miksi vastaantulijalle ei anneta tilaa, kun
tulette rinnakkain vastaan ulkoilutiellä ?
kertokaapa kepittäjät
8
1384
Vastaukset
- Kepittäjä
Varmaan siitä samasta syystä kuin kevyen liikenteen väylät tukkivat, vierekkäin taapertavat lastenvaunujen työntäjät ja polkupyörillä vierekkäin 10 km/h vaappuvat täti-ihmiset eivät anna tilaa sen enempää edestä kuin takaa tuleville (nopeammille) kulkijoille.
"MINÄ olen oikeassa ja MINULLA on oikeus kulkea missä haluan ja kuten MINÄ haluan. Muut ovan väärässä ja väistäkööt, MEILLÄ on tässä juttu kesken."- Janne
"Mulle heti kaikki tänne, mulle heti kaikki tänne, minä ekaksi, minä heti, mulle heti, kaikki tänne NYT!" Lauloivat Lapinlahden Linnut jo kultaisella kahdeksankymmentä luvulla.
Ne on muuten yleensä niitä samoja tätejä jotka talvella sauvakävelevät ladulla ja hiihtävät kaksi rinnan pururataa väärään suuntaan ymmärtämättä siinä mitään väärää...
Terv. Sauvakävelevä Äijäkriitikko - Finlanders
Janne kirjoitti:
"Mulle heti kaikki tänne, mulle heti kaikki tänne, minä ekaksi, minä heti, mulle heti, kaikki tänne NYT!" Lauloivat Lapinlahden Linnut jo kultaisella kahdeksankymmentä luvulla.
Ne on muuten yleensä niitä samoja tätejä jotka talvella sauvakävelevät ladulla ja hiihtävät kaksi rinnan pururataa väärään suuntaan ymmärtämättä siinä mitään väärää...
Terv. Sauvakävelevä ÄijäkriitikkoEli tyypillisiä suomalaisia. Suomalainenhan kulkee aina keskellä tietä. Ja kyllä sieltä setiäkin muutes löytyy...
- kepittäjä
mä en ainakaan väistä sua, koska sulla on kirkkaimmassakin auringonpaisteessa naama norsunvitulla. sitä saa, mitä tilaa. pösilö.
- ei keppejä
varmaan tullut vastaan, tunnistin sut tekstistä.
hakeudu hoitoon.
- atal
Eihän muutkaan tietä anna!missä vaan kaks ihmistä
tallustaa nii ohi et mahdu! Kumma juttu et oli laji mikä vaan niin keskellä tietä se on tehtävä!
Ja kui helkkaris o niin vaikeeta oppia käyttään yien oikeata laitaa!!!!!!!!!!! Mut meeppä huomauttaan ni sua ittees katotaan ku vähämielistä!!! Hyväää kesää silti,koitetaan opetella ottamaan toisetkin huomioon! - kysymykseesi
on, että kyllä meitäkin on jotka tilaa antavat. Me hyväkäytöksiset vain jäämme vähemmistöön näiden käytösvammaisten seassa.
Valitettavasti suomi on nykyisin maa, jossa toisen huomioiminen ja hyvä käytös on aina "heikkouden merkki". Nämä "pösilöiksi" ym. nimittelijät eivät kuitenkaan edusta kaikkia meitä kepittelijöitä.
Otetaan tavaksi moikata iloisesti ja etenkin kiitoksin, kun joku väistää. Ehkä pienistä puroista kasvaa joki ja hyvät käytöstavat saadaan kunniaan kuten esim. ranskanmaalla on tapana.- phj
Miksi niin monet koiranulkoiluttajat kävelevät väärää puolta ja eivät väistä oikeapuoleista liikennettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875