂.

Oisko miitissä essoo tarjolla?

• Anonyymi

Mene kumpaankin.Itse en pohdi koko asiaa .Enkä menen kumpaankaan.On vain 1 mielipide tämä.

• Anonyymi

Minä nyt en ainakaan missään nimessä tahdo ja aio osallistua.

xLiner

• Harmi olis ollu mukava saada sut mukaan messiin mutta jokaisella on omat asiansa mistä tykkää ja mitkä tuntuu mukavilta.🙂.

• Anonyymi

Minä haluan osallistua. Saako tuoda omia kavereita myös?

• Anonyymi

Jos maksaisin tuolle häiriköivälle mopojengille bensat, niin lähtisköhän hekin..🤔

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maksaisin tuolle häiriköivälle mopojengille bensat, niin lähtisköhän hekin..🤔

xLiner

Veikkaan että sillä mopojengillä on liitua vaikka muille jakaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että sillä mopojengillä on liitua vaikka muille jakaa

Pitäköön liitunsa 👎. Mitä tulee tänne härkkiin💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäköön liitunsa 👎. Mitä tulee tänne härkkiin💩

Niinhän ne pitääkin ja muuhun en ota kantaa. Tai ehkä otin jo ja Herran haltuun

• No en mä nää mitään syytä miks ei vois ottaa kavereita mukaan vaikka tarkotus onkin niiden palstslaisten nähdä toisiaan ketkä osallistua haluaa. Onhan siellä joka tapauksessa muutakin porukkaa muutenkin viimekskin oli keskiaikafestareilla aika reippaasti jengiä.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No en mä nää mitään syytä miks ei vois ottaa kavereita mukaan vaikka tarkotus onkin niiden palstslaisten nähdä toisiaan ketkä osallistua haluaa. Onhan siellä joka tapauksessa muutakin porukkaa muutenkin viimekskin oli keskiaikafestareilla aika reippaasti jengiä.🙂.

Tietyllätapaa tahtoisinki teihin tutustua. Haukankatseella nähdä ketä te olette. Noo,ehkä joskus toiste🙂💩

• Anonyymi kirjoitti:

Tietyllätapaa tahtoisinki teihin tutustua. Haukankatseella nähdä ketä te olette. Noo,ehkä joskus toiste🙂💩

Jeps kyllä siihen varmasti vielä mahdollisuuksia tulee hyvinkin ja mukavaa olis tutustua suhunkin.🙂.

• Anonyymi

Ehdotan paikaksi Turengin karvakäsipitseriaa.

• Ehdotan halloween miittiä 28.10. Hämeenlinnassa.

• Jep. Ei huono ehdotus katotaan tuleeko muita. Jos ei tuu niin tähdätään siihen ja jos tulee niin yritetään setviä mikä sopii parhaiten kaikille.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Ei huono ehdotus katotaan tuleeko muita. Jos ei tuu niin tähdätään siihen ja jos tulee niin yritetään setviä mikä sopii parhaiten kaikille.🙂.

Kunhan muistat ettemme kuitenkaan saa täyttä konsensusta aikaiseksi.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kunhan muistat ettemme kuitenkaan saa täyttä konsensusta aikaiseksi.

Juu ei tietenkään saada mutta siinä vaiheessa mä voin sitten käyttää järjestäjän ja palstaylijohtajan päätösvaltaa kuunneltuani ensin tasapuolisesti kaikkien esittämät perustelut omalle ehdotukselleen.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu ei tietenkään saada mutta siinä vaiheessa mä voin sitten käyttää järjestäjän ja palstaylijohtajan päätösvaltaa kuunneltuani ensin tasapuolisesti kaikkien esittämät perustelut omalle ehdotukselleen.😀.

Näinpä. 👍

• Kiitos Mj kun haluat ilahduttaa palstalaisia ja tuoda meitä yhteen. 👍 Järjestäjän rooli on usein raskas ja vähän epäkiitollinenkin, ellei aidosti nauti siitä, että luo ympärilleen hyvää mieltä, kuten sinä teet. 🙂

• Anonyymi

Sellainen Mikkojuhan Jong-un on 🥹

• Kiitos Xena😊...tosi mukavaahan se on jos saa järkättyä jotain hauskaa mistä ihmisille ja myös itelle on iloa ja missä he ja itekin viihtyy.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellainen Mikkojuhan Jong-un on 🥹

Ja taas on ketulle osunu niin kovin happamia pihlajanmarjoja.😁.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ja taas on ketulle osunu niin kovin happamia pihlajanmarjoja.😁.

Yhdennäköisyys on huima

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdennäköisyys on huima

No ehkä joillekin todella pahasti näkörajoitteisille vaikka ei vaaraa keskenään sekoittamisesta kyllä pitäis olla edes kokonaan sokeillekaan.😂.

• Anonyymi

Mikä on pukukoodi jalkineiden osalta?:)))))))

• Tapparan Reinot, oletan 😉

• No ihan mikä nyt ketäkin sattuu huvittaan ja parhaimmalta tuntuu.😀.

• Xena-183 kirjoitti:

Tapparan Reinot, oletan 😉

Krhmm!...mehän siis ollaan silloin Aidolla Oranssilla alueella Hämeenlinnassa mutta ehkä hyvän urheiluhengen nimissä myös ne voidaan hyväksyä.😁.

• Anonyymi

Järjestyykö höpöheinää miittiin?

• Anonyymi

Ai vattu että jollekkin typerälle voi nauraa nii että vatsaan sattuuuu💩😅

• No se on ihan jokaisen oma henkilökohtanen asia se ei mulle kuulu mitenkään. Jokainen tekee kuten parhaaks näkee niin mäkin teen.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No se on ihan jokaisen oma henkilökohtanen asia se ei mulle kuulu mitenkään. Jokainen tekee kuten parhaaks näkee niin mäkin teen.🙂.

Höpöheinä sana on se joka naurattaa🙈😅💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva olla jonkun miehen höpöheinä😂🤣💩

• Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä se naurattaa niin sanana kuin muutenkin.😁.

• Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva olla jonkun miehen höpöheinä😂🤣💩

No sä saat mut ainakin välillä nauramaan joten jotain samaa ehkä siinä mielessä vois ollakin.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No sä saat mut ainakin välillä nauramaan joten jotain samaa ehkä siinä mielessä vois ollakin.😄.

No aattele nyt miten söpistä olis jos kutsuisit mua sun häpöheinäksi😂😘♥️💩

• Anonyymi kirjoitti:

No aattele nyt miten söpistä olis jos kutsuisit mua sun häpöheinäksi😂😘♥️💩

No voin mä niin tehdä jos sä haluat höpöheinäseni.😘😁.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No voin mä niin tehdä jos sä haluat höpöheinäseni.😘😁.

No joo alku lähtököhdasta piittaamatta söpö sana. Ei ole sanassa vika.. Höpöheinä. 🤗💩

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No se on ihan jokaisen oma henkilökohtanen asia se ei mulle kuulu mitenkään. Jokainen tekee kuten parhaaks näkee niin mäkin teen.🙂.

Paljonko pari sätkää maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satkun kipale. Ota tai jätä.

• Anonyymi kirjoitti:

No joo alku lähtököhdasta piittaamatta söpö sana. Ei ole sanassa vika.. Höpöheinä. 🤗💩

Juu ei sana huono ole ollenkaan ja jotenkin hauskan hellyyttävä sanana.😊.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä mä tiedän mitä sä jopoistas maksat. Multa ei kannata kuitenkaan kysellä niistä tai se on aivan turhaa kun en mä mitään kertois missään tapauksessa kuitenkaan ei sillä että olis mitään kerrottavaakaan.😂.

• Pikkujouluhin kaikki tietysti pukeutuvat tontuiksi. Punainen lakki on must! 🧑‍🎄
      Paitsi trollit, jotka ovat vuodet ympäriinsä peikkoja.

Halloween bileisiin pukeutuminen on jo haastavampaa. Vain mielikuvitus on rajana.
      Näin epävirallisena palstanoitana asuvalinta on helppo. 🧙‍♀️

yst. terv: Suuri Kurpitsa 🎃

• Pikkujoulu tyyli olis aika selvä juu mutta toisaalta halloween antaa paljon enemmän valinnanvaraa ja just mahdollisuuden käyttää mielikuvitusta laajemmin.😃.

Arvoisa ja suuresti kunnioitettu Suuri Kurpitsa myös teille on lähetetty mitä nöyrin kutsu miittiin osallistumisesta ja se ilahduttaisi meitä kaikkia suuresti jos sen voisitte hyväksyä.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Pikkujoulu tyyli olis aika selvä juu mutta toisaalta halloween antaa paljon enemmän valinnanvaraa ja just mahdollisuuden käyttää mielikuvitusta laajemmin.😃.

Arvoisa ja suuresti kunnioitettu Suuri Kurpitsa myös teille on lähetetty mitä nöyrin kutsu miittiin osallistumisesta ja se ilahduttaisi meitä kaikkia suuresti jos sen voisitte hyväksyä.😊.

Lämpimät kiitokset kutsusta. Valitettavasti olen estynyt saapumasta, mutta olen hengessä mukana. Hauskaa meininkiä teille muille.

yst. kuts. kiittäen: Suuri Kurpitsa 🎃

• tosi.typy kirjoitti:

Lämpimät kiitokset kutsusta. Valitettavasti olen estynyt saapumasta, mutta olen hengessä mukana. Hauskaa meininkiä teille muille.

yst. kuts. kiittäen: Suuri Kurpitsa 🎃

Harmi että ei oo mahdollisuutta tulla mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa kutsuhan on avoin eikä vanhene.😊.

• Anonyymi

Mä haluisin ehdottomasti Halloween-miitin, vaikka tykkään kyllä myös ajatuksesta pikkujouluista (en ole ikinä ollut sellaisessa).

Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

• Eli selkeesti tässä ruvetaan kääntyyn siihen Halloweenin puolelle tähän mennessä. Ajankohdakshan oli ehdotettu 28.10 lauantaita ja se olis Hämeenlinnassa. Tarvii vielä käydä läpi että mikä olis hyvä paikka tai voihan sitä kiertää useemmassa paikassakin eihän sitä mikään estä kun matkst on tosi lyhyet.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Eli selkeesti tässä ruvetaan kääntyyn siihen Halloweenin puolelle tähän mennessä. Ajankohdakshan oli ehdotettu 28.10 lauantaita ja se olis Hämeenlinnassa. Tarvii vielä käydä läpi että mikä olis hyvä paikka tai voihan sitä kiertää useemmassa paikassakin eihän sitä mikään estä kun matkst on tosi lyhyet.🙂.

Mä pääsen Hämeenlinnaan kätsysti suoralla junayhteydellä 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Sama.. pääsisin junalla joko suoraan tai vaihdolla.
        Ja olisi kiva pikkuisen asustautua Hellouweeniin..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voit olla miitin tasku-MILF.

• Anonyymi kirjoitti:

Voit olla miitin tasku-MILF.

En mahdu mittaan tadku, enkä milf. Sorry.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeps. Se on tosi mukavaa että sun on helppo päästä tuleen. Junalla kyllä pääsee aika hyvin suoraan Hämptoniin jos Helsingin tai Tampereen suunnista on tulossa ja tietysti pidemmältäkin.🙂.

Kiva juttu et sunkin on helppo tulla. No kai munkin jotain pientä asianmukaista sonnustautumista pitää sitten keksiä jos muutkin kerran meinaa ja hauskaahan se on.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiva juttu et sunkin on helppo tulla. No kai munkin jotain pientä asianmukaista sonnustautumista pitää sitten keksiä jos muutkin kerran meinaa ja hauskaahan se on.😀.

Just sen pienen laittautumisen takia kiinnostuikin.. on kivaa välillä hiukan hassutella. Ei tarkoita mitään pukuvuokraamosta koko pukua juttuja. Pientä vain.

Just sen pienen laittautumisen takia kiinnostuikin.. on kivaa välillä hiukan hassutella. Ei tarkoita mitään pukuvuokraamosta koko pukua juttuja. Pientä vain.

Joo jotain vähän tavallisesta eroavaa....pientä vaihtelua siihen tavanomaiseen.😀.

• Anonyymi

Kokoontuu johonkin kummitusmaiseen autiotaloon ja kaikilla samanlainen pellenaamari pitää olla päässä jotta ketään ei voi tunnistaa.

• Muksuna tiesi melkein varmaan lähes kaikki autiotalot mitä Hämptonissa oli mut nykyään ei kyllä enää oo tietoo että missä päin siellä sellaset sijaitsee mitä jäljellä on vanhoista tai mihin on tullu uusia. Ei kait siellä naamareita tarvi kyllä tai tietysti jos ite haluaa pysyä anonyyminä ja tunnistamattomana niin sitten vaan jotain halloween naamiointia kehiin ei sitä kukaan kiellä.😀.

• Anonyymi

Miitti pitäisi järjestää Heppamattilassa Huitaleen kunniaksi.

• Huitale olis todella upeeta saada mukaan tai vaikka järjestää ihan oma miitti Huitaleen kunniaks mutta kun Huitale ite ei tahdo sellasta niin me kohteliaasti tietenkin kunnioitetaan Huitaleen toiveita vaikka me kuinka häntä mukaan kaivattaisiin.🙂.

• Anonyymi

Okei, Huitale onkin siis Orimattilasta. Aiemmin mietin, oliko hän samalta paikkakunnalta kuin minä, koska mainitsi asuvansa Mäntsälän kyljessä. No jos toi Orimattila pitää paikkansa, niin ei sitten olla sentään ihan samalta paikkakunnalta kotoisin.

• Kattotaan. Siitä vaan tarkkaa aikaa ja paikka pusertamaan, pelkkä kädenlämpöinen palstamiitti hulluwiininä Hamptonissa ei vielä aiheuta pulssin kiihtymistä. Mutta aikomus on passeli 👍

• Jep. 28.10 oli tuolla ehdotettu ainakin ja mä kattelin jo nopeesti vähän että olisko sillon mitään erityisempää tapahtumaa mutta ei oikeen ollu mitään. Tai no Behmin k-18 keikka aulangolla mutta ei sekään kyllä mitään erityis tykytyksiä herättäny. Katotaan mitä sais kehiteltyä ja löytyykö mitään erikoisempaa houkutinta.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. 28.10 oli tuolla ehdotettu ainakin ja mä kattelin jo nopeesti vähän että olisko sillon mitään erityisempää tapahtumaa mutta ei oikeen ollu mitään. Tai no Behmin k-18 keikka aulangolla mutta ei sekään kyllä mitään erityis tykytyksiä herättäny. Katotaan mitä sais kehiteltyä ja löytyykö mitään erikoisempaa houkutinta.😀.

Muksuna opittua tilaisuuksien järjestämisestä, etenkin jos tarvitaan jonkinlaista äänestystä. Ja nimenomaan tärkeysjärjestyksessä:

-PVM
        -Paikka
        -Kellonaika (alkaa/loppuu)
        -Osallistujamäärän arvio
        -Tapahtumat/esiintyjät alkamisaikoineen
        -Tarjoilut

Noin karkeasti ottaen millään muulla ei sitten pahemmin väliä olekaan 😂

• randombypasser kirjoitti:

Muksuna opittua tilaisuuksien järjestämisestä, etenkin jos tarvitaan jonkinlaista äänestystä. Ja nimenomaan tärkeysjärjestyksessä:

-PVM
        -Paikka
        -Kellonaika (alkaa/loppuu)
        -Osallistujamäärän arvio
        -Tapahtumat/esiintyjät alkamisaikoineen
        -Tarjoilut

Noin karkeasti ottaen millään muulla ei sitten pahemmin väliä olekaan 😂

Juup...eiköhän tuossa tärkeimmät ole. Tässä tapauksessa kaikkien ideat ja ehdotukset otetaan ilolla vastaan ja käydään tasapuolisesti läpi koskien myös noita mainittuja juttuja mutta järjestäjä pidättää itellään viimeisen veto oikeuden päätöksiin.😅.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Juup...eiköhän tuossa tärkeimmät ole. Tässä tapauksessa kaikkien ideat ja ehdotukset otetaan ilolla vastaan ja käydään tasapuolisesti läpi koskien myös noita mainittuja juttuja mutta järjestäjä pidättää itellään viimeisen veto oikeuden päätöksiin.😅.

Mulla ainoa toive liittyy tapahtuman alkamisaikaan. Mielellään jos voisi alkaa sen verran alkuillasta jo, koska mä en hirveän pitkään aamuyöhön pysty lemmikin takia olemaan.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se on pakkokin olla oikeus tehdä lopullinen valinta mahdollisten vaihtoehtojen kohdalla, muuten ei valmista tule ikinä. Been there, done that, stayed alive to tell about it 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainoa toive liittyy tapahtuman alkamisaikaan. Mielellään jos voisi alkaa sen verran alkuillasta jo, koska mä en hirveän pitkään aamuyöhön pysty lemmikin takia olemaan.

Varmasti järjestyy, tuo tarpeesi on ollut tiedossa ja huomioitukin jo aiempien miittien kohdalla. Siis huoli pois 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joo otetaan huomioon nekin ketkä ei voi hirveen myöhään viipyä. Ne halukkaat ketkä tahtoo jatkaa pidempään niin voi sitten tehdä niin jokatapauksessa. Viimeks taidettiin tavata 14:00 aikaan jo iltapäivällä.🙂.

• randombypasser kirjoitti:

Se on pakkokin olla oikeus tehdä lopullinen valinta mahdollisten vaihtoehtojen kohdalla, muuten ei valmista tule ikinä. Been there, done that, stayed alive to tell about it 😂

Jep näin se on.🙂.

• Anonyymi

Mikä miitin tyyppien laskettu keski-ikä on?

• Anonyymi

Saanko minäkin tulla kurpitsatarralenkkareissa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe