kertokaapa kepittäjät

ei keppejä

miksi vastaantulijalle ei anneta tilaa, kun
tulette rinnakkain vastaan ulkoilutiellä ?

8

1380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepittäjä

      Varmaan siitä samasta syystä kuin kevyen liikenteen väylät tukkivat, vierekkäin taapertavat lastenvaunujen työntäjät ja polkupyörillä vierekkäin 10 km/h vaappuvat täti-ihmiset eivät anna tilaa sen enempää edestä kuin takaa tuleville (nopeammille) kulkijoille.

      "MINÄ olen oikeassa ja MINULLA on oikeus kulkea missä haluan ja kuten MINÄ haluan. Muut ovan väärässä ja väistäkööt, MEILLÄ on tässä juttu kesken."

      • Janne

        "Mulle heti kaikki tänne, mulle heti kaikki tänne, minä ekaksi, minä heti, mulle heti, kaikki tänne NYT!" Lauloivat Lapinlahden Linnut jo kultaisella kahdeksankymmentä luvulla.

        Ne on muuten yleensä niitä samoja tätejä jotka talvella sauvakävelevät ladulla ja hiihtävät kaksi rinnan pururataa väärään suuntaan ymmärtämättä siinä mitään väärää...

        Terv. Sauvakävelevä Äijäkriitikko


      • Finlanders
        Janne kirjoitti:

        "Mulle heti kaikki tänne, mulle heti kaikki tänne, minä ekaksi, minä heti, mulle heti, kaikki tänne NYT!" Lauloivat Lapinlahden Linnut jo kultaisella kahdeksankymmentä luvulla.

        Ne on muuten yleensä niitä samoja tätejä jotka talvella sauvakävelevät ladulla ja hiihtävät kaksi rinnan pururataa väärään suuntaan ymmärtämättä siinä mitään väärää...

        Terv. Sauvakävelevä Äijäkriitikko

        Eli tyypillisiä suomalaisia. Suomalainenhan kulkee aina keskellä tietä. Ja kyllä sieltä setiäkin muutes löytyy...


    • kepittäjä

      mä en ainakaan väistä sua, koska sulla on kirkkaimmassakin auringonpaisteessa naama norsunvitulla. sitä saa, mitä tilaa. pösilö.

      • ei keppejä

        varmaan tullut vastaan, tunnistin sut tekstistä.
        hakeudu hoitoon.


    • atal

      Eihän muutkaan tietä anna!missä vaan kaks ihmistä
      tallustaa nii ohi et mahdu! Kumma juttu et oli laji mikä vaan niin keskellä tietä se on tehtävä!
      Ja kui helkkaris o niin vaikeeta oppia käyttään yien oikeata laitaa!!!!!!!!!!! Mut meeppä huomauttaan ni sua ittees katotaan ku vähämielistä!!! Hyväää kesää silti,koitetaan opetella ottamaan toisetkin huomioon!

    • kysymykseesi

      on, että kyllä meitäkin on jotka tilaa antavat. Me hyväkäytöksiset vain jäämme vähemmistöön näiden käytösvammaisten seassa.

      Valitettavasti suomi on nykyisin maa, jossa toisen huomioiminen ja hyvä käytös on aina "heikkouden merkki". Nämä "pösilöiksi" ym. nimittelijät eivät kuitenkaan edusta kaikkia meitä kepittelijöitä.

      Otetaan tavaksi moikata iloisesti ja etenkin kiitoksin, kun joku väistää. Ehkä pienistä puroista kasvaa joki ja hyvät käytöstavat saadaan kunniaan kuten esim. ranskanmaalla on tapana.

      • phj

        Miksi niin monet koiranulkoiluttajat kävelevät väärää puolta ja eivät väistä oikeapuoleista liikennettä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe